Herkese selamlar. Başlıktada yazdığım gibi motosikletim 5. viteste gaz yemiyor. 4. viteste hızlanıyorum 5e attığım zaman hızım tekrar düşmeye başlıyor. İlk aklıma gelen şey benden önce motosikletin dişlileriyle oynamış olabilecekleriydi dişlileri saydım ön 22 arka 48. Bu diş sayıları doğru mu? bilen var mı?
Platin ayarı bozuk olabilir. Karburatorede bakmak lazım.
platin ayarını kendim kontrol edebilir miyim? karbüratör ayarları yapılmıştı ama tekrar kontrol ettirebilirim.
quote:
Orijinalden alıntı: bmwr80r
platin ayarını kendim kontrol edebilir miyim?
Evet.
Yardımınız için teşekkürler biraz araştırdım platin ayarının nasıl yapıldığının anlatımını buldum deneyip sonuçları yazıcam
karbüratör temizmi ? buji nasıl ?
buji yeni karbüratörün temizliği ve ayarları ilk aldığımda yapıldı yani 2 hafta önce falan. karbüratörde şamandıranın bağlandığı yerde bir bacak kırıkmış şamandıra yamuk duruyor ama işini yapıyor bu performansı etkiler mi?
mz 251 ilk tepindiiğim motor. Sorunun dişlide ayarlarını hatırlamıyorum ama her usta bilir. 4'e kadar güzel hızlanır beşinnci viteste yemez hızlanmak için dişliyi ufaltmışlardır
ayarlarla oynamak için henüz zamanım olmadı ama bugün tamirciye gittim dişli ölçülerini öğrendim ön dişli 251'de 21 olacakmış benimkini büyütmüşler ama onun dışındada bir problem var gibi görünüyor çünkü bu haliyle 140 150 yapması gerekir dedi. Ben 115 km gördüğümde hızlı gitmiş sayıyorum. Çarşamba günü sabahtan götürüp herşeyine baktırıcam.
Daha önce karbüratörle oynamışlar memeyi küçük takmışlar, ayar vidası neredeyse iş göremez durumda, şamandıra içerde paramparça olmuş 3 parça halinde çıktı. Karbüratör komple değişti, ayarlar yapıldı, debriyaj balatası değişti, ön dişli 20ye düşürüldü. Beklentim büyük ama henüz deneme fırsatım olmadı hala tamircide gözüme batan herşeyi değişiyor şu an Yardımcı olan herkese teşekkür ederim
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme