Şimdi Ara

MOCAN OTOGAZDA LPG TAKTIRANLAR (Ankara) (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
2.811
Cevap
94
Favori
252.318
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sayın Sertançay,

    Aracınıza BRC takılması halinde eski sisteminizden sadece Lpg tankı kalabilir. Dönüşüm süremiz takribi 7 saat olacaktır.

    Değerlendirmelerinize saygılarımızla sunarız.




    quote:

    Orijinalden alıntı: sertancay

    İyi günler...
    Aracımda lpg sistemi var bende önceki sahibi taktırmış aitker marka....
    Şöyle bir sıkıntımvar...
    Aracım rolantide iken ibre sürekli bir hareket halinde yani rolanti bir alçalıyor bir yükseliyor....
    boğaz kelebeği temizlendi,bujiler değişti, rolanti valfi değişti, ateşleme bobini değişti...(değişen parçalar hep gm nin orjinal parçaları) ama halen devam ediyor...
    Daha önce kardeşimin lagunasına sizin orada brc kit taktırmıştık ve halen sorunsuz bir şekilde biniyor...
    lpg sistemim ruhsata işli ve ben üzerindeki kiti söktürüp brc kit taktırmak istiyorum (tank değişmesine gerek var mı?)
    Bu işlemin süresi ne kadar alır ve maliyeti ne kadar olur...
    İlgilendiğiniz için teşekkürler...
    Saygılar...




  • Merhaba,

    Ben de geçen cumartesi günü (2 gün önce) plansızca, sadece ön bilgi almak için gittiğim Mocan'da aracıma (Opel Astra) dönüşüm yaptırdım. Övünç Bey sağolsun kafamdaki her türlü soru işaretini mantıklı cevaplarıyla ortadan kaldırdı ve benim gibi titiz bir adamı bile ikna etmeyi başardı. İlgisi için kendisine teşekkür ediyorum. Aracımı öğlen saat 12 civarında alıp akşam saat 19 gibi teslim ettiler. Henüz sadece iki gün olduğu için sistemin nasıl olduğuyla ilgili bir yorumum yok ama herhangi bir sorun yaşayacağıma inanmıyorum ve haklı çıkmayı umuyorum.

    Montajla ilgili tek eleştirim enjektörlerin gizlenmemiş olmasıdır, kaportayı açar açmaz karşımda bir dizi enjektör görüyorum, keşke az da olsa gizlenebilseydi. Gerçi Övünç Bey benim aracımda en iyi yerin orası olduğunu, başka noktalara koyulduğunda sorun çıkabildiğini söyledi. Bir de o depo kapağı neden plastik (veya her neyse) yahu, şöyle depo giriş noktasına bağlı şık bir metal olamaz mıydı?

    Tecrübelerimi ilerleyen zamanlarda paylaşacağım.




  • Sayın Xpss,

    Hakkımızdaki güzel düşünceleriniz için teşekkürlerimizi sunarız. Aracınızda hiç bir problem yaşamayacağınıza dair inancımız tamdır.

    LPG sistemlerinde enjektörlerin emme manifolduna mesafesi ve hortum boyları çok önemli olduğundan enjektörleri görmektesiniz. Bu durum aracın motorunun stabil çalışması için gereklidir. Twinport motorda kapak yapısı nedeniyle enjektörler malesef gizlenememektedir. Dolum ağzı kapağı korozyon oluşumunu engellemek amacıyla bütün lpg sistemlerinde plastiktir.

    Değerlendirmelerinize saygılarımızla sunarız.






    quote:

    Orijinalden alıntı: xpss

    Merhaba,

    Ben de geçen cumartesi günü (2 gün önce) plansızca, sadece ön bilgi almak için gittiğim Mocan'da aracıma (Opel Astra) dönüşüm yaptırdım. Övünç Bey sağolsun kafamdaki her türlü soru işaretini mantıklı cevaplarıyla ortadan kaldırdı ve benim gibi titiz bir adamı bile ikna etmeyi başardı. İlgisi için kendisine teşekkür ediyorum. Aracımı öğlen saat 12 civarında alıp akşam saat 19 gibi teslim ettiler. Henüz sadece iki gün olduğu için sistemin nasıl olduğuyla ilgili bir yorumum yok ama herhangi bir sorun yaşayacağıma inanmıyorum ve haklı çıkmayı umuyorum.

