Şimdi Ara

Monster Memnuniyeti (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
2.114
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • MONSTER EKİBİNİN DONANIM FORUM DA BİLE MÜŞTERİYLERİYLE İLGİLENMESİ İÇ RAHATLATICI VE ÇALIŞTIĞIM FİRMADA BİR KERE DE 10 MONSTER ALDIKLARI İÇİN GÖZÜME ÇARPTI VE MONSTER SİPARİŞ ETTİM FAKAT BİLGİSİZİM BİRAZ DA KAYGILIYIM MONSTER DA PİŞMAN OLAN VAR MI VEYA SORUN ÇEKEN BU KADAR İLGİLİLER İKEN SANMIYORUM AMA... DVD WRİTER EKLEMEYİ UNUTMUŞUM MONSTER İSE BİLGİSAYARA DAHİL ETMEMİŞ SATIN ALIRKEN 90 TL FARK İSTEMİŞ DAHA SONRA TAKTIRABİLİYOR MUYUM BUNUDA MERAK ETTİM TEŞEKKÜRLER. MONSTER ABRA A5 V6.2.3 MODEL
  • bırgıhan kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Bazı modellerimizde DVD-RW sürücüsü bulunmuyor. Bu durum genelde notebook üreticilerinin daha ince laptoplar üretebilmeleri için yaptığı bir şey. Ancak biz yine de USB'den bağlanan DVD-RW 'leri opsiyonel olarak size sunuyoruz. Dileyen notebooku ile birlikte bu cihazı da alıyor. Ama günümüzde oyunlar, Windows kurulumları ve programlar vb. tüm ihtiyaç duyulan yazılımlar hep internetten indiriliyor. Bu nedenle DVD-RW cihazları eskisi kadar sık kullanılmıyor.

    Saygılarımızla,

    MONSTER Müşteri Hizmetleri
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MonsterMusteriHizmetleri

    Merhaba,

    Bazı modellerimizde DVD-RW sürücüsü bulunmuyor. Bu durum genelde notebook üreticilerinin daha ince laptoplar üretebilmeleri için yaptığı bir şey. Ancak biz yine de USB'den bağlanan DVD-RW 'leri opsiyonel olarak size sunuyoruz. Dileyen notebooku ile birlikte bu cihazı da alıyor. Ama günümüzde oyunlar, Windows kurulumları ve programlar vb. tüm ihtiyaç duyulan yazılımlar hep internetten indiriliyor. Bu nedenle DVD-RW cihazları eskisi kadar sık kullanılmıyor.

    Saygılarımızla,

    MONSTER Müşteri Hizmetleri

    BİLGİSAYAR ELİME GEÇTİ GAYET TASARIMI ŞIK VE SAĞLAM DEDİĞİNİZ GİBİ USB İLE HALLEDİLİYOR VEYA HARİCİ DVD RW SÜRÜCÜSÜ İLE HALLEDİLİYOR. İLGİLERİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER




  • bırgıhan kullanıcısına yanıt
    Rica ederiz. Bol oyun dolu mutlu günler dileriz.

    Saygılarımızla,

    MONSTER Müşteri Hizmetleri
  • MonsterMusteriHizmetleri kullanıcısına yanıt
    Açıkçası bir daha monster almayı düşünmüyorum. Bir cihazın 8 kere gidip gelmesi kadar saçma bir durum yok. Teknik servis elemanlarınız dikkatsizler, bir yer tamir edilip diğer yer bozuluyor habire. Şuan cihazın garantisi bitti, ben de hala sorunları olan cihazla kaldım öylece. Teşekkür ederim yaşadığım deneyimden dolayı, tercihim asla monster olmaz bundan sonra. Aras kargodan, numaranızı aramaktan, servisle uğraşmaktan, bilgisayarın habire sorun çıkarmasından bıktım, midem bulanıyor artık.
    Yanlış anlaşılma olmaması için ekleyeyim, bilgisayar zaman içerisinde sorun çıkartmıyordu, serviste denilen arıza düzeltilip farklı bir arıza ile geri dönüyordu bilgisayar. Yani servisten hep sorunlu geliyordu. Ekran panelini değişip aynı anda fanı bozmak nedir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi validatedev -- 24 Eylül 2016; 0:10:10 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.