Şimdi Ara

Netmaster CBW-383ZN Teknik Destek Konusu (17. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
539
Cevap
34
Favori
102.309
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • son 4-5 gündür huