Şimdi Ara

Nanokatolog bozulan kartı garanti dışı bıraktı. Yardım lütfen. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
60
Cevap
1
Favori
2.060
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2019daDHyekatilmak 2 kullanıcısına yanıt
    Ben de aynısını duymuştum zaten nano ile ikinci görüşmemde fan frekansı falan saçma sapan bişeyler söyledi sonra zaten rapor göndereceğim diye kestirdi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • selmand kullanıcısına yanıt
    Vallahi şu satıcıya bir ulaşabilsem onunla beraber hareket etmek istiyorum. Çünkü mining yapılmadığı konusunda çok iddalıydı zaten forumda da yarbay rütbesinde ve referanslı. Bir problem çıkarsa haberleşelim demişti ama ulaşamıyorum sabahtan beri.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • selmand kullanıcısına yanıt
    Bir de enteresan olanı teknik servisteki adam iki üç kere biz size geri göndereceğiz hakkınızı yasal yolla arayabilirsiniz falan dedi. Ben hiç bişey demediğim halde.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kartlar mining %100.Ama nanokatolog bastan saviyor tuketici hakem heyetine basvurun.
    Hicbir sekilde mining yapildigini anlayamazlar.Ayrica mining yapilan kartinda garantisi vardir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yanlış soru sormuşsun!
    Şunu soracaktım; Mining yapılmış olsa ne olacak garanti belgesinin hangi bendinde mining kartları garanti hizmeti kapsamı dışındadır yazıyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben henüz satıcının sözüne güvenip mining yapılmadığı üzerine gidiyorum eğer bana yalan söyleme durumu varsa burada da ifşa ederim yasal yollara da başvururum çünkü bütün konuşmalar resimler her şey kayıtlı mevcut

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yaz burada satıcıyı linç edelim gün yüzü görmesin dolandırıcı belli ki başkasının başı yanmasın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • RaiTrQ kullanıcısına yanıt
    Eyvallah dostum sağol. Şimdi bir tarafta satıcının dedikleri bir tarafta nanokatolog un dedikleri var. Bu ikisinden satıcı bana daha güvenilir geliyor. En azından bir kere daha görüşmeye çalışıyorum eğer yarına kadar bana dönüş yapmaz ise dediğinizi yapacağım ama.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • cpt.semihaksoy kullanıcısına yanıt
    "Fan frekansından" yalanı bana iki hafta önce "Sizin daireye VDSL bağlayamayız bakır kablo olduğu için" diyen gerizekalı TT saha ekibini hatırlattı

    Tüketici hakem heyetine git, hiç kafa yorma. Kart senin kartın istersen 7/24 stress test'i açık da kullanırsın, miningte yaparsın.
  • 🤣 Kafamdaki tek soru artık şu fatura sahibi ben olmadığım için ben gidebilir miyim?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Dünden beri bana ulaşmasını beklediğim satıcı @baholi umarım dönüş yapar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • cpt.semihaksoy kullanıcısına yanıt
    Fatura sahibi siz olmasanız bile elinizde fatura varsa başvurursunuz. Garanti kişiye değil ürüne veriliyor. Elinizde bunu kanıtlayacak garanti belgesi, fatura varsa dilekçede belirtip başvurursunuz. Kart için ücret iadesi çıkarsa iş biraz karışabilir. Firma orijinal ödeme yöntemi ile iade etmek durumunda. Kredi kartı ile alındıysa ödemeyi yapan kişinin kartına, havale/eft ile alındıysa nakit olarak hesabına dönüş yapacaktır firma. O detaya dikkat etmek lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İşte bu durum için satıcı fatura sahibi @baholi ye ulaşmaya çalışıyorum ama hiç bir şekilde ulaşamıyorum foruma giriyor bana cevap vermiyor telefonları açmıyor kardeşine bile yazdım ama yok

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Şu anda öyle bir çıkmaza girdim ki elim kolum bağlı firma garanti dışı bıraktı tüketici heyetine girsem iade olsa bana değil fatura sahibine gidecek para, elimde bozuk kartla kaldım bu şekilde

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hocam yinede thh ye bir uğrayıp sorun. Bildiğim kadarıyla ürün değişimi isterseniz bir sorun olmuyor ama geri ödemede sorun çıkabilir. Kendi telefonum için thh kararı ile geri ödeme aldım ödemeyi hesap kartı ile yapmıştım ödemenin kart üzerinden geri yapılacağını söyledi firma ama alış veriş üzerinden 1 yıl geçtiği için kart üzerinden ödeme yapamadılar nakit olarak yaptılar. Fatura bana aitti. Siz en iyisi thh ye sorun

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Doğru diyorsunuz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • cpt.semihaksoy kullanıcısına yanıt
    Hocam THH sonucunda garanti işlem kararı çıkarsa ve firma da ücret iadesi yapacağım derse iadenin direk size yapılması için muhtemelen fatura sahibinin onayı/imzası gerekecektir.

    Şurada 2.el ürün için THH tecrübesini paylaşmış bir forumdaş. Belk sizin de işinize yarar.
    https://forum.donanimhaber.com/2-el-urunde-tuketici-hakem-heyeti-bilgilendirme--132656681



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oup59 -- 19 Kasım 2019; 13:46:20 >
  • oup59 kullanıcısına yanıt
    İnceleyeceğim çok teşekkürler ilginiz için

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kartı satan arkadaş niye size cevap vermez oldu orasını anlayamadım. Yardımcı olmak zor mu?
  • Bildiğim kadarıyla mining olayını anlayacak bir sistem yok. Biraz sallamış firma yetkilisi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.