Mistborn: Ashes Project | PS5 | ANA KONU LUTHADEL SÜRÜMÜMÜZÜ OLUŞTURMA Maceramıza başlarken, ekibin amacı, Luthadel'in nasıl görünebileceğinin sürükleyici ve doğru bir tasvirini yapmaktı. Buradaki fikir, hayranlara fantazilerinden, kendilerini benzersiz hissederken ilişki kurabilecekleri bir şey üretmek ve sunmaktı. Luthadel, Lord Hükümdar'ın totaliter otoritesi ile Kelsier'in uyumsuz çetesi gerilla operasyonu arasındaki savaşa bir fon olarak hizmet ederek bin yıldır bastırıldı. Ekibin, Ashes Projesi için sanat yönetmenliği konseptini ve temellerini geliştirirken takip etmesi gereken birkaç sütun vardı: cesur, baskıcı, kontrast ve stilize gerçeklik. BİN YILDIR KÜLLERLE KAPLI BİR ŞEHİR Scadrial gezegeni, Orta Çağ'dan Viktorya dönemine benzer bir endüstriyel çağa geçişin ortasındadır, bu nedenle Luthadel'in cesur ve son derece atmosferik bir estetik sunması gerekiyor. Dahası, şehir, bir tür teokrasi ile karıştırılmış bir sınıf sistemine yoğun bir şekilde yatırım yapılan kültürle, bin yıldır zamanda dondu ve Lord hükümdar, elektrik veya barut gibi bazı teknolojik gelişmeleri bastırdı ve bize çok ilginç bir şey sağladı. Mistborn'un ilk romanının dünyasını tasvir etmek için tuval. MISTBORN NE TÜR BİR OYUN GİBİ OLABİLİR? Insomniac'ın Örümcek-Adam açık dünya öncülüğünden esinlenilmiş, ancak Brandon Sanderson'ın ilk Mistborn romanının fantastik dünyasında belirlenen gizli/aksiyon hedeflerine yönelik bir sanal alan yaklaşımı ile. Bir Sissoylu olarak, Luthadel'in etrafında sonsuzca dolaşmak ve Lord Hükümdar imparatorluğunu yıkmak için gereken adımları tamamlamak için tüm sihir yeteneklerini ve arkadaşlarınızın uzmanlıklarını kullanın. OYNANIŞ Allomancy - Vin'in Mistborn geçişleri ve dövüş yetenekleri, onun Luthadel bölgelerinde özgürce dolaşmasına ve zorluklarla başa çıkmasına izin veriyor. Mistborn Combat System , saldırıları, pasif ve aktif allomantik güçleri karıştırmaya ve zarardan kaçınırken düşmanları öldürmek/yetersiz hale getirmek için çevreyi sömürmeye odaklanır. Farklı karakterlerle etkileşim - Organik bir konuşma sistemi, Luthadel halkının görevleri ve soygunları gerçekleştirme şeklinize tepki vermesini sağlayacaktır. Ana arsa üzerinden geçerek veya görevleri gerçekleştirerek yeni Allomantik yeteneklere erişebilirsiniz. Soygunlar - Lord Hükümdar'a suikast yapmak için her adımı planlayın ve uygulayın. Aktif ve pasif ittifak yeteneklerinizi kullanarak yeni müttefikler ve erzak bulmak için Luthadel şehrinde gizlice ilerleyin... Ya da Çelik Engizisyoncuların dikkatini çekme riskini alarak her şeyi yapın. Bu senin çağrın. - Luthadel sokaklarında hareket etme şekliniz, yerel halkla ve her seviyedeki düşmanlarınızla nasıl etkileşim kurduğunuz konusunda sonuçlar doğuracak. Stüdyo : Soulsforge Studios Twitter : https://twitter.com/soulsforge Resmi Site : https://ashesproject.carrd.co Çıkış Tarihi : TBA Duyuru Fragmanı : Character Artist Lifeyoutube During the first year of COVID lockdowns, the creative collective SoulsForge developed Mistborn: Ashes Project:
A collaborative proposal for a prospective AAA game set on Brandon Sanderson's epic universe of Mistborn.
Our goal was to immerse ourselves in the Mistborn universe's environments and characters in order to give other fans a sample of what it may be.
Early Gameplay Prototype:
https://www.youtube.com/watch?v=-2pIZTweVwE&ab_channel=RufinoAcosta
Please check all the info about the project and team at : https://ashesproject.carrd.co/
© 2021 MISTBORN, COSMERE and BRANDON SANDERSON are trademarks of Dragonsteel Entertainment, LLC.
Disclaimer: “Mistborn” Is a fan project; it was created for criticism, research, and is completely nonprofit.
Artists involved:
Animation:
https://www.artstation.com/cainy
Concept Artist:
https://www.artstation.com/alfonsoberroya
https://www.artstation.com/raulrosell
https://www.artstation.com/andonieskubi
https://www.artstation.com/iranzu
Character Artists:
https://www.artstation.com/juan_puerta
https://www.artstation.com/gimenezoscar
Cinematic Artist:
https://www.linkedin.com/in/julian-riglea-619206121/?originalSubdomain=de
Enviroment Art:
https://www.artstation.com/mindan
VFX:
https://www.artstation.com/albmarvil
Sound Design:
https://soundcloud.com/sergmusicprod
Game design + Graphic design:
https://adrianfuentes.me/
Gameplay programming
https://www.linkedin.com/in/rufino-roy-acosta-4870ba168/
https://www.linkedin.com/in/pablo-sabate-guerrero-90aa821b9/
#mistborn #Cosmere https://www.youtube.com/watch?v=Sy6CmZGX2xA |
Bildirim