Şimdi Ara

Naviextras Toolbox ile Harita Güncellemesi Yapmak [iGO Yazılımlı Cihazlar için] (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
9 Misafir - 9 Masaüstü
5 sn
560
Cevap
34
Favori
280.585
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • iGO8 cihaz görüntüsü bu; sizin cihazınız için BURADAKİ GİBİ bakacaksınız.
  • Tşk2ler dmin yine çok iyi bir çalışma ve faydalı bir konu ile ben dahil olmak üzere bir çok arkadaşımızı aydınlattın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MAD_TRAMP

    Tşk2ler dmin yine çok iyi bir çalışma ve faydalı bir konu ile ben dahil olmak üzere bir çok arkadaşımızı aydınlattın

    Ben teşekkür ederim; Keyifli navigasyonlar diliyorum
  • Naviextras.com Naviextras Toolbox'a hoş geldiniz!

    Lütfen navigasyon cihazınızı bağlayın!



    Naviextras.com Naviextras Toolbox'u kullanmaya başlamak için cihazınızı veya depolama kartını bilgisayara bağlamalısınız. Cihazın üreticisi tarafından sağlanan kabloyu veya bir depolama kartı okuyucusunu kullanın.

    Cihazınızı bağlamanıza rağmen bir şey olmazsa, cihazınızın gücünün açık olduğuna emin olun. Bazı cihazlar, bağlantının kurulması için cihaz ekranında 'Yığın Depolama' gibi bir ayarı seçmenizi gerektirir.

    Eğer cihazınızı bilgisayara nasıl bağlayacağınıza emin değilseniz, donanım üreticinizin kullanıcı kılavuzuna bakın.


    sabahtan beri deniyorum deniyorum olmuyor, görmüyor. kaydımı da yaptım ama olmuyor...
  • Cihazınızın Markası nedir sayın @Gamlı Baykuş

    Next YE-G525 midir, en son mesajlarınızdan bunu anlıyorum.

    Hangi cihaz olursa olsun; USB bağlantınızı direkt bilgisayarınıza yapmalısınız. Next ile gelen orjinal kabloyu kullanın lütfen.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DD252Admin -- 15 Şubat 2012; 12:39:31 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DD252Admin

    Cihazınızın Markası nedir sayın @Gamlı Baykuş

    Next YE-G525 midir, en son mesajlarınızdan bunu anlıyorum.

    Hangi cihaz olursa olsun; USB bağlantınızı direkt bilgisayarınıza yapmalısınız. Next ile gelen orjinal kabloyu kullanın lütfen.

    orijinal kabloyu takıyorum, mass storage yi seçtim, takınca bilgisayar algılıyor ama program görmüyor.

    cihaz next ye g525.

    doğrudan bağlantı yaptım.
  • 1- İşletim sisteminiz sağlıklı çalışıyor mu? Güncellemeler tam yapıldı mı? Başka bir USB donanım bağlandığında aynı porta tepki veriyor mu?

    2- Naviextras Toolbox tamamen kaldırın.
    3- Bilgisayarınızı kapatıp açın.
    4- Naviextras Toolbox 3.1.1 indirip tekrar kurun.
    5- Bilgisayarınızı tekrar kapatıp açın.

    Sonra; Naviextras Toolbox yazılımını çalıştırın. Progran güncellemelerini alacaktır internetten. Daha sonra,

    6- Cihazınızı açın. Massstrorage (Değolama Aygıltl) seçili olsun.
    7- Navigasyon Programını çalıştırmadan önce. Ana menüdeyken USB kablonuzu cihazınıza takın.

    Görmesi lazım.

    Olmazsa Farklı bir bilgisayarla aynı yöntem ile tekrar deneyin.

    Kolay gelsin




  • dediğinizi yaptım olmadı, dışarı çıktım navigasyonu çalıştırdım geri geldim taktım oldu bu sefer...

    teşekkürler.

    şu an en güncel sürüm ne biliyor musunuz? 50 mb lik bir güncelleme yapıyor şu an...
  • Navigasyon Programının ilk çalıştırma işlemini yeni yaptığınızı anlıyorum yazdıklarınızdan. Bağlandıysa sorun yok.

    2011.10 Harita Güncellemesini alıyorsunuz şu an, Son sürüm yani.

    Keyifli navigasyonlar dilerim
  • arkadaşlar media tek cihazımın harita güncellemesini nasıl yapacağım bu programda bu cihazı kaydedemiyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinek101

    arkadaşlar media tek cihazımın harita güncellemesini nasıl yapacağım bu programda bu cihazı kaydedemiyorum

    Cihazınızın Naviextras Toolbox tarafından desteklenip desteklenmediğini BURADAN görebilirsiniz. Eğer Listede yoksa bu aracı kullanamazsınız.

    Keyifli Navigasyonlar
  • o site su anda açmıyo ama listede yoksa ne olacak harita güncelleyemeyecekmiyim.
  • büyük hevesle oturdum bilgisayarın başına programı indirdim ama cihazımı bilgisayara tanıtamadım ))))
    cihazım oblio nav plus x
    edit:sorun bendeymiş kendi usb bağlantı kablosunu kullanmamıştım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fozek -- 20 Şubat 2012; 13:52:32 >
  • Site aktif olmuş arkadaşlar; kontrollarınızı yapabilirsiniz.
    Naviextras Supported Devices
  • malesef mediatek marka bu sitede yok ne yapabilirim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinek101

    malesef mediatek marka bu sitede yok ne yapabilirim

    Bir şey yapamazsınız malesef cihazınız tanımlı değilse; cihazınızı satın aldığınız firma ile irtibat kurun lütfen.
  • Başarsoft 2011.10 Harita Hataları düzeltilmesi için Fix Yayınlandı arkadaşlar.

    Dikkat: Bu bir yeni harita güncellemesi değildir.

    Önceki Haritada eksik görülen, NNG'ye Raporlanan hataların düzeltilmesi için yayınlanmış Fix'dir.

    2012.Q1 Güncellemesi değildir... Bunun NNG'den FİX olarak yayınlanmasını istediklerini belirtmişti Alim bey (Başarsoft).

    Hatasız haritalarınız hayırlı olsun


    Keyifli navigasyonlar.
  • Herkese iyi akşamlar dilerim...

    Bundan 1 - 1,5 yıl kadar önce Next YE-GA 4624 navigasyon cihazı aldım. O günden beri sorunsuz kullanıyorum. Daha önce güncelleme yapmak istedim ama şu Naviextras Toolbox'a bağlanmak ne kadar zormuş. Bütün forumlarda her denileni yapmama rağmen " hiç bir cihaz bağlı değil " durumunu aşamadığım için pes ettimve güncelleme yapmadan kullanmaya devam ettim.

    Bugün canım sıkıldı, gidip arabadan cihazı alıp tekrar bir güncelleme yapayım dedim. Demez olaydım keşke bir yerde hata yapmış olmalıyım ki " navigasyon yazılımı bulunamadı " diye uyarı aldım. Herhalde mevcut yazılımı ( igo primo ) bir şekilde yitirmiş olmalıyım. yapılacak bir şey var mıdır? Bu aradawww.nextnavigasyon.com sitesine girmeye çalışıyorum ama orasıda açılmıyor.

    Ne kadar zormuş bu Naviextras Toolbox'a bağlanmak? Zaten bütün forumlarda bağlanamama problemi okuyorum. Buna rağmen bir iyileştirme yapılmaması çok ilginç geldi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: celebic

    Herkese iyi akşamlar dilerim...

    Bundan 1 - 1,5 yıl kadar önce Next YE-GA 4624 navigasyon cihazı aldım. O günden beri sorunsuz kullanıyorum. Daha önce güncelleme yapmak istedim ama şu Naviextras Toolbox'a bağlanmak ne kadar zormuş. Bütün forumlarda her denileni yapmama rağmen " hiç bir cihaz bağlı değil " durumunu aşamadığım için pes ettimve güncelleme yapmadan kullanmaya devam ettim.

    Bugün canım sıkıldı, gidip arabadan cihazı alıp tekrar bir güncelleme yapayım dedim. Demez olaydım keşke bir yerde hata yapmış olmalıyım ki " navigasyon yazılımı bulunamadı " diye uyarı aldım. Herhalde mevcut yazılımı ( igo primo ) bir şekilde yitirmiş olmalıyım. yapılacak bir şey var mıdır? Bu aradawww.nextnavigasyon.com sitesine girmeye çalışıyorum ama orasıda açılmıyor.

    Ne kadar zormuş bu Naviextras Toolbox'a bağlanmak? Zaten bütün forumlarda bağlanamama problemi okuyorum. Buna rağmen bir iyileştirme yapılmaması çok ilginç geldi.

    Muhtemelen cihazı pc ye bağlandığında disk biçimlendirme yaptınız.Yapmanız gereken cihazın arkasındaki seri noyu destek@nextnavigasyon.com a maille yazıp lisans talep etmek.Cihazınızla gelen cd de navigasyon yazılımı var,sadece içinde lisans yok.CD deki pnd klasörünü komple cihaza atın gelen lisansı da belirtilen yere atın ve cihazı pc den ayırıp primoya girerek kurulumu tamamlayın.Daha sonra cihazı cihaz ana menüdeyken pc ye bağlayın vee toolbox'ı açıp güncelleyin.

    Ekleme: Cihaz pc ye bağlandığında ana menüde olmalı,ve primoya girmeye çalışmayın cihaz pc ye bağlıyken primoya yani navigasyona girmeye çalışırsanız "yazılım bulunamadı " uyarısı alırsınız.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • Sayın @celebic

    Naviextras Toolbox ile güncellemeleri alamamak pek sık gözlenen bir sorun değildir; sıklıkla sorunlar dile getirildiği için burada öyle bir sonuç çıkmakta.

    Cihazınızı kendi USB kablosu ile bilgisayarınıza hiç bir ara aparat kullanmadan bağlamalısınız. Bağlantı yapmak istediğiniz USB portunu farklı bir donanımla (Flash Bellek gibi) test ediniz.

    Cihazınızın Ayarlarında "Depolama Aygıtı" olarak tanımlı olmasına dikkat ediniz.
    İşletim sisteminiz güncellemeleri yapılmış ve düzgün çalışıyor olmalıdır.
    XP için Microsoft tarafından yayınlanmış bir güncelleme var biliyorum; o güncellemenin yapılmış olduğuna dikkat ediniz.
    Naviextras Toolbox yazılımını gerekiyorsa tamamen kaldırıp yeniden temiz olarak kurunuz.

    Bütün bunlar fayda sağlamazsa destek@nextnavigasyon.com 'dan mail atarak teknik destek alınız. Sorununuza çözüm üretilecektir.

    Geçmiş olsun.




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.