Şimdi Ara

NEDEN 3 KOLLU DİREKSİYON ¿ ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
57
Cevap
0
Favori
14.664
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tek kollu direksiyonu olan araç baya ilgi çekti, teşekkürler

    Merak eden vardır belki. Aracın markası Oltcit (Old-shit diye dalga geçerdim, biraz araştırdım baya bi dalga geçen varmış bu şekilde, yine de yanlış tabi, kullananı, seveni vardır belki:))

    Oltcit, Citroen desteğiyle Romanya'da üretilmiş bir araç. (Renault-Dacia gibi) Citroen axle adıyla da satılmış bazı ülkelerde. Direksiyon tasarımı ise Fransızların otomobil dünyasına bir şakası gibi.

     NEDEN 3 KOLLU DİREKSİYON ¿ ?

     NEDEN 3 KOLLU DİREKSİYON ¿ ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi der Rebell -- 21 Ocak 2009; 20:12:44 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: alaattin(bjk)

    İyide ben 4 kollu ile 3 kollu arasında sportiflik açısından pek bi fark göremiyorum.Sorun bende mi?



    Muhtemelen
  • moda
  • Yeni nesil araçların çoğunda direksiyon opsiyonlu olmaya başladı. Tercihim 3 kollu.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: der Rebell

    Tek kollu direksiyonu olan araç baya ilgi çekti, teşekkürler

    Merak eden vardır belki. Aracın markası Oltcit (Old-shit diye dalga geçerdim, biraz araştırdım baya bi dalga geçen varmış bu şekilde, yine de yanlış tabi, kullananı, seveni vardır belki:))

    Oltcit, Citroen desteğiyle Romanya'da üretilmiş bir araç. (Renault-Dacia gibi) Citroen axle adıyla da satılmış bazı ülkelerde. Direksiyon tasarımı ise Fransızların otomobil dünyasına bir şakası gibi.

     NEDEN 3 KOLLU DİREKSİYON ¿ ?

     NEDEN 3 KOLLU DİREKSİYON ¿ ?



    Lastikler bisiklet tekeri gibi.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: suicide

    direksiyonun kol sayısı ile manevra ne alaka?

    4 kollu da el sadece üstte ve altta olabiliyor 3 kolluda elin 3 yerde olabiliyor. Elin ani manevralarda direksiyon kollarına takılması daha zor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Ünal Korkmaz


    quote:

    Orjinalden alıntı: suicide

    direksiyonun kol sayısı ile manevra ne alaka?

    4 kollu da el sadece üstte ve altta olabiliyor 3 kolluda elin 3 yerde olabiliyor. Elin ani manevralarda direksiyon kollarına takılması daha zor.

    olması gerektiği gibi 9:15 de ve direksiyon simidinin dışından tutarsak isterse 8 kollu ahtapot olsun farketmez gibime geliyor ama
  • eski e30 umuzda 4 kolluydu ah o direksiyon gibisi varmı arıyorum şimdi toyotada 3 kollu görünüş açısındanda eskisi daha mükemmeldi
  • 3 kollu tasarımlar genelde daha şık oluyor, (genel beğeni de bu yönde). manevra açısından - ergonomi açısından çok farketmez diye düşünüyorum, 4 kollu ergonomik, üç kollu kullanışsız diresiyonlar olabilir. Bir de şu var; direksiyonda bulunan düğmelerin rahat kullanılabilir (ergonomik) olması için; ) 9.10 gibi tuttuğumuzda butonların baş parmaklarımızın hemen altında olması için kollardan ikisinin bir defa direk dairenin çapı gibi olacak şekilde (biraz daha üstte) konunmlanması lazım. Bunun ardından simidin altta kalan kısmına iki kol daha olursa çok sıkışık ve şık olmayan bir görünüm çıkıyor ortaya. Onun için aşağı doğru dik bir kol daha ekleyip üç kolda bırakıyorlar tasarımı. Gayet de güzel. Ayrıca dört kolun bir avantajını bilemiyorum, dört kolda ne varsa üç kolda da var. Önemi olan üst kısmın düz olması.
  • Mercedes yeni modellerinde C ve E Class'larda 3 kollu direksiyon kullanıyor sebep köşeli hatlara geçerek vermeye çalıştığı sportif izlenimi direksiyonda da devam ettirmek.
  • bir de bu var yine citroen

     NEDEN 3 KOLLU DİREKSİYON ¿ ?
  • igrenç iç tasarım konusunda bir numara olmuştur her zaman cıtroen
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ==>burak7777<==


    quote:

    Orjinalden alıntı: der Rebell

    Tek kollu var bir de, en siporitifi

     NEDEN 3 KOLLU DİREKSİYON ¿ ?



    orjinal bir araba


    usta o silecek kolları ne öyle ya. sanki iski su geçirecek.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: abesis


    quote:

    Orjinalden alıntı: ==>burak7777<==


    quote:

    Orjinalden alıntı: der Rebell

    Tek kollu var bir de, en siporitifi

     NEDEN 3 KOLLU DİREKSİYON ¿ ?



    orjinal bir araba


    usta o silecek kolları ne öyle ya. sanki iski su geçirecek.





  • quote:

    Orjinalden alıntı: abesis


    quote:

    Orjinalden alıntı: ==>burak7777<==


    quote:

    Orjinalden alıntı: der Rebell

    Tek kollu var bir de, en siporitifi

     NEDEN 3 KOLLU DİREKSİYON ¿ ?



    orjinal bir araba


    usta o silecek kolları ne öyle ya. sanki iski su geçirecek.


    Yorumlar çok güzel..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: der Rebell

    Tek kollu var bir de, en siporitifi

     NEDEN 3 KOLLU DİREKSİYON ¿ ?


    Dörtlü flaşör ve kapı kilidi tam göstergerin üstünde ergonomik düşünmüşler 4 kollu olsa nasıl basacan tek kollu ve ulaşmak daha basit.Tam bir ergonomi faciası aslında hareket halinde direksiyonun ortasından elini geçirip ulaşabileceksin bırak hareket halini tek kol tam düğmelerin üstüne gelse mecburen direksiyonu çevirmen gerecekulaşabilmen için.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: der Rebell

    Tek kollu var bir de, en siporitifi

     NEDEN 3 KOLLU DİREKSİYON ¿ ?







  • bende a3 alıcam 3 kollumu alsam 4 kollumu alsam karar veremedim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustyNDS

    bende a3 alıcam 3 kollumu alsam 4 kollumu alsam karar veremedim



    Konu hortlamış ama,
    A3'e karar vermişsiniz. Donanımına, versiyonuna, motoruna karar vermişsiniz ama bir tek direksiyon kalmış zor karar vallahi.. Allah kolaylık versin..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustyNDS

    bende a3 alıcam 3 kollumu alsam 4 kollumu alsam karar veremedim

    3 kollu tabi ki.S Line gibi durur.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.