Ürünü(Microsoft BluetoothNotebook Mouse 5000) yaklaşık 8 aydır windows vista ile sorunsuz kullandım.Fakat son günlerde her 5-6 dakikada bir mouse hiçbir tepki vermiyor,mouse hızlı bir şekilde 5 saniye boyunca ileri geri yaptığımda çalışmaya başlıyor ama sürekli kafasına göre aynı sorun tekrar nüksediyor.Pilini değiştirdim ama durum aynı.Aletin faturasını ve garanti belgesini de bulamadım.Yeni bir mouse mı almalıyım yoksa onarılabilir mi?
Selam bende aynı mouse dan aldım, faturayı kaybettim. Fakat xp de kesinlikle çalıştıramadım. Billionton ve Broadcom Wireless Adapter with Bluetooth® 2.0 + EDR Bluetooth larımın her ikiside çalıştırmadı. Lütfen yardımm...
içindce temessızlık var dostum...Tamirini elektronikten iyi anlıyan biri varsa yapabilir..
kardes dun gece yazıyordum elektrıkler gıttı yazamadım :) kardesımm aldıgın yer ıle gorus hangı ıthalatcıdan aldıgını ogren oraya servıse gonderebılırsın hatta telefonla arayım serı numarasından garantısınıde ısteyebılırsın ısterse usb alıcıalrı ayrı ayrı satılıyor onuda ısteyebılırısn
Arena Bilgisayar San. VE Tic. A.S. Telephone: 90-212-364 64 64
Telephone: 90 212 364 66 74
Indeks Bilgisayer Sistemleri Muhend Telephone: (212) 321 41 51
LOGOSOFT YAZILIM SAVAYI VE TICARET Telephone: (212) 217 55 85
ithalatcıların numaraları bunlar bunlarda bulabılırsın
teknosa internet şubesinden bu mouse yi aldım
bir ay kadar kullandım. sonra bluetooth görmemeye başladı. aygıtı kaldır yeniden ekle, sistem geri yükleme hiçbiri çözüm olmadı. teknosa mağazasına gittim internetten aldığım için kendilerinin bakmadıklarını internet mağazasını aramamı söylediler. orayı aradım. kargoyla yolladım. iki ay sonra açılmamış kutuda yenisi geldi. onu da kullanmaya başladım. bir ay kadar kullandım. onda da aynı sorun çıktı.
Bende index bilgisayar garantisinde olduğu için index bilgisayarın samsun şubesini aradım. Aldığım yanıttan şok oldum. Biz bakmıyoruz dediler. Ama index bilgisayarın sitesinde yetkili servis dye adı geçiyor firmanın.
böyle rezillik olmaz yaa. teknosa kadar kötü bir firma görmedim. Vatanda internetten aldığın ürüne bozulduğunda mağazalarında bakıyorlar, teknosada bakmıyorlar. o zaman teknosa internet mağazasını kullanıp üstelik daha pahalı fiyata ürün almanın ne avantajı var.
Selamlar,
Sorun şu şekilde çözülebiliyor.
1.Başlat 2.Denetim Masası 3.Sağ üstte "Denetim Masasında Ara " diye bir seçenek var oraya "Bluetooth" yazıyoruz 4.Sonra "Bluetooth ayarlarını değiştir" seçeneğine tıklıyoruz 5.Önümüze gelen sekmelerden "Donanım" sekmesini işaretliyoruz 6."Dell 365 Bluetooth Module" çift tıklayıp; 7."Güç Yönetimi" sekmesini seçiyoruz 8."Güç kazancı sağlamak için bilgisayar bu aygıtı kapatsın" seçeneğindeki tiki kaldırıyoruz ve sorunumuz çözülüyor.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme