Şimdi Ara

NAVİTECH 7'' NAV75 TABLET+NAVİGASYON (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
111
Cevap
4
Favori
16.453
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Dün yazımdan sonra arandık , ilgilenceğiz dedi hepsiburada...

    Bugün de mail gelmiş.. ilgilneceğiz diye..

    Sonra yine hepsiburada dan arandım.. ilgileneceğiz diye... ve PATLADIM...

    Son arayan bayandı.. şakamısınız dedim 60 küsür gündür hep ilgileneceğiz hep ilgineceğiz.. yav bozuk geldi.. servisten çıkmadı.. yeter yav aramayın artık, aynı lafları dinlemekten bıktım.. mahkeme yoluna gideceğim dedim ve kapadım...

    5dk sonra yine aynı ablamız aradı , iade alındığını söyledi.. kendisinin yardımcı olmaya çalışırken kızmama çemkirdi.. iyide dedim aynı lafı 60 küsür gündür dinliyorum.. yani aldığımdan beri ki az önceki aramanızda 20 iş günü dolmadı ama ilgileneceğiz derken şimdi iadenizi aldınız diyorsunuz dedim.. Bayan da yeni bilgi geldi.. iadeniz alındı, paranız ilk fırsatta kartınıza yatırılacaktır dedi...

    Kısacası...

    İADE ALINDI.

    En azından hepsiburada'ya birşey diyemem.. sonuçta iade aldılar...

    Ama Navitech firmasını bir daha asla tercih etmem...

    Ki daha önce de dedim nickim dahi navitechin 210 cihazından gelme... en az 7 kez aldığımı veya başkasına aldırdığımı biliyorum.. ama artık bulaşmam..

    Mesele cihazın bozuk olması değil.. elektronik üründür ama ilk servis olayında defalarca oyalamaları, sonrasında da yıpranmış halde ve halen bozuk yolla yollamaları ve sonrasında bize değil hepsiburadaya yollasaydın diye atarlanmaları (kendileri bize yollayın demişti, bu arada kendilerine yollatarak 14 günlük şartsız iade hakkımıda yaktılar) ve sonraki süreç...

    Belki bir müşteri kaybettiklerini sanıyorlar.. devede kulak diyorlar ama aksine böyle şeyler çabuk yayılır...

    Neyse Hepsiburadaya teşekkür, Navitech (Delco) firmasını ise kınayarak mevzuyu kapatıyorum...

    Adı geçen cihazı alıp almamak sizlere kalmış..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NAV210 -- 5 Aralık 2014; 15:28:45 >




  • Navitech firması hakkındaki sikayetvar.com daki şikayetler... hep aynı şeyler...

    Bozuk geldi, servis günlerce yollamadı, ilgisiz davrandılar, tamir etmediler vs vs...

    https://www.sikayetvar.com/firma/detay/navitech

    Daha önce aynı firmadan defalarca ürün alan ve aldıran biri olarak bir daha almam aldırmam...
  • bu cihazın iki tane hafızası var biri 1 gb diğeri 5.5 gb bütün uygulamaları 1 gb olan yere yüklüyor ve kısa süre sonra hafıza yeterli değil hatası veriyor bunun çözümü yok mu 5.5 gb olan yere yüklese sorun hallolur nasıl yapacağız bunu
  • Bana sadece navigasyon lazım ama bu cihaz da alınır mı ? Navigasyon amaçlı alıyorsak kasma kitlenme falan oluyor mu
  • Ya arkadaşlar cahilliğimi mazur görün ama bu cihazı şimdi kullanınca internet bağlantısına gerek yok değil mi?
  • Navigasyon için yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cihazın GPS'si kötü. bu yüzden navigsyon için tavsiye etmiyorum. Tablet olarak da vasat ve anca çocuk avutmaya yarar.
  • E hangi navigasyon cihazını alacağız?
  • Hayırlı olsun, güle güle kullanın.
  • bana mail gelmiş, 189 lira olmuş, fiyat uygun...alsammı yoksa 2 yıllık ürün dasha iyileri varmı bu fiyat aralığında..
    http://www.gold.com.tr/navitech-neotab-nav75-7inc-navigasyon-cihazi_u
  • merhaba aynı sın dan var dahılı bellek 1 gb nand flash 5 gb diyo bilgisayara baglaınca tum hafıza bos ama sureklı dahılı bellek dolu diyor buna yardım eden varmı arkadaslar
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.