< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kasatka -- 26 Haziran 2024; 11:54:0 > < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER | PS5 ANA KONU (8. sayfa)
-
-
METAL GEAR - PRODUCTION HOTLINE #01 with EN subtitles (METAL GEAR OFFICIAL) | KONAMI
KONAMI公式youtube(with EN subtitles) この番組は「メタルギア」シリーズの最新情報をどこよりも早く、ファンの皆さまとのホットラインになるべく制作者自らお届けする番組です。 ぜひ最後までご視聴ください。 ! ★番組視聴後アンケート ! 番組へのご意見や制作者への質問もこちらまで ! https://questant.jp/q/L2ZMWBVS ! *Japanese Only ! *2024年7月12日16時59分まで受付 ▽ CHAPTER ・00:00 オープニング 出演者自己紹介 ・02:49 MGSΔ: SE 最新映像 ( OFFICIAL TRAILER #1 ) ・05:31 MGSΔ: SE 最新情報 ( ビジュアルと操作性について ) ・07:51 プレ配信アンケート結果まとめ ( 教えて!チームの人 お便りのコーナー ) ・11:31 お便りのご質問への回答 ( 教えて!チームの人 お便りのコーナー ) ・17:10 エンディング その他の告知情報 ( グッズ情報 ) ・20:32 MGSΔ: SE タイトル画面 (レガシースタイル選択時) ・メタルギア公式X: https://x.com/metalgear_jp ・メタルギア ポータルサイト: https://www.konami.com/mg/jp/ja/ ・METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER 公式サイト: https://www.konami.com/mg/mgs3r/asia/ja/ ・METAL GEAR SOLID: MASTER COLLECTION Vol.1 公式サイト: https://www.konami.com/mg/mc/asia/ja/ @Konami Digital Entertainment #MetalGearSolid #メタルギアソリッド #MGSDelta #MGSΔ #MGS3 #SnakeEaterhttps://www.youtube.com/watch?v=mXoV47YGV70 -
Metal Gear Solid Serisinin Yapımcısı Noriaki Okamura:
"Kojima ve Kojima Productions'ın geri kalanıyla bir kez daha çalışmaktan daha iyi bir şey istemediğini söyledi. Ayrıca, eğer bu gerçekleşirse, bunun kendisi için bir rüyanın gerçekleşmesi olacağını belirtti."
-
Metal Gear Solid 3 Remake Yeni Bilgiler!!
-Çok daha gerçekçi ortamlar.
-UE5 yapıldı. FOX Motoru yok.
-Lekelerin ve savaş hasarının gelişmiş simülasyonu.
-Yapraklar ve çamur kıyafetlerinize yapışacak.
-Kurşun deliklerini görebilirsiniz.
-Hepsi oyununuza bağlı olarak gerçek zamanlı olarak görünür.
-Güncellenmiş tedavi sistemi ve menü tasarımı.
-Yeni ve eski stil seçenekleri.
-Yeni: Çömelmişken veya bir silahı hedeflerken hareket edin / serbest kamera.
-Efsane: Orijinal kamera açısı ve kontroller.
-Farklı renk filtreleri: Normal, Sepya, Retro, Eski.
-Hikaye değişikliği yok.
-Virtuos destek stüdyosu.
-Konami tüm olumlu geri bildirimlerden çok mutlu.
-Remake yapımcısı (Noriaki Okamura) Kojima ile tekrar çalışmayı çok istediklerini söyledi.
-
Metal Gear Solid Delta vs Metal Gear Solid 3 | Remake Graphics Comparison | All Content so Far
ElAnalistaDeBitsyoutubeMusic by Zeravi: https://www.youtube.com/channel/UCBNxYipiIZy8DoteKH4SC3ghttps://www.youtube.com/watch?v=Wm-vlWE3Drg -
Metal Gear Solid Δ: Snake Eater Hands-On Preview
IGNyoutubeNaked Snake has returned! Check out our hands-on preview for the upcoming Metal Gear Solid Δ: Snake Eater, an Unreal Engine 5 remake of Metal Gear Solid 3: Snake Eater (orginally released on the PlayStation 2 in 2004). Can Konami's efforts square up agains't the likes of Capcom's Resident Evil remake titles, or has MGS Delta: Snake Eater remained too faithful to the past? Metal Gear Solid Delta: Snake Eater is sneaking onto the PS5, Xbox Series X | S, and the Steam store for PC, in 2024. #MetalGearSolid #MetalGearSolidDelta #IGN #Gaminghttps://www.youtube.com/watch?v=FgByjzucfQs -
Metal Gear Solid Delta: Snake Eater - Uygulamalı rapor
Naked Snake'in merakla beklenen geri dönüşünde yenilenmiş görseller ve zekice yeniden tasarlanmış kontroller şovu çalıyor.
