Şimdi Ara

Mondeo Neden Ucuz? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
66
Cevap
0
Favori
23.825
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Buradan iki sonuç çıkar bana göre,

    1-)Bu tür araçlar 3-4 yıldan uzun kullanılmayacaksa 0 km alıp değer kaybını doruklarda yaşamamak lazım..

    2-)Onun yerine temiz, az kmli değer kaybı zaten büyük ölçüde gerçekleşmiş araçlara yönelmek daha mantıklıdır..
  • Dsegmentinde Passat Türkiyede çok satılır ve ikinci elde bir numardır ama Avrupada bu rakamlara ulaşamıyor Mondeo ve S60 Türkiyede çok satmaz ama Avrupada çok iyi bir yere sahiptir satış rakamları iyidir...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: decsan


    quote:

    Orijinalden alıntı: diesotto

    Bilincsiz Turk otomobil tuketicisi profilinden dolayi. Otomobilden anlamaz bizim millet. Otmobil alim kriteri "Bizim kayinco Jetta almis cok guzel arabaymis yahu" seviyesinde oldugu icin gider 70 bin TL sayar Jetta'ya, bak burada Mondeo var dersin cok daha iyi araba, ama onu almaz, cunku kayincosu Jetta almistir, Kayinco'da Jetta'yi ove ove bitiremez tabii kendi arabasi oldugu icin.

    Olay bundan ibaret. Teknik bir neden aramayin yani. Turkler genel olarak teknik konulardan pek anlamaz cunku.

    Bilinçsiz dediğiniz adamlar hepimizden uyanık..

    Bakıyor etrafta en çok ne var gidip onu alıyor.

    Parça bulunurluğu ve fiyatı, usta, ikinci el ve yanında ortalama prestij sunan bir araç varken sırf kağıt üstünde daha iyi olanı almak zorunda da değil kimse..

    Kişisel tecrübem (25 yıl civarı) 2006'da broadway'i satarak aldığım volvo yerine, işimi gören broadwayin daha iyi araba olduğunu öğretti..

    Elbette ki herkesin kedisi bilir...



    Uyanıklık ayrı, bilinç ayrı. O uyanıkların kaçı arabadan, motordan anlıyor ki. Gider alır 100 PS lik koca Passat kar eder, motoru 2 kere elden geçmiş motora bakmaz çamurlukdaki yama boyaya bakar kar eder

    tabiki de otomobil tamamem kişisel bire zevk belkide oyuncak... neyi beğeniyorsan gidip alacaksın. Uyanıksan 2. eli az zarar ettireni alacaksın




  • sanırsam bu sorunun cevabı "arz - talep - fiyat" üçlüsü olacak
  • D sınıfı araç için söylenenler genel anlamda doğrudur.
    Fakat bu ilandaki araç için aynı fikirde değilim.
    125hp lik benzinli motoru gerçekten o kasayı kaldırmıyor. çok yakıyor.
    aynısı iş arkadaşımda vardı. arabadan memnundu fakat yokuşlarda hep kaldığını belirtiyordu.
    Bu yüzden 1,5 yaşındaki arabayı forda takasa verdi yeni makyajlı 160hp ecobbost mondeo aldı. şimdi çok memnun.

    125 hp lik bu motor aynı zamanda focusta da kullanılıyor bildiğim kadarıyla. Fakat araştırma yaparsanız rampada o kadar sorunlu bir motorki kullanıcıları biraraya gelip nasıl bu focuslardan kurtulacaklarını araştırıyorlar.
    Bu durumdan muzdarip bir iş arkadaşım var. arabadan genel anlamda çok memnun fakat 125 hp lik motor performansıonu çok üzüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zebercet2006

    D sınıfı araç için söylenenler genel anlamda doğrudur.
    Fakat bu ilandaki araç için aynı fikirde değilim.
    125hp lik benzinli motoru gerçekten o kasayı kaldırmıyor. çok yakıyor.
    aynısı iş arkadaşımda vardı. arabadan memnundu fakat yokuşlarda hep kaldığını belirtiyordu.
    Bu yüzden 1,5 yaşındaki arabayı forda takasa verdi yeni makyajlı 160hp ecobbost mondeo aldı. şimdi çok memnun.

    125 hp lik bu motor aynı zamanda focusta da kullanılıyor bildiğim kadarıyla. Fakat araştırma yaparsanız rampada o kadar sorunlu bir motorki kullanıcıları biraraya gelip nasıl bu focuslardan kurtulacaklarını araştırıyorlar.
    Bu durumdan muzdarip bir iş arkadaşım var. arabadan genel anlamda çok memnun fakat 125 hp lik motor performansıonu çok üzüyor.



    Bu söylediklerinden ötürü ucuz olsa 102hp motora sahip Passat 1.6'nın fiyatını yerlerde sürünmesi gerekirdi.

    Onun performansı Mondeo 1.6 125hp'den daha kötü.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: zebercet2006

    D sınıfı araç için söylenenler genel anlamda doğrudur.
    Fakat bu ilandaki araç için aynı fikirde değilim.
    125hp lik benzinli motoru gerçekten o kasayı kaldırmıyor. çok yakıyor.
    aynısı iş arkadaşımda vardı. arabadan memnundu fakat yokuşlarda hep kaldığını belirtiyordu.
    Bu yüzden 1,5 yaşındaki arabayı forda takasa verdi yeni makyajlı 160hp ecobbost mondeo aldı. şimdi çok memnun.

    125 hp lik bu motor aynı zamanda focusta da kullanılıyor bildiğim kadarıyla. Fakat araştırma yaparsanız rampada o kadar sorunlu bir motorki kullanıcıları biraraya gelip nasıl bu focuslardan kurtulacaklarını araştırıyorlar.
    Bu durumdan muzdarip bir iş arkadaşım var. arabadan genel anlamda çok memnun fakat 125 hp lik motor performansıonu çok üzüyor.



    Bu söylediklerinden ötürü ucuz olsa 102hp motora sahip Passat 1.6'nın fiyatını yerlerde sürünmesi gerekirdi.

    Onun performansı Mondeo 1.6 125hp'den daha kötü.



    102 bg passat kasayı kaldırıyor ama 125 bg mondeoyu kaldırmıyor

    ağzı olan konuşuyor!




  • d segmenti araçlarda yapılacak tek şey var.Gidip 2.el almak

    Ayrıca bu tip araçların sorunsuz ilk sahibinden vs durumlarını standart bir c sınıfından cok daha rahat bulursunuz.Zaten piyasada çok olmadığı için alım satım sırasında C sınıfındaki hile hurda bu araçlarda daha az oluyor.

    Clio fiyatına alınıyor işte daha nolsun.125bg de bu aracı kaldırıyor gayette.
    Millet turbo dizelde anlık yapıştırma olayına alışmış.1000 devir arac sana ivmelenme hissi veriyor ya tamam o araç ucuyor,yol fatihi,otoban faresi turbo dizeller
  • Mondeo üst segment bir araç buna alan adam belirli seviyede oluyor ve gidiyor sıfır alıyor yani böyle adamlar ikinci ele binmeyen kişiler varsa niye binsin zaten bu nedenle ikinci elde fiyat düşüyor çünkü alan insan sayısı azalıyor ve piyasası düşük alacak insan çıkaracağı sorunun focustan çok pahalıya mal olacağını düşünüyor ve bizim millette piyasası olan araba sevdası var ama bu piyasa tam neye göre belirleniyor o biraz karışık,
  • pek tutulmuyor mondeo tr'de. ama nedense avrupa'da sınıfının genel olarak en iyisi. (hem satış hem tüm özellikler bakımından)

    insanımızın vw aşkı da ateşliyor düşük satışları, 2. elde de değer kaybediyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: babapars

    Bizim millet boyle iste corollayi focus u megane i kapisirlar bi ust sinif olan laguna avensis ve mondeo daha iyi araclar olmasina ragmen kimse donup bakmaz vay parcasi pahali vay alani olmaz filan fismekan..

    On numara tesbit kardesım valla haklısın. alt sınıf otonun bir ust sınıf otodan daha pahalı oldugu baska memleket yok.....

    Bu arada bende de mk3 mondeo var....iyikide tutulmuyor canavar gibi arabaya ucuz ucuz biniyoruz....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-B9E79BA17 -- 26 Haziran 2012; 16:17:46 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EPICA

    Bence de Titanium almaya çalışın:

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-2008-mondeo-lpg-li-ve-cok-temiz-86339151/detay

    Mis gibi D Sınıfı donanımlı araba LPG'de hazır

    Ağır bir kazası yoksa alınır 6-7 sene binilir.
  • o paraya alınacak en güzel araç mondeo
  • gerçekten bu fiyatlara çok uygun araba mondeo. bi kaç yıl binmek için bile alınabilir daha da değeri düşemez herhalde yazıktır
  • D sinifi 2. el mumkunse 2.0 motor bir araba alinmali ve
    5-6 sene keyifle binilmeli.
    0 alinacak ise D sinifindan uzak durulmali ya da Passat, 3 ve C serisi tercih edilmeli.
  • Arkadasima gecenlerde Sifir, baz versiyon, dizel mondeoyu 62bine birakmislar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sürü psikolojisi ve kulaktan dolma bilgiler.

    Mantıksızlıklar o kadar fazla ki, neymiş araba sorunsuzmuş, gider arabanın 5 yılda çıkarabileceği masrafların hepsini peşin peşin arabaya verir.

    300 bini devirmiş, 20 yaşına dayanmış klima, hava yastığı hiç bir şeyi olmayan, boyası kalmamış bir arabaya 10-12 lira isteniyor ve satılıyor bu araba.

    Çoğu kişi bilmeden sallıyor. Zannedersiniz ki otomobil profesörü. HAyatında hiç binmediği-bilmediği-hiç teknik-fabrika verilerini bilmediği bir otomobile " abi bu çok yakar, bunun parçası pahalıdır, bu motor bu kasayı çekmez" demekten çekinmezler. Bu tip adamların çoğunlukta olduğu bir piyasanın sağlıklı olması beklenemez.

    Aynı fiyata at ile eşek satılıyor millet eşek almaya koşuyor. Hem de aynı firmanın malı. Atın üzerinde semeri her türlü teçhizatı var eşeğin üzerinde ise hiç bir şey yok.

    Piyasamızı REGAL in reklamlarındaki aptal sarışın gibi tokatlamak lazım.




  • bi taneniz de yazmamış ya da benmi göremiyorum? 1.6 motorun o kasa için çok yaktığını söylüyor. şu ecoboost u falan demiyorm bir önceki motoru diyorum. söyleyenlerden biri de eski komşumuz. ne yaptıysam şehir içi 10 litrenin aşağısına inemedim diyor.

    gerçi d sınıfı araç için bu rakam normal gibi...
  • 2008 ve sonrası sony teypler yine mp3 çalmıyordur kesin
  • Şu an halihazırda mondeo mk3 benzinli aracım var. Aslında Türk halkının bu araçları tutmamasının nedeni belki de şu olabilir. Diyelim ki sıfır Mondeo 70 000 TL. Sıfır alan kişi aracı iki yıl içinde satmak istese ve değer kaybı da yaşamak istemese aracı için olasılıkla 60 000 TL falan isteyecektir. İkinci el bi araç için 60 000 TL civarı para verebilecek kişinin zaten ekonomisi iyidir ve muhtemelen ikinci bi el araç için 60 000 TL vermektense gider sıfırını 70 000 TL vererek alırım diye düşünür. Dolayısıyla aracı 70 000 TL ödeyerek sıfır almış kişi aracı muhtemelen 50 000 veya daha az bi bedelle satabilecektir, yani ilk değer kaybı çok aşırı oluyor. Sonra da fiyat diğerlerine göre çok daha fazla düşmüş oluyor. Durum, sıfır almaya gücü yetenlerin küçük az bir farklı ikinci elini tercih etmek istememesinden kaynaklanıyor. Buna ek olarak Türk halkının taklitçi zihniyeti ve daha önce denenmemiş olanın korku uyandırması halkı bu tür araçlardan uzak tutuyor ve cahillik de. Örneğin, mondeo mk3 için klima kompresörü ararken, parça satıcısına sordum, "Bak bu araçların yani focus, connect mondeo falan bazı ortak parçaları olmalı, üretici (Ford) hepsi için ayrı ayrı her modelin kompresörü için ayrı ayrı kalıp, ayak, tasarım vb yapacak değil" ortak parçalar illa ki vardır, mondeo'nun klima kompresörü focus ile aynı mı?". Satıcı: "Bilmiyorum dedi". Neyse tamirciye mondeonun kompresörüne iyice bakmasını söyledim ve onu da alıp parçacıya gittim, zaten bi kaç dükkan ilerideydi. Tamirci :"aynı kompresör abi dedi". (Her ikisi de Visteon tarafından üretilmiş). sıfır kompresörü mondeo diye alsam 850 TL, focus diye alsam 600 TL, hoş serviste yaptırsam 1500 TL'den aşağı çıkmaz. Ben gittim iyi bir tamirci buldum ve kompresörün içindeki arızalı kısımları çıkma bir focus kompresörü ile 400 karşılığında gaz artı işçilik dahil değiştirdim (850 tl sadece kompresör fiyatı, gaz ve işçilik dahil değil). Şunu da belirteyim, ilk başta bir klima tamircisi abi ikinci el revizyonu yapılmış bir kompresör var 650 TL demişti :) Demek istediğim halk konu komşudan duyarak öğreniyor, 97 Model Corolla için bugün 19000 TL isteyenler var, mazda 626 aracım vardı 90 model iddia ediyorum 97 model corolladan çok daha üstündü, ve 7 yıl daha yaşlı olmasına rağmen aynı teknolojiye sahipti, hatta iç düğme, konsol, kapı içi, gösterge tasarımları vb neredeyse aynıydı. corollo 19000, mazda 626 6000 TL, varın siz karşılaştırın gayri. Halkın bu tür araçları tutmaması yakıt kaynaklı diyenlere diyorum ki halkın bu savları tamamen cahilce: Mondeo MK3 saatte 100 km hızda-araç boş, belki bir iki kişi-- 8 lt lpg, 120 km hızda 10 lt lpg, 140-150 km hızda 12 lt lpg yakıyor, defalarca ölçttüm, şehir içi rahat trafikte ise 10.5 -11 lt lpg tüketiyor. civic, corolla da şehir içi 10 lt lpg tüketiyor. Aslında fizik kuralları var ve doğru, belli bir kütledeki bir cismi belli bir mesafe taşımak için gerekli enerji aynıdır, 1,6 araç daha çok devirle, 2.0 motorlu bir araç ise daha az devirle bu gücü üretecektir. Zayıf bir kişinin 50 kg yükü taşımak için sarfedeceği enerji ile babayiğit birisinin aynı yükü taşımak için sarfedeceği enerji aynı, fakat babayiğit kişi bunu hiç zorlanmadan yapabilecektir. Diğeri ise son gücüyle taşımak zorunda kalacaktır.Yani bu araçların satılmaması tamamen halkın artık ne derseniz özelliğinden kaynaklanıyor.




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.