Şimdi Ara

Monster ın ilgisizliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
525
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Burada monster ın yetkilisi var mı bilmiyorum varsa sizde ilgili yerleri bilgilendirin..

    Pazartesi Siteden özelleştirdiğim bilgisayarı almaya karar verdim ama kafama takılan bir kaç soruyu Sorayım diye sitede verdiğiniz iki numarayı da defalarca aradım ta ki bugüne kadar ( Bugün cuma )

    Bir kere de olsa hiçbir insan çıkmaz mı yahu

    Telefonlarına bile bakmayan firmaya Nasıl güvenelim ?
    5 gündür ulaşmaya çalışıyorum,bir günde 10-15 kez aradım. Halbuki forumda çok ilgililer falan Filan diye övüyorlardı bu mudur övülen firma ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Bende bir sıkıntı olmadı. İlk aradığımda telefon çaldı açmadılar ikincisinde açtılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • --Abc kullanıcısına yanıt
    Mesai saatleri içinde aradınız değil mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • --Abc kullanıcısına yanıt
    Benim bilgisayarda servisteydi ölüpiksel için her aradığımda açtılar.pazartesi salı çarşamba günleri hep açıktılar
  • quote:

    Telefonlarına bile bakmayan firmaya Nasıl güvenelim ?



    Neye göre, kime göre ? Sen güvenmeyebilirsin . Aradığın numara kim nedir ne değildir belli değil muhtemelen sizden kaynaklı bir durumdur . Ben her mesai saatinde aradığımda açtılar.

    Varsayki açmadılar bir sorunları vardır falan filan , bu yaklaşım nedir ya hemen gelip burda nasıl güvenelim falan . Sanki adamlar seni dolandırdı . Bende bilgisayarımla sorun yaşadım yeri geldi en ağır eleştiriyi yaptım ki halen yapıyorum .

    Am bu yaptığınız gerçekten çok yanlış bir tutum . Bakıyorum foruma monsteri olmayan adam firmayı yerden yere vuruyor . Herzaman söylüyorum bizim millete böyle forum desteği falan yaramaz süründüreceksinki rağbet göresin .

    Monster bazı kişilere gerçekten çok iyi sabır gösteriyor . Ben bilgisayarımla sorun yaşadım ama firma ile hiç sorun yaşamadım . Her aradığımda ulaşabildim . Eleştirininde bi adabı olması lazım diye düşünüyoroum .

    Şimdi tutup test etmek için adamları arayacağım ama açınca ne diyeceğim o dar Kesin cumaa saati aramıştır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ARTHUR. -- 19 Ağustos 2016; 15:33:51 >




  • Evet mesai saatleri içinde aradım @karbonbazliorganizma


    @ARTHUR.

    Bu ne sinir ? Sakin ol önce.Mesajımı tekrar okudum da ne kadar çok abartmışsın.
    Eleştirinin bir Adabı var derken adabını bozman da ayrı bir konu..

    "...Kime göre neye göre ?..."
    Bana ve Benim yaşadığım duruma göre
    Senin ve başkalarının telefonlarına cevap vermeleri benim şikayetimi ört pas etmiyor maalesef
    Diğer üstteki arkadaşlar gibi düzgünce "Ben böyle bir sıkıntı yaşamadım" demen yeterli olurdu.
    Bu ne saldırgan bir üslup ..

    Aradığım numara sitede iletişimde verilen numara
    Hangi mantıkla "aradığın numara ne değildir belli değil " dedin. Savunacağım diye saçmalamayın.

    Ki benden kaynaklı durum olmadığına eminim hem evimden hem cebimden Hemde çalıştığım yerden aradım
    Bir sorunları vardır belki diye 5 gündür arıyorum zaten

    Kızmak için dolandırılmayı mı beklemeliyim ?
    Bilgisayarı aldıktan sonra bir sorunum çıksa nolacak?
    Biraz düşünerek yorum yazın lütfen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Numarayı aradıktan sonra satışa basınca bende bir cevap alamadım dün ve bugün. Belki de teknik bir sorun vardır telefonla ilgili ancak insanın alma şevkini kırdığı bir gerçek bende kendilerinden bir notebook almayı planlıyorum. Eğer burayı okuyorlarsa duruma el atmaları şahane olur.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Cyberpunk'ın sıkıcı olması
    4 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • --Abc kullanıcısına yanıt
    Birincisi sen burda binlerce kişi bilgisayar satan ve her zaman cihazlarının arkasında duran bir firmaya dolandırma potansiyeli varmış gibi yazıyorsun .

    Siz ufak bir iletişim sorunu yaşadınız diye dolandırıcı sınıfına girmez . Abarttım "Telefonlarına bile bakmayan firmaya Nasıl güvenelim ?" Bu yazıyı yeni bir monster alacak kişi okusa adamlar hakkında ne düşünecek .

    Sorunun nerden kaynaklandığı bile belirsizken .

    1 hafta arayıp ulaşamamışsın, hiç mail atmayı denedinizmi . Ben 10 kez mail atmışımdır ve hepsine 1 saat içinde dönülmüştür .

    Benim kızmam yanlış kelimeler kullanmana, sitede bir sürü konu açılıyor cihazlarda sorun vs ama hiç monster beni dolandırdı diye konu açan yok .

    son cümlende yanlış ortada bir dolandırıcı yok, Senin sorunun veya monsterin sorunu bu kadar ağır ithamları hak etmiyor .

    Ben sana şimdi desem nerden bilelim aradığını yalanmı söylüyorsun markayımı kötülemek için yaptın desem hoş olurmu . Seni yalancılıkla suçlamış olurum .

    Monster kaçan göçen bir firma değilki telefonu açmadı diye dolandırılma ihtimalin olsun .

    Şu an ara bakalım açacaklarmı ... Açmazlarsa ben arayacağım .

    Bilgisayarı aldıktan sonra sorunun olursa hiç onlara söylemene gerek Bilgisayarı aras kargoya ver adresi yaz içinede notunu yaz yeterli oluyor.

    Neyse kardeşim kusura bakma, bir monster kullanıcısydım sorun yaşadım ve monster yetkililerinede söyledim bir sorun yaşadıysam bunu forumdaki arkadaşlarımla paylaşırım , aynı şekilde bu firmanın iyi yönlerinide paylaşmak gerektiğini düşünüyorum .

    Amacım tartışmak değil ama bana göre bu dolandırma kelimesi ile monster bir araya gelmemeliydi .




  • @ARTHUR.

    quote:

    Varsayki açmadılar bir sorunları vardır falan filan , bu yaklaşım nedir ya hemen gelip burda nasıl güvenelim falan . Sanki adamlar seni dolandırdı . Bende bilgisayarımla sorun yaşadım yeri geldi en ağır eleştiriyi yaptım ki halen yapıyorum .

    Ama sen laflarımı cımbızla seçiyorsun,hatta çarpıtıyorsun.
    Ayıp ediyorsun.
    Bu mesajı atmasan ben dolandırıcı kelimesini bile kullanmazdım.
    Açık olarakta yazayım Monster ı hiçbir şekilde dolandırıcılıkla itham etmedim.
    Başlıkta da belirttiğim gibi ilgisiz dedim.
    Sen sadece anlamak istediğin gibi anlamışsın o kadar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi --Abc -- 19 Ağustos 2016; 17:15:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • --Abc kullanıcısına yanıt
    Neyse kardeşim kırdıysam kusura bakma . Böyle bir yazı yazacağına daha ılımlı bir yazı yazsan kimse yük altında kalmamış olurdu demek istediğim bu .

    Bir bakıma sizde kendinize göre haklısınız arıyorum muhattap bulamıyorum bilgisayarım bozulsa ne yapıcam demek istiyorsunuz .

    sizden veya mosterden kaynaklı bir iletişim sorunu olmuş olabilir, mail atıp iletişime geçin daha çabuk sonuç alırsınız .

    1 yıllık monster tecrübem ile Ben kendi adıma konuşuyorum, bilgisayarına güvenmem ama firmaya güvenim sonsuz. Arızalı bir ürün olsada sizi yarı yolda bırakmazlar.

    Ben 3 sefer elimle götürdüm bilgisayarı babam benle dalga geçiyordu o Kadar para verdin serviste geziyosun git biraz bağır çağır diyor . Lakin böyle bir şey imkansız karşınızda sorumsuz bir esnaf yok adamlar her zaman cihazlarının arkasında . Her türlü ilgiyi gösteriyor .
  • ARTHUR. kullanıcısına yanıt
    Doğrudur ama ben 5 gündür ulaşamadım ve bu güven eksikliği yaratıyor.Bunu dile getirmiştim.
    Mail'i dün atmıştım cevap bekliyorum
    Neyse
    Eyvallah sende kusura bakma
    İyi günler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende bugun siparis icin bilgi almak icin aradim ama acmadilar 17.00da aradim 6 7 kere

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.