Şimdi Ara

Mitsubishi Yeni L200 (TRİTON) (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
0
Favori
13.171
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Sevgili dostlar,

    Başlardaki videolarda aracın standart lastiklerde neler yapabildiğini görmek çok güzel.Şaşırmadım lakin aracı aldığımda 43.000 yapmış Michelinler vardı üstünde.İlk heyecan öyle yerlere girdim ki şimdi desen önce iner lastiklerin durumuna bakarım.Aracın yaptıkları bir yana dahası ve güvenilir olması için lastik seçimi çok önemli.Yoksa aracın limitlerini bilenle zorlanacak çok sınır var.Tabii ki bir pickup kullandığını unutmayarak.

    Diğer hususlarda ise full depo 650km normal.Sıkıntı yok.Uzun yolda 7 lt ye kadar düşen ortalama var.Ancak bu değer kontak açıldığından beri olan değerdir. Arada yol alırken bakarsanız o anlık verinizi daha net görürsünüz.Benzerleriyle kıyaslanamayacağını kendim ölçtüm ve gördüm. Bu arada "arslan besliyorsan ne yediğine de pek bakmayacaksın" demişti başka bir forumda abilerimizden biri.

    Manevrası ise ilginç.Renault Clio vardı daha önce.Aynı yerlere girip çıkıyorum İzmir Karşıyakada.

    Renk mi, çoook zor ama bence siyah :). Bırakın her güzelin bir kusuru olsun.Yıkamak da keyif, çamurlu gezmek daha bir keyif.Yıkarken dikkat,çamuru çıkaracam diye basınçlı hortumu yakından tutup da cam lastiği gibi yerlere zarar verenler oluyor.Alt takım ise lifte kaldırılarak daha rakat temizleniyor.Bu arada karter korumayı arada sökün ve içinde biriken çamuru görün. 4x4lerde ise bu noktaya şiddetli darbe almamaya bakın.Hemen altında şanzımanla ilgili önemli yerler var.Sıkı bir darbeden sonra aracınız 4x4te takılı kalabilir.

    Keyifli kmler dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tuck -- 13 Mayıs 2011; 11:50:56 >




  • Alt koruma için linkte örnekler var,4x4 sahipleri muhakkak yaptırmalılar.
    şiddetli darbe olmasına gerek yok çünkü kendi koruması çok zayıf ve hafif bir darbede bile 4x4 takılı kalabilir. Karter korumayı güçlendirmek şart
    http://www.gezenbilir.com/index.php?topic=45594.20
  • Güzel işçilik, 7-8 mm sertleştirilmiş aluminyum pas konusunda da dayanıklı olcaktır.Bu işlerin sonu yok ama mutlaka önem sırasına sokulmalı.Alt koruma konusu ise çok önemli.Çok zor yerlere girmememe rağmen 1 defa düzelttirdim alt korumayı.Demek zorlasam iyice dağılacakmış.Durumu daha ciddi ele almak lazım.

    Öngörü ve tavsiye için teşekkürler.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.