    Montajla ilgili tek eleştirim enjektörlerin gizlenmemiş olmasıdır, kaportayı açar açmaz karşımda bir dizi enjektör görüyorum, keşke az da olsa gizlenebilseydi. Gerçi Övünç Bey benim aracımda en iyi yerin orası olduğunu, başka noktalara koyulduğunda sorun çıkabildiğini söyledi. Bir de o depo kapağı neden plastik (veya her neyse) yahu, şöyle depo giriş noktasına bağlı şık bir metal olamaz mıydı?

    Tecrübelerimi ilerleyen zamanlarda paylaşacağım.




  • Geçen hafta babamın arabasını kontrole ve filtre bakımına götürdüm, bu haftada kendi aracımı 70.000 km bakımı için mocan gaz'a götürdüm. başka otogazcıların lpg de sorun yaşar dediği mazda arabamı halen ilk günkü keyifle kullanıyorum, Ankara'da mocan a uğramadan, sahiplerinden Övünç Beyle görüşmeden lpg taktırmayın, fikir alın, sohbet edin, gereken cevapları zaten alacaksınız.

    Filtrede yaptığı indirim için de Can Bey'e ayrıca teşekkür ederim
  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MOCAN OTOGAZ -- 3 Şubat 2012; 6:28:01 >
  • Sayın Snan1910,

    Hakkımızdaki düşünceleriniz için teşekkürlerimizi sunarız.

    Araçlarınızı güle güle kullanın.

    Saygılarımızla,



    quote:

    Orijinalden alıntı: snan1910

    Geçen hafta babamın arabasını kontrole ve filtre bakımına götürdüm, bu haftada kendi aracımı 70.000 km bakımı için mocan gaz'a götürdüm. başka otogazcıların lpg de sorun yaşar dediği mazda arabamı halen ilk günkü keyifle kullanıyorum, Ankara'da mocan a uğramadan, sahiplerinden Övünç Beyle görüşmeden lpg taktırmayın, fikir alın, sohbet edin, gereken cevapları zaten alacaksınız.

    Filtrede yaptığı indirim için de Can Bey'e ayrıca teşekkür ederim







  • ..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MOCAN OTOGAZ -- 25 Ağustos 2010; 22:00:32 >
  • Sn. Mocan Otogaz
    İnternette bir çok sitede BRC yi, Landirenzo'yu ve TELEFLEX-GFİ ve G1'i araştırdım. Ve sonunda PRINS veya BRC arasında kararsız kıldım. Fiyattan yana bir sıkıntım yok. Ancak aracın altına yapılan(delme v.s.) müdahaleler motor manifolt çıkışına yapılan delme v.s. işlemleri aracın manifoltu sökülmeden yapılan aceleci montaj işlemleri ve bu yüzden açıların bozulması, aracın içine çekilen kabloların geçirilmesi, kalorifer borularına yapılan kesme işlemleri, ayrıca boru ve kelepçelerin yerli malı kullanılması ve bunun gibi kalfa ve/veya çırakların yaptığı işlemler kafamı karıştırıyor. Ustalar ise maalesef masa başında oturup gelen müşterilerle fiyat vs. konuşmaktan, pazarlık yapmaktan montajı kalfa ve hatta eğitim düzeyi çok kötü durumda olan çıraklara yaptırıyorlar. Çat pat bişeyler öğrenip montaja girişen bu kişilere sorduğunuz bir soru karşısında ise aldığınız cevap" ondan bişey olmaz abi" den öteye gidemiyor. Durum böyle olunca da benim gibi titiz müşterilerin başı da titizliklerinden midir nedir başları dertten kurtulmuyor; böyle olmaması için benim aracıma(2004 VW Bora Pasific 16 valf 105 beygir) yapılan işlemin video görüntüsü sizde var mıdır? Seyretmek isterim. Amacım yapılan işçiliğin kalitesini görmek. Derseniz ki fotoğraflar var, ben zaten onları bir çok sitede gördüm, hatta öyle ki çekilen fotolara bakınca bile işin ne kadar laf olsun diye yapıldığını görmek mümkün, pislikten görülmeyen bir motorun içine, nereye ne takıldığı belli olmayan cihazlara ait sözde resimler. Bari temiz bir motordan foto çekipte taktıkları parçaları bilmeyenlere okla işaret etseler de ne yaptıkları ne taktıkları anlaşılsın, neyse uzatmayayım.... yada derseniz ki atölyeye gelin montajı seyredin ona da zaten vaktim yok, Yoksa sizin gibi sıkılmadan usanmadan her soruya web sitelerinde cevap veren bir üstadı tanımak isterdim. Profesyonel bir firma olduğunuz düşüncesiyle montaj işlemi videosu olur diye bir umutla yazıyorum. Ayrıca aşağıda yazdığım hususlarda beni bilgilendirirseniz memnun olurum. ÇARESİZ KALIRSAKTA BİR BORAYA MONTAJ OLACAĞI ZAMAN ÇAĞIRIRSANIZ GELİR SEYREDERİM. Ben Ankara' da ikamet ediyorum.
    1) sıralı sistem lpg teknolojisinden daha yeni olan dual sıralı sistemin farkı nedir ?
    2) G1 kiti denilen yeni teknoloji ile ayar ve kalibrasyon işlemine gerek kalmıyormuş. Araca hiçbir şekilde bilgisayar bağlanmadan montaj yapılıp işlem bitiyormuş. Bu sistemin prıns'e göre avantajı dezavantajı var mı?
    3) Teknik yönden montaj bağlantı elemanları v.s. konusunda yenilikleri kullanıyor musunuz? Kullandığını kablo bağları klasik pvc kablo bağları mı? Çelik kablo bağları yada klipsler v.s. kullanıyor musunuz? Aracın altında geçirilecek borular ne şekilde araç tabanına monte ediliyor. Bu boruları sabitlemek için orjinal bir klips mi kullanılıyor, yoksa sactan kelepçeler arabanın tabanına akıllı vidalar la delerek mi tutturuluyor !!!!!!!!!! gibi.
    4)Volkswagen Bora tipi araçlarda Prinste karşılaşılan en kronik arıza nedir? Araç boşta iken stop etme, yakıt deposu göstergesine ait ışıkların düzensiz yanması bir dolu bir boş göstermesi gibi yada rolantinin dalgalanması yada "abgas workstad" gibi lamdda arızaları çıkıyor mu? 2 viteste hızlanırken araçta kısa aralıklı kelkinmeler olur mu? Bunlar aklıma gelen bazı brc arızaları
    5) BRC rail mi matrix mi enjektör kullanır? ayrıca enjektörler direk manifoltun üstüne mi takılıyor? Yoksa manifolta hortum mu giriyor?
    6) Montaj için aracın tüm işlerinden sorumlu kaç kişi oluyor. Yani bi ustanın yaptığını öteki o bunu yapmıştır herhalde deyip unutma gibi bi ihtimali var mı?
    7) Kablo bağlantılarını sadece bant ile mi sarıyorsunuz. Yoksa önce birleştirilip teker teker lehimlenerek ve ısı büzüşmeli daralan makaronlar ile sağlamlaştırılıp sonra üzerleri bez band bantlanarak kamufle ediyorsunuz?
    8) Bakır borular, regülatörden çıkan su boruları v.s. ve gaz dolum kapağı orjinal brc marka mı?
    9) Kalibrasyonu bozulursa garanti süresi içinde herhangi bir ücret alınıyor mu? Gaz filtreleri kaç binde bir değiştirilir?
    10) Hiçbir usta işine karışılmasını sevmez bunu biliyorum da bazı servisler çok ketum. Hiçbir şey soramıyorsunuz, tamamen bildiklerini okuyorlar. Hiçbir şeyi de sormadan söylemiyorlar. Montaj borusunu şuradan geçir burası daha iyi dediğinizde ustanın bir sizi dövmediği kalıyor. Sizde durum nasıl?
    11) yoğunlaştırıcıyı bora araçlarda nereye takıyorsunuz yerini tarif eder misiniz? Varsa bir foto gönderebilir misiniz?
    12) Manifolda açılacak delikleri benzin enjektörlerinin yakınına monte etmek Bora da pek mümkün değil.(Yapılır ama işte öylesine, ondan sonrada verim düşer) bu durumda manifoldu sökerek yapıyor musunuz?
    Daha soracağım bir çok şey var ama şimdilik bu kadar,
    Haaaa derseniz ki ya böyle bir müşteriye iş yapsak kesin problem çıkar, Vallahi haklısın hayatta hiçbir şeyim bir kerede olmadı.

    Bu konular da beni bilgilendirmenizi rica ederim. Görüşmelerimiz sonucuna göre inşaallah montaja da geliriz.
    Saygılarımla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi taydin66 -- 2 Ekim 2010; 23:42:23 >




  • Bende 3 yıl önce MOCAN da BRC marka LPG mi taktırdım. İlk aylarda sorun yoktu fakat 1.yılın sonunda LPG gaz göstergesi arıza vermeye başladı. 3-4 kez aynı sorundan dolayı gittim her seferinde ücret ödedim. tekrar eden arızadan dolayı her defa ücret ödemek can sıkıcı. son gittiğimde gene parça değişimi gerektiğini ve " sadece parçanın 130,-tl olduğunu" söylediler fakat "bununda geçici çözüm olduğunu bagajdaki tekerlek yerine konan yuvarlak tüplerde bu sorunun olduğunu ve gaz göstergesine bakmadan idare etmem gerektiğini" söylediler.

    sakın yanlış anlaşılmasın ne BRC markasını nede MOCAN'ı kötülemek niyetinde değilim. sadece BRC otogaz sistemlerinin LPG seviye göstergelerinin bu kadar kolay ve tamir edilemeyen arıza vermesinin can sıkıcı olduğunu belirtmek istiyorum.. Benim gibi bu sistemi taktırıp LPG göstergesinden muzdarip olan arkadaşlar varsa çözüm önerilerinizi paylaşabiliriz. Benim şimdilik çözümüm göstergeye bakmadan yaptığım km yi hesaplamak. ona göre depomun gaz seviyesini tahmin etmek.

    saygılarımla.




  • Sayın Laydin,

    Ürünümüzün Garanti Süresi 2 yıldır, bu süre zarfında garantiden parça değişimi ücretsiz yapılmaktadır. Alınan ücretler sadece sarf malzemesi olan filtre ücretidir.

    Garanti süresi içinde;

    Tarafınızdan başkaca bir ücret alındı ise lütfen Firmamızla irtibata geçiniz, alınan ücret derhal iade edilecektir.

    Saygılarımızla










    quote:

    Orijinalden alıntı: laydin

    Bende 3 yıl önce MOCAN da BRC marka LPG mi taktırdım. İlk aylarda sorun yoktu fakat 1.yılın sonunda LPG gaz göstergesi arıza vermeye başladı. 3-4 kez aynı sorundan dolayı gittim her seferinde ücret ödedim. tekrar eden arızadan dolayı her defa ücret ödemek can sıkıcı. son gittiğimde gene parça değişimi gerektiğini ve " sadece parçanın 130,-tl olduğunu" söylediler fakat "bununda geçici çözüm olduğunu bagajdaki tekerlek yerine konan yuvarlak tüplerde bu sorunun olduğunu ve gaz göstergesine bakmadan idare etmem gerektiğini" söylediler.

    sakın yanlış anlaşılmasın ne BRC markasını nede MOCAN'ı kötülemek niyetinde değilim. sadece BRC otogaz sistemlerinin LPG seviye göstergelerinin bu kadar kolay ve tamir edilemeyen arıza vermesinin can sıkıcı olduğunu belirtmek istiyorum.. Benim gibi bu sistemi taktırıp LPG göstergesinden muzdarip olan arkadaşlar varsa çözüm önerilerinizi paylaşabiliriz. Benim şimdilik çözümüm göstergeye bakmadan yaptığım km yi hesaplamak. ona göre depomun gaz seviyesini tahmin etmek.

    saygılarımla.




  • taydin66 yazdıklarınız çok anlamsız olmuş.BRC bayisine PRİNS ve montajıyla ilgili sorular sormuşsunuz. Siz montaj resimlerine bakmışsanız 5.madde ile ilgili rail kullanıldığı (sadece hyundai dışında pipolu montajın yapılmadığını) enjektörlerin borularla manifolta girdiğini görmeniz gerekirdi. Bence çok detay düşünüyorsunuz leğimli montaj ve makaronlu yalıtımı türkiyede yapan firma olduğunu düşünmüyorum. Çünkü herşeyin kolayı bizim genlerimizde var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: laydin

    Bende 3 yıl önce MOCAN da BRC marka LPG mi taktırdım. İlk aylarda sorun yoktu fakat 1.yılın sonunda LPG gaz göstergesi arıza vermeye başladı. 3-4 kez aynı sorundan dolayı gittim her seferinde ücret ödedim. tekrar eden arızadan dolayı her defa ücret ödemek can sıkıcı. son gittiğimde gene parça değişimi gerektiğini ve " sadece parçanın 130,-tl olduğunu" söylediler fakat "bununda geçici çözüm olduğunu bagajdaki tekerlek yerine konan yuvarlak tüplerde bu sorunun olduğunu ve gaz göstergesine bakmadan idare etmem gerektiğini" söylediler.

    sakın yanlış anlaşılmasın ne BRC markasını nede MOCAN'ı kötülemek niyetinde değilim. sadece BRC otogaz sistemlerinin LPG seviye göstergelerinin bu kadar kolay ve tamir edilemeyen arıza vermesinin can sıkıcı olduğunu belirtmek istiyorum.. Benim gibi bu sistemi taktırıp LPG göstergesinden muzdarip olan arkadaşlar varsa çözüm önerilerinizi paylaşabiliriz. Benim şimdilik çözümüm göstergeye bakmadan yaptığım km yi hesaplamak. ona göre depomun gaz seviyesini tahmin etmek.

    saygılarımla.


    İki yıldan fazladır brc kullanıyorum ve bir kaç kez Mocana ve defalarca Mavidenizlere gittim sağ olsunlar filitreler dışında da hiç ücret taleb etmediler.
    Sorunlar içinde sağ olsunlar uğraşıyorlar.




  • Arkadaşlar Ankara'daki en meşhur BRC bayisi olan, BRC- MOCAN OTOGAZ'da aracıma BRC'nin yeni serisi olan MY-10 modelinin montajı yapıldı.Montajım yaklaşık 6 saat sürdü. Oldukça teknik bir ekibe sahipler.Ön bilgilendirme mükemmeldi. Çalışan herkes gerçekten işinin ehli kişiler ve müşteri memnuniyeti merkezli çalışıyorlar.Sakın sanayi mantığıyla çalışan bir montaj atölyesi zannetmeyin. BRC'nin kurumsal yapısını ve müşteri memnuniyetini yansıtan bir firma....Müşteriyle iletişim- işlem öncesi bilgilendirme-montajın devamında aracı takip etme ve en son sistemin işleyişi hakkında bilgilendirmeleri üst düzeydi ve BRC ye yakışır bir ciddiyet ve mesleki doygunluktalar.Bundan emin olun!!! Öncelikle Aydın Ustaya olmak üzere Övünç Bey,Fatih Bey ve Osman Beylere çok teşekkür ederim.

    Kit yeni seri, kapalı kutuda BRC logolu ve bantlı olarak geliyor.Tank hariç tüm aparatlar,vidalardan somunlara hatta cırt cırtlara kadar vakumlu poşetlerle geliyor.Kutu içeriği dışında hemen hemen hiçbirşeyin kullanılmasına gerek kalmıyor.Teknik olarak manifoltun delinmesinin daha verimli olacağına karar verdik ve emme manifoltu sökülerek tezgahta delinip temizlendi ve yerine takıldı.Bu işlem çok zahmetli çoğu montaj firması kesinlikle üzerinde delip geçiyor ancak MOCAN bu konuda oldukça dikkatli ve titiz.Gereksiz hiçbir delme yok.Mümkün olduğu kadar aracın kendi vida ve bağlantılarını kullandılar. 43 Lt simit tank montajlandı.Bu yeni sistem herbir enjektörün çalışma zamanını ayrı ayrı kontrol ediyor.ECU işlemcisi daha da hızlandırılmış.ECU daha slim. Kalibrasyonu daha kolay ve pratik ve stabil. Enjektörlerde değişmiş daha hassaslar ve sessizleştirilmişler.Map sensörü kullanılmıyor kendi map sensöründen okuyor.Rail üzerinden ve regülatör üzerinden iki noktadan ısı ve gaz basıncını ölçüyor. Tüm kablo bağlantıları leğimli yapılıyor,gereken yerler makaron ve bez bantla yalıtılıyor. İlgili,titiz ve kaliteli hizmetlerinden dolayı BRC- MOCAN OTOGAZ adına Övünç Bey'e çok teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi voodoo_xv -- 5 Ekim 2010; 2:00:29 >




  • Sn. voodoo
    "Sanırım markaları karıştırdınız. Ama umarım BRC yetkilileri sorularınıza cevap verir" diyeceğinize verdiğiniz cevap beni üzdü.Yazdıklarımın anlamsız olduğundan bahsediyorsunuz Bunun için açıkcası sizi yadırgadım. Bir çok forumda buradaki soruların daha sertlerini sordum. Orada yazılanlar emin olun sanayide ben en iyisiyim diye bağıran bir çok markadaki klasik sorunlardan bazılarıdır... Bunları aslında bir çok sözde ünlü markaya yazdım ama maalesef yürekli bir firma olmadığı için şimdiye kadar hiç cevap alamadım. Diğer markalarada yazdığım için kopyala yapıştır derken gözümden kaçan ufak bir kaç hata olmuş. Ama bu hataların "anlamsız" denecek kadar yaygara yapılması aslında çok anlamsız. Yazınızda kısmen sorduğum sorulara cevap vermişsiniz. Bu cevaplara teşekkür ederim. Ama ben cevapları ve daha çoğunu Mocan oto yetkililerinden beklerdim. Onlardan öncesiz bilgilendirdiğiniz için tşk. ederim. Zaten Türk toplumu olarak başımıza ne geldiyse "bi şey olmaz" demekten ve yaptığımız işlere özen göstermemekten geldi. Bu zihniyet bizler sayesinde değişecek. Herşeyi zoruda bizim genlerimizde var. Yoksa Osmanlı nasıl yönetirdi 600 sene dünyayı... Zaten kafam bozulursa malzemeleri alıp kendim yapacağım montajı




  • Övünç Bey,
    81 DP 330 için bakıma gelmiştim Ramazanda hatırlarsınız belki.
    size aracım geç gaza geçiyor sanırım demiştim çok bilgi sahibi olmadığım için. çünkü bir önceki aracımda lovato vardı ve 1 dakika civarında gaza geçiyordu.

    siz de aracımı bilgisayara bağladınız hatta bir tur da attınız. aracınızın tüm ayarları normal dediniz.

    ancak faruk beyin forumdaki bir yazısında araçların 60 sn de LPG'ye geçtiğini yazmış.

    Benim aracımda böyle olmuyor, ben aracımı normalde ilk çalıştırmada yaklaşık 30-60 sn rölantide çalıştırıyorum, sonra kalkış yapıyorum yaklaşık 1-2 km / 3-5 dakika sonra gaza geçiyor. tabii bu da benzin yakmayı arttırıyor.

    aracımın ısı göstergesi 50'den başlıyor 130 a kadar çıkıyor. Göstergeye de dikkat ettim, gösterge 50 ila 90 arasında bir yerlere geldiğinde gaza geçiş yapıyor....

    bu sorunumu forumda yazınca, @MERLPG adlı kullanıcı,

    Sizin aracınızda ki sistem Seq24 MY07 ve bunlarda motor suyu sıcaklığı 40C gelince motor LPG'ye geçer eğer geç geçtiğini düşünüyorsanız;
    1)Regülatör geç ısınıyor olabilir,
    2)Geçiş ayarları 40C'den yukarı çekilmiş olabilir...
    Bunları kontrol ettirmekte fayda var.


    şeklinde görüş bildirmiş.

    siz kontrollerinizde bu konulara da dikkat etmiş miydiniz acaba?

    olmazsa tekrar geleyim bir daha bakın, ne dersiniz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kocaballi

    Övünç Bey,
    81 DP 330 için bakıma gelmiştim Ramazanda hatırlarsınız belki.
    size aracım geç gaza geçiyor sanırım demiştim çok bilgi sahibi olmadığım için. çünkü bir önceki aracımda lovato vardı ve 1 dakika civarında gaza geçiyordu.

    siz de aracımı bilgisayara bağladınız hatta bir tur da attınız. aracınızın tüm ayarları normal dediniz.

    ancak faruk beyin forumdaki bir yazısında araçların 60 sn de LPG'ye geçtiğini yazmış.

    Benim aracımda böyle olmuyor, ben aracımı normalde ilk çalıştırmada yaklaşık 30-60 sn rölantide çalıştırıyorum, sonra kalkış yapıyorum yaklaşık 1-2 km / 3-5 dakika sonra gaza geçiyor. tabii bu da benzin yakmayı arttırıyor.

    aracımın ısı göstergesi 50'den başlıyor 130 a kadar çıkıyor. Göstergeye de dikkat ettim, gösterge 50 ila 90 arasında bir yerlere geldiğinde gaza geçiş yapıyor....

    bu sorunumu forumda yazınca, @MERLPG adlı kullanıcı,

    Sizin aracınızda ki sistem Seq24 MY07 ve bunlarda motor suyu sıcaklığı 40C gelince motor LPG'ye geçer eğer geç geçtiğini düşünüyorsanız;
    1)Regülatör geç ısınıyor olabilir,
    2)Geçiş ayarları 40C'den yukarı çekilmiş olabilir...
    Bunları kontrol ettirmekte fayda var.


    şeklinde görüş bildirmiş.

    siz kontrollerinizde bu konulara da dikkat etmiş miydiniz acaba?

    olmazsa tekrar geleyim bir daha bakın, ne dersiniz?



    Aynı sıkıntı benim arabada da var.Bu yaz kontrole gittiğimde sormuştum.Normaldir demişlerdi.Yol bilgisayarından bakınca soğutma suyu sıcaklığı 55 dereceye ulaşıyor,ondan sonra LPG'ye geçiyor.40 derecelik regülatör sıcklığından 15 derece fazla.Kışın 3-5dk,2-3 km'yi buluyor.




  • Sayın Kocaballi ve Sayın Mehmet0761,

    Araçlarda motor suyu sıcaklığı göstergesi; aracın soğutma sisteminin en randımanlı şekilde çalışması için motor hararetinin en yüksek olduğu noktalarda ölçüm yapar.

    Bu nedenle LPG Regülatöründeki ölçülen sıcaklığın "motor suyu sıcaklığı" göstergesinden bir miktar düşük çıkması normaldir.

    Aracın LPG'ye daha erken geçişini sağlamak için kış döneminde motor harareti normal seviyesine gelmeden Aracın kalorifer sisteminin çalıştırılmaması ( veya minimum düzeyde çalıştırılması) ve aracın rölantide ısıtılmaması Firmamızca tavsiye edilmektedir.

    Değerlendirmelerinize saygılarımızla sunar, esenlikler dileriz.
  • aracı rölantide çalıştırmamdaki amaç aracı ısıtmak değil, sadece çalıştırır çalıştırmaz hareket etmemektir. araç ısınana kadar beklemiyorum ki.
    ayrıca kaloriferi hiç açmıyorum bu iki nedenden dolayı olamaz yani.

    quote:

    Orijinalden alıntı: MOCAN OTOGAZ

    Sayın Kocaballi ve Sayın Mehmet0761,

    Araçlarda motor suyu sıcaklığı göstergesi; aracın soğutma sisteminin en randımanlı şekilde çalışması için motor hararetinin en yüksek olduğu noktalarda ölçüm yapar.

    Bu nedenle LPG Regülatöründeki ölçülen sıcaklığın "motor suyu sıcaklığı" göstergesinden bir miktar düşük çıkması normaldir.

    Aracın LPG'ye daha erken geçişini sağlamak için kış döneminde motor harareti normal seviyesine gelmeden Aracın kalorifer sisteminin çalıştırılmaması ( veya minimum düzeyde çalıştırılması) ve aracın rölantide ısıtılmaması Firmamızca tavsiye edilmektedir.

    Değerlendirmelerinize saygılarımızla sunar, esenlikler dileriz.










  • Sayın Kocaballi,

    Aracın montajını biz gerçekleştirmediğimiz için Regülatör su bağlantılarının nerden yapıldığını bilmiyoruz. Müsait olduğunuz zaman aracınızın Regülatör bağlantılarının kontrolünü (gerekirse doğru noktadan alınması işlemini) yapalım.

    Saygılarımızla
  • Teşekkür ederim.
    uygun bir zamanda sizi arayıp randevulu olarak geleceğim.
    tekrar ilginize teşekkür ederim...

    quote:

    Orijinalden alıntı: MOCAN OTOGAZ

    Sayın Kocaballi,

    Aracın montajını biz gerçekleştirmediğimiz için Regülatör su bağlantılarının nerden yapıldığını bilmiyoruz. Müsait olduğunuz zaman aracınızın Regülatör bağlantılarının kontrolünü (gerekirse doğru noktadan alınması işlemini) yapalım.

    Saygılarımızla




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.