Şimdi Ara

NAVİTECH 2012 MODEL QXV SERİSİ NAVİGASYONLARI SATIŞA SUNUYOR (26. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
797
Cevap
14
Favori
110.175
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ulviakgun

    denedim bellek işaretliymiş zaten .ben genede tekarardan bir üst te dokunup tekrar belleke getirdim kapadım açtım ama yinede bilgisayara bağlı görmüyor .birde eş zamanlama diye bir şey var o nedemek onu denesemmi acaba

    Yok, eşzamanlama seçeneği istediğiniz işi yapmaz. Onunla işiniz yok.

    Dediğiniz şey benim başıma geçen perşembe geldi. Bilgisayara bağladığım QXV-522 bir görünüp bir görünmüyordu. Görünse bile "Bilgisayarım" kısmına iki disk sürücü getirip içlerini boş görüyordu. Bazen de hiç tepki yoktu. Kablodan şüphelendim, çünkü ince ve sağlam olmayan bir USB HDD kablosuydu. Başka bir USB kablo takınca pat diye cihazı gördü. Güncellemeleri yapabildim, içine istediğim bazı dosyaları atabildim.




    NOT: Cihazın bataryası tamamen boş ise bir de USB2.0 portalarını deneyin. Bendeki cihaz bir keresinde tamamen boş iken USB3.0 portta açılmadı, sonra naz yaparak açıldı. USB2.0 porta taktığımda direk açıldı. Sanırım USB2.0 portuç güç çıkışı (mA) daha yüksekti bilemiyorum... Bir şeyler oldu ama anlamadım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ulaş-ım -- 17 Nisan 2013; 17:18:43 >




  • başka usb desem iyi olacak kablo daha sıfır içinden çıkan kablo ben zaten toolbox da eşleştirememiştim .ama şimdi mesaj yazarken bilgisayar donanım buldu yükledi tolbox yine bulmuyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ulviakgun

    başka usb desem iyi olacak kablo daha sıfır içinden çıkan kablo ben zaten toolbox da eşleştirememiştim .ama şimdi mesaj yazarken bilgisayar donanım buldu yükledi tolbox yine bulmuyor

    Donanım olarak bulmuşsa toolbox'ta görür.Toolbox'ı kapat yeniden aç.Ayrıca cihazı açıp kurulum adımlarını yaptınız harita ekranınakadar geldiniz değilmi?Kurlum adımlarını tamamlayıp harita ekranına gelmeden takarsanız Toolbox yine görmez.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • tamam başardım teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ulviakgun

    tamam başardım teşekkürler

    Cihazı kullanmaya başlamadan cihazın içindeki NNG klasörünü kopyala yapıştırla pc ye yedek alın.İyi günlerde kullanın
  • dün akşam mesai çıkışında bağlanmıştı bende evdeki bilgisayarıma bağlarım denerim dedim ama lanet olsun gene olmadı beceremedim.sabah iş yerindeki bilgisayarımla stekrar bağlanırım dedim ama yine olmuyorbirde aşağıdaki mesaj gelmiş mail adresime
    İlginiz için çok teşekkür ederiz.

    Maalesef sizin cihazınız desteklenmiyor Naviextras.com portalında. Bu tür desteklenmemiş PNA cihazlarını OEM (Originial Equipment Manufacturer) aracları olarak isimlendiriyoruz. Standart endüstri uygulamalarına göre bu cihazları üretici kontrol ediyor, lütfen üretici bayiye basvurunuz. Eğer cihazınızın üreticisinin ismi uyumluluk listesinde yer alıyorsa, ama cihazın modeli bulunmuyorsa, lütfen ileride tekrar sayfamizi ziyaret ediniz. Yeni bir cihazı destekleyebilmemiz için geliştiricilerimizin uygunluğunu kontrol etmeleri, ayni zamanda üreticiyle gereken anlaşmalarin yapılmasi lazımdir. Desteklenmiş ürünlerin listesi sürekli büyümektedir. Lütfen düzenli olarak ziyaret ediniz websayfamızı. (https://www.naviextras.com/shop/portal/devicessupport)
    Daha fazla bilgi için bizimle temas kurun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ulviakgun

    dün akşam mesai çıkışında bağlanmıştı bende evdeki bilgisayarıma bağlarım denerim dedim ama lanet olsun gene olmadı beceremedim.sabah iş yerindeki bilgisayarımla stekrar bağlanırım dedim ama yine olmuyorbirde aşağıdaki mesaj gelmiş mail adresime
    İlginiz için çok teşekkür ederiz.

    Maalesef sizin cihazınız desteklenmiyor Naviextras.com portalında. Bu tür desteklenmemiş PNA cihazlarını OEM (Originial Equipment Manufacturer) aracları olarak isimlendiriyoruz. Standart endüstri uygulamalarına göre bu cihazları üretici kontrol ediyor, lütfen üretici bayiye basvurunuz. Eğer cihazınızın üreticisinin ismi uyumluluk listesinde yer alıyorsa, ama cihazın modeli bulunmuyorsa, lütfen ileride tekrar sayfamizi ziyaret ediniz. Yeni bir cihazı destekleyebilmemiz için geliştiricilerimizin uygunluğunu kontrol etmeleri, ayni zamanda üreticiyle gereken anlaşmalarin yapılmasi lazımdir. Desteklenmiş ürünlerin listesi sürekli büyümektedir. Lütfen düzenli olarak ziyaret ediniz websayfamızı. (https://www.naviextras.com/shop/portal/devicessupport)
    Daha fazla bilgi için bizimle temas kurun.

    Hocam güncelleme yapmaya çalışırken Cihazda SD kart takılı olmasın bir de bazı Anti virüs yazılımlarıda toolbox çalışmasına engel olabiliyor.Yine de sorun düzelmezsehttp://www.navitech.com.tr/contact.asp budadan firma ile kontak kurun.




  • acaba dün akşam son anda bağlandığında şarjı dolmak üzereydi cihaz sadece şarj doluyken bağlantı falan mı yapar acaba
  • şarjla alakası yok.Cihazı pc ye bağladığınızda cihaz ekrenında resimdeki görüntü oluyorsa cihazı pc harici disk olarak görmüştür ve toolbox'ı açtığınızda toolbox görür.Yukarıda yazdığım gibi cihazda SD kart takılıysa çıkartın birde pc nin güvenlik yazılımını devredışı bırakıp deneyin.

     NAVİTECH 2012 MODEL QXV SERİSİ NAVİGASYONLARI SATIŞA SUNUYOR
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • hepsini yaptım, aynı görüntü var ama avast kulanıyorum antivirüs olarak, onuda kapattım olmadı .vermiş olduğunu navitech destek hattınada mail attım bakalım cevap ne verecekler.navitech dün aradım ama orada görüştüğüm kişi zaten günceldir güncellemeye gerek yok dedi ,ama ben hem merak hem de cihazın sorunsuz olup olmadığını yada sıkıntı olup olmadığını anlamak için toolbox girmek istedim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ulviakgun

    hepsini yaptım, aynı görüntü var ama avast kulanıyorum antivirüs olarak, onuda kapattım olmadı .vermiş olduğunu navitech destek hattınada mail attım bakalım cevap ne verecekler.navitech dün aradım ama orada görüştüğüm kişi zaten günceldir güncellemeye gerek yok dedi ,ama ben hem merak hem de cihazın sorunsuz olup olmadığını yada sıkıntı olup olmadığını anlamak için toolbox girmek istedim

    Cihaz güncel olup olmadığını kendiniz kontrol edin şu adımları takip edin.Diğer/Yardım/Hakkında/Diğer/İçerik/HaritalarBurada Türkiye 2012.10 olmalı son harita bu.

