Şimdi Ara

Millenicom 24 gündür nakil yapamıyor.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
266
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 24 gün oldu üniversite ögrencisiyim online derslere girmem lazim.Ama 24 gündür millenicomun keyfinin gelmesini bekliyoruz.Adamlar ne geri dönüyor ne sorun şurda halledicez diyor.Şu gün kesin internetiniz bağlanacak diyor.Yok yani firmada sorun çözme namina hiçbirşey yok.Hala müşteri hizmetlerini arıyorum.Ne zaman gelir cevap yok.Sorun ne cevap yok.Hadi türktelekom hallediyor bu işleri.Siz bu adamlara baskı yapamıyorsanız dükkanı kapatın gidin.24 gün olmuş sen gidip türktelekoma hayırdır bu nakil niye olmuyor hemen halledin diyemiyorsan cidden kapatın dukkanı daha fazla insanlarıda mağdur etmeyin.



  • Türk Telekom şu an kendi müşterilerini bağlamada bile sorun yaşıyor bazı bölgelerde. Ben de üniversite öğrencisiyim ve kırsal alandaki eve döndüğümde altyapı bile yoktu. Önce Türk Telekom'dan telefon bağlattım. Ardından interneti telefonun yanına kurulumsuz olarak nakil istedim. 1 gün bile sürmedi nakil olması. Şu an da aktif olarak kullanıyorum. İnternet bağlama olarak herhangi bir sınır yok ancak ev telefonu aldığınızda bağlanması ve aktif olması için belirli bir yasal gün sınırı var. Yanlış bilmiyorsam bu şekilde. O yüzden telefon işlemlerini hızlı hallediyorlar.
  • Benim evim şehrin göbeğinde ve büyükşehir evde adsl vdsl yok fiber internet var.Turktelekom kendi müsterisine 2 güne bağlıyor bizim burda.Yan komşu yeni bağlattı.Millenicomu savunacak bişey yok ortada.24 gün dağda olsa evim gelip bağlanırdı.Bana nakil yaparken ev adresimi veriyorum görüyorlar altyapı ne nerde ne kadar sürer.Bana telefonda 2 3 güne hallolur dendiğini biliyormusun.Boş yapmayin yani 24 gündur sinir sahibi olan benim.
  • https://forum.donanimhaber.com/millenicom-fiber-interner-baglanti-surecim-ve-yasadigim-sikintilar--142898810

    Aynı problemleri yaşamaktayım, sizden ricam benim yaptığım gibi;

    Şikayetvar:https://www.sikayetvar.com/

    BTK:https://tuketicisikayet.btk.gov.tr/

    Cimer:https://www.cimer.gov.tr/

    Bu 3 siteye acilen şikayette bulunun, özellikle BTK ya dilekçe yazmayı kesinlikle unutmayın, umuyorumki bizi bu şekilde rezil ettikleri yanlarına kalmayacak ve gerekli ceza uygulanacaktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasko92 -- 19 Nisan 2020; 18:24:37 >




  • Türkiyede şikayet edebilecek bir yerde yok denk gelirse iyi oluyor hizmet ama bir kere kötü giderse kötü gidiyor.
  • thuggy T kullanıcısına yanıt
    Boş yaptığım veya adamları savunduğum bir durum yok. Deneyimimi anlattım sadece. Bahsettiğim yer de köy yeri. 2 arkadaşız ikimiz de ev telefonu aldık önce. Devamında birimiz yeni abonelik diğerimiz nakil istedi. İkisini de kurulumsuz istedik. Yeni abonelik birkaç saate aktif oldu nakil de akşama kadar halloldu. Kurulumsuz olduğu için sadece TT sisteminden güncelleme yapacaklar. Ancak kurulumlu alırsanız uğraşırsınız. Şehir merkezindeki eve daha 1 ay önce Türk Telekom 100Mbps interneti nakil ettirdim. Neredeyse 3 hafta sürdü nakilin yapılması. Türk Telekom'da bile 3 hafta sürdü ise millenicom'da çok daha uzun sürer.

    Benim tavsiyem bu yönde. Nakil için zaten 50₺ ödeme yapacaksınız. Onun yerine millenicom'u iptal edip ev telefonu alıp yanına kurulumsuz isterseniz Türk Telekom Fiber'de zaten ev telefonu için de modem getiriyor. O modeme tanımlama yaparlar. Ev telefonu da taahhütsüz alırsanız ilk ay kurulum dahil çıkacak ücret 40₺.

    Firmalar babamızın malı değil veya herhangi bir kar elde etmiyoruz firmalardan. Ben de sizin gibi üniversite öğrencisiyim ve deneyimlerimi paylaşıyorum. Hiç sanmıyorum ama, umarım sorununuz kısa zamanda çözülür..




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.