Şimdi Ara

Monster Bilgisayar Ömrü Ne Kadar ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
5.495
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • MONSTER® Q72P150HM07 modeli almayı düşünüyorum. İnternette araştırdığım şikayetlerde; fan sesinin Turbo modunda olmadığında dair çok çıktığı , şarj süresinin kısa olduğu gibi, mavi ekran hataları verebildiği gibi şikayetler var. Benim asıl aklıma takılan, kimi kişilerin oyun oynarken olmadık yerde anakartın ya da kimi parçaların yandığını söylemesi. 2 Yıl sonra kart yandığı için paranın boşa gitmesi ya da aldıktan kısa süre sonra kartın yanarak değiştirmek zorunda kalınması gibi durumlar yazmakta. Bilgisayara bu kadar para vererek alınca, öğrenci halimizi de düşünüp en az 4-5 yıl kullanmak isterim çoğunluk gibi. Yoksa zaten özellikler fazla gelir. Markaya para verip aynı paraya daha az özelliklerde almak daha mı mantıklı olur bilemedim. Özellikle eski Monster kullanıcıları bilgilendirirse memnun olurum.

    Monster bilgisayar şikayetleriniz , bu durumlar hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?







  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerhazar


    MONSTER® Q72P150HM07 modeli almayı düşünüyorum. İnternette araştırdığım şikayetlerde; fan sesinin Turbo modunda olmadığında dair çok çıktığı , şarj süresinin kısa olduğu gibi, mavi ekran hataları verebildiği gibi şikayetler var. Benim asıl aklıma takılan, kimi kişilerin oyun oynarken olmadık yerde anakartın ya da kimi parçaların yandığını söylemesi. 2 Yıl sonra kart yandığı için paranın boşa gitmesi ya da aldıktan kısa süre sonra kartın yanarak değiştirmek zorunda kalınması gibi durumlar yazmakta. Bilgisayara bu kadar para vererek alınca, öğrenci halimizi de düşünüp en az 4-5 yıl kullanmak isterim çoğunluk gibi. Yoksa zaten özellikler fazla gelir. Markaya para verip aynı paraya daha az özelliklerde almak daha mı mantıklı olur bilemedim. Özellikle eski Monster kullanıcıları bilgilendirirse memnun olurum.

    Monster bilgisayar şikayetleriniz , bu durumlar hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?

    mavi ekran hatasını forumda okudun galiba , yanlış hatırlamıyorsam mavi ekran hatasını yazan arkadaş laptopu alırken acele etmişti ve harddisk boştu yani işletim sistemi yüklü değildi , onun dışında monster bence seni 4 5 yıl götürür en azından ilerde bazi parçaları yükseltme şansın var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Proph -- 8 Ocak 2012; 21:16:57 >




  • Değerli omerhazar,

    Kaç yıl götürür kavramı biraz göreceli bir kavram. Eğer siz teknolojiyi çok yakından takip ediyorsanız almış olduğunuz sistem sizi kısa zamanda tatmin etmeyebilir ama derseniz ki ben oyunları FULL oynamasamda olur bir şekilde oynayayım yeter derseniz bu ürün 4-5 yıl sizi götürebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cevaplar için teşekkürler. Benim kastettiğim bilgisayarın dayanıklılığı. Teknoloji tabi ki hızlı, o konuda az çok kestirebiliyorum. Malzeme, pil ve parça ömrü. Özellikle uzun süre kullanan kişiler bilgi verirse çok iyi olur.
  • geçmiş yıllarda çıkan modellere bakarak anlayabilirsiniz.
    monsterda tamamen ŞANSA KALMIŞ durum. zaten fokusshop da bunu söylüyor

    mesela hel80ler 5 sene dayanırken
    fl90lar ve
    sj60lar (yanlış yazmış olabilir) 3. senelerinde 150-250 tllik masraflar çıkardılar.
    şahsen ben 4 sene olmadan perte çıkardım. yaptıgım masraf yanıma kar oldu.

    dayanıklılık konusunda monster fanlarını dinleme. Anakart yandı diyorum. bana "fanını tıkarsan yorgan battaniye üstünde kullanırsan yanar" diyorlar.
    iyi de benim anakartım fanlar temizken masaüstü açık arkaplan programları kapalıyken durduk yere yandı 2 defa. e napayım ben laptopa özel klima mı alayım?

    dayanıklılık istiyorsan tecrübeli biri olarak monster öneremem. Ancak şansıma güvenirim, 2500-3000m gitse de pek sorun olmaz dersen bilemem
  • quote:

    Orijinalden alıntı: celalcaner2

    geçmiş yıllarda çıkan modellere bakarak anlayabilirsiniz.
    monsterda tamamen ŞANSA KALMIŞ durum. zaten fokusshop da bunu söylüyor

    mesela hel80ler 5 sene dayanırken
    fl90lar ve
    sj60lar (yanlış yazmış olabilir) 3. senelerinde 150-250 tllik masraflar çıkardılar.
    şahsen ben 4 sene olmadan perte çıkardım. yaptıgım masraf yanıma kar oldu.

    dayanıklılık konusunda monster fanlarını dinleme. Anakart yandı diyorum. bana "fanını tıkarsan yorgan battaniye üstünde kullanırsan yanar" diyorlar.
    iyi de benim anakartım fanlar temizken masaüstü açık arkaplan programları kapalıyken durduk yere yandı 2 defa. e napayım ben laptopa özel klima mı alayım?

    dayanıklılık istiyorsan tecrübeli biri olarak monster öneremem. Ancak şansıma güvenirim, 2500-3000m gitse de pek sorun olmaz dersen bilemem

    elektronik her zaman şanstır zaten hangi marka olursa olsun bunu unutmayalım .
    2006 da z96j serisi aldım 2 sene önce işlemci ve ram değişikliği yaptım performans artırmak amaçlı ve bu sene 500 tl ye satıp yine monster aldım 16 ocak teslim bekliyoruz :))) 6 sene içinde ilk sene sadece ekranı gitti garantiden 5 gün içinde yapıp gönderdiler . markaya dünyanın parasını veriyorsunda ne oluyor oda 2 yıl sonra elinde patlıyor ne toshibalar ne asus lar ne sony ler gördüm ağlarsın haline :)))




  • Bahsedilen ekran kartı yanması durumu sadece FL90'larda. Şu an için kaliteli üretim yapıyorlar, cihazlar gayet stabil. Şu an bahsettiğin modeli 2820QM işlemci ve HD6990M ekran kartıyla kullanıyorum, gayet memnunum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi azengin -- 13 Ocak 2012; 15:04:53 >
  • Açıklıyorum; 3 yıl 7 ay. Bu sürenin sonunda bilgisayar kapanıyor ve bir daha açılmıyor.

    Tercihlerinizi buna göre yapın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: celalcaner2

    geçmiş yıllarda çıkan modellere bakarak anlayabilirsiniz.
    monsterda tamamen ŞANSA KALMIŞ durum. zaten fokusshop da bunu söylüyor

    mesela hel80ler 5 sene dayanırken
    fl90lar ve
    sj60lar (yanlış yazmış olabilir) 3. senelerinde 150-250 tllik masraflar çıkardılar.
    şahsen ben 4 sene olmadan perte çıkardım. yaptıgım masraf yanıma kar oldu.

    dayanıklılık konusunda monster fanlarını dinleme. Anakart yandı diyorum. bana "fanını tıkarsan yorgan battaniye üstünde kullanırsan yanar" diyorlar.
    iyi de benim anakartım fanlar temizken masaüstü açık arkaplan programları kapalıyken durduk yere yandı 2 defa. e napayım ben laptopa özel klima mı alayım?

    dayanıklılık istiyorsan tecrübeli biri olarak monster öneremem. Ancak şansıma güvenirim, 2500-3000m gitse de pek sorun olmaz dersen bilemem

    Bunun monster ile alakalı olduğunu sanmıyorum. Benimde asus g60 'ımın anakartı yandı. Hemde dizimin üstünde dururken.. Durduk yere bir anda puff !!..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jay jay justified

    Açıklıyorum; 3 yıl 7 ay. Bu sürenin sonunda bilgisayar kapanıyor ve bir daha açılmıyor.

    Tercihlerinizi buna göre yapın.

    tamam, saatimi ona göre ayarladım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jay jay justified

    Açıklıyorum; 3 yıl 7 ay. Bu sürenin sonunda bilgisayar kapanıyor ve bir daha açılmıyor.

    Tercihlerinizi buna göre yapın.

    Arkadaşın net süre vermesi bana Adnan Polat 'ın 20:45 te şampiyonuz açıklamasını hatırlattı :) bizide şikeden ergenekondan almasınlar içeri :) Fezleke mezleke vermesinler :)
  • 9 ocakta sipariş verdim, kredi kartı bilgilerini girdim "İşleminiz başarıyla gerçekleştirilemedi." yazısı çıktı. Daha sonra kampanya bitince alamadım. 2820QM işlemci de hediyeliydi. Şimdi tekrar indirimde ama işlemci hediyesi yok. Özellik olarak iyi olsa almak bana mantıksız geldi.


    Asus N55SF-S1349V

    Intel İşlemci Tipi 2. nesil Intel® Core™ i7-2670QM
    işlemci İşlemci Hızı 2.2 GHz Turbo Boost ile 3.1 GHz'ye kadar
    İşlemci Cache Intel® Smart Cache 6 MB
    Ekran Boyutu 15.6 " Ekran Tipi Full HD
    Ekran Çözünürlüğü 1920 x 1080 px

    6x386,34TL=2318,03 TL Çanta Hediye (sadecenootbook)
    12x194 TL=2335 TL Çanta yok (novabilgisayar)

    ya da

    MSI GE620DX-434TR almayı düşünüyorum.


    Monster bilgisayardan ağzı yanan çok gibi araştırdığım kadarıyla. Ama baktığımızda diğer markalardan da şikayetçi çok. Dolar biraz daha düşerse sanırım asus alırım. Ama 9 ocakta kaçırdığım kampanya aklımda kalacak yine de. Yeni kampanyaları beklemek de mantıklı olabilir aslında.




  • Değerli omerhazar,

    "Monster bilgisayardan ağzı yanan çok gibi araştırdığım kadarıyla" ağzı yananları nerede araştırdığınızı bizlerle paylaşabilirmisiniz ? Burada paylaşırsanız belki yetkililer birşeyler yapar ve bu vesile ile sizinde faydanız dokunmuş olur.
  • Şikayet sitelerinde, google aramadı çıkan bir kaç forumda, bu forumda. Ağzı yanan çok ama diğer markalarda da aynı şekilde. Tabi 5 yıldır Türkiye pazarında olması sebebiyle olumlu olumsuz yorum sayısı diğerlerine oranla az. Baktığımızda genelde insanlar sahip olmadan yorum yapıyor. Sahipleri ise aldıkları modele göre ya tamamen markadan uzaklaştırmaya ya da tam tersi diğer tüm markalardan uzaklaştırmaya yönelik yorumlar yapıyorlar. Bahsettiğim sorunlar ise üstte kimi arkadaşların bahsettikleri tarzda ya da ilk mesajımda yazdığım gibi sorunlar. Servisten şikayetçiler de var modellerden de. Servisin hayranı olanlar da var bilgisayarların da. Dolayısıyla şirketin dediği şans olayı doğru gibi duruyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerhazar

    Şikayet sitelerinde, google aramadı çıkan bir kaç forumda, bu forumda. Ağzı yanan çok ama diğer markalarda da aynı şekilde. Tabi 5 yıldır Türkiye pazarında olması sebebiyle olumlu olumsuz yorum sayısı diğerlerine oranla az. Baktığımızda genelde insanlar sahip olmadan yorum yapıyor. Sahipleri ise aldıkları modele göre ya tamamen markadan uzaklaştırmaya ya da tam tersi diğer tüm markalardan uzaklaştırmaya yönelik yorumlar yapıyorlar. Bahsettiğim sorunlar ise üstte kimi arkadaşların bahsettikleri tarzda ya da ilk mesajımda yazdığım gibi sorunlar. Servisten şikayetçiler de var modellerden de. Servisin hayranı olanlar da var bilgisayarların da. Dolayısıyla şirketin dediği şans olayı doğru gibi duruyor.



    Sn. omerhazar ve Değerli Arkadaşlar;

    MONSTER markası olarak kesinlikle " Elektronik Şans işidir !.. " vb. bir yaklaşımımız yoktur. Bu konuda yapılan yorumlar veya firmamızın böyle bir politikası olduğunu ifade eden mesajlar asla firmamızın iş modeli ile bağdaşmamaktadır. Tüm müşterilerimize en iyi kalitede hizmet ve sorun ne olursa olsun çözüm üretmek gayretinde olduğumuzdan emin olabilirsiniz.

    Selamlar,

    İlhan YILMAZ
    Genel MÜDÜR




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.