< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Nereye Şikayet Edebilirim ? (2. sayfa)



-
-
Bulunduğunuz yer Büyükşehir belediyesi mi? Kablonun koparıldığı cadde Büyükşehir yetkisinde mi yoksa ilçe belediyesi yetkisinde mi? Sokak mı veya?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 7 Temmuz 2022; 15:19:27 > -
Kocaeli / Körfez bulunduğum yer. Kablonun koparılıdığı yerde cadde yani Büyükşehirin yetkisinde
-
Hocam bu durumda konuyla ilgili olarak Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Aykome birimini de bayramdan sonra arayıp konuyu iletin dilerseniz. Durumu anlatın yardımcı olabilirlerse sizi yönlendirirler.
-
Hocam teşekkür ederim çok şükür ki bugün itibariyle internetim bağlandı. Tanıdık bulmadan araya birini koymadan malesef çözülmüyor bu sorunu yaşayıp çözüm ararken bu foruma gelen kişi için söylüyorum. Eğer başınıza böyle bir durum gelirse türk telekomun müşteri temsilcilerinin hiç bir sözüne güvenmeyin her sözleri sizi oyalamak için, ekiplerin birbirinden haberi yok, bulabiliyorsanız belediye çalışanlarından eş dost tanıdıkla halletmeye çalışın başka çözümü yok. Bugün itibariyle 50 günü geçti. Taahütüm bittiği gün başka bir İnternet servis sağlayıcısına geçicem.
Konuya mesaj atan destek evren arkadaşlara tekrar teşekkür ederim.
-
8 aydır giderilemeyen sorun tek bir mail ile 20 dkk da halloldu ama sadece benimki neden bukadar uzatiyorlar anlamıyorum CEO nun e mail adresini bütün mahalleye verdim umarım onlar içinde çözüm sunarlar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba ayni sorunu yaşıyorum. Sürekli oyalaniyorum. Bana ceo mail adresini söyler misin? lütfen 🙏
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhaba
Bende ayni sorunu yaşıyorum. Mahalleden geçen kamyon kabloyu koparmis 1 aydir oyalanıyorum. Homeoffice çalıştığım için çok magdur oluyorum. Allah rızası için birisi yardım etsin bana...
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Benim de ankastre kutusundan modeme gelen kablo kopmuştu seneler önce ve bu Arap telekom ekipleri söylediğim halde kablonun kopuk olduğunu, söyledikleri ücreti de kabul ettiğim halde ekip gelmesi için ona rağmen tam 8 gün sonra gelip kabloyu bağlamıştılar resmen rezalet, insanların sabrını sınıyorlar.
-
https://forum.donanimhaber.com/btk-tuketici-sikayet-sistemi-nasil-kullanilir-rehber--152027365
-
Buradan şikayet açılmıyor turktelekom kendisi açtığı icin sikayetiniz bulunuyor diyor 😔
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
onlineislemler.turktelekom.com.tr/
Buradaki tüketici şikayetleri kısmından açın, BTK da gözükür. Ayrıca gelen yanıtlara itiraz hakkınız mevcuttur.
-
Açtım buradan da teşekkür ederim. Elimiz kolumuz bağlı bekliyoruz ne yazik ki
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Geçmiş olsun hocam.
Bu adrese özel mesajdan da yazabilirsiniz sorununuzu. Adres ve iletişim bilgisi ile.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X