    Önce toolbox'ı pc den tüm eklentileriyle kaldırıp tekrar kurun imkânınız varsa başka pc ye toolbox indirip deneyin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ulviakgun

    hepsini yaptım, aynı görüntü var ama avast kulanıyorum antivirüs olarak, onuda kapattım olmadı .vermiş olduğunu navitech destek hattınada mail attım bakalım cevap ne verecekler.navitech dün aradım ama orada görüştüğüm kişi zaten günceldir güncellemeye gerek yok dedi ,ama ben hem merak hem de cihazın sorunsuz olup olmadığını yada sıkıntı olup olmadığını anlamak için toolbox girmek istedim

    Cihaz ile en az bir kere uydu bağlantısı sağlamış olmanız gerekiyor. Açık bir mekanda cihaz da konumunuzu gördükten sonra bilgisayara bağlayıp, tekrar deneyin. Yine olmadığı taktirde igo içerisinde fabrika ayarlarına geri dönerek yada cihazı hard reset yaparak deneyin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ulviakgun

    hepsini yaptım, aynı görüntü var ama avast kulanıyorum antivirüs olarak, onuda kapattım olmadı .vermiş olduğunu navitech destek hattınada mail attım bakalım cevap ne verecekler.navitech dün aradım ama orada görüştüğüm kişi zaten günceldir güncellemeye gerek yok dedi ,ama ben hem merak hem de cihazın sorunsuz olup olmadığını yada sıkıntı olup olmadığını anlamak için toolbox girmek istedim

    Cihazınızı bilgisayarınızın arka (Main) USB portuna bağlayınız. Cihazı görmesi lazım. Driver yüklenemedi uyarısı verirse; cihazınızı bilgisayardan ayırmayıp arkasındaki küçük resetleme deliğine toplu iğne veya sivri bir kalem ucuyla dokunmalısınız.

    Bu olay cihazı resetler; ve bilgisayara tekrar sinyal göndermesini sağlar.

    Ama herşeyden önce cihazınızın ilk çalıştırma ve uyduya bağlanma işleminizi yapmış olması gereklidir ama mutlaka AÇIK ALANDA !

    Sayın @ogoksel belirtmiş




  • Akşam bağlandığını yukarıda yazmış bugün bağlanamıyor sanırım.
  • esas primo 2.1 ile 2.4 güncellemesi için denemek istemiştim .ama sizlerin sayesinde şu anda içinde türkiye 2011 güncellemesi olduğunu gördüm .şimdi gerçekten güncellemenin lazım olduğu gerektiğini anladım.teşekkürler
  • evet bağlanamıyor
  • Akşam bağlanmışmıydı?Arkadaşların yazdığı gibi dışarıda uydu bağlantısı yapsın cihaz öyle deneyin.
  • navitechle görüştüm toolbox açarken cihaz bulunamıyor eğer devam etmek işsterseniz yoksay ve ileri diye 2 sekme açılıyordu .bende yoksayı kabul etmiyordum .hatlı işlem yapmak istemediğim için ,ama navitech yoksyala devam edin dedi ve olay çözüldü .herkese teşekkürler
  • Okısmı yazmamıştınız bende çıkmadığından aklımada gelmediNetice de sorun çözülmüş,güzel günlerde kullanın.
  • Ahh evet açıkçası benim de hiç aklıma gelmedi. Navitech lerde tek sorun bu olay. Doğrudan iGo ile sitem açılıyor ve Win Ce ye hiç düşmüyor. bu nedenle her bağlanmada toolbox, iGo nun düzgün kapatılmadığı gerekçesi ile hata mesajı veriyor. Aslında güzel bir masa üstü ile özellikle video ve müzik için iGo dan çıkılması daha iyi olabilir. Çünkü iGo çalışırken video performansı (özellikle yüksek çözünürlüklü filmlerde) hissedilir şekilde düşüyor. Ben win ce için kendi kısayollarımı kullanabileceğim bir masaüstü açıp öyle video denemesi yaptım.
  • 
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.