Şimdi Ara

Motorların Ömrü ve Sağlamlığı Hakkında? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
22
Cevap
1
Favori
6.785
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    anladığından söylemiyor bunları, zayıf atmosferik civic motoruna bir bahane bulmak tek derdi.


    1.0 tsi motorun farklı güçlerde üretilmesinin avrupa'da bir sebebi vergisel. bazı avrupa ülkeleri güce göre vergi uyguluyor. diğer bir sebebi de sanırım çeşitliliği arttırmak. başka da birşey gelmiyor aklıma. yoksa 1.0 tsi 115 bg motoru golf'e koymazlardı dayanıklı olmasa zaten en başta.



    Alıntıları Göster

    Konu düşük hacimli yüksek sıkıştırmalı turbo motor, kritik olarak görülen konu metalurji, kullandığım araç düşük hacimli yüksek sıkıştırmalı turbo gelen cevap atmosferik motoru savunmak için yazmıştır.


    Ezbere yorum yazmanın da bir adabı olur.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.