Arkadaşlar mydomain.com ile ilgili bir uyarıda bulunmak istiyorum. Renewal yapmadığım bir domainde bekleme süresinin daha ilk gününde müşteri hizmetlerine mail attım ve durumu bildirdim. Kendileri bir sorun olmadığını kredi kartı bilgilerimi güncellersem karttan ücreti çekeceklerini söylediler. Birkaç gün hareket olmadı. Dün kredi kartımdan ücreti çektiler ancak domain hala yenilenmemiş görünüyordu. Müşteri hizmetleriyle iletişime geçtiğimde domainin artık açık artırma sürecine girdiğini, çekilen ücret için de yapılacak birşey olmadığını söylediler. Birkaç yıldır çalıştığım bir firmaydı ancak şu son hareketleriyle gerçekten tam bir üçkağıtçılık örneği sergilediler. Sizin de başınıza gelebilir.
arkadaşlar sizce bu konuda ne yapılabilir?
şikayetvar.com
sikayetvar.com yurtdışı siteleri için ne yapabilir ki? yine de oraya da yazıcam teşekkürler. bu tip bir konuyla ilgili icann'e şikayette bulunmuş birisi var mı?
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme