50 Mb hızlı aboneliğimin Taahhüt süresi Şubat 2022 de dolmaktadır. 18 aralık ta müşteri hizmetleri tarafımdan arandım. Mevcut internetim 50Mb, görevli bayan 100 Mb internete karşılık yaptığı teklifte 109 TL olacağını söyledi ve kabul ettim. Fakat telefonuma gelen mesaj da 119 Tl olacağı yazmakta, aynı zamanda internet sitesinde de bu şekilde görülmektedir. Bu dayatmanın tarafımca kabul edilmeyeceğine dair defalarca şikayette bulundum. Zaten ses kayıtları var, tarafımca da ses kaydı alınmıştır. Mevcut aboneliğim devam ederken kardeşime de tavsiye de bulunarak 100Mb interneti 104 Tl olarak bağlattı. Aynı hızda interneti kardeşim 104 TL olarak aboneliği başlatmışken, benim 119Tl yi kabul etmem mümkün değildir. 45 gündür firmanızın dayattığı bu zorbalığı iptal ettirmek için uğraşıyorum. |
Bildirim