Şimdi Ara

Ne marka bu... (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
1.828
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • buda yenisi

     Ne marka bu...
  • Yenisi daha kötü yahu..Eskisi sevimliymiş hiç olmazsa..
  • 1961 yılında dönemin Cumhurbaşkanı Cemal Gürsel'in talimatıyla Eskişehirdeki Demiryolları Fabrikasında 4.5 aylık bir proje sonrası Devrim adı ile ilk yerli otomobil üretildi.İlk denemede deposuna benzin konulmayınca 100 metre sonra arabanın durması ile fiyasko olduğu söylendi.Toplam 4 adet üretilen araca birdaha ilgi gösterilmedi.
    O zamanın teknik imkanları ile yapılan ve % 100 Türk ürünü Devrim'in Bej renkli bir kopyası halen motoru çalışır durumda Eskişehir'de saklanmaktadır.
    Biz Türkler hiçbir zaman kendi yaptığımız güzel şeylere sahip çıkmayız.Ama elin Trabant,Yugo,Tata vb. gibi 3.sınıf markalarını baştacı yaparız.



     Ne marka bu...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: syucesan




    1961 yılında dönemin Cumhurbaşkanı Cemal Gürsel'in talimatıyla Eskişehirdeki Demiryolları Fabrikasında 4.5 aylık bir proje sonrası Devrim adı ile ilk yerli otomobil üretildi.İlk denemede deposuna benzin konulmayınca 100 metre sonra arabanın durması ile fiyasko olduğu söylendi.Toplam 4 adet üretilen araca birdaha ilgi gösterilmedi.
    O zamanın teknik imkanları ile yapılan ve % 100 Türk ürünü Devrim'in Bej renkli bir kopyası halen motoru çalışır durumda Eskişehir'de saklanmaktadır.
    Biz Türkler hiçbir zaman kendi yaptığımız güzel şeylere sahip çıkmayız.Ama elin Trabant,Yugo,Tata vb. gibi 3.sınıf markalarını baştacı yaparız.



     Ne marka bu...


    ve yine cemal gürsel'in emriyle üretimi durdurulmuştur neyazıki,diktatör tavırlarını keşke ülke menfaatları için astığım astık kestiğim kestik deselerdi;ama keşkelerle bir yere varılmıyor neyazıkki!!! aselsan da yine zorda kalınınca kurulmuş ve şimdiki durumu şahikar bir gururumuz,tüketici olmak zengin ulusların dahi kabuletmediği bir sistemdir ürettiğin kadarını tüketmek dahi zarar dır,ki üretimde sanayileşip marka olmak uzunnnnnnnnn bi yol demek ve hiçte kolay değil...önce önde gelenlerimiz karşılıklı ülke menfaatleri gereği dışa bağımlı olmaktan vaz geçmeleri gerek ki oda zor rant gereği,günü kurtarıcı ithalatın getirdiği nokta...




  • güzel araba
  • Devrim ile ilgili daha geniş formun buluduğu sayfa.:http://forum.donanimhaber.com/m_5342048/tm.htm
  • Devrimle bu arabanın alakası ne?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: troy mcclure

    Devrimle bu arabanın alakası ne?

    Bir alakası yok. Neyse sen bütün mesajları bir daha oku anlayacaksın.

    -------

    Bu arada, Döşavoo zannettim önce, ama Fiatmış tüh. Bu Fiat 600'de 600cc motormu var?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TSMC


    quote:

    Orjinalden alıntı: troy mcclure

    Devrimle bu arabanın alakası ne?

    Bir alakası yok. Neyse sen bütün mesajları bir daha oku anlayacaksın.

    -------

    Bu arada, Döşavoo zannettim önce, ama Fiatmış tüh. Bu Fiat 600'de 600cc motormu var?






  • quote:

    Orjinalden alıntı: Dzundza


    Bu arabanın markası neymiş ki? At arabasının değil tabi ki...



     Ne marka bu...







    100 km de 2 kilo saman yakıo çok ekonomik
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Dzundza


    Bu arabanın markası neymiş ki? At arabasının değil tabi ki...



     Ne marka bu...





    dikkat ettim arabanın öndeki atla bi ilgisi yok sahibi yay takmış yalnız usta acemiymiş böyle olmuş
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.