Şimdi Ara

MERCEDES GLA ANA KONU (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
352
Cevap
14
Favori
71.085
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selamlar ,

    Aracı lansmanından beri takip ediyorum ve almayı planlamıştım ancak aracı gördüm ve inceledim de açıkçası A serisinin çok az irisi.
    Dikkatli bakmadıkça ayrımı bile güç.Resimdeki gibi bir model almak istediğinizde ise çok ciddi paket fiyatları geliyor.
    Mercedes'in amacı sanırım bu sınıftaki açığını kapatmaktı ancak rahatlıkla söyleyebilirim ki (Şahsi Fikrim) alınmayacak bir araç.
  • Aniil A kullanıcısına yanıt
    Sevgili Dostum,

    QQ 1.6 dizel otomatik için bana 117 fiyat verdiklerinde, ben de QQ için aynı şeyleri düşünmüştüm. O paraya bir üst sınıfta ve 4x4 Mazda CX5 veya Subaru Forester alırım diye düşünmüştüm.

    GLA'yı eşime teklif ettim, defalarca gittik geldik, beğenmedi. Bu defalarca gidip gelme esnasında aracı çok ciddi inceleme fırsatım oldu. Mazda CX5 hem daha donanımlı, hem de en azından aynı kalitede bir araç. Üstelik daha uygun fiyatlı ve bir üst sınıf.

    Mercedes adının prestiji, iç ve dış dizayna bir şey diyemem. Bunlar kişisel ve sübjektif değerlendirmeler.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • TheDino T kullanıcısına yanıt
    Otomobilde plastik aksam ile, boya arasında uyumu sağlamak için özel bir astar uygulanır. Yani boyada ustanızın saydığı maharetler plastik kalitesinde değil, bu astardadır. Ayrıca çevre kanunları gereği tüm firmalar özellikle dış plastik, yani profesyonelce ifade edersek, dış kompozit elemanları yeniden kazanılmış kompozitler yoğun yapmak zorundadır. Yani kaliteleri arasında çok ciddi bir fark bulmak çok zor. Tahmin edeceğiniz gibi rengin kalite ile bir ilgisi yok, ne renk isterseniz yapılır.

    Otomobillerde çelik kalitesi, çeliğin ne kadar ince ve alaşımı, görevine göre elastiklik oranı, çekme ve burulma değeri ile anılıyor artık. Ben Mercedes'in böyle bir şey yaptığını düşünmüyorum. Mevcut peformans ve tüketim/çevre standarları ile, kaporta dediğiniz işlevi çok sınırlı dış panelleri 2 kat kalın yapmak, mühendislik adına kayıplara yol açar. Dış panelleri aluminyum veya kompozit üretirseniz, bu mümkün olabilir ama hem üretimi, hem de satış sonrası çok pahalı olur.

    Bunun yerine çok basit dizayn unsurları ile, kalınlık ve ağırlığı arttırmadan daha rijit yapı elde edilebilir ama elastikiyetin de ihtiyaç olduğu unutulmamalı bir dereceye kadar...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Eşim için GLA almaya karar verdik. Açıkcası ben c serisi için bayiiye gitmiştim. Ancak eşim sedan araç istemem ve kullanmam deyince ve gla yı görünce vede beğenince almaya karar verdik.
    Daha önce mercedes kullanmadık. Alıcı gözle bakılınca aracın işçiliği ve malzeme kalitesi bizi çok etkiledi (bu arada BMW X1 i de inceledik. Tipini beğenmemek bir yana iç donanım kalitesi sanki kullanılmış araba gibi ve kalitesiz geldi bize). Ayrıca mercedes A nın biraz büyüğü gibi değerlendirmek pek doğru değil çünkü A nın yanında oldukça kaslı ve güçlü bir duruşu var.
    Herkesin zevki tabiiki birbirinden farklı olabilir. Ancak mevcut durumda yani Türkiyedeki araç fiyat politikası dikkate alındığında benzerleriyle 30-40 bin fark olması sanırım marka ve prestije verilen ekstra olarak değerlendirilebilir.
    Neyse bizim için hayırlı olur inşallah.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: celen1

    Eşim için GLA almaya karar verdik. Açıkcası ben c serisi için bayiiye gitmiştim. Ancak eşim sedan araç istemem ve kullanmam deyince ve gla yı görünce vede beğenince almaya karar verdik.
    Daha önce mercedes kullanmadık. Alıcı gözle bakılınca aracın işçiliği ve malzeme kalitesi bizi çok etkiledi (bu arada BMW X1 i de inceledik. Tipini beğenmemek bir yana iç donanım kalitesi sanki kullanılmış araba gibi ve kalitesiz geldi bize). Ayrıca mercedes A nın biraz büyüğü gibi değerlendirmek pek doğru değil çünkü A nın yanında oldukça kaslı ve güçlü bir duruşu var.
    Herkesin zevki tabiiki birbirinden farklı olabilir. Ancak mevcut durumda yani Türkiyedeki araç fiyat politikası dikkate alındığında benzerleriyle 30-40 bin fark olması sanırım marka ve prestije verilen ekstra olarak değerlendirilebilir.
    Neyse bizim için hayırlı olur inşallah.

    GLA serisi çıktığından beri A serisine olan ilgim gün geçtikçe azalıyor. Ama dediğiniz gibi fiyatı anlamsız derecede yüksek , A serisinde bixenon , C serisinde panoramik sunroof bu fiyatlara dahil iken GLA'da hepsinin opsiyon olması ayrı bir sıkıntı. GLA ile ilgili merak ettiğim bir şey var. Opsiyon olarak (easy-pack) elektrikli kumanda ile açılabilen bagaj kapağı ekleyebiliyor muyuz ? Bütün videolarda gösteriyorlar bagaj kapağındaki kırmızı düğmeyi ama opsiyon listesinde gözükmüyor. ayrıca klima seçeneği de bulunmuyor opsiyonlarda.
    Eğer ki GLA alırsanız detaylı resimlerinizi yada videonuzu bekliyoruz. Şimdiden hayırlı olsun.




  • Gla da otomatik açılan bagaj kapağı her donanımda standart. 15 gün önce verdiğim sipariş sırasında öğrendim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • technogen T kullanıcısına yanıt
    Öncelikle hayırlı uğurlu olsun GLA'nız. Siparişiniz hakkında bilgi verir misiniz ? donanım,bekleme süresi ... vs gibi sanmıyorum ama indirim aldınız mı :D
    Oto açılan bagaj kapağı gibi otomatik klima da yok konfigratörde acaba o da mı standart ?
  • Siparişi yaklaşık 3 hafta önce verdim. GLA200 Urban versiyonunun üzerine Panaromik tavan, harman kardon, Koltuk hafıza paketi, ön koltuk ısıtma, gece paketi, akıllı ışık sistemi ve uzun far asistanı ekledim. Siparişim Eylül ayının ikinci haftasında gelecek. İndirime yanaşmıyorlar. Aracın geldiği tarihteki liste fiyatı geçerli. Ancak ciddi bir zam olursa o zaman bir miktar indirim yaparız dediler.

    Araç aslında ara form, ne suv ne otomobil. Sürüşü keyifli. Motoru ve şanzımanı gayet iyi. Yakıt tüketimi 11 lt civarıydı ancak araç test aracı ve 110 km de idi.

    Aslında fiyatını haketmiyor ancak tasarımı ve önden çekişli olması (Karlı bölgelerde Avantajlı) nedeni ile almaya karar verdim.

    (Çift bölgeli otomatik klima standart)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi technogen -- 5 Haziran 2014; 21:18:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: technogen

    Siparişi yaklaşık 3 hafta önce verdim. GLA200 Urban versiyonunun üzerine Panaromik tavan, harman kardon, Koltuk hafıza paketi, ön koltuk ısıtma, gece paketi, akıllı ışık sistemi ve uzun far asistanı ekledim. Siparişim Eylül ayının ikinci haftasında gelecek. İndirime yanaşmıyorlar. Aracın geldiği tarihteki liste fiyatı geçerli. Ancak ciddi bir zam olursa o zaman bir miktar indirim yaparız dediler.

    Araç aslında ara form, ne suv ne otomobil. Sürüşü keyifli. Motoru ve şanzımanı gayet iyi. Yakıt tüketimi 11 lt civarıydı ancak araç test aracı ve 110 km de idi.

    Aslında fiyatını haketmiyor ancak tasarımı ve önden çekişli olması (Karlı bölgelerde Avantajlı) nedeni ile almaya karar verdim.

    (Çift bölgeli otomatik klima standart)

    Hayırlı olsun. Modern ve albenili bir dizayn. Eklediğiniz donanımlara gõre fiyatınız 150 civarını bulmuştur. Gerçekten bu fiyat bir üst sınıf C serisi fiyatı veya 2 üst sınıf 2013 E serisi fiyatı. Sizin eklettiğiniz benzer donanımları ekleterek C180 Coupe fiyatı aldım, 138 civarı tutuyordu... Bence bu fiyata en azından 4 matic olsa iyi olurdu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Teşekkürler. Fiyatının aracı değil kesinlikle eklediğim donanımlarda en fazla 130 olması gerekirdi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • GLA'nın özellikle ön ve yandan görünüşü çok hoşuma gidiyor. Ama fiyatlar çok fena can yakıyor.
    A200AMG + opsiyonlarla 130bin'e ,GLA200 AMG opsiyonlarla 150-155bin e dayanıyor.
    A serisine 130 bin vermişken , 150bin e GLA almak daha mantıklı gelirken birde 1.6 motor , sınıf ve donanımdaki bir araca 150bin vermek de bir o kadar mantıksız geliyor.
    Hayat neden bu kadar zor :D
  • major24 M kullanıcısına yanıt
    Evet haklısınız görüşü ve iç işçilik kalitesi gayet güzel ancak dediğiniz gibi fiyatı can yakıcı.
    Biz aracı temmuz sonuna doğru alacağız. İstediğimiz donanım dediklerine göre ancak temmuz ayı üretilirmiş. Anladığım kadarıyla her bayiinin belli sayı ve donanımda daha önceden geçilmiş siparişleri var ona göre satış yapıyorlar.
    siz bazı opsiyonların olup olmadığını sormuşsunuz. sanırım opsiyon gibi görünen çoğu şey bizi aldığımız URBAN da mevcut.
  • Merhaba,

    Gecen hafta siyah AMG paket GLA satin aldim ve hemen teslim edildi sira falan beklemedim. Fiyati biraz pahali ama ben 140 bin'in oldukca altinda bir rakama satin aldim. AMG paketin ozelliklerini soyle siralayabilirim Urban hakkinda bir bilgim yok ben AMGnin dis gorunusunu daha cok begendigim icin onla ilgilendim sadece .

    Carpisma onleme yardimcisi, perde ve diz hava yastiklari, AMG spor koltuklar, lastik basinc izleme sistemi, konsantrasyon kaybi yardimcisi, stary/stop, geri gorus, on ve arka park sensoru, arka ve on koltuk kol dayanagi, spor suspansiyon, karartilmis arka kapi ve bagaj cami, elektrikli bagaj ve yan aynalar, ayna paketi, isik ve gorus paketi standart ozelliklerin bazilari.

    Ben ekstra olarak Panoramik Sunfoof, Bi-Xenon far ve 19 inch 5 kollu AMG jant opsiyonlariyla aldim.

    5 gundur kullaniyorum soyle diyebilirim.

    + İscilik kalitesi gayet basarili, CLA ve A serisi ile ayni ic dizayn olmasina ragmen sanki malzeme kalitesi biraz arttirilmis
    + Manuel ve spor modda gayet basarili bir hizlanma var spor araba olmamasina ragmen, economy modunda da hic fena degil
    + A serisi ve CLAya gore cok daha basarili ve konforlu bir araba olmus
    + Koltuklar ve en onemlisi ic isiklandirmadaki ince detaylar cok basarili
    + Spor bir gorunusu var ote yandan da compact SUV sinifinda


    - Biraz daha compact SUV oldugunu belli edebilirdi rakiplerine gore alcak oturus pozisyonu normal bir araca gore yuksek bunu hissedebiliyorsunuz, concept modele gore daha alcak.
    - Arkasi bence yeteri kadar genis degil, kucuk diyemem ama daha genis olabilirdi.
    - Geri gorus kamerasi olmadan arabanin arkasini gormek zor ve park etmek kolay degil. Geri gorus harika calisiyor ama onsuz buyuk dert olabilir.

    Mazda ile ilgili bir yorum yapilmisti, o araci da kullandim ki zaten bir ust sinif ve basarili bir arac. Oldukca da teknolojik ama ayni kalitede oldugu noktasina ben katilmiyorum. GLA'ya cok para veriliyor olabilir ama kullanirken her an kalitesini de hissettiriyor.




  • mmerta M kullanıcısına yanıt
    Öncelikle aracınızı güle güle güzel günlerde kullanın. Sanırım Mazda aynı kalitede yorumu olarak benim görüşümden bahsettiniz. Yanlış anlaşılmaması için bir açıklama ihtiyacı hissettim.

    Mazda CX-5 dediğiniz gibi GLA'nın literatürel olarak bir üst sınıfında yer alıyor. Ben bir 2013 çıkışlı CX-5 ve 2014 çıkışlı C180 Coupe sahibi ve otomotiv sektörü içinde çalışan bir profesyonel olarak kişisel görüş ve izlenimlerimden bahsetmiştim.

    Sizin görüşlerinize ve fikirlerinize tamamen saygı duyarak; CX-5 ile GLA'nın (aynı zamanda A,B ve CLA'nın da) iç mekanda kullanılan işçilik ve malzeme kalitesini aynı düzeyde buluyorum. Birisi bir noktada, diğeri bir başka noktada üstündür ama ben genel toplamda böyle düşünüyorum.

    Bu kötü bir şey değil, çünkü CX-5 kendi sınıfı içinde, yani orta sınıf kompakt SUV sınıfı içinde en iyi iç mekanlardan birine sahiptir VW Tiguan ile birlikte. Ayrıca CX-5 bir üst sınıf olduğu halde, Mercedes'in bir alt sınıfı ile aynı iç mekan kalitesini verebiliyor. Gerçek muadili olan GLK ise tabi ki daha kaliteli bir iç mekana sahip normal olarak. Bu durumda GLA'nın iç mekan kalitesinin gayet iyi ve yeterli olduğu sonucu çıkıyor ortaya. Yani tekrar söylüyorum; bir üst sınıfta yer alan ve kendi sınıfının (orta sınıf kompakt SUV) en iyi iç mekanlarından birine eş değer iç mekan sunmak bir başarıdır.

    CX-5 iç mekan kalitesinde C serisi ile kıyaslanırsa, bazı bölümlerde muadil kalitede olmasına rağmen, genel iç mekan kalitesinde geride kalıyor. Çok mu fark var? Hayır, son dönemlerde fark giderek kapanıyor orta sınıf ve Premiumlar arasında. Tabi buradaki tüm fikir ve yorumlar bence ile başlıyor. Sonuçta kalite algılaması ve öncelikleri kişisel beğenilerle çok ilgili.


    Tekrar hayırlı olsun ve güzel günlerde kullanın, harika bir seçim yaptınız. Belki yakında ben de bir tane sahibi olabilirim, kim bilir? Tek sıkıntı (aslında çifte sıkıntı) AWD kullanmaya alışkın bir insan olarak önden çekişe geçmenin zorluğu ve çift kavrama şanzıman kullanmak istememem... Çift kavramanın yoğun dur kalk trafik vites değiştirme konforu/yokuş yukarı dur kalk kullanım/uzun süreli yoğun trafik kullanımı sonrasındaki davranışları gibi alanlardaki yorumlarınızı paylaşırsanız sevinirim.




  • Daha dün detaylı inceleyip hayal kırıklığı yaşadığım araç. 1.si mercedes resmen fotolarda işe hile karıştırmış. Araç bildiğiniz renault megan ile neredeyse aynı boyutta ancak resimlerde SUV görüntüsü var. Siz sırf 4 çeker diye aracı alıp SUV sınıfına sokmuşlar. Donanım vb yönünde standart ancak son dönemde düşük işcilik kalitesine sahip mercedes otolarından birisi. ( Elbette renault'tan daha iyi işciliği olabilir fakat siz bir marka iseniz standartlarınız olmalı)

    Bu fiyata alınırmı derseniz ben para verip almam gider A4 quattro alırım daha iyi...
  • mtutun M kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Yanlis anlasilma yok, buranin en guzel yani bircok insan belli bir kalitede ve fikir alisverisini de ayni kalitede saygi cercevesinde yapabiliyor.

    Acikcasi ben Mazda CX-5'in cok basarili bir arac oldugunu dusunuyorum ic-dis ve genel anlamda, cok dusundum almayi da. VW Tiguan'in ise ic mekan olarak cok basarili bulmuyorum hic dusunmedim. Zaten sizin de dediginiz gibi biraz goreceli kavramlar bunlar. Benim icin onemli olan noktalar sizin icin bambaska yerler olabilir. En sonunda daha dar olmasina ragmen GLA'ya karar verdim.

    Ben yeni kasa C180 almayi dusunuyordum (AMG degil), ici genis ve rahat olmasina ragmen ornegin ondaki on konsolda adini koyamayacagim bir rahatsizlik hissettim ve ortadaki plastik kisim kalitesiz geldi gozume. Belki de benim baktigimda siyah oldugundan oyle gozukuyordu. Plastigini de sevmedim acikcasi.

    GLA ile ilgili olarak biraz daha kullandigim icin sunu soyleyebilirim, 4 ceker bir arac degil :) zaten oyle de davranmiyor. Nisantasi cikisinda mecidiyekoye giderken cook dik bir yokus vardir benzincinin yanindaki isiklardan sola sonra hemen donunce orada mesela patinaj yapti cok ufak olsa da sonra hemen topladi.

    Kopru trafiginde girdigim icin soyle soyleyebilirim, durdugunuzda start-stop devredeyse zaten frenden ayagi cektiginde calisiyor ve akisi gayet basarili hicbir problem yasamadim. Yokuslarda (Yine patinajda kaldi dedigim yokus bilerek durdum ve kalktim geri kayma gibi bir problemi yok ve durup kalkarken patinaj yapmadi. Acikcasi ic mekani X1'e gore bile bence dar ben bebek koltugu koydum arka koltuklar oldukca daraldi gerci benim bebek koltugum donebilen ve yukseklik ayarli bir koltuk oldugu icin normallerinden daha buyuk.

    Ben 135 bin anahtar teslimi aldim araci, aldigim fiyat / performans olarak dusunursem su anda tek sevmedigim kismi icinin genisligi ve yerden yuksekliginin rakiplerine gore az olmasi, eger siz de almak isterseniz ileride de olsa sizin icin de fiyat alabilirim herhangi bir mercedes modeli icin.

    Tesekkurler,




  • mmerta M kullanıcısına yanıt
    Cevabınız için teşekkür ederim.

    Ben hep C serisi ve 3 serisinin başlangıç modelleri (yani giriş modelleri) olarak yarı Premium olarak ifade edilebilecek bir kaliteyi temsil ettiklerine inanmışımdır. Ancak son 10 yılda hem BMW hem Mercedes ürün portföylerini çok genişletti ve 1 ve A ailesini başlangıç modelleri olarak yerleştirdi.

    Bu sayede son jenerasyon C serileri ve 3 serileri tüm varyasyonlarıyla beraber daha bir Premium kaliteye kavuştu. Bugün C ile E, 3 ile 5 arasındaki (görsel kalite algılamasından bahsetmiyorum) gerçek kalite farkı minimize oldu. Yine de daha nadir bulunmalarından dolayı 5 serisi ve E serisi halen daha özel hissettiren araçlar. Çünkü Premium segmentte nadirlik de önemli bir kriterdir.

    W204 kasa C serisini ve son 3 serisini çok beğenmeme rağmen, her sokak başı 3-5 tane hem de beyaz renkli olmaları beni hep uzak tuttu. Zaten bu sebeple firmalar kendini benim ve sizin gibi anonim hissetmek istemeyenlere aynı platformun değişik ve niche varyasyonlarını yapıyorlar. Ben çok beğendiğim ama çok sayıda bulunan bir aracın kırmızı ve coupe varyantını aldım. Siz de yine çok bulunan A/B ailesinin GLA varyantını aldınız. GLA'yı hiç bir zaman çok sayıda göremeyeceksiniz, çünkü niş bir varyant olarak ana aileden ciddi fiyat farkıyla ayrılıyor. Bu sebeple ben çok doğru bir tercih yaptığınızı düşünüyorum. Hem kullanırken daha özel olacaksınız, hem de starken yüzlerce muadil araç olmayacak.

    Tiguan konusunda size katılıyorum, hiç ilgimi çekmeyen bir dizayn içiyle-dışıyla. Ama iç mekan malzeme/işçilik CX-5'den aşağı değildir bence. CX-5 iç mekanı görsel olarak daha tatminkar bir dizayn olduğundan, daha kaliteli hissiyatı yaratıyor. Ama şunu ifade edeyim ki; bu da bir kalitedir! Aracın dizayn aşamasında harcanan emek ve zamanın kalitesini gösterir.

    X1'i makyaj öncesi hiç beğenmeyen, makyajdan sonra ise aracın oturduğunu düşünen birisiyim. Ancak aile kullanımı açısından, arkadan itiş yerine, önden çekiş güvenliğini her zaman tercih ederim. Ben her zaman bir arkadan itişli araç sahibi oldum 2003 senesinden beri ama hep ikinci araç olarak. Mercedes ve BMW'de eksik olan Türkiye vergi sistemine uygun olan motorlara X-Drive ve 4-Matic opsiyonlarını koymamaları.

    Yeni C180 aracın iç-dış dizaynına yorum yapmak istemem, çünkü sübjektif ve kişisel bir karardır. Ancak şunu söyleyebilirim ki, ben biraz daha sportif dizaynları seviyorum. Bu yönüyle W204 C serisi içi ve dışıyla çok sportifken, W205 C serisi içi ve dışıyla sportiflikten uzak, elit bir tasarım olmuş. Belki de Mercedes C serisini kasıtlı olarak sportiflikten biraz uzak ve daha üst yaş grubuna konumlandırarak, sportif ve daha genç kitlelere hitap eden A,B,CLA,GLA modelleri ile keskin bir ayrım yapmak istiyor. Hatırlarsanız eski C sedan o kadar spor bir havadaydı ki, genç arkadaşlar CLA mı, C mi? diye başlıklar açıyordu. Ben yeni C ile bu tartışmaların bittiğin ve eski C'ye müthiş yakışan AMG body kitin, yeni C'ye aynı oranda yakışmadığını düşünüyorum.

    Yeni C'nin iç mekan kalitesine gelirsek, ben de bir farklılığı hissettim. Eski C ve mevcut E serisindeki konsolda kullanılan ve yapay deri hissi veren yumuşak plastik yerini sanki kontraplak üstü yumuşak kaplama plastik almış. Konsola bastırdığınızda üst yüzeyin yumuşak ama hemen altında çok sert bir yüzey olduğunu fark ediyorsunuz. Bir şeyi vurgulamak isterim ki; yeni C iç mekanı ne işçilik, ne de malzeme kalitesi olarak W204 üzerine bir gelişme değildir. Ancak dizayn unsurları üzerine inanılmaz bir çalışma yapılmış ve algılanan kalite (dizayn unsurları ve değişik malzemelerin yan yana kullanım tekniği açısından) gerçek kaliteden çok yukarıya taşınmış. Bu açıdan gördüğüm en başarılı araçlardan biridir.

    Çok uzattım, özetle; Mercedes A platformunda bir araç alacak olsam bu kesinlikle GLA olur. C platformunda (yeni kasa da dahil) bir araç alacak olsam bu kesinlikle Coupe olur. Eğer bir Mercedes sedan alacak olsam, bu kesinlikle E serisi sedan olur. Benim kişisel görüşlerim böyle.

    Ben kırmızı GLA Urban için 137 fiyat almıştım 2 ay önce. (18 jantlar, cam tavan, geri görüş, elektrikli bagaj kapağı, intelligent lighting vs)

    sanırım sizin aracınız bunun aynısı. Eğer öyleyse çok iyi fiyat, çünkü pek iskonto yapma taraftarı değillerdi.

    Tekrar güle güle kullanın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mtutun -- 18 Temmuz 2014; 13:09:33 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mmerta

    Merhaba,

    Yanlis anlasilma yok, buranin en guzel yani bircok insan belli bir kalitede ve fikir alisverisini de ayni kalitede saygi cercevesinde yapabiliyor.

    Acikcasi ben Mazda CX-5'in cok basarili bir arac oldugunu dusunuyorum ic-dis ve genel anlamda, cok dusundum almayi da. VW Tiguan'in ise ic mekan olarak cok basarili bulmuyorum hic dusunmedim. Zaten sizin de dediginiz gibi biraz goreceli kavramlar bunlar. Benim icin onemli olan noktalar sizin icin bambaska yerler olabilir. En sonunda daha dar olmasina ragmen GLA'ya karar verdim.

    Ben yeni kasa C180 almayi dusunuyordum (AMG degil), ici genis ve rahat olmasina ragmen ornegin ondaki on konsolda adini koyamayacagim bir rahatsizlik hissettim ve ortadaki plastik kisim kalitesiz geldi gozume. Belki de benim baktigimda siyah oldugundan oyle gozukuyordu. Plastigini de sevmedim acikcasi.

    GLA ile ilgili olarak biraz daha kullandigim icin sunu soyleyebilirim, 4 ceker bir arac degil :) zaten oyle de davranmiyor. Nisantasi cikisinda mecidiyekoye giderken cook dik bir yokus vardir benzincinin yanindaki isiklardan sola sonra hemen donunce orada mesela patinaj yapti cok ufak olsa da sonra hemen topladi.

    Kopru trafiginde girdigim icin soyle soyleyebilirim, durdugunuzda start-stop devredeyse zaten frenden ayagi cektiginde calisiyor ve akisi gayet basarili hicbir problem yasamadim. Yokuslarda (Yine patinajda kaldi dedigim yokus bilerek durdum ve kalktim geri kayma gibi bir problemi yok ve durup kalkarken patinaj yapmadi. Acikcasi ic mekani X1'e gore bile bence dar ben bebek koltugu koydum arka koltuklar oldukca daraldi gerci benim bebek koltugum donebilen ve yukseklik ayarli bir koltuk oldugu icin normallerinden daha buyuk.

    Ben 135 bin anahtar teslimi aldim araci, aldigim fiyat / performans olarak dusunursem su anda tek sevmedigim kismi icinin genisligi ve yerden yuksekliginin rakiplerine gore az olmasi, eger siz de almak isterseniz ileride de olsa sizin icin de fiyat alabilirim herhangi bir mercedes modeli icin.

    Tesekkurler,


    Sn. mmerta,
    Aracınızı iyi günlerde kazasız belasız kullanın.
    Ben de GLA yı beğeniyorum ve satın almayı düşündüğum üç araçtan biri. Yakında 1.5 lt otomatik dizeli de gelecek.
    İç mekan darlığından bahsetmişiniz. Bu noktada yeni C-180 ile GLA yı katalog değerlerine göre kıyasladım. Katalog değerleri mb sitesinde bulabilirsiniz.
    Buna göre bagaj hacmi hariç diger bir çok iç hacim ölçüleri GLA daha iyi?? Özellikle arka taraf..Acaba bir yanılgı var.
    Birde İstanbul trafiği genel ortalama tüketiminiz nasıl??




  • mazaik M kullanıcısına yanıt
    Bu dediğinizi ben de fark ettim. 2 ayrı bayide yeni C180 ve GLA 200 araçları çok detaylı inceledim. Ön kısımda birbirlerinden genişlik olarak bir farkı ben hissedemedim. Arka kısımda ise GLA'da psikolojik olarak daha rahat hissettim. Çünkü yeni C'de ilginç bir durum var. Tavan kısmı arkaya doğru daralarak ilerliyor ve siz arka sıranın sağında/solunda otururken kafa kısmından kendinizi sıkışık hissediyorsunuz.

    GLA'nın arkasında oturmak beni çok daha rahat ettirdi. Ancak kullanıcısı arkadaşımız dar bulmuş, ona da saygı göstermek lazım. Biraz fizik ile de ilgili olabilir...
  • mtutun M kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Kesinlikle niche arac olma konusunda sizinle hemfikirim, GLA tercih etme sebeplerimden en onemlilerinden biri buydu zaten. W204 kasa C serisi cok var dediginiz dogru ama coupe olarak da bir o kadar az. Ben muhtesem bir kasa oldugunu dusunuyorum sizin aracinizin. Sadece mercedes bir hata yapti ve giris fiyati arac seklinde satti ve 4 kapililar her yerde hele ki beyaz (Ben hic beyaz araba da sevemedim) o yuzden de dediginizde kesinlikle haklisiniz yeni C serisinde hep kasayi hem de fiyati arttirarak aslinda olmasi gereken yere cekti. A ve B serisinin uzerinden uretilen araclara yonlendirdi musterilerini.

    Ben 135 bin liraya GLA AMG aldim, siyah araba sevdigim icin benimki siyah :), cam tavan ve bi xenon dahil, uzerinde 19 inch AMG janti var ekstra olarak. (Geri gorus, lastik basinc gostergesi, lightning vs. var) Urban'a gore AMGnin goruntusu bence daha guzel, icindeki kirmizi detaylari cok şik dusunulmus (Ornegin direksiyonun simidindeki kirmizi dikisler vs.) ve bildigim kadariyla daha pahali bir paket. O sebeple size fiyat alabilirim isterseniz dedim.

    Arkasi ile ilgili belki de benim cocuk koltugu olmasi sebebiyle dusuncem o sekilde. Acikcasi arkasinda da yolculuk etmedim hic o yuzden yaniliyor olabilirim. Ote yandan da C serisine ve GLA'ya yanyanayken galeride bindim C serisi salon gibi gelmisti bana. Niye acaba merak ettim simdi. E180'e mi bindim acaba ben C diye : )))

    Baska bir arkadasimiz da benzin tuketimi ile ilgili sormustu, su an icin yorum yapamiyorum cunku benzin tuketimi benim hicbir zaman hesapladigim birsey degil. Ama bakip sizi bilgilendiririm ilk firsatta.

    İyi gunler,
     MERCEDES GLA ANA KONU




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.