Konami Metal Gear Solid Delta'yı duyurduğunda: Snake Eater PlayStation 5 için duyurulduğunda, oyun dünyasının ortak kulaklarında çınlayan ikonik “!” uyarısını neredeyse duyabilirdiniz. Orijinali PlayStation 2'de bulunan gizlilik türü klasiği Metal Gear Solid 3: Snake Eater'ın yeniden yapımı mı geliyor? Çok sayıda güncelleme ve geliştirmeyle mi? Snake'in saklanabileceği bir yer yok - tüm gezegen izliyor...
MGS Delta'nın kısa bir demosunu oynamanın yanı sıra oyunun yapımcısı Noriaki Okamura ile oyunun sağlam olmaktan çok daha fazlasını nasıl şekillendirdiği hakkında konuştum.
İş için doğru ekip
MGS3 gibi saygı duyulan bir klasiği yeniden yapmak küçük bir başarı değil. İşte tam da bu nedenle Komani ve Virtuos Studios'un birleşik geliştirme ekibi, yeni gözleri ve emin elleri birleştirerek orijinaline aşina ve yeni yeteneklerin bir karışımına sahip.
“Bazı eski geliştirme belgelerini elemek zorunda kaldık, ancak Snake Eater üzerinde çalışan bazı deneyimli kişilerin uzmanlığı sayesinde hazırlık için çok fazla zaman harcamamız gerekmedi” diyor Okamura. “Ayrıca daha önce tek bir Metal Gear Solid oyunu oynamamış koca bir nesil olduğunun da farkındayız.”
Geleneksel seçeneklerle yenilenmiş kontroller
Delta'nın herkese hitap etmesini sağlamanın hayati ama zor felsefesini sürdürerek, kontroller üzerinde güçlü bir odak noktası olmuştur. MGS3'ün geleneksel oyuncuları kendilerini evlerinde hissedecekler, ancak modern izleyicilere doğal gelecek bir seçenek de var. Yani sağ çubukta üçüncü şahıs kamerasıyla oynamayı tercih ederken omuz üstü bakış açısıyla aynı anda hareket edebilmeyi ve ateş edebilmeyi tercih ediyorsanız, işte buldunuz.
“Başlangıçta amacımız her şeyi orijinaline mümkün olduğunca yakın tutmaktı” diye açıklıyor Okamura. “Ama belli ki 20 yıl boyunca insanların oyun oynama biçimleri gelişti ve değişti. Bu yüzden Delta'nın bunlardan bazılarıyla aynı seviyede olmasını sağlamak için modern aksiyon oyunlarına baktık, böylece deneyimi azaltmadı.”
Bu kesinlikle demoyu oynamamda istediğim etkiyi yarattı; Delta'da yapılan değişiklikler, MGS3'ün öyle olmasa bile nasıl kontrol edildiğini hatırladığım konusunda tatmin edici bir yanılsama yarattı. Geçiş doğal, pürüzsüz ve eğlenceli hissettirdi.
Erişilebilirlikle ilgili hususlar
Yaşam kalitesi iyileştirmelerinin sayısı, modernize edilmiş bir menü tasarımına ve oyunu daha geniş bir kitle için paha biçilmez bir şekilde daha iyi oynanabilir hale getirecek çeşitli erişilebilirlik seçeneklerine de uzanıyor. Bunlar arasında silahlarınızı/teçhizatınızı hazırlama ve kullanma şeklinizi ayarlama, düşmanları yakalarken bir düğmeyi basılı tutma ihtiyacını ortadan kaldırma ve renk düzeltme ve orta nokta ekranı gibi görsel öğeleri değiştirme şansı yer alıyor.
Unreal Engine 5 Kullanımı
Elbette, genel sunum da yükseltmelerden geri kalmıyor. Unreal Engine 5 Delta'ya inanılmaz bir görsel güç katıyor. Okamura, “Oyuna yeni gelen oyuncuların eski veya retro olduğunu hissetmelerini istemedik” diyor.
Bu etkileyici bir başarı. Tselinoyarsk ormanının derin detaylarını ve şaşırtıcı arka plan mesafesini çekmek ya da gerçek zamanlı bir ara sahne sırasında kamerayı Snake'in cildindeki gözenekleri görecek kadar yakınlaştırmak için kullanmak olsun, tüm yönetmenlik süslemeleri devam ediyor.
Eski ile yeniyi görsel olarak harmanlama
Ancak her Snake görevinde olduğu gibi, bu tür iyileştirmeler kolay olmuyor. “Başlangıçta sadece modellerin temel dış iskeletini değiştirebileceğimizi düşündük,” diye gülüyor Okamura. “Ancak oyunda eski karakter hareketleriyle hareket ettiklerini gördüğümüzde, artık o kadar da iyi uyum sağlamadıklarını fark ettik. Bu yüzden ince ayar yapmamız gerekti - oyuncuyu deneyimin içinde tutmak ama aynı zamanda karakterlerin orijinal hareket ve nefes alma biçimlerine yakın olmak ve yine de bunu kusursuz hale getirmek önemliydi.”
Savaş hasarı sistemi gösteriliyor
Tanıdık hissettiren yeni görünümler yaratmak sadece kozmetikle de sınırlı değil. Konami, Snake'in görevleri sırasında aldığı yaraların oyun boyunca görülebileceğini zaten vurgulamıştı, bu da beni Snake'in bazı muhafızlar tarafından keşfedildikten sonra ne kadar kanlı olabileceğini görmeye yöneltti. Cevap ne mi? İşim bittiğinde Snake neredeyse kıpkırmızı olmuştu diyelim.
Bunun oynanışa ne kadar yansıyacağı konusunda ketum davranan Okamura, bunun Snake'i belirgin bir şekilde etkileyeceğini ve orijinalin savaş hasarı sistemini vurgulayacağını doğruladı. Snake'i keskin tutmak mı istiyorsunuz? Kırıklarını ve çatlaklarını tedavi etseniz iyi olur...
Camo Index kirinde oynamak
Ve bir de her zaman karmaşık olan Kamuflaj İndeks Sistemi var. Farklı üniformalar, yüz boyaları ve kılıklar Snake'in görevi sırasında görünmez olma şansını artırmaya yardımcı olur, ancak bu, geliştirilmiş görsellerle yeni bir boyut kazanmıştır. Toprak ve çamurda yuvarlandığınızda Snake inandırıcı bir şekilde çamura bulanacak ve kamuflajı artacak.
Orijinal MGS3'e olan gelişmiş sadakatini test etmek için Snake'i Dremuchij Swampland çamuruna batırdım ve onu tamamen sardım (kuşkusuz, bu onu daha önceki bir denemede yanlışlıkla boğduktan sonraydı). Tüm yüzü ve vücudu ıslak kahverengi oldu, saçları çamurlu ve kaygan... ve Kamuflaj İndeksi en üst düzeye çıkarak onu yakındaki timsahlar için neredeyse görünmez hale getirdi.
Eski ve yeni beklentilerle mücadele
Metal Gear Solid Delta'nın bazı iyileştirmeleri kadar açık olan son bir şey varsa, o da Okamura ve ekibinin Snake Eater'ı canlandırma görevini ne kadar ciddiye aldıklarıdır. “Her gün, her zaman baskı var” diyor.
“Elimizde çok sayıda deneyimli personel var ama onlar da yaşlanıyor, bu nedenle bazı kritik üyelerin hala şirketteyken bu oyunlar üzerinde çalışmak için son şansları olabilir. Ancak bu oyunların sadece mevcut oyuncular için değil gelecek nesiller için de oynanabilir olmasını sağlamak bizim görevimiz.”
Demo, efsanevi Boss köprüsü sahnesinde çok hızlı bir şekilde bitmiş olsa da, Metal Gear Solid Delta'nın orijinalinin ve kendisinden beklenenlerin hakkını vereceğinden emin olmam için yeterliydi: Snake Eater'ın orijinalinin ve ona yüklenen yüce beklentilerin hakkını vereceğinden emin olmak için yeterliydi. Çıkış tarihi bu yılın sonlarına doğru açıklanacak olan oyunu PS5'te kendiniz deneyimleyebileceksiniz.
Blog : https://blog.playstation.com/2024/08/26/metal-gear-solid-delta-snake-eater-hands-on-report
-
Metal Gear Solid Delta Snake Eater için oldukça olumlu ön incelemeler geliyor!
- “Hayranların yıllardır istediği yeniden yapım” - GameSpot
- “Çok sadık bir yeniden yapım” - VGC
- MGSV gibi oynuyor.
- UE5'te harika görünüyor.
- Güncellenmiş kontroller ve QoL özellikleri.
- D-pad ile kamuflajı anında değiştirin.
- Görünüşte koleksiyonluk ördekler.
- 60 fps performans moduna sahip olacak.
- “Oyunun orijinal yaratıcı yönünü bozmak istemedik” - Yapımcı, Noriaki Okamura
- Çıkış tarihi Bu yılın sonlarında açıklanacak.
-
Metal Gear Solid Delta: Snake Eater için üzücü bir haber geldi. Konami, oyunun modern konsollarda 60 FPS hızında çalışmayacağını doğruladı. Daha akıcı bir oynanış için PC platformunu tercih etmeniz gerekiyor. Böylece MGS Delta projesi, geçtiğimiz günlerde yalnızca PC'de 60 FPS hızında çalışacağı açıklanan Avowed ve Dragon Age: The Veilguard gibi oyunlara katılıyor.
ign türkiyeMGS Delta Snake Eater için üzücü haber: Konsol oyuncuları umduğunu bulamayabilir...https://tr.ign.com/metal-gear-solid-delta-snake-eater/125057/news/mgs-delta-snake-eater-icin-uzucu-haber-konsol-oyunculari-umdugunu-bulamayabilir
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
ps5 pro için 60 fps gelir
-
Fsr ve Dlss teknolojileri övülmüş, ps5 pro bjle olsa oynatamayabilir sabit 60 deniyor. Ne yaptılar acaba da böyle
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Kesinlikle ps5 pro nun gelmesi artık şart oldu. Hele gta 6 için zaten olmazsa olmaz. Bir an önce konsolların kendisini update etmesi lazım.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
ign türkiyeMetal Gear Solid Delta: Snake Eater İlk Bakışhttps://tr.ign.com/metal-gear-solid-delta-snake-eater/124993/preview/metal-gear-solid-delta-snake-eater-ilk-bakis
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
Metal Gear Solid 4 Remaster'da geliyor Fakat Konusunu bulamadım.. Yok mu açan ))
oyun haberleri - merlininkazani.comMetal Gear Solid 4 Remaster Geliyorhttps://www.merlininkazani.com/metal-gear-solid-4-remaster-geliyor-haber-126391 -
Şu MGS serisini bir türlü sevemedim oynanış o kadar hantal gözüküyorki, ps1 zamanında başlamadık ondanda olabilir fakat cidden sadece hikayesi ve detaylar sayesinde isim yaptı. Kimse oynanış şöyle böyle demez. MGS 4 yarım saat oyun 2 saat ara sahne, şu oynanışı ve mekanikleri elden geçirmeleri şart. Tek oynadığım mgs 5 onunda sonunu getiremedim feci baymıştı bilindik nedenlerden.
MGS 1 ve 2 nin remake olsa derim hep oynamak için fırsat konami aklı varsa ilk 2 oyunu yapması lazım. Burada silent hill 2 ve mgs 3 satışı çok önemli eğer istenileni alamazsa, daha oyun yapmazlar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Wight Lord -- 24 Eylül 2024; 9:55:10 > -
Ohoo Hocam sen bu işe Serinin en dandik oyunu olan MGS5 le başlamışsan baştan kaybetmişin zaten
Bu oyunun esas ayarını 1998 yılında MGS 1 de aldık biz )) Ondan sonra gerisi çorap söküğü gibi geldi zaten
hastası olduk oyunun )) Sinematik sahnelerin gereksiz uzunluğuna katılıyorum fakat Oyunu oynarken seni
öyle bir içine çekmeyi başarıyor ki o sahneleri bile film izler gibi izliyorsun hiç kasmıyor.
-
Hocam 1i biraz oynayıp beğenmiştim de ama çok eski hissettiriyor maalesef, save de gitti benim, 1in hikayesini izleyip direkt 2den başlasak nasıl olur sizce?
Seriyi aşırı merak ediyorum ama saçma şekilde remake yapmaya 3ten başlıyor adamlar..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam aslında saçma şekilde değil çünkü kronolojik olarak hikayenin en eskisi MGS 3. Diğer bütün oyunlardaki hikayeler zaman olarak 3.oyunun sonrasında geçiyor. Ha bence yine de keşke çıkış sırasına göre yapılsaydı o ayrı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tabi mgs 1 mgs 2 mgs 3 mgs 4 tüm seriyi inceledim gençliğimizde level dergisindeki yazıları okudum daha ergen iken takip ediyordum, hikaye videoları izledik baya bilgim var. Hikaye dışında detaylarda çok iyi fakat oynanış mekanikleri felaket küt zamanına göre bile pek iç açıcı değildi. Hikaye ve detaylar mükemmel olunca oynanış görmezden gelindi seride.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Wight Lord -- 24 Eylül 2024; 17:13:3 > -
Metal Gear Solid Delta: Snake Eater - Trailer | TGS 2024
IGNyoutubeCheck out the latest trailer for Metal Gear Solid Delta, the remake of MGS3: Snake Eater. This TGS trailer features brand new footage from the Virtuous Mission, including your first look at EVA. #MetalGearSolid #MetalGear #Gaminghttps://www.youtube.com/watch?v=fKCkjkyIngU
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A r c h A n g e L. -- 26 Eylül 2024; 13:21:23 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X