Şimdi Ara

Neden 1,6 dizel otomatik gelmiyor? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
0
Favori
1.716
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • öcüü.. Ö kullanıcısına yanıt
    Amerikada satılmaya başlandıktan sonra "powershit" olarak anılmaya başlanan ford un yarı otomatiği... hepsi aynı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • birşey soracağım, 1.6 dizellerde tam otomatik şanzımanlarda sorun mu çıkıyor ? böyle vites değişirken aracı öne atan şanzımanlar var hep premium olmayan markalarda. neden ?
  • 0z0z 0 kullanıcısına yanıt
    Üstad tork convertoru ne ise yarıyor yarı oto larda neden yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mahallenin_delisi kullanıcısına yanıt
    Tork konvertörü, torkun yükünü azaltarak şanzımana binen kuvvet yükünü azaltan bir sistemdir. Bu nedenle bazılarının dediği gibi performansı düşürdüğü iddia edilse de burada gerçek amaç şanzımana binen tork yükünü azaltarak şanzımanı korumaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • akifsari A kullanıcısına yanıt
    Senede kaç bin km yaptığının önemsiz olduğu markalar da var hocam.

    Mesela Volvo'nun benzinlisi ile dizeli arasında çok küçük bir fark var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İşletmelerin pazarlama yaparken etik olmayan stratejileri vardır mesela Planlı Ürün Eskitme Stratejisi.

    Bu stratejide eski ve karadüzen olan bir ürünü tüketicilerin bu ürüne talebi azalana dek sunup kar elde etmeyi amaçlarlar.

    Kimse dizel manuel araç almasın yada eski teknoloji otomatik şanzımana sahip dizel aracı almasın, üreticilerin manuel yerine otomatik şanzıman yada daha iyi bir otomatik şanzıman sunmaları kaçınılmaz olacaktır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FreudeAmFahren -- 21 Aralık 2014; 3:31:51 >
  • mahallenin_delisi kullanıcısına yanıt
    Yarı otomatiklere tork konvertörü koysalardı, araçlar yerinden bile zor kalkardı. Nedeni tamamen az tüketime yönelik ilk 1 ve 2.viteslerde torkun engellenememesiolmasindan olabilir bu da şanzımanı zorluyor bozulan dsg ve edc lerde kalkışta 1 ve 2 de titreme yapması bunun kanıtı, ancak eat ve zf gibi şanzımanlarda bu problem çözülmüş gibi gözüküyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zf şanzıman kullanan araçlar hangisi acaba nette honda crv nin zh ile geleceği belirtilmiş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir kac aya neden 1.2 dizel otomatik gelmiyor diye basligi guncelleyeceksin.
    Bir otv gordum sanki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeepNote

    Sen o edc'yi oradan çıkar arkadaşım. 2011'den beri 3 tane edc'li aracımız var. biri 75 bini geçti tık yok. Servis'e 150 bin km'de edc'li şirket araçları geliyor normal bakım için viteste sorun yok.

    Renault fiyatları uçurdu diyebilirsin, tiplerini beğenmiyorum diyebilirsin,kaliteli bulmuyorum diyebilirsin vs ama edc uzun ömürlü değil dersen saçmalarsın. Ha keza dsg sorunlarında da azalma olduğuna dair bir başlık vardı. Sorunsuz arabalar istatistiği adac'tı sanırım

    1.6 dizel otomatiği bilmem ama Ford 1.5 dizel powershift getirsin hele ben düşünürüm

    Not: C180'de bulunan 7g tronic çift kavramadır yarı otomatik değil hocam.

    Mercedesin kullandığı 7g tronic şanzuman tam otomatiktir. Mercedesin kullandığı çift kavramalı şanzuman 7g-dct diye geçer..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mahallenin_delisi

    Forumun otomobil bölümü çok aktif bende genelde gelişmeler nedir diye bakarım, markaların yeni kasalarini, makyajlı modellerini, yapılan incelemeleri keyifle izliyorum ancak hemen her modelde( vw ve grubu haric) en büyük şikayet aracın 1,6 dizel otomatiginin gelmemesi bu konuda neden markalar naz yapıyorlar ya hiç çıkmıyor ya da çok geç geliyor? Pazarlama stratejisi mi, teknolojik yetersizlik mi bilen arkadaşlar yorumlarsa sevinirim.

    Genelleme yapacak olursak Alman,Fransız ve Kore arabalarında var Japonlarda yok.
    Sadece vw ve grubunda var demek baştan yanlış.
    Dünya bizim ülkemizden ibaret değil,her üretici bizim akaryakıt fiyatlarını ve vergileri düşünmüyor,zorunda da değil.
    Bize uygun gelenler zaten daha çok satıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • DeepNote kullanıcısına yanıt
    Küçük bir bilgi; çift kavramalar da yarı otomatiktir..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeepNote

    Sen o edc'yi oradan çıkar arkadaşım. 2011'den beri 3 tane edc'li aracımız var. biri 75 bini geçti tık yok. Servis'e 150 bin km'de edc'li şirket araçları geliyor normal bakım için viteste sorun yok.

    Renault fiyatları uçurdu diyebilirsin, tiplerini beğenmiyorum diyebilirsin,kaliteli bulmuyorum diyebilirsin vs ama edc uzun ömürlü değil dersen saçmalarsın. Ha keza dsg sorunlarında da azalma olduğuna dair bir başlık vardı. Sorunsuz arabalar istatistiği adac'tı sanırım

    1.6 dizel otomatiği bilmem ama Ford 1.5 dizel powershift getirsin hele ben düşünürüm

    Not: C180'de bulunan 7g tronic çift kavramadır yarı otomatik değil hocam.

    50 bin km edc de sorun yaşayan arkadaşım vardı benim de, ama 135 bin km de 7 ileri kuru tip passat olan ortağımızın aracın maşallahı var..

    olaya bu açıdan bakarsanız çok yanılırsınız ve siz saçmalarsınız.

    2. si c 180 deki 7g tronic ve yeni c serisindeki plus olanı bildiğin tork konvertörlüdür, 7 g dct olursa çift kavramalı olur.

    ayrıca çift kavramalı dediğiniz olay da yarı otomatiktir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tacox -- 21 Aralık 2014; 12:24:32 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Toygun_ank

    Valla tam bende sıralamaya girişecektim benden önce davranmışsınız hyundai fiat reno citroen birçok markanın varken yok demek saçma olmuş

    Keşke konu honda nın neden yok diye açılsaydı. Sorulmak istenen bu sanırım

    aynen hocam belkide arkadaş piyasadan pek haberdar değildir bilgilenmiş oldu...

    benim bildiğim mazda honda ford opel mitsubishi gibi bi kaç marka dışında hepsi en az 1-2 modelinde üretiyor ve ülkemizde satışta...

    yukarda okudum hangisi iyi kötüye bağlanmış konu...

    fiyatına göre performans ekonomi konfor gibi etkenlerle hepsinin iyi kötü yönü var...


    autor6 bana göre en iyisi... konfor zayıf ama çok ekonomik ve piyasanın en sağlamı... arıza az ve olsa bile 1-2 bin tl ye maal olur... alırkende manuelle arasında fark az..

    dsg sonra gelir... konforlu ekonomik arıza oranı daha fazla ve arıza durumunda garanti yoksa 10bin tl rahat masraf... manuelle arasında 8-16bin tl arasında farklar var modeline göre...

    cvt az ekonomik sağlam sayılır ama arıza durumunda adamın canına okur 20bin tl masraf rahat açar..

    edc şu an diğerlerine göre daha yeni sayılır zamanla çıkar varsa sorunu ama alırkende masraf çıkartsada büyük meblağlar...

    ama şuda yok yok 100bn de arızalanır yok o alınmaz vs vs... insan gibi kullanılan hiç biri istisnalar hariç arıza durumu zor...

    ama sen bakma yağına 1.2-1.6 motor araca habire yüksek devirde canını çıkarırcasına yüklen.. vs vs çelikten olsa yine dayanmaz...

    ki yorumları okuyunca sanarsın manueller ömürlük hiç baskı balata rulman vs vs arızalanmıyor masraf açmıyor...




  • performans olarak çok düşük olduğundan özellikle otomatikte pek tercih edilmiyor dünyada. dolayısı ile her firma uğraşmıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    1.6 dizel otomatik benzinin litresi 5 liraya dayandığında bir furya haline dönüştü haliyle

    insanlar senede kaç km yaptığını (dizel farkı amortismanını ) hesaba katmadan dizel otomatiğe yöneldiler

    haliyle talep yüksek olunca satan da dizel otomatik farkını yükselttikçe yükseltti

    her marka ve modelde 1.6 dizel otomatik aranır oldu

    ancak yine de bazı markalar var ki volvo gibi

    1.6 dizel otomatiği birçok aracında sunmasına rağmen forumda geçip de nerde o 2.5 litre 5 silindir eski volvo lar şeklinde eleştiri alan nadir markalardan

    adam 2.5 litre satsa geçerler klavye başına çok yakar vergisi çok derler

    1.6 dizel otomatik getirse nerede eski 2.5 litre derler

    biraz da marka algısı önemli bu işte

    her marka 1.6 dizel otomatik getirdi diye satacak bu diyemiyoruz

    Çok mantıklı bir açıklama.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tacox kullanıcısına yanıt
    Ya he he, bir arkadaşım var, bacanağımın oğlu oynamış vitesle bozmuş falan filan. 3 tane edc'li araç var diyorum 3 senedir kullanıyoruz diyorum, daha hala, bir arkadaşım var, acaba nedir nedir, çayda kahvaltıda yenir.Anlaşıldı senin mevzu
  • Ülkemizin kanayan yarası maalesef.

    Bana göre burada sadece 1.6 dizel otomatikler satılmalı.

    Diğer araçların ithalatını yasaklamalıyız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeepNote

    Ya he he, bir arkadaşım var, bacanağımın oğlu oynamış vitesle bozmuş falan filan. 3 tane edc'li araç var diyorum 3 senedir kullanıyoruz diyorum, daha hala, bir arkadaşım var, acaba nedir nedir, çayda kahvaltıda yenir.Anlaşıldı senin mevzu

    Ya bsgit işine. daha tork konvertörlü çift kavrama nedir onu bilmiyorsun gelmiş vites muhabbeti yapıyorsun.
  • Tacox kullanıcısına yanıt
    Zaten işime gücüme bakıyorum delikanlı ama yine de yönlendirme için eksik olma daha fazla ilgileneceğim.

    Dahası haklısın sanzıman ceşitleri hakkında pek bilgim yokmuş 7g tronic ve dct olanını karıştırdığıma göre. Buna da eyvallah bilgisizim, peki sen ne halt etmeye kullanmadığın bilmediğin sanzımanla ilgili yorum yapıyorsun onu söyle.

    Ben ne yazmısım dsg ile ilgili, son zamanlarda arıza oranının düsük olduğuna dair istatistikler var yazmışım. Ama hata ettik tabi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.