Şimdi Ara

Modemin ip almaması (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
94
Cevap
0
Favori
2.397
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Genel bir sorun var yapa altyapısı kullanan herkes de internet geceden beri kesik dsl ışığı kırmızı ve hatayı kabul bile etmiyorlar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Celonfix kullanıcısına yanıt
    Şuanda vdsl modu ve İnternet yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bigcrysis93 B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hattınızı tekrar ADSL olarak güncelledim. Tekrar kontrol eder misiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Çalışıyor şuanda ama en kısa sürede ekipler gelsin istiyorum.
  • bigcrysis93 B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ekiplerden randevu tarihi için bilgi istedik. Dönüş yaptıklarında sizinle paylaşacağız.
  • portunu çalan TT için çalışan ttnet personeli... portu bozulan müşteri için çalmıştır...
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Geldi baktı bir çalışan sorun senin ya portunu başkasına takmışlar dedi yapa altyapı kaynaklı Tt ekipleri oynama yapmışlar dedi.Yapa sisteminde vdsl alamazsanız sizlere en yakın zamanda vaeye geçişinizi başlatıcaz dedi ve bir kağıda yazdı imzalattı gitti.
  • detanaoq kullanıcısına yanıt
    Aynen durum öyle bakalım salı günü en geç çözülür dediler,hayırlısı olsun.
  • uslube bak la. modemle girişesim geldi.
  • bigcrysis93 B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, teknik uzmanlarımıza ilettiğiniz bilgiyi paylaştım. En kısa süre içerisinde sorunu çözümleyeceğiz.
  • Celonfix kullanıcısına yanıt
    Çok haklısınız bu sorunların hiç olmaması lazım. Türk telekom da hiç böyle sorun yaşamadım netimin gittiğini bile hatırlamıyorum ben.Hayırlısı altyapım kötü firmanında yapacak birşeyi pek yok en iyi ihtimalle Vae altyapısına geçirecekler.
  • bigcrysis93 B kullanıcısına yanıt
    Bu sorunu çözümlemek için elimizden geleni yapıyoruz. En kısa süre içerisinde çözümleyerek size bilgi vereceğiz. Anlayışınız için teşekkür ederim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Bugün çözüm gelmesini bekliyorum.
  • bigcrysis93 B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, port değişikliği ile ilgili işlemler devam ediyor. Arkadaşlarım değişiklik tamamlandığında size bilgi verecektir. Konuyu ben de yakından takip ediyorum.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Bunun uzaması beni üzüyor bilesiniz.
  • bigcrysis93 B kullanıcısına yanıt
    Sürecin daha fazla uzamaması için elimizden geleni yapıyoruz. En kısa süre içerisinde çözümleyerek size bilgi vereceğiz. Anlayışınız için teşekkür ederim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Anlıyorumda kendi cihazınızda portu değiştiremeyecekseniz bileyimde firma değiştireyim ben uzadı bu süreç 10günü geçti.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Yrın tüm sorunlarım çözülmesse ondan sonraki gün başka müşteri bulun kendinize şimdiden iyi yatmalar.Çalışmadan para kazanmak tam size göre ekip geldi sorun Türknet kaynaklı dedi gitti.Sorun sizde ama suçu üstlenip çözecek bir çalışan maalesef yok.O kadar üniversite mezunu güzel bilgili insanlar boşta gezsin cahiller bizi yönetsin yazıklar olsun böyle düzene.
    Çözüm yarın sağlanmazsa kesin sözüm perşembe günü ben başka firmaya başvuracağım.
    ÇÖZÜM ÇÖZÜM ÇÖZÜM!
    Maalesef çok uzun süre sabır içerisindeyim ama olmuyor sabrım taştı vdsl 30mbitten nerelere geldim 13mbit adsl bu hak ettiğim hızsa geçeyim başka firmaya 35 verecekler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bigcrysis93 -- 15 Eylül 2020; 18:7:43 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bigcrysis93

    Yrın tüm sorunlarım çözülmesse ondan sonraki gün başka müşteri bulun kendinize şimdiden iyi yatmalar.Çalışmadan para kazanmak tam size göre ekip geldi sorun Türknet kaynaklı dedi gitti.Sorun sizde ama suçu üstlenip çözecek bir çalışan maalesef yok.O kadar üniversite mezunu güzel bilgili insanlar boşta gezsin cahiller bizi yönetsin yazıklar olsun böyle düzene.
    Çözüm yarın sağlanmazsa kesin sözüm perşembe günü ben başka firmaya başvuracağım.
    ÇÖZÜM ÇÖZÜM ÇÖZÜM!
    Maalesef çok uzun süre sabır içerisindeyim ama olmuyor sabrım taştı vdsl 30mbitten nerelere geldim 13mbit adsl bu hak ettiğim hızsa geçeyim başka firmaya 35 verecekler.
    Geçmiş olsun hocam telekom sorun müşteride diyor, Türknet ekibi sorun Telekomda diyor. Sonuç iptal ediyorsun telekoma başvuruyorsun.




  • Man Of Earth kullanıcısına yanıt
    Siz ne yaptınız acaba? Sizin hatta sorunluydu galiba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.