Şimdi Ara

MITSUBISHI ASX INTENSE DİZEL & NISSAN QASHQAI SKY PACK DİZEL (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
2.953
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Her iki aracı kullanmış biri olarak diyebilirim ki,



    Kullanıma ve araçtan beklentilerinize göre değişebilecek bir seçim olur.



    Soyleki,



    ASX in otomatik vites seçeneği ülkemizde yoktur. Bu nedenle asxin hanesine baştan bir eksi yazalim.



    Kullandığım araçları dizel ve benzili olarak 2 farklı kategoriye ayirmak gerekir.



    Benzinli yada dizel motor seçeneğini bir tarafa birakip karasor ve özellikler yonunden incelersek.



    Asx 7 hava yastığına sahip ve diz hava yastığı bile mevcut ayrica Rise kaporta yapisi nedeniyle yolcu güvenliğinden kendi sınıfında en yüksek puanları alan bir araç.



    Asx arkada bağımsız süspansiyon sistemine sahip ki, çok dikkat cekmeyen bir özelliktir ancak onemlidir. Asx sase gücü ve süspansiyonu sayesinde yerden yüksek olmasına rağmen üstün bir yol tutusuna sahip oysa qasquai nin arka savrulmaya cok müsait zorlamaya gelmiyor.



    Asx frenlemede daha başarılı, ve araziye girdiğinizde sert süspansiyon nedeniyle sarsıntıya neden olsada sasesi sayesinde hiç zorlanmıyor.



    Asx in 4x4 dü dizel olarak (1.8 motor ) ülkemize gelmişti 2013 yılında yurtdışında satilanlarin çoğunda 4x4 özelliği mevcut. Ancak qasquai de bu özellik yok. Sasesi 4x4 de uygun değil.



    Asx 4x4 , 7 guinness rekoruna sahip bir araçtır.bu rekorlardan bir de Buz üzerinde en kisa mesafede durmasidir.



    Asx, ağabeyi outlander in bir küçük modelidir. Sasesi hemen hemen aynıdır. Bir binek arabanın hatchback modeli gibidir. Öyleki Asx amerikada "outlander sport " adıyla satilmaktadir. (Dileyen internetten konuyu araştırabilir.)



    Qasquai, ağabeyi xtrail ile iç dizayn olarak ne kadar benzer olsada yürüyen düzen ve aktarma organları tamamen farklıdır.



    Qasquai, ic dizayn ve janjanli oyuncaklari ve ışıltılı kokpiti ile Asx ten üstündür. Asx iç dizayn olarak fazla sade ve gösterişten uzaktır.



    Qasquai, turkiyede ki mevcut satış rakamları baz alındığında sınıfının lideri konumdadır. Bunda akılcı reklam stratejisi ve reno ile olan ortaklığı (ki artık devam etmiyor (servisin verdigi bilgidir )) büyük rol oynamaktadır.



    Asx, mitsubishi temsanin artık kasıtlı olduğunu düşündüğüm reklam yapmama veya çok nadir ve başarısız reklamları nedeniyle kendi piyasasını oluşturamamıştir. Oysa ülkemizde mitsubishi temsa ticari araçlarda önemli bir paya sahiptir. Çevrenize baktığınızda bunu rahatlıkla görebilirsiniz.



    Mitsubishi servisleri hususi araçlara özel ihtimam göstermeye çalışırlar. Bunun nedeni servise gelen çöp kamyonları nedeniyle oluşan algiyi kırmak arzusudur. (Temsa merkez de keşke servisleri kadar ilgili olsa ) mitsunun her ilimizde yetkili servisi yoktur. Ancak parça sıkıntısı yaşanmıyor onuda belirteyim.



    Nissan servisi olmayan yerde aracınızı reno servisine götürebilirsiniz. Eski model araçların neredeyse tüm parçalarını reno servisinden temin edebilirsiniz. Nissan servisleri de ilgilidir. Parça fiyatları karşılaştırılarak bir sonuca varmak yersiz zira bakimlarda servise ödediğiniz paralar bibirine yakındır.



    Asx ile quasqai arasında aslında fark çok. Herşeyden önemlisi bir aracın sınıfını belirleyen şey sasesidir. Qasquai binek otomobil sasesine sahiptir. O nedenle daha konforludur. Asx ise arazide ve bozuk yolda sert yapisini avantaja cevirir. Asx in çamurluklari plastiktir. Kaportasi ince ve hafiftir. Ağırlık olarak daha hafif olmasına rağmen virajlarda qq gibi savrulmaz.



    O nedenle asx arazi kabiliyeti olan bir Crossover iken, qq daha sehir efendisi bir yapidadir. Asx in benzinli modeline lpg uygulanabilir. (Brc önerilir)



    Qq da opsiyonlar yekün tutarken asx de intense donanımda yok yoktur. Ancak temsa versiyonlarin özellikleri ile öyle bir oynuyor ki aynı model yılı içerisinde ayni adla satılan araçlarda birçok farklı ozellik cikabiliyor.



    Asx japonyada üretilmiştir . (okazaki mitsubishi fabrikasi )

    Qasquai ingiltere veya hollanda olması lazim.



    Asx temsa tarafindan rezil edilen bir araçtır. Ancak mitsubishi de suçludur. 2010 dan buyana ayni kasaya makyaj yapıp duruyorlar. Kasa tuttu ama artık tampon değiştirerek makyaj yapılmıyor ilgilerin dikkatine.



    Qasquai ise, sadece nissanin değil renonunda desteği ile inanilmaz yerlere getirilen bir araçtır. Adamlar malını satmasını biliyor.



    Sonuç olarak,



    Ben ic mekana önem veririm, madem o kadar para verecez janjanli olsun. arabayı elden cikartmak kolay olmali, piyasada tutulan ve bilinen bir araç almalıyım. Her yerde servisi olmalı diyorsaniz alacağınız araç Qasquai.



    Yok,



    Ben arabayı sert kullanırım virajlara hızlı girerim. Güvenlik yol tutuş benim için arabanın ic dizayindan daha önemli. Zaten otomatik vitese de karşıyım. Arada sırada araziyede vururum acimam diyorsanız alacağınız araç Asx tir.



    Yorum bu iki araç arasında yapılacak seçim içindir. Yoksa her ikisinin artilarina sahip ancak daha pahalı olduğu için burada bahsetmedigim araçlarda mevcut.



    Umarım faydalı olmuştur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • flogger F kullanıcısına yanıt
    Yorumunuz tercihim için gayet faydalı oldu. Teşekkür ederim. Aracı şehir içinde kullanacağım için qashqai bana daha uygun gibi geldi. Kardeşi kadjar'ı da yakından takip ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kesinlikle nissan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flogger

    Her iki aracı kullanmış biri olarak diyebilirim ki,



    Kullanıma ve araçtan beklentilerinize göre değişebilecek bir seçim olur.



    Soyleki,



    ASX in otomatik vites seçeneği ülkemizde yoktur. Bu nedenle asxin hanesine baştan bir eksi yazalim.



    Kullandığım araçları dizel ve benzili olarak 2 farklı kategoriye ayirmak gerekir.



    Benzinli yada dizel motor seçeneğini bir tarafa birakip karasor ve özellikler yonunden incelersek.



    Asx 7 hava yastığına sahip ve diz hava yastığı bile mevcut ayrica Rise kaporta yapisi nedeniyle yolcu güvenliğinden kendi sınıfında en yüksek puanları alan bir araç.



    Asx arkada bağımsız süspansiyon sistemine sahip ki, çok dikkat cekmeyen bir özelliktir ancak onemlidir. Asx sase gücü ve süspansiyonu sayesinde yerden yüksek olmasına rağmen üstün bir yol tutusuna sahip oysa qasquai nin arka savrulmaya cok müsait zorlamaya gelmiyor.



    Asx frenlemede daha başarılı, ve araziye girdiğinizde sert süspansiyon nedeniyle sarsıntıya neden olsada sasesi sayesinde hiç zorlanmıyor.



    Asx in 4x4 dü dizel olarak (1.8 motor ) ülkemize gelmişti 2013 yılında yurtdışında satilanlarin çoğunda 4x4 özelliği mevcut. Ancak qasquai de bu özellik yok. Sasesi 4x4 de uygun değil.



    Asx 4x4 , 7 guinness rekoruna sahip bir araçtır.bu rekorlardan bir de Buz üzerinde en kisa mesafede durmasidir.



    Asx, ağabeyi outlander in bir küçük modelidir. Sasesi hemen hemen aynıdır. Bir binek arabanın hatchback modeli gibidir. Öyleki Asx amerikada "outlander sport " adıyla satilmaktadir. (Dileyen internetten konuyu araştırabilir.)



    Qasquai, ağabeyi xtrail ile iç dizayn olarak ne kadar benzer olsada yürüyen düzen ve aktarma organları tamamen farklıdır.



    Qasquai, ic dizayn ve janjanli oyuncaklari ve ışıltılı kokpiti ile Asx ten üstündür. Asx iç dizayn olarak fazla sade ve gösterişten uzaktır.



    Qasquai, turkiyede ki mevcut satış rakamları baz alındığında sınıfının lideri konumdadır. Bunda akılcı reklam stratejisi ve reno ile olan ortaklığı (ki artık devam etmiyor (servisin verdigi bilgidir )) büyük rol oynamaktadır.



    Asx, mitsubishi temsanin artık kasıtlı olduğunu düşündüğüm reklam yapmama veya çok nadir ve başarısız reklamları nedeniyle kendi piyasasını oluşturamamıştir. Oysa ülkemizde mitsubishi temsa ticari araçlarda önemli bir paya sahiptir. Çevrenize baktığınızda bunu rahatlıkla görebilirsiniz.



    Mitsubishi servisleri hususi araçlara özel ihtimam göstermeye çalışırlar. Bunun nedeni servise gelen çöp kamyonları nedeniyle oluşan algiyi kırmak arzusudur. (Temsa merkez de keşke servisleri kadar ilgili olsa ) mitsunun her ilimizde yetkili servisi yoktur. Ancak parça sıkıntısı yaşanmıyor onuda belirteyim.



    Nissan servisi olmayan yerde aracınızı reno servisine götürebilirsiniz. Eski model araçların neredeyse tüm parçalarını reno servisinden temin edebilirsiniz. Nissan servisleri de ilgilidir. Parça fiyatları karşılaştırılarak bir sonuca varmak yersiz zira bakimlarda servise ödediğiniz paralar bibirine yakındır.



    Asx ile quasqai arasında aslında fark çok. Herşeyden önemlisi bir aracın sınıfını belirleyen şey sasesidir. Qasquai binek otomobil sasesine sahiptir. O nedenle daha konforludur. Asx ise arazide ve bozuk yolda sert yapisini avantaja cevirir. Asx in çamurluklari plastiktir. Kaportasi ince ve hafiftir. Ağırlık olarak daha hafif olmasına rağmen virajlarda qq gibi savrulmaz.



    O nedenle asx arazi kabiliyeti olan bir Crossover iken, qq daha sehir efendisi bir yapidadir. Asx in benzinli modeline lpg uygulanabilir. (Brc önerilir)



    Qq da opsiyonlar yekün tutarken asx de intense donanımda yok yoktur. Ancak temsa versiyonlarin özellikleri ile öyle bir oynuyor ki aynı model yılı içerisinde ayni adla satılan araçlarda birçok farklı ozellik cikabiliyor.



    Asx japonyada üretilmiştir . (okazaki mitsubishi fabrikasi )

    Qasquai ingiltere veya hollanda olması lazim.



    Asx temsa tarafindan rezil edilen bir araçtır. Ancak mitsubishi de suçludur. 2010 dan buyana ayni kasaya makyaj yapıp duruyorlar. Kasa tuttu ama artık tampon değiştirerek makyaj yapılmıyor ilgilerin dikkatine.



    Qasquai ise, sadece nissanin değil renonunda desteği ile inanilmaz yerlere getirilen bir araçtır. Adamlar malını satmasını biliyor.



    Sonuç olarak,



    Ben ic mekana önem veririm, madem o kadar para verecez janjanli olsun. arabayı elden cikartmak kolay olmali, piyasada tutulan ve bilinen bir araç almalıyım. Her yerde servisi olmalı diyorsaniz alacağınız araç Qasquai.



    Yok,



    Ben arabayı sert kullanırım virajlara hızlı girerim. Güvenlik yol tutuş benim için arabanın ic dizayindan daha önemli. Zaten otomatik vitese de karşıyım. Arada sırada araziyede vururum acimam diyorsanız alacağınız araç Asx tir.



    Yorum bu iki araç arasında yapılacak seçim içindir. Yoksa her ikisinin artilarina sahip ancak daha pahalı olduğu için burada bahsetmedigim araçlarda mevcut.



    Umarım faydalı olmuştur.
    harika bir yazı olmuş elinize sağlık. ama türk insanı anlamaz bunu. gider asx'in iç mekanına 'l200 ile aynı yeaa' diye aklınca laf sokar. bilmez ki, önerdikleri qashqai'nin içi renault'nun kadjar isimli vasat suv'siyle birebir aynıdır... renault'dan bozma bir nissan ile safkan japon mitsubishi modeli karşılaştırılamaz bence...




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.