Şimdi Ara

Millenicom'dan memnun musunuz? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
153
Cevap
1
Favori
8.439
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kurulum süreci ile ilgili olarak; evrakları imzalayıp geri gönderdikten sonra iş Türk Telekom ekibine kalıyor. Bazen nedense(!) bu süreçte ufak tefek nadiren görülen sorunlar çıkıyor. Ama genel anlamda benim gördüğüm kadarıyla kurulum süresi kendi sürecimde de olduğu gibi ortalama olarak 2 gün. Superonline fiber alt yapısından hizmet alındığında da aynı şekilde kurulum süresi 2-3 şeklinde oluyor.
  • Waffennord kullanıcısına yanıt
    Birkaç speedtest sonucu atayım hocam en sağlıklısı o olur.

    Millenicom'dan memnun musunuz?Millenicom'dan memnun musunuz?

    Gaziantep'te ikamet ediyorum.

    CS GO veya LOL denemedim Rocket League'de 80-84 arası, Discord'da eu-central'a 70-75 arası değişiyor. Aynı şekilde PUBG içinhttps://pubg.disquse.ru/ adresinden yaptığım testlerde Frankfurt pingim 77-80 arası.

    Netflix testi fast.com'da ise 40 Mbps çıktı sonuç.

    Uzun lafın kısası çok memnunum sonuçlardan.

    Bu da Twitch upload testi:

    Millenicom'dan memnun musunuz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Elessar Eredhian -- 14 Aralık 2018; 23:24:41 >




  • ankaacan kullanıcısına yanıt
    Selamlar,

    Özel olarak bir limitleme yapmıyoruz. Aslında çoğu hız konusu altyapı ve bulunduğunuz bölgedeki trafik yoğunluğu ile ilgili olmaktadır.

    Alper Karaer
    Millenicom Bireysel Pazarlama Direktörü

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Elessar Eredhian kullanıcısına yanıt
    Senin Youtube yölendirmenle burada hesap açtım. Bu sayfada memnun olduğunu okumak beni sevindirdi :)

    Alper Karaer
    Millenicom Bireysel Pazarlama Direktörü

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • _A_N_I_L_ kullanıcısına yanıt
    Güzel yorumun için teşekkürler.

    Alper Karaer
    Millenicom Bireysel Pazarlama Direktörü

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Woozie kullanıcısına yanıt
    Güzel yorumun için teşekkürler

    Alper Karaer
    Millenicom Bireysel Pazarlama Direktörü

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Xbox ile ilgili ciddi sorun olduğu söyleniyor bu durum ne zaman çözülür?

    Edit:Diğer başlıkta cevap vermişsiniz. Umarım sorun çözülür.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi saitates -- 15 Aralık 2018; 22:2:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar Alper Bey, ilgi ve alakanız için çok teşekkür ediyorum. Hizmetinizi sorunsuz bir şekilde kullanıyorum ve şu an için çok memnunum. İyi günler dilerim :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alper_Karaer

    Güzel yorumun için teşekkürler

    Alper Karaer
    Millenicom Bireysel Pazarlama Direktörü
    Alper bey merhaba 2019 haziran ayında Türk Telekom taahhütüm sona eriyor, şuanda 85 TL olan 100 mbps tarifenize 2019 haziran ayında da aynı fiyattan geçebilir miyim?



    Şuan Türk Telekomda taahhüt bozma durumunda 600 küsür TL cayma bedeli çıkıyor bunun ne kadarını karşılıyorsunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar. Taahhütsüz teklifimizde cayma bedelini bugüne kadar karşılamıyorduk ama bu konuda çok talep gelince arkadaşlarım bir çalışma gerçekleştirdiler. 70 TL karşılıyoruz. Aslında bize geldiğinde ilk faturanı çıkarmamış oluyoruz. Fakat samimi tavsiyem cayman 1 faturan kalana kadar bence sabret.
    Haziran 2019 fiyatlarına gelecek olursak o kısım için bazı konuların netleşmesini bekliyoruz biz de. Malumunuz bizim en büyük maliyetimiz altyapı işletmecisi olan Türk Telekom'a ödediğimiz port ve transmisyon ücretleri. Bu ücretlere dair 2019 için büyük bir zam ihtimali var. TT'nin yeni duyurduğu AKN'siz perakende fiyatlarından da zaten sinyali almışsınızdır. Biz Millenicom olarak internet dışı maliyetlerimizi (iletişim, reklam, ofis vb) daha verimli yöneterek maliyetlere gelen zamı en düşük düzeyde müşterilere yansıtmayı hedefliyoruz. Eğer altyapı maliyetlerine beklenen düzeyde zam gelirse ne yazık ki tüm internet servis sağlayıcılar zam yapmak zorunda kalacak. Ama sana şunu temin ederim ki göreceli olarak hala en uygun tekliflerden birisini biz sunuyor olacağız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alper_Karaer

    Selamlar. Taahhütsüz teklifimizde cayma bedelini bugüne kadar karşılamıyorduk ama bu konuda çok talep gelince arkadaşlarım bir çalışma gerçekleştirdiler. 70 TL karşılıyoruz. Aslında bize geldiğinde ilk faturanı çıkarmamış oluyoruz. Fakat samimi tavsiyem cayman 1 faturan kalana kadar bence sabret.
    Haziran 2019 fiyatlarına gelecek olursak o kısım için bazı konuların netleşmesini bekliyoruz biz de. Malumunuz bizim en büyük maliyetimiz altyapı işletmecisi olan Türk Telekom'a ödediğimiz port ve transmisyon ücretleri. Bu ücretlere dair 2019 için büyük bir zam ihtimali var. TT'nin yeni duyurduğu AKN'siz perakende fiyatlarından da zaten sinyali almışsınızdır. Biz Millenicom olarak internet dışı maliyetlerimizi (iletişim, reklam, ofis vb) daha verimli yöneterek maliyetlere gelen zamı en düşük düzeyde müşterilere yansıtmayı hedefliyoruz. Eğer altyapı maliyetlerine beklenen düzeyde zam gelirse ne yazık ki tüm internet servis sağlayıcılar zam yapmak zorunda kalacak. Ama sana şunu temin ederim ki göreceli olarak hala en uygun tekliflerden birisini biz sunuyor olacağız.
    İlginiz için sağ olun en kısa zamanda Millenicomlu olmak dileğiyle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Müşteri hizmetleri çok kötü, türknetden farkı yok.
    Karşınızda sesli konuşan bir robot var sanki, şunu şunu yapacağız diyor ve seni bekletiyor.
    Whatsapp destek hattı da keza öyle, bir mesaj yazıyorsun, 8 saat sonra geri dönüş yapıyorlar şaka gibi.
    Günlerce bekliyorsun, sonuç alamıyorsun. Güya sesli müşteri hizmetlerimiz var diyorlar ama, boş yani.
  • Flascibox F kullanıcısına yanıt
    Çok haklısınız.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Flascibox F kullanıcısına yanıt
    Ben sorununla ilgili sana yardımcı olacağım, bana bilgilerini ulaştırman yeterli
  • Daha önce millenicom kullanmış biri olarak kesinlikle önermem. Başvuru süreci bile çok kötü. Her şey gecene kadar. Bir problemle karşılaşınca müşteri hizmetleri sadece aciliyet kaydi iletebiliyor bu kayitda hiç bir işe yaramiyor. Abartmıyorum basvuru yaptığımda 26 tane aciliyet kaydım vardı en son musteri hizmetlerinde israrlarim üzerine yetkili biriyle görüşünce internetim gelmişti.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • birsey sormak istiyorum suan hazirda olan 84.50 liralik paket lere gecsek taahutsuz olarak yilbasindan sonra zam olacakmi bizede yada şöyle sorsam daha iyi taahutlu bir pakete zam uyguluyormusunuz ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • yesilyurttomer kullanıcısına yanıt
    Selamlar. Taahhütlü paket taahhüt süresince zamlanmaz. Tahhütsüz paket 1 fatura dönemi öncesinde bilgi verilerek zamlanabilir (regülatif kural)

    Türk Telekom’da altyapı (toptan) maliyetlerinde büyük bir zam bekliyoruz. Açıkçası 2019’da internet çok pahalanabilir.

    Millenicom olarak kendi maliyetlerimizi optimize ederek zammı min derecede yansıtmayı hedefliyoruz.

    İnternet alacak olanlar 1 ocak öncesi alsın mutlaka. Yeni maliyet modelinde 1 ocak milad olacak. Öncekiler ve sonrakiler diye ayrım olacak

    Millenicom olarak rekabete oranla açık ara avantajlı teklif sunacağımızı şimdiden garanti ederiz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • bu mesaji hatirlaticam size alper bey insallah dediginiz gibi olur garantinize guvenerek taahut yapmadan kullanicam

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • yesilyurttomer kullanıcısına yanıt
    Düşün bak şu koca forumda ben gibi ismiyle girip kendi adını ortaya koyan bir tane daha servis sağlayıcı yöneticisi var mı? Yok :)
    Boşuna butik hizmet demiyoruz. Adımla söz verdim daha ne yapayım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • yesilyurttomer kullanıcısına yanıt
    Dostum millenicom kullanmış biri olarak hiç bulaşma derim. Ben kullandım beni mağdur ettiler sözde millenicomdan yetkili bir insan forumda konusuyor ancak mağduriyetimi çözemediled anlayacağınız bir sorun olunca kimse bir şey yapmayacak suçu sadece Türk Telekom'a atacaklar. Benden tavsiye tabiki karar size kalmış.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.