Şimdi Ara

MILLENICOM'A GEÇİŞİM VE YAŞADIKLARIM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
39
Cevap
2
Favori
1.636
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Millenicom'un 9848358 nolu abonesiyim.Millenicom'a geçmek isteyen ve nedir ne değildir diye merak edenler için yazıyorum ha tabi bunlar benim yaşadıklarım herkes aynı şeyleri yaşıcak diye bir durumda sözkonusu değildir.Türktelekomda 35 mbps olan internetimin taahüdü doldu ve 72 tl ödediğim internete malum adil kullanım kalktıktan sonra aynı tarifeye 129 lira demeye başladılar.Ne yani yüzde 80 yüzde 90 zam mı yaptınız dedim evet dediler :)(Bu bildiğin soygundur tabi enflasyon bile yüzde 80 90 değilken bu kadar büyük zam yapmak halkı sağmaya çalışmaktan başka bişey değildir)

    Neyse öğrenci olduğum için büyük bir meblağ olduğundan acaba daha ucuz internet veren sağlayıcılar var mı diye araştırmaya başladım.Vodafone'a baktım oda 110 120 civarı bir meblağ çıkardılar.Millenicomun adını duymuştum adamlar 100 mbps interneti 84.90 tl ye verdiklerini söylüyorlardı.Sonra forumlara bakayım insanlar ne diyor diye başladım araştırmaya çoğunlukla yorumlar olumsuzdur pişmanlıktır bulaşmayın gibi yorumlar okudum ama altyapıdan dolayı olan sorunlarda olabilir diyede düşündüm altyapım daha 1 senelik yeni döşenmiş fiber v2 altyapısıydı.Eskiden kullandığım türktelekomda kopma, hız düşüklüğü gibi sorunlar yaşamıyordum.Müşteri hizmetlerinden de çok şikayet olmasına rağmen nasıl olsa çokta işim olmaz müşteri hizmetleriyle altyapım sağlam diyordum ve denemekte fayda var diye başvuruda bulundum.Evrak mevrak işleri derken bir hafta buldu interneti açmaları.

    Internetim açıldı hoba şu 100 mbps yi bi görelim bakalım diye direk hız testi sayfasını açtım ve suprisee gördügüm değer 14 mbpss ve 80 ping ama hemen bozuntuya vermiyorum tabi üniden arkadaşımla kullanıyorum interneti ve bana eminmisin bak yorumlar kötü hep demesine rağmen merak etme altyapı sağlam bizim sıkıntı çıkmaz diyorum.Hemen müşteri hizmetlerini aradım.Dedim böyle böyle baktılar ettiler.Sizin ulaşabileceğiniz maksimum hız bu demez mi ben şok tabi ne demek maksimum bu, ben sizi aradığımda hattımın değerlerine baktınız bana evet 100 mbps görürsünüz hattınız destekliyor hatta bende sorun yok 80 90 versede ben razıyım demiştim :) azına bile razıyım yani tabi 14 mbps ye değil tabi.Neyse ben böyle dedim malesef bizde görünen değerler bu dedi kavga etmek istemedim kapattım.Bir daha aradım başka bir müşteri hizmetlisi çıktı tane tane düzgünce bakın ben zamanında 35 mbiti gayet stabil alabiliyordum.Idm gibi proğramlardada ben bu hızı görüyordum.Şimdi bana maksimum alabileceğiniz hız bu diyemezsiniz diyorum ama hep aynı lakırdı yok yalandan modemi resetletiyorlar yok kabloyu çıkarıp takın diyorlar.Ama sonuç hep aynı iyice kıl oldum tabi yarın oldu baktım hala aynı yine arıyorum aynı şeyleri tekrarlıyorlar bir hafta önce 35 mbit hız alıyordum buna mı inanayım yoksa sizemi diyorum doğrudur ama bizde görünen değerler bu yok portunuzda yok iç tesisatınızda sorun vardır diyorlar.Ben yine çıldırıyorum tabi pardon şuan dalga mı geçiyorsunuz diyorum.Bir hafta önce hızım buydu bir haftada kablolar eskimedi ya diyorum.Ve kontrol içim yan komşumdaki internete baktim 90 mbit interneti gayet rahat kullanıyor.Bundan bahsediyorum.Yan komşumda hızlar böyle malesef bizde değerler böyle bişey yapamayız diyorlar sürekli.Tabi zıvanadan çıktım ben sinirden deliriyorum online oyuna giriyorum pingler allah vermeye 200 300 yani online oyun oynayamazsın yasak diyor bana internet :) şimdi güldüğüme bakmayın.o zaman sinir küpüyüm.Neyse bu durum böyle bir kaç gün sürdü.Sonra müşteri hizmetlerinden biri isterseniz teknik ekip gönderelim dediler iyi dedim gönderin artık bende acaba gerçekten iç tesisattamı bir sorun var demeye başlamıştım çünkü neyse teknik servis geldi.Zilime bastılar indik aşağı ölçtü biçti
    MILLENICOM'A GEÇİŞİM VE YAŞADIKLARIM üstte attığım resimdeki değerler evime gelmesi gereken internet yani 97 mbit e kadar evine internet gelebilir dedi.Abi dedim kafayı yicem kaç gündür sorun nerdedir yani.Sorun onların sana gönderdiği hızda dedi.Al bak sana gönderdikleri değerler bu dedi downloadda 8.3 db yazıyordu :) neyse çıktım eve whatsapp müşteri hizmetlerinden yazdım.Bakın dedim bana bu saatten sonra port, iç tesisat, ankastre ıvır zıvır hiç bişey demeyin.Alın teknik servisin ölçtüğü değerler adam karşıdan gelen hız düşük tesisatta sorun yok diyor dedi dedim.Sonra peki hattınızı resetliyorum dedi.Bir daha bakın dedi.Açtım ve baktım.
    MILLENICOM'A GEÇİŞİM VE YAŞADIKLARIM üstteki resimdeki gibi 85 mbit hız çıktı.Şükür dedim ya kaç gündür bunun için uğraşıyordum dedim.Hatta whatsapp müşteri hizmetlerindeki kişiye adını söyle yiğidim.Senin adına geribildirimde bulunucam.Sorunumu çözdü diye.Neyse adını verdi adıda meteydi bu arada geribildirimimi yaptım.Biraz dedim şu hızın tadını çıkarayım.Hemen netflixten 4k yı zorladım tabi.Neyse dersim vardı hazırlanıp çıktım.Dersten çıktım eve geldim hıza bakayım dedim haydaa yine uçmuş 14 mbitlerde takılıyor.
    MILLENICOM'A GEÇİŞİM VE YAŞADIKLARIM
    Yine noldu arkadaş dedim whatsapp müşteri hizmetlerine yazdım dedim böyle böyle tabi bu sefer port ankastre iç tesisat diyemiyorlar.Teknik ekip sizi arasın diyip geçiştiriyorlar.Bir önceki arkadaş hattımı resetlemişti düzelmişti diyorum.Bizim öyle bi yetkimiz yok diyorlar :) gülermisin ağlarmısın.Ama diyorum diğer arkadaş böyle yapmıştı düzelmişti.Malesef teknik ekip sizinle ilgilenecektir diyip kestirip atıyorlar.Tabi bu konuşmalar ardı ardına olmuyor.Sen yazıyorsun 2 3 dk sonra cevap geliyor.Biraz zaman geçti bir daha yazdım.Bu seferki arkadaş peki resetleyelim dedi ;) resetledim dedi baktık hala aynı teknik servis arıcak dedi kapadı konuyu.Tabi bide şey var telefondan müşteri hizmetlerini arıyorum.Teknik servis, müşteri hizmetlerini tuşluyorum.Telesekreter biz sizi arıcaz diyip telefon yüzüme kapanıyor ve bu hafta sonu 5 ten sonra falan değil 5 ten sonra yüzyüze konuşmaya bir müşteri hizmetleri yok zaten beklicen sabahı.Yani ben çalışma saatleri içinde arıyorum bağlanamıyorum :) şaka gibi dimi.

    Neyse artık canıma tak etti bu ne arkadaş dedim bu internet beni sinir hastası edecek.Arkadaşımada mahcubum tabi online oyun oynayamıyor adam kaç gündür.Bu yazıyı yazdığım gün aradım müşteri hizmetlerini bu arada kapatmaya çalıştığında müşteri hizmetleri var :) neyse aradım dedim kapatın interneti yeter artık vize haftam benim sizin internetinizle uğraşmaktan vizeme çalışamıyorum dedim.Yok kapatmayın interneti biz sorununuzu kesin çözücez bir hata olmuştur yanlışlık olmustur ivedilikle sorununuzu çözucez merak etmeyin hattınızı kapatmayın.(Sırf vize haftam diye ders videoları izlemem gerekiyor diğer interneti bir hafta beklemek zorunda kalmayım diye) peki dedim ama yarın çözülmezse hiç bişey dinlemeden kapatırım haberiniz olsun dedim.Ha bu arada bu yazıyı yazarken beni aradı millenicom müşteri hizmetleri müzik dinledim dinledim yüzüme kapandı :) arkadaşım noldu dedi ne biliyim müzik dinletip yüzüme kapattılar dedim :).Bekliyoruz bakalım yarın ne olacak çok ümidim yok ama.Yani lafın özü böyle mağdur oldum arkadaşlar.Giden zamanıma mı yanayım geçirdiğim sinir krizlerine mi yanayım.Ha ben bunu yaşadım herkes yaşıcak diye birşey yok ama müşteri hizmetleri çok bilgisiz hemen suçu porta, ankastreye ,iç tesisata atıp geçiştiriyorlar.Ben yazıp rahatlamak istedim.Geçmek isteyende varsa bidaha düşünsün derim.Sapasağlam tesisatla ben bunları yaşadıysam eski tesisatların vay haline.Başka gelişmeler olursa yine burdan yazıcam.Beklemedeyiz bakalım.

    Dün yazıyı yazdım ve bugün yaşananlar yine birçok müşteri hizmetleriyle konuşmalar yine çözümsüz sorunlar hatta müşteri hizmetleri beni arıyor açıyorum muzik çalıp çalıp yüzüme kapanıyor telefonlar :) bugünde çözüm yok.Son speedtest hızlarım.

    MILLENICOM'A GEÇİŞİM VE YAŞADIKLARIM



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thuggy -- 4 Nisan 2019; 14:5:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Bende superonline taahhütüm bu ay biteceği için gözüme kestirmiştim bu firmayı ama bu kadar sorun yaşamayı göze alamam, zira superonline da hiç bir sorun yaşamadım ne kurulumda ne sonrasında (İki kere genel bakım çalışmaları oldu o kadar) Ama şuan fiyatlar çok ciddi derecede artmış vdsl tarafında e malum fiber de yokmuş altyapımda öyle kaldım dımdızlak
  • yahu iyi güzel yazmışsın da okuyana kadar gözlerimiz kanadı. paragraf diye bir şey var onu öğretmiyorlar mı okulda?
  • Yaşadığınız bu olumsuz deneyim için üzüldüm. Yardımcı olmak isterim. Size PM attım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba, öncelikle yaşamış olduğunuz durum için üzgün olduğumuzu iletmek isteriz. Konuyla yakından ilgileniyoruz. Gün içerisinde detaylı bilgi için sizinle iletişim sağlayacağız.
  • Bende superonline taahhütüm bu ay biteceği için gözüme kestirmiştim bu firmayı ama bu kadar sorun yaşamayı göze alamam, zira superonline da hiç bir sorun yaşamadım ne kurulumda ne sonrasında (İki kere genel bakım çalışmaları oldu o kadar) Ama şuan fiyatlar çok ciddi derecede artmış vdsl tarafında e malum fiber de yokmuş altyapımda öyle kaldım dımdızlak
  • Valla bişey diyeyim mi şuan abi türktelekoma kaç paraysa vereyimde uğraşmayım artık yeter diyecek duruma geldim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • thuggy T kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Arkadaşlarım mutlaka konuyu çok yakın takip edip size destek olacaktır. Umarım en kısa sürede çözüp sizi de mutlu müşterilerimiz arasına katmış olacağız.

    Gerçekten talihsiz şekilde istisnai bir sorun yaşamışsınız. Aslında müşteri deneyimine çok önem verip çok yatırım yapıyoruz. Şikayetvar.com ve BTK verilerine göre de müşteri şikayeti en az olan firmalardan birisiyiz.

    MILLENICOM'A GEÇİŞİM VE YAŞADIKLARIM

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Bu kötü deneyimden sonra Netspeed deneyebilirsiniz, tabi max 50 Mbps alabilirsiniz.
    Aradığınız zaman müşteri hizmetlerine kolayca ulaşabiliyorsunuz.
    Ben sorun yaşamadım, umarım siz de sorun yaşamazsınız.
  • peki iptalinde herhangi bi ücret ödeniyormu bende bağlatmak istiyordum.
  • dostum sende bulmuşsun bunalıyorsun.bak senin internetini bağlamışlar.benim 14 gündür bilgi kirliliğinden dolayı internetim halaa bağlanmadı.başımdan geçenleri yazsam roman olur:)
  • Bana yutturamazlar, çingeneyim ben, Ankaradaki yerine gider cıngar çıkarırım.
  • gustawa G kullanıcısına yanıt
    O kısmı bilmiyoruz daha 2 defa kapatmak istedim kapatmayın sorununuzu çözücez dediler.Çözülmezse bakalım kapatmaya bişey isteyecekler mi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oscarx6 O kullanıcısına yanıt
    Zor kanka allah sanada sabır versin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son durum düzelme yok.Hala aynı ailemle whatsapptan görüntülü konuşayım dedim takilmalardan adam gibi konuşamadım 720p film açıyorsun takılmadan izleyemiyorsun.Online oyun hakgetire zaten.Bu kadar zor mu ya şu sorunu çözmek ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gustawa G kullanıcısına yanıt
    tabiiki ödüyorsun. 50mb hız yeter diyorsan netspeede iyi diyorlar.ben 100mb hız istediğim için mil e abone oldum daha bağlanmadı internetim ama olsun şurda 2020 ye ne kaldı:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oscarx6 -- 4 Nisan 2019; 21:20:22 >
  • WITCHER kullanıcısına yanıt
    ankaradaki yerini bulursan banada haber ver.yerleri istanbulda.çıngar çıkarma meselesine gelince adamın beynini öyle bir sulandırıyorlarki cıngar değil bozuk para bile çıkartamıyorsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oscarx6

    ankaradaki yerini bulursan banada haber ver.yerleri istanbulda.çıngar çıkarma meselesine gelince adamın beynini öyle bir sulandırıyorlarki cıngar değil bozuk para bile çıkartamıyorsun.
    Oraya giderim o zaman Hakkımızı arayalım yeter, gerektiğinde sert davranmak gerek, olmadı taahhütü bozmak en iyisi.
  • Arkadaşlar endişe etmeyin içinizi karartmayın. İnşallah sorun yaşayan “thuggy” arkadaşımıza da yardımcı olacağız. Destek ekibi aradı ama bir türlü denk gelemediler. Sorun yaşayan müşteri mutlaka olur - olmaz diyen yalan söyler. Ama önemli olan iyi niyetle ve çabayla çözmeye çalışmak. Biz de tam olarak bunu yapıyoruz.
    Verilerle de müşterisi en memnun 2 şirketten birisi olduğumuzu paylaştım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alper_Karaer -- 4 Nisan 2019; 22:36:39 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Son durum bildiriyorum.Sorun hala aynı benim vize haftam olduğu için aramalar sınavda olduğum çalıştığım saatlere denk geldi görüşemedik bi türlü ama anlamadığım benim sorunum hala devam ediyor ve benle telefonla görüşünce sorun mu düzelicek onu anlamış değilim.Hattıma sizden gelen internete hiç bakıp sorun nerde diye araştırdınız mı merak ediyorum.Buda son ping ve hız sonuçları.

    MILLENICOM'A GEÇİŞİM VE YAŞADIKLARIM

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Son durum iyi bişeyler yazmak isterdim ama malesef baktılar ettiler teknik servis gönderdiler.En son söylenen hattınız 100 mbps desteklemiyor :) ama ben 2 3 saat 100 mbps gördüm.Hatta idm den 100 mbps'le bişeyler indirdim.Cevap malesef 100 mbps desteklemiyor.Ama malesef bende yoruldum artık.Istiyorsanız 35 mbps verelim dediler.35 'i göreceksem ver uğraşamıcam artık dedim.35'i Görürsünüz dedi.Pekala dedim.
    5 dk sonra beni aradılar 35 mbps geçmek istiyormuşsunuz dediler.100 mbps umutlarım tükendi artık bari 35 kullanalım dedim.(Şuan kullandığım 14 mbps 60 ping bu arada) ve 17:30 civarıydı başvurum alındı.Ne kadar sürer bu işlem dedim.Bir iki saate geçersiniz dendi.saat 21:00 hala bir değişim yok :) ve son hızım ve pingim.

    MILLENICOM'A GEÇİŞİM VE YAŞADIKLARIM

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.