Şimdi Ara

Milano lpg yardım (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
19.133
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IORI

    Hele şükür milano lpg takılı ve sürekli lpg si sorun çıkarmaya başlayan aracımı satıp kurtuldum, sakın almayın Milano çakma İtalyan markası, Bundan sonra atiker düşünüyorum yeni araca bakalım


    Size geçmiş olsun;
    Fakat Milano Gerçek italyan markasıdır ama bizim sektördeki Bazı markalarda olduğu gibi İtalyadan distirbütörlük alıp Sonra Adamların Malının aynısını Türkiyede yaptırıp sizin dediğiniz gibi Çakma Ve kalitesiz malları orjinal İtalyan diye Piyasaya sürüyorlar ve bir araç sahibi sizin gibi aracını satarak anca kurtulabiliyor.
    burada bizim lpg sektöründeki montajcı firmaları dahi orjinal diye yemin billah ikna ederek kullanıyorlar, işte ustalar kanarsa müşteride kanar bu işin çözümü
    lpgcilerin her denilen lafa,belgeye veya made in italy v.s. gibi broşurlere inanmayıp araştırmacı ve tüketicinin kandırılmasına alet olmamaları gerekir.
    Aslında En Doğru Olan denetim sanayi ve ticaret bakanlığının bilgili müfettişler bulup denetim yapmasıdır bakanlık bu işe el atarsa kimse kandırılamaz ama ne yazıkki
    bakanlığında bu sektörü en iyi bilen kişilerden yardım alması bence zorunludur eğer almassa bu sahtecilerle mücadele edemez.




  • bahsettiğiniz marka B ile başlayan marka mı?
  • İtalyan ve Türk kitleri arasında bence kalite farkı yok. Fark görmek isteyen Hollanda malı kullansın.
  • Ecu kutusunu söküp inceledim,Polonya üretimi KME diego modelinin aynısı sadece firmware Milano için özel üretilmiş ve update özelliği yok.KME firmware yüklemeye çalıştım ancak uyumsuz donanım deyip yüklemiyor.exe programı modifiye etmeye çalıştım ancak başarılı olamadım.eğer başarabilseydim ecu'yu kme'ye çevirip daha gelişmiş ayar yapabilecektim.Firmaya gelince kullandıkları ürünlerin kalitesi aslında çok kötü değil.Hatta vaporizatör (beyin) oldukça uzun ömürlü.Yeni çıkardıkları enjektörler de Romano'nun aynısı.Yeni versiyon ecu'lar OBD bağlantılıymış bu da ayar için çok iyi ancak montaj problemli.Teknik eleman sorunları var.Teknik destek sorunları var.Reklam da yok.Bence Atiker çok daha fazla yatırım yaptı.Ben 30 yıllık teknisyenim.elektromekanik bilgim ileri seviyede.Zor başa çıkıyorum.Kendi ayar kablomu aldım.Aracımın ecusundan LFT değerini okuyup ona göre map hazırladım düzeltmeler yaptım.yine de memnun değilim.Bendeki 1.45 versiyonunda 4 adet enjektör zamanına müdahele edebiliyorsunuz ki bu da ayar için yetersiz.Zaten firmanın ne kadar süre daha devam edebileceği konusunda şüpheliyim.4 yıldır aynı araçta kullandığım Milano lpg sisteminden hiç de memnun kalmadım.Bu konuda BRC tavsiye edeceğim.Eğer aracınızı uzun müddet kullanmayı düşünüyorsanız.




  • Bende de milano marka kit bulunuyor.
    Benim sorunum araç lpg ye geçtiğinde benzinde kullanmaya devam ediyor.
    Performanslı bir kullanımla değil; sakin kullanımda ve sürekli.
    Lpg'ye geçtiğinde benzin kullanımı sıfırlanıyor diye biliyorum.
  • merhabalar bende megane 2 var lpg markam milano araç düz yolda giderken çekişten düşüyor ve rampalarda dahada kötü oluyor hele birde fan veya klima devreye girdiğinde araba zaten gitmiyor 40 ton yüklü kamyon gibi oluyor titremeside cabası bu şekilde sorun olduğunda yol bilgisayarında anlık tüketim 30 lt lere çıkıyor benzinde ise hiçbir sorun olmuyor bğaz temizlendi ne yapmam gerekiyor malum milano servisi de yok artık piyasada
  • muhtemelen beyin de denilen gaz ısıtma regülatörünüz arızalıdır.Bu regülatör motorun vakumu ile gaz basıncını ayarlıyor ve gazı sıcak su ile ısıtarak enjektörlere yolluyor.ömrü 50-60 bin km.sizim araçta da aynı sorun var.bu parçanın yerine ben mimgas marka sıralınınkini takmıştım daha iyi oldu ama fenni muayenede markasına bakıyorlar artık.ben dibe gömdüğüm için tüvtürk marka okunamıyor diye hafif kusur verdi ama inat edip okursa tadilat var diye sizden yeniden proje ve sızdırmazlık isteyebilir.bu nedenle görünmeyecek bir yere gizleyin veya üzerine milano diye etiket yazdırıp mimgas yazan yerin üzerini kapatacak şekilde yapıştırın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mardina

    muhtemelen beyin de denilen gaz ısıtma regülatörünüz arızalıdır.Bu regülatör motorun vakumu ile gaz basıncını ayarlıyor ve gazı sıcak su ile ısıtarak enjektörlere yolluyor.ömrü 50-60 bin km.sizim araçta da aynı sorun var.bu parçanın yerine ben mimgas marka sıralınınkini takmıştım daha iyi oldu ama fenni muayenede markasına bakıyorlar artık.ben dibe gömdüğüm için tüvtürk marka okunamıyor diye hafif kusur verdi ama inat edip okursa tadilat var diye sizden yeniden proje ve sızdırmazlık isteyebilir.bu nedenle görünmeyecek bir yere gizleyin veya üzerine milano diye etiket yazdırıp mimgas yazan yerin üzerini kapatacak şekilde yapıştırın.

    Merhaba,ben de yaklaşık 50 bin km Milano lpg kullanıyorum.Taktırdığımda bir çok sorun yaşamıştım ve bu forumdan da bir çok yardım alarak sorunumun takılan regülatörden olduğunu bulduk ve garantiden takılan regülatörü değiştirmişlerdi.Yalnız adamlar o kadar bilgisiz ki (1.4 corsa araca) bu sefer de büyük hacimli motorların kullandığı regülatörü takmışlar ve bu sefer de onun yarattığı sorunları yaklaşık bir sene çektim.Aynı kökenli marka olduğunu duyduğumda Kme bayisi işini iyi bilen bir ustaya götürdüm adam hemen basıncın 1.20 olması gerekirken 1.60 olduğunu fark etti ve regülatörden basıncı düşürdü. Bir seneden beri bu şekilde çok güzel giderken bu sefer de regülatörün çok az da olsa tam plastik su çıkış yerlerinden su damlattığını fark ettim.İşin kötüsü artık Mersin'de Milano bayisi yok olsa bile bu adamlar kesin "regülatör değişmesi lazım abi" diyerek en az 250 tl alırlardı.Regülatörün su damlatma sorununu yapan ustalar varmış ama benim bunu bulmam çok zor.Siz mimgas regülatör olur deyince dikkatim çekti acaba böyle bir yola gidip dediğiniz gibi milano lpg etiketi mi yapıştırsam ne dersiniz?




  • ben etiket yapıştırmadım.çünkü regülatör dar bir yerde ve markası okunmuyordu muayneden öyle geçti hafif kusur diye yazdı tüvtürk.Ama eğer etiket bulabilirseniz üzerine yapıştırın veya en azından mimgaz yazan etiketi kazıyın veya boyayın ki sorun çıkarmasın.Basınç ayarını ben kendim yaptım ama regülatörün yenisi 85TL satılıyor ve ömrü 40000 km yani değiştirmenizde fayda var eğer su kaçırdığı yer hortum bağlantı yeri ise kelepçesini biraz daha sıkarak kesebilirsiniz eğer ara contadan kaçırıyorsa kenar vidaları biraz daha sıkarak kaçağı kesebilirsiniz.ama bunlarla uğraşamam derseniz yeni bir regülatör alıp değiştirin.basınç bende 1.15 ayarlıydı
  • Hortlatalım şu başlığı bi ya.
    Ben 2005 model yeni araba aldım arkadaşlar üstünde milano lpg var regületörde ısı sensörü var onu değişicemde birde enjektörlerdede var sanki ısı sensörüne benzeyen bir dalga ikisinide mi değişsem acaba.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.