< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
MSI 27' OPTIX G27CQ4 2k 165 hz 2599 TL Fırsat bitti (2. sayfa)
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
https://www.itopya.com/asus-27-vg27...hdr10-freesync-premium-curved-gaming-monitor/
https://www.itopya.com/msi-opt...reesync-curved-gaming-monitor/
Yukarıda attığım linkdekii monitörlerden hangisi daha iyi ?
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: SaglamsalassaValla gerek forumda gerek nette itopya ile ilgili milyonlarca şikayet ve rezalet görürsünüz araştırırsanız. Her e-ticaret sitesi hakkında bunları bulabilirsiniz fakat itopya gerçekten satış sonrası destek konusundaki umursamazlığı ile ayrı bir boyutta. Ben de başımdan geçeni anlatayım.
Geçen sene sonbaharda aldıgım (sorun oldugunda 9 aylıktı) corsair mekanik klavyenin W tuşunun switche baglantı noktasında + şeklinde olan soketin tek ucu kırılmış ve sallanıyordu. Klavyem çalışır durumda ve bi sıkıntım yok sadece W tuşunda sıkıntı vardı ben de geçici olarak numpadden 1 tuş alıp oraya taktım ve itopyaya mail atıp derdimi anlattım. Ama tabi mailden önce yaklaşık 1 gün boyunca telefon başında ulaşmaya çalıştım ve sonradan okudum ki zaten telefondan ulaşmak 4 yapraklı yonca bulmaktan daha zormuş. Maile de attıkları cevapta, klavyeyi kendilerine göndermemi ve bakacaklarını, fakat kargoyu karşılamamı yoksa geri yollayacaklarını ve klavyeyi almak istersem 2 kere, tekrar onlara yollamak istersem 3kere kargo ödemem gerekecegini not düşmüşler özellikle.
Sadece 1 tuşum bozuktu ve switchde sıkıntı yok, 1 tane corsair klavye tuşu yollayamıyor musunuz siz şimdi dedim, ve hayır klavyeyi yollayın dediler ki allah bilir ne zaman geri gelecek.
Daha sonra corsairin türkiye distrbütörü olan firma ile iletişime geçtim ve şansıma itopyaya klavyemi onlar temin etmiş barkod kodundan teyit ettiler. Daha sonra derdimi anlattım ve istersem klavyeyi onlara "alıcı" şekilde kargolamamı ve sıfır klavye yollayacaklarını, istersem de eger switchde sorun olmadıgına eminsem tuş takımı yollayabileceklerini söylediler. Ben de ölücülük yapmayıp teşekkür ettim ve ertesi gün ben 1 tane istememe rağmen tam 4 takım farklı dokuda w a s d takımını tuş sökeceğiyle birlikte vakumlu poşette elime ulaştırdılar.
Çok mu zordu itopyanın bu malı bana satan firma olarak arkasında durması, distrbütöre ulaşması ve benim adresimi vermesi? Olay umursamamaları. Bu bozulan şey klavyenin tuşu degil monitörümün pixeli veya kasamın fanı da olabilirdi.
O zaman da diyeceklerdi ki monitörü sök kargoyu karşılayacak şekilde bize yolla.
Bana böyle davranıldıgı için ben de insanları böyle fırsatlar konusunda itopyaya karşı elimden geldiğince uyaracağım. Sattım ilgilenmiyorum güle güle yok öyle.
forumda bi de hala corsair'e laf atanlar var özellikle ram'lerine ve diğer bileşenlerine şu farkı göremeyeceek kadar kör insanları barındırmamak lazım.
itopya konusunda katılıyorum satış sonrası destekleri çok sıkıntılı ve dün sattıkları fiyatla bugün arasında uçurum farkı oynuyor, dolar kuru bile bu kadar çalkantılı değilken :) şu e-ticaret sitelerine ve fiyatlara devlet tarafından bi el atılması lazım ama onlar sıcak nakit akışı olduğu sürece umursamayacaklar. hakkımızda cümleten hayırlısı
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X