Şimdi Ara

MİGROS Playstation 4 maceram

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
4.058
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İyi günler arkadaşlar şimdi size Migros Elektronik bölümünde sıkıntı yaşadığınız anda neler başınıza gelebileceğini, KOCA KOCA firmalarda nasıl çözümsüzlükler içinde yüzüleceğini anlatacağım.
    sürç-i lisan ettiysek affola

    21.08.2018 tarihinde Antalya 5m Migrostan Playstation 4 oyun konsolu satın aldım.4 gün sonra oyun kolunun arızalı olduğunu fark ettim ve 24.08.2018 de Antalya 5M Migrosa ürünü servise göndermelerini hatta daha yeni ürün olduğundan dolayı değişimi olabilirse memnun olacağımı söyledim. (ürün Garanti Belgesi KAAN DİJİTAL diye bir firmaya ait). Ürünü Ankara 5M Migrostanda teslim alabileceğimi belirttim çünkü aslen An karada yaşıyorum.

    Ürünü 18.09.2018 de teslim almak için Ankara 5M Migrosa gittim ve tamir edildi diye teslim ettiler. Ardından ürüne hiçbir müdahale etmediklerini anlayıp geri götürdüm ve servisi aramalarını söyledim. Servis arandı ve ürünün kendilerine ait olmadığını ve ürünü müdahale etmeyeceklerini söylediler. Müdür yardımcısı geldi konuyu anlattım. Bu problemi çözülüp bana geri dönüş yapmalarını söyledim. Ancak onlar sürekli biz halletmeye çalışırız ancak Antalya ile görüşün dediler. Ardından ben Antalya 5M Migrosu aradım ve olayı anlattım benden seri numarası vs. aldılar ve geri döneceklerini söylediler. Bu arada Ankara'dan hala bir geri dönüş sağlanmadı.

    Bir kaç gün sonra Antalya'daki 5M Migros ürünün başka bir firmaya ait olduğunu(BAŞAK EĞLENCE OYUNLARI) ve verilen garanti belgesinin karışmış olabileceği söylediler. Ardından yeni bulunan şirket Ankara daki 5M migrosa bildirildi ve yeni firmaya göndermeleri söylendi. Bende akabinde Ankara 5M Migrosu aradım tembih ettim.
    Aradan 1 hafta geçti ve KAAN DİJİTAL ilk gönderdikleri firma yetkilisi beni aradı ve ürünü tekrar bize gönderdiklerini ve ürünün ısrarla bize neden gönderdiklerini anlamadığını ürünün kendilerine ait olmadığını söyledi. Bende Ankara 5m Migros ile görüşmesini ve ürünün kime ait ise oraya yönlendirmesini istedim. Ayriyeten ben Ankara 5m ve Antalya 5m i konuyla ilgili bilgi verdim.

    08.10.2018 tarihinde Ankara 5M Migrostan arandım ürünün hazır olduğunu söylediler. Bende ürünü teslim almaya gittim ancak ürünü teslim almadan önce bir not ilişti gözüme firma ÜRÜN BİZE AİT DEĞİL ANCAK ÜCRETSİZ TAMİR ETTİK BİR DAHA BİZE GÖNDERMEYİN gibi bir not yazmış olduğunu fark ettim. Bunun ne olduğunu sorduğumda bir cevap alamadım tabiki ve müdürüyle görüşmek istedim müdüre hanım geldi konuyu anlattım. İlgileneceğini söyledi. 1 Hafta geçti bir geri dönüş sağlanmadı.

    08.10.2018 tarihinde İnternetten bir şikayet dilekçesi doldurdum. Şikayetimin nüshasını mail olarak istedim veremeyeceklerini söylediler.Bende zaten kurum olarak herhangi bir konuda bana yardımcı olamayacaklarını anladığımı söyledim Antalya 5m Migros Şikayetime istinaden benden fatura örneğini istedi, bende gönderdim.
    Ertesi gün Antalya 5m den mesaj yoluyla Esra bilişim aracılıyla Kaan Digitalden mal alınmış yani ilk gönderilen firma garantisi altındaymış oraya gönderin dendi bende ürünü teslim almadığımı Ankara 5m le irtibata geçmelerini söyledim.

    16.10.2018 Ardından Ankara 5m Migrosu aradım ve durumu anlattım Antalya ile iletişime geçip ilgili firmaya göndermelerini banada bilgi vermelerini istedim.Sonuç bekliyoruz bakalım firma kabul edecekmi ürünü yoksa yine dönecek duracakmı bizim ps4 kolu.

    21.08.2018 17.10.2018 neredeyse 2 ay ve hala çözüm için ben çabalıyorum.

    Migros ürünü nereden veya kimden aldığını bilmiyorsa veya aldığı firmayı bu konuda ikna edemiyorsa. Sadece müşterinin çabası ve iletişimiyle sorun çözülmeye çalışıyorsa. Migros ürünün arkasında gerekli zaman içerisinde ürünün tamirini veya değişimini yasal olarak hakkım bu benim sağlayamıyorsa.

    Bir müşteri Migrostan neden ürün alsın.Köşedeki küçük esnaftan yapsam ben bu alışverişi sizden daha hızlı çözer bu sorunu.
    MİGROS Playstation 4 maceram



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi refsak -- 19 Ekim 2018; 10:46:1 >







  • Geçmiş olsun, sözde büyük firma ve teknolojik ürün alışverişlerini içeren onlarca şikayet görmek mümkün. Bende daha önce bu denli mağduriyetler yaşadım. Şimdi alışveriş yaparken nereye güveneceğini şaşırıyor insan. Asıl mesela aldıktan sonra başlıyor. Umarım yakın zamanda çözülür (şuanda pek öyle görünmese de) ancak çözüm olmazsa tüketici hakem heyetine bir an önce başvurun derim.
  • Hocam ekşi sözlüğe de yazmanız iyi olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dostum geçmiş olsun. Ama ya Ankara'da otur yada Antalya'ya taşın. Valla beynim yanacaktı Ankara Antalya derken. :)
    Ayrıca 14 günlük koşulsuz şartsız iade talebi hakkınız yok mu? Bunun için başvursaydınız.
  • iaaynaci kullanıcısına yanıt
    Sen bide bunları yaşarken beni düşün. Arkadaştan kol aldım ödünç ondan dolayı daha sakin davranabildim.
    Ayrıca o 14 gün sure içinde iade edebilmem icin servis raporu gerekli adamlar daha hangi servise ait olduğunu bulamiyorlarki.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adamlar yalvarmış artık göndermemen için.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Microsoft un servisi 10 numara xbox a gecis yap bence :) ... arızali ürünü sifiriyla degistirip yolluyorlar...ups kapından ücretsiz alip kapına bırakiyor ellerinde ürün mevcutsa bu süre en fazla 4 gün sürüyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jackiealfonzo -- 18 Ekim 2018; 21:8:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • PARAGRAF NEDİR?



    Paragraf, bir duyguyu, bir düşünceyi, bir isteği, bir durumu, bir öneriyi, olayın bir yönünü tam olarak anlatabilmek için anlatım tekniklerin­den ve düşünceyi geliştirme yollarından yararlanarak bir araya getirilen cümleler topluluğudur.

    Paragraflar biçimce ve anlamca bir bütünlük arzeder. Bu sebeple paragraflar bir yazının küçültülmüş bir örneğidir. Yapı bakımından yazıya benzerler. Nasıl yazıda giriş, gelişme, sonuç bölümleri varsa paragrafta da aynı bölümler vardır.

    Paragraftaki ilk cümle, istenilen cümlenin bir nedeni ise, bir sonraki cümle de bir sonucu, bir devamıdır.

    Paragraftaki düşünceler hem kendi aralarında birbirine bağlı hem de ana düşünceye bağlıdır.



    Paragrafın Önemi ve Yararları

    Paragraflar kısa yazılar oldukları için okumayı ve anlamayı kolaylaştırır. Paragraflara bölünmüş bir yazıyı okumak ve anlamak daha kolay olur.
    Paragraflar yazıyı belirli bir düzene sokar. Bu sayede planlı yazma sağlanır. Yazıya anlam ve konu bütünlüğü kazandırır.
    Konunun belirli ölçülerde işlenmesini sağlar. Her paragrafta konunun bir başka yönü işlenir.
    Duygu ve düşüncelerin ayrı ayrı paragraflarda işlenmesi düşünce karışıklığını önler.




  • Rapsody_izmir kullanıcısına yanıt
    Arkadaşım haklısın. Bir daha bu kadarda uğraşma böyle link ver biz öğreniriz.
  • Hocam senin en azından aramışlar. Beni bir kere aramadilar 6 aydır



    https://forum.donanimhaber.com/mng-kargo-rezaleti-gelismeler-gun-gun-eklenecektir--135297574#135464034

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O müdür çaycıdır orada bence

    MİGROS Playstation 4 maceram

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • geçmiş olsun öncelikle.

    sorununuzun bir benzerini carrefour için yaşadım bundan 2-3 sene önce.indirimli samsung s4 satın alma gibi bir hata yaptım istanbulda bir mağazasından.almaz olaydım.garanti süreçleri berbat.x firma getirmiş ürünü yurtdışından (eskiden bu işleri doğubank esnafı yapardı) sözüm ona garantisini de aynı firma üstleniyor.carrefour sadece aracı,satıcı.malı satıyorlar aradan çekiliyorlar.

    neyse çok uzatmayayım.s4 lerde kronikmiş sanırım bataryası şişti telefonun.dedim gideyim değiştireyim bataryayı,basit bir iş sonuçta.ithalatçı x firma kadıköyde küçük bi dükkanmış,adresini buldum direkt gittim.bıraktım cihazı.2-3 gün sonra gittim değiştirmişler bataryayı.bakayım dedim yeni takılan "orijinal" bataryaya.ne göreyim!!! batarya o zamanın parasıyla 10-15 liralık yan sanayi,çin malı bi batarya.dedim bu bataryayı kabul etmem ben.gerçek orijinal bataryasını takın ve bana öyle teslim edin.neyse çok nazlanmadılar taktılar,birkaç gün sonra gidip aldım malımı.biraz anlamasak bu işlerden sahte malı iteleyeceklerdi.ancak bi daha bu tarz bir işe girmeyeceğimi çok iyi öğrendim,öğrettiler sayın forumdaşlar.yeni takılan batarya da bir süre sonra şişti.sonra ben uğraşmamak adına bir batarya satın aldım o da bir süre sonra şişmişti.Allah'tan cihaz başka arıza vermedi ve x firmalarla daha fazla uğraşmadım ve telefonumu değiştirerek o zulümden kurtuldum.artık samsung telefon da satın almıyoruz ailecek.carfurdan,migrostan vb . telefon almıyoruz

    kıssadan hisse siz siz olun mağazaların isimlerine,büyüklüklerine aldanmayın.resmi türkiye distribütör garantili malları tercih edin, satın alın,aldırın.

    tekrar geçmiş olsun.sorununa pek çözüm bulabileceğini sanmıyorum, bi ihtimal tüketici hakem heyetleri.




  • Sanada geçmiş olsun.Telefon işi biraz daha sıkıntılı.Ama inan teknik servis sıkıntısı bugün apple da dahi yaşarsın hatta çakma ekran takmışlığına bile şahit oldum. Burda Migros ürünü daha kimin bakacağını bulamadı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi refsak -- 21 Ekim 2018; 0:35:26 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.