Şimdi Ara

Mercedes S-Serisi Kaza ... (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
1
Favori
4.128
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Kazanın oluş şekline göre sonucu değişiyor. Lamborghini ile 330 ile giderken tarlaya uçup paramparça araçtan sağ çıkan da var, karşıdan gelen kamyonun önüne yanlamasına girip sağ çıkan Lada da var, İngiltere'de 10 yıl boyunca hiç ölümlü kazaya karışmamış XC90 da var. Gel gelelim, bunlar araçları süper yapmıyor. Üst seviye spor araçlarda Lamborghini'lerin ortadan koparak sürücüyü koruması sizi öldürmeyeceği anlamına gelmiyor. Otobüs veya kamyon-tır gibi araçların önüne çıkıldığında, bu araçların inanılmaz büyük kütleler olduğunu ve pres görevi göreceğini unutmamak lazım. Aracınızın içinde roll-bar bile olsa kafa kafaya kamyonla kaza yapıldığında bükülmeyeceğinin garantisi verilemez. Aşırı hız, aşırı kendine güven, aşırı araca güven kazaların başlıca sebebi.

  • S class ancak eski bir s class,araçın önceki kazalarınıda bilmek lazım biraz fazla eğilip bükülmüş gibi duruyor. Ekli araç olma ihtimali bile var. Ya da ilk önce bu midibüse çarpmadı bir kaç direk vs devirdikten sonra çarptı.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bu videoda bahsedilmek istenen, araç 100'le de çarpsa kabin sağlam kalabilir ancak insan vücudu 1 sn'den kısa sürede 100km/h hızdan, 0'a inme ivmesini kaldıramaz. İç organlar parçalanır, iç kanamadan ölüm gerçekleşir. Testlerin 50-60 gibi hızlarda yapılma sebebi budur, daha üstünde zaten araç sağlam kalsa da insan vücudu kaldıramıyor.


    fancosnetyoutube
    http://www.fancos.net Crash test 100km-h VW Golf 2008
    https://www.youtube.com/watch?v=1TNFDeK6GLE
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.