Arkadaşlar merhaba yaşadığım sıkıntının detayı aşağıdaki linkte bulunmakla birlikte kısaca özetliyorum. Bir yıl önce migrostan aldığım red mi note 7 telefonum yağmurlu havada sıvı teması sonucu arızalandı. Ekran karardı ancak telefon çalışmaya devame tti .Hemen eve geçtim ve pili çıkartmak için arka kapağı açmaya çalıştım ancak kapağı çatlattım. Bunun üzerine başka bir şey yapmadan evafone ile iletişime geçerek telefonu kargoladım. Bugün arayan bir firma çalışanı telefona müdehale dahi etmek için önce arka kapağın ücreti olan 200 tl yi göndermemi istedi. Bende toplam maliyeti öğrenmek istedim. o konuda kesinlikle bilgi vermedi. Bende kapağı ya tamir etmeyin yada en son tamir edin ben yinede ücretini bileyim yine ödeme yaparım dedim.Ve 200 tl yi göndermediğim durumda cihaza hiç müdahale etmeden iade edecekleri söyledi ve kapattı. Şimdi ben burada çözüm aramak amacıyla yazmıyorum açıkçası.(onu gerekli yerlerle paylaşıyorum) Artık memleketin her yerini sarmış bu kalitesizlik bu arsızlık bu hak hukuk bilmezlik bıktırdı beni. Sözüm ona suya dayanıklı diye bir telefon alıyorsun yağmurlu havada 1 dk konuştun diye elinde kalıyor. Garantisi batsın parasıyla tamir ettireyim diyorsun ona da koşul getiriyorlar. Ben şu gün internette en pahalı satan eyrde 70 tl fiyatı olan bir kapağa daha cihaza müdehale etmeden, bana ne masraf çıkartacağını bilmeden 200 tl isteyen bir firmaya güvenerek ileride çıkacak masraflar için kumar oynamak zorunda mıyım? Tüm bu saçmalıklarla uğraşmak sitelerde hak aramak zorunda mıyım.. Bu gereksiz,tatsız konuya çözüm bulup bulamadığımı ilerde de paylaşacağım. Bakalım memlekette tüketici yararına bir şey elde edilebiliyor mu. Not: Şikayet linki :https://www.sikayetvar.com/evofone/evofone-telefonu-tamir-etmek-icin-kosul-sunmasi < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Donatn -- 15 Temmuz 2020; 0:2:32 > |
Bildirim