|
MG4 Alıcıları ve Kullanıcıları (4. sayfa)
-
-
Benim bu model araçlar konusunda merak ettiğim 3 husus var, yardımcı olabilirseniz sevinirim.
- Pilin kullanım ömrü kaç bin km yada dolum yada sene?
- Pilin değiştirilmesi gerektiğinde ne kadar maliyet çıkacak?
- 5. Kattan kablo sarkıtarak araç şarj edilebilir mi?
-
Merhaba,
ilk 2 soru için Tesla'dan başka cevap verecek uzun dönemdir ve yaygın şekilde batarya işinin içinde olan firma yok,
Tesla verileri ise içten yanmalı motorlar kadar km yapabileceğimizi gösteriyor,
Kablo sarkıtmaya gerek yok, apartman girişindeki elektrik kutunuzdan kablo çektirip aracınızı şarj edebilirsiniz,
Kendine ait otoparkı olmayan bir apartmanda oturuyorsanız kablo ucunu kilitli bi kutuya koyup başkalarının kullanmasını engellersiniz
Sitede oturuyorsanız, elektrik dağıtım şirketlerinin sitelere şarj istasyonları kurmak gibi planları var, işiniz daha kolay olacak
-
Bataryanın ömrünü korumak için yapılan yazılımsal bir konu, comfort-luxury donanım seviyeleri ile alakası olamaz diye düşünüyorum.
üstelik o %'lik barın üzerinde çizgiler mevcut ve tıklayınca "bip" diyor. bende yazılım R13 sürümü, baya eski sanırım. ondan olmadığı kanaatindeyim.
-
Comfort ve Luxury pil teknolojisi farklı. Comfort pilinin %80 üzerine çıkmasında sakınca görülmüyor. Bu yüzden farklı olabilir. -
Ben anlamıyorum ki. her yerde hemen teslim diye ilan verip bayiye gidince 100 kişi sıra var ayda 10 araba geliyor kasım gibi gelin diyorlar. Stoklu bayi bilen var mı, şehir farketmez -
Her bayi çok az sayıda geldiğini Luxury modelide genel de 3-4 adet geldiğini belirtti.Geçenlerde Koşuyolu bayisine gittiğimde Luxury modelinin daha TR gelmediğini belirtmelerine rağmen suvmarket otoparkında diğer ikinci el araçların arasında sıfır jelatini üzerinde mg4 Luxury gördüm.TR hiç gelmeyen araç acaba ışınlandımı!!!
Bana kalırsa talebi canlı tutmak için piyasa'ya sınırlı sayıda araç sürüyorlar.Tarcanlar ekspertizin geçenlerde yayınladığı aracın pas durumunu gösteren video ve bir kişinin yaptığı yorum benin düşüncelerimi destekler nitelikte.
Yorumu sizlere bırakıyorum.
Limanda çalışıyorum bu arabalardan en aşşa 5000 tane geldi indirdik beş para etmez araçlar çin malı kaç aydır limanda yatıyor araçlar bayiidede araba yok demişler
TARCANLAR TUNİNG EKSPERTİZ KOCAELİyoutubeBAYİDEN SIFIR ALDIĞI ARACIN ŞASELERİ EZİK(hasarlı) ÇIKTI. kusuru bulan istanbul Bahçelievler şubesihttps://www.youtube.com/watch?si=KUafnyMVz2E1SJJi&v=7nyuNvWJXaM&feature=youtu.be
-
-
Merakla bekliyorum
-
Suan sehir ici ev is her gun 9 km civari 18 km gittim 2 gunde %60 batarya kaldi 2-3 kere gazladim dipgaz 4-5 km rangeden gitmistir.350 km ustu gorurum gibime geliyor.Zaten ornek yanimda hemen carrefour esarj var 5 dk sarja atsam dc sarj %10 doluyor cok problem degil sehirici sarj meselesi benim icin -
Bilgi için teşekkür ederim. Tam dolu batarya ile toplam km yi yine de sizden bekliyorum.
Hızlı şarja takmadan önce tabi ? Merak ediyorum. 2 günde %40 batarya azalması fazla gibi. 2 günde 18 km yapmışsınız. bir 2 gün daha yapsanız bir %40 daha azalacak. Kalacak %20 batarya ? bu yüzde de artık şarja takmanız gerekli. Yani 4-5 günde batarya bitiyor diyebiliriz.
O zaman da tam batarya ile 40 km falan yapmış oluyorsunuz ?
-
Hayir %40 batarya ile 140 km yaptim.
Tahminim haftaya sarja girerim haftasonuda sileye falan giderim yine -
Selamlar uzaktan erişim için BTK ile MG firmasının anlaşması var mı bilen var mı?
MG4 luxury modeli için sipariş vermeyi düşünüyorum ama Tesla daki gibi uzaktan erişim için BTK ile anlaşması olması önemli benim için. -
Merhaba,
Yok maalesef hatta mg ismart uygulaması indirilemiyor bile
yalnız enteresan bir durum var android telefonlarına dışarıdan bu uygulamayı kurmayı başaranlar araçlarına erişebildiklerinden bahsetmişler.
mg evs | mg4 | mg5 | zs ev | marvel r electric vehicles forumismart app starts to work @ Turkey at 08:10 (local time)https://www.mgevs.com/threads/ismart-app-starts-to-work-turkey-at-08-10-local-time.12645/ -
Cevap için çok teşekkür ederim.
Ancak aracı görmeden araç ile iletişim için aracın içerisinde gömülü olan simCard ın aktivasyonu şart. Zaten son mesajda ki aracı eşleştirme için QR kodu nasıl girdiniz sorusuna cevap gelmemiş.
Diğer taraftan aracın kapılarını anahtarsız açmak için cep telefonu kullanma uygulaması youtube videolaraında Bluetooth bağlantısı olarak görünüyor. Belki kapı açmak için anahtar yerine cep telefonu taşıma kullanılabilir ama diğer hiç bir uygulama kullanılamaz.
Bunu Tesla nın yapmış olması da aslında ne kadar piyasaya hakim ve bu araçların farklı kullanım amacı olduğunu iyi bildiğinin göstergesi gibi duruyor. ( Bir gsm operatörü ile anlaşarak BTK bypass edilebiliyormuş demek ki. ) Buda tabii marka algısını değiştiriyor.
Bu durumda fiyat performans olarak MG halen geride kalmış oluyor.
Eğer sadece ekonomik olsun diye elektrikli araç alacaksam diğer Çinde üretilen markaların araçlarını beklemekte fayda var o zaman. Chery ve BYD gibi firmalar girdikten sonra fiyatlar daha oturacaktır bence.
-
Arkadaşlar mg4 hakkında kullanıcı yorumlarını bekliyorum . Lütfen artılarını eksilerini yazarsanız inanın insanlara çok yardımcı olursunuz. Bundan önceki yorumları okudum. Daha farklı yorumlar varsa bekliyorum . Herkese huzurlu günler -
-
Tekrardan selamlar. Bugün MG4 ile test sürüşü yapma şansım oldu. Luxury paket değil di ancak yine de çok beğendim. Her ne kadar araca uzaktan erişim olmasa da hatta bana bugün SOS tuşunun çalışmadığı ve BTK olayının çözülmesinin mümkün görünmediği söylense de. Aracı beğendim. Açıkcası elektrikli araçlar içerisinde fiyat performans olarak fazlası ile cazip duruyor.
Bugün MG4 tekrar gündemime girdi.
Aklıma takılan ise ZS EV oldu. İç kalitesi ve hacmi olarak daha büyük ancak kullanıp MG4 ile kıyaslayabilecek kimse mevcut mu aramızda. Kağıt üzerinden kıyaslamak çok doğru gelmiyor çünkü.
-
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X