Şimdi Ara

motor hacmine göre max. güç .?.?.?.? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
0
Favori
530
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Standart araba olarak fabrikasyon sanırım mazda rx8 olmalı,
    1.3 280 hp....

    Modifiyeli edilmişi benim gördüğüm
    1.4 uno turbo noslu 840 beygir,nossuz 570 beygir.
    içinde g basıncı yenen araba.
    http://www.youtube.com/watch?v=4_-OFCGlzNk
  • Senin yazdığın 115 HP 1.6 lt Focus ST sanırım. İnceledin ve gaza geldin di mi?

    Benim bildiğim bazı (hacmine göre) güçlü motorlar:

    Mitsubishi Colt CZ3 1332cc DOHC motor .............. 95 PS (~93.7 HP SAE)

    Honda Civic 1595cc i-VTEC motor ............. 125 PS (~123.3 HP SAE)

    Daha güçlüleri de vardır belki ama turbo olmadıktan sonra da bir yere kadar zaten. Unutmadan bir de Mazda RX8 var 1,3 lt ile 231HP . Turbo değil hem de
  • quote:

    Orjinalden alıntı: dozi17

    Standart araba olarak fabrikasyon sanırım mazda rx8 olmalı,
    1.3 280 hp....

    Modifiyeli edilmişi benim gördüğüm
    1.4 uno turbo noslu 840 beygir,nossuz 570 beygir.
    içinde g basıncı yenen araba.
    http://www.youtube.com/watch?v=4_-OFCGlzNk


    RX-8 sayılmıyormuş, motoru Wankel oldugu için..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: oflazca

    Senin yazdığın 115 HP 1.6 lt Focus ST sanırım. İnceledin ve gaza geldin di mi?

    Benim bildiğim bazı (hacmine göre) güçlü motorlar:

    Mitsubishi Colt CZ3 1332cc DOHC motor .............. 95 PS (~93.7 HP SAE)

    Honda Civic 1595cc i-VTEC motor ............. 125 PS (~123.3 HP SAE)

    Daha güçlüleri de vardır belki ama turbo olmadıktan sonra da bir yere kadar zaten. Unutmadan bir de Mazda RX8 var 1,3 lt ile 231HP . Turbo değil hem de

    1.3 240 231 diye geçiyor.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Chryin


    quote:

    Orjinalden alıntı: dozi17

    Standart araba olarak fabrikasyon sanırım mazda rx8 olmalı,
    1.3 280 hp....

    Modifiyeli edilmişi benim gördüğüm
    1.4 uno turbo noslu 840 beygir,nossuz 570 beygir.
    içinde g basıncı yenen araba.
    http://www.youtube.com/watch?v=4_-OFCGlzNk


    RX-8 sayılmıyormuş, motoru Wankel oldugu için..

    O zaman üretimde olan standart,turbosuz,modsuz en yüksek beygirler
    1.4 litrede skoda fabia 100 hp
    1.6 litrede honda civic 125 hp dir...

    yanlışmıdır gençler?

    edit:üretimden kalkan 1.6 modsuz,turbosuz en yüksek litre başına güç
    honda vtec 1.6 160 beygirdir.
    Daha fazla çıkaran varsa beri gelsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dozi17 -- 16 Eylül 2006; 5:10:47 >




  • Yılın En İyi Yeni Motoru ödülüne bu yıl, Volkswagen’in iki ayrı aşırı beslemeyi tek bir vücutta sunan 1.4 TSI güç ünitesi layık görüldü. Turbo ve kompresörden oluşan iki farklı aşırı besleme ünitesi sayesinde 6000 d/d’de 170 HP güç ve 1750 d/d’de 240 Nm tork üreten 16 supaplı bu motor, şu an için sadece Golf GT modeline hayat veriyor. Performans ve yakıt tüketimini birarada sunmayı hedefleyen 1.4 TSI, Golf GT’yi 7.6 sn gibi kısa bir sürede 0’dan 100 km/s’lik hıza ulaştırmayı başarıyor. 220 km/s’lik maksimum hıza çıkabilen otomobil, 7.3 lt/100 km’lik ortalama yakıt tüketimiyle de iddialı. Volkswagen’in bu yepyeni motoru aynı zamanda 1.0 lt-1.4 lt Kategorisi’nde de yılın en iyi motoru seçildi.


    174 yazmışım , 170 olacaktı..




  • dozi kardeş en güzel cevabı sen verdin galiba.

    quote:

    Orjinalden alıntı: dozi17

    O zaman üretimde olan standart,turbosuz,modsuz en yüksek beygirler
    1.4 litrede skoda fabia 100 hp
    1.6 litrede honda civic 125 hp dir...

    yanlışmıdır gençler?

    edit:üretimden kalkan 1.6 modsuz,turbosuz en yüksek litre başına güç
    honda vtec 1.6 160 beygirdir.
    Daha fazla çıkaran varsa beri gelsin.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Gokhan43

    Yılın En İyi Yeni Motoru ödülüne bu yıl, Volkswagen’in iki ayrı aşırı beslemeyi tek bir vücutta sunan 1.4 TSI güç ünitesi layık görüldü. Turbo ve kompresörden oluşan iki farklı aşırı besleme ünitesi sayesinde 6000 d/d’de 170 HP güç ve 1750 d/d’de 240 Nm tork üreten 16 supaplı bu motor, şu an için sadece Golf GT modeline hayat veriyor. Performans ve yakıt tüketimini birarada sunmayı hedefleyen 1.4 TSI, Golf GT’yi 7.6 sn gibi kısa bir sürede 0’dan 100 km/s’lik hıza ulaştırmayı başarıyor. 220 km/s’lik maksimum hıza çıkabilen otomobil, 7.3 lt/100 km’lik ortalama yakıt tüketimiyle de iddialı. Volkswagen’in bu yepyeni motoru aynı zamanda 1.0 lt-1.4 lt Kategorisi’nde de yılın en iyi motoru seçildi.


    174 yazmışım , 170 olacaktı..


    ben bu motorlu golf ün testini okudum adamlar hayran kalmışlar motor gerçekten harika bence
    ama işte 98 oktan lazım o yüzden pahalıya gelir benzin




  • 1.6 160hp

    ve 2.0 lt 240hp ıle HOnda rakıpsız gıbı duruyor

    amaaa 5.0 lt 507hp olan bır arac warrrrrr

    oooo M5 vee M6

    Turbosuz 5.0lt den 507 hp
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Rockford Fosgate

    1.6 160hp

    ve 2.0 lt 240hp ıle HOnda rakıpsız gıbı duruyor

    amaaa 5.0 lt 507hp olan bır arac warrrrrr

    oooo M5 vee M6

    Turbosuz 5.0lt den 507 hp


    litre hesabı yap s2000 e kafa tutamyor o konuda



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DG00 -- 15 Eylül 2006; 17:45:44 >
  • m5'ten iyi olan Ferrari F355 var. 3.5 litre 380 beygir. ama s2000 kadar iyi değil.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: dgo2133

    quote:

    Orjinalden alıntı: Rockford Fosgate

    1.6 160hp

    ve 2.0 lt 240hp ıle HOnda rakıpsız gıbı duruyor

    amaaa 5.0 lt 507hp olan bır arac warrrrrr

    oooo M5 vee M6

    Turbosuz 5.0lt den 507 hp


    litre hesabı yap s2000 e kafa tutamyor o konuda

    bn s2000 ıyımı dedım

    Bu arada Wankel ı saymıyorsunuz ama hepsıne nal toplatıyor




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Rockford Fosgate


    quote:

    Orjinalden alıntı: dgo2133

    quote:

    Orjinalden alıntı: Rockford Fosgate

    1.6 160hp

    ve 2.0 lt 240hp ıle HOnda rakıpsız gıbı duruyor

    amaaa 5.0 lt 507hp olan bır arac warrrrrr

    oooo M5 vee M6

    Turbosuz 5.0lt den 507 hp


    litre hesabı yap s2000 e kafa tutamyor o konuda

    bn s2000 ıyımı dedım

    Bu arada Wankel ı saymıyorsunuz ama hepsıne nal toplatıyor


    iyi demedin bunu belirtmene ne gerek vardı şimdi ben sadece eklenti yaptım

    madem daha iyi degil örnek vermeyedebilirdin




  • 1.3 daihatsu sirionlar 103 bg di eski kasa

    1.4 alfa 146-147 ler de 103 bgdi
  • quote:

    Orjinalden alıntı: dgo2133

    quote:

    Orjinalden alıntı: Rockford Fosgate


    quote:

    Orjinalden alıntı: dgo2133

    quote:

    Orjinalden alıntı: Rockford Fosgate

    1.6 160hp

    ve 2.0 lt 240hp ıle HOnda rakıpsız gıbı duruyor

    amaaa 5.0 lt 507hp olan bır arac warrrrrr

    oooo M5 vee M6

    Turbosuz 5.0lt den 507 hp


    litre hesabı yap s2000 e kafa tutamyor o konuda

    bn s2000 ıyımı dedım

    Bu arada Wankel ı saymıyorsunuz ama hepsıne nal toplatıyor


    iyi demedin bunu belirtmene ne gerek vardı şimdi ben sadece eklenti yaptım

    madem daha iyi degil örnek vermeyedebilirdin

    Vankel de Vankel

    Vankel isterükk listeler alt ust




  • Bencede atmosferik düz sıralı silindirli motorlarda honda galip
    1,6 motor hacminde honda civic TYPE_R (1998) 185 bg 1lt/115 bg
    2,0 '' '' '' S2000 (2006) 240 bg 1 lt/ 120 bg
    rotor teknolojisinde ise RX_7 RX_8 bası cekiyor...
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.