Şimdi Ara

Mistborn: Ashes Project | PS5 | ANA KONU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
1
Favori
192
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Mistborn: Ashes Project | PS5 | ANA KONU


    Mistborn: Ashes Project | PS5 | ANA KONU



    LUTHADEL SÜRÜMÜMÜZÜ OLUŞTURMA


    Maceramıza başlarken, ekibin amacı, Luthadel'in nasıl görünebileceğinin sürükleyici ve doğru bir tasvirini yapmaktı. Buradaki fikir, hayranlara fantazilerinden, kendilerini benzersiz hissederken ilişki kurabilecekleri bir şey üretmek ve sunmaktı.


    Luthadel, Lord Hükümdar'ın totaliter otoritesi ile Kelsier'in uyumsuz çetesi gerilla operasyonu arasındaki savaşa bir fon olarak hizmet ederek bin yıldır bastırıldı.


    Ekibin, Ashes Projesi için sanat yönetmenliği konseptini ve temellerini geliştirirken takip etmesi gereken birkaç sütun vardı: cesur, baskıcı, kontrast ve stilize gerçeklik.


    BİN YILDIR KÜLLERLE KAPLI BİR ŞEHİR


    Scadrial gezegeni, Orta Çağ'dan Viktorya dönemine benzer bir endüstriyel çağa geçişin ortasındadır, bu nedenle Luthadel'in cesur ve son derece atmosferik bir estetik sunması gerekiyor. Dahası, şehir, bir tür teokrasi ile karıştırılmış bir sınıf sistemine yoğun bir şekilde yatırım yapılan kültürle, bin yıldır zamanda dondu ve Lord hükümdar, elektrik veya barut gibi bazı teknolojik gelişmeleri bastırdı ve bize çok ilginç bir şey sağladı. Mistborn'un ilk romanının dünyasını tasvir etmek için tuval.



    MISTBORN NE TÜR BİR OYUN GİBİ OLABİLİR?


    Insomniac'ın Örümcek-Adam açık dünya öncülüğünden esinlenilmiş, ancak Brandon Sanderson'ın ilk Mistborn romanının fantastik dünyasında belirlenen gizli/aksiyon hedeflerine yönelik bir sanal alan yaklaşımı ile.

    Bir Sissoylu olarak, Luthadel'in etrafında sonsuzca dolaşmak ve Lord Hükümdar imparatorluğunu yıkmak için gereken adımları tamamlamak için tüm sihir yeteneklerini ve arkadaşlarınızın uzmanlıklarını kullanın.


    OYNANIŞ


    Allomancy - Vin'in Mistborn geçişleri ve dövüş yetenekleri, onun Luthadel bölgelerinde özgürce dolaşmasına ve zorluklarla başa çıkmasına izin veriyor.


    Mistborn Combat System , saldırıları, pasif ve aktif allomantik güçleri karıştırmaya ve zarardan kaçınırken düşmanları öldürmek/yetersiz hale getirmek için çevreyi sömürmeye odaklanır.


    Farklı karakterlerle etkileşim - Organik bir konuşma sistemi, Luthadel halkının görevleri ve soygunları gerçekleştirme şeklinize tepki vermesini sağlayacaktır. Ana arsa üzerinden geçerek veya görevleri gerçekleştirerek yeni Allomantik yeteneklere erişebilirsiniz.


    Soygunlar - Lord Hükümdar'a suikast yapmak için her adımı planlayın ve uygulayın. Aktif ve pasif ittifak yeteneklerinizi kullanarak yeni müttefikler ve erzak bulmak için Luthadel şehrinde gizlice ilerleyin... Ya da Çelik Engizisyoncuların dikkatini çekme riskini alarak her şeyi yapın. Bu senin çağrın.


     - Luthadel sokaklarında hareket etme şekliniz, yerel halkla ve her seviyedeki düşmanlarınızla nasıl etkileşim kurduğunuz konusunda sonuçlar doğuracak.


    Stüdyo : Soulsforge Studios


    Twitter : https://twitter.com/soulsforge


    Resmi Site : https://ashesproject.carrd.co


    Çıkış Tarihi : TBA






    Duyuru Fragmanı :


    Mistborn: Ashes Project | PS5 | ANA KONUCharacter Artist Lifeyoutube
    During the first year of COVID lockdowns, the creative collective SoulsForge developed Mistborn: Ashes Project: A collaborative proposal for a prospective AAA game set on Brandon Sanderson's epic universe of Mistborn. Our goal was to immerse ourselves in the Mistborn universe's environments and characters in order to give other fans a sample of what it may be. Early Gameplay Prototype: https://www.youtube.com/watch?v=-2pIZTweVwE&ab_channel=RufinoAcosta Please check all the info about the project and team at : https://ashesproject.carrd.co/ © 2021 MISTBORN, COSMERE and BRANDON SANDERSON are trademarks of Dragonsteel Entertainment, LLC. Disclaimer: “Mistborn” Is a fan project; it was created for criticism, research, and is completely nonprofit. Artists involved: Animation: https://www.artstation.com/cainy Concept Artist: https://www.artstation.com/alfonsoberroya https://www.artstation.com/raulrosell https://www.artstation.com/andonieskubi https://www.artstation.com/iranzu Character Artists: https://www.artstation.com/juan_puerta https://www.artstation.com/gimenezoscar Cinematic Artist: https://www.linkedin.com/in/julian-riglea-619206121/?originalSubdomain=de Enviroment Art: https://www.artstation.com/mindan VFX: https://www.artstation.com/albmarvil Sound Design: https://soundcloud.com/sergmusicprod Game design + Graphic design: https://adrianfuentes.me/ Gameplay programming https://www.linkedin.com/in/rufino-roy-acosta-4870ba168/ https://www.linkedin.com/in/pablo-sabate-guerrero-90aa821b9/ #mistborn #Cosmere
    https://www.youtube.com/watch?v=Sy6CmZGX2xA







  • Konsept Tasarımlar :


    Mistborn: Ashes Project | PS5 | ANA KONU
    Mistborn: Ashes Project | PS5 | ANA KONU
    Mistborn: Ashes Project | PS5 | ANA KONU




  • Obaa gerçek mi bu?? İlk 3’lemeyi okumuştum, çok sevmiştim. Oyuna da varım.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Evet hocam oyunu yapılıyor. Ben de uzun zamandır bekliyordum. Konsept tasarımları vardı ama oyuna dökülmesi çok hoşuma gitti. Karakterler çok güzel olmuş onuda paylaşacağım.


    Oyunun Pre-Alpha oynanışı yayınlanmıştı.


    Mistborn - UE5 Prototype - Pre Alpha build


    Mistborn: Ashes Project | PS5 | ANA KONURufino Acostayoutube
    EARLY GAMEPLAY PROTOTYPE The purpose of this prototype was to obtain a first impression of what it could be like to move around and use some of the unique talents that a Mistborn has by burning Steel, such as: Allomantic leaps, flying, coin shoots, pull and push, and other maneuvers It was made by two programmers, in a couple of weeks during the pandemic just as a proof of concept. Many marketplace contents were used. Art, SFX, VFX was completely placeholder. All meshes used are either for other purposes or grey box-ish. AI is a ver basic version. Personal Twitter : @roydecampagna Team twitter: @soulsforge
    https://www.youtube.com/watch?v=-2pIZTweVwE

    @cangk

  • Romandaki atmosferi ve karışık aksiyonu yansıtırsa süper iş olur. Büyü sisteminin özgünlüğü ile her Brandon Sanderson romanı gibi mistborn (sissoylu) serisini herkese tavsiye ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cangk -- 25 Aralık 2021; 11:49:51 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Karakterler :


    Mistborn: Ashes Project | PS5 | ANA KONU
    Mistborn: Ashes Project | PS5 | ANA KONU


    Kelsier



    Mistborn: Ashes Project | PS5 | ANA KONU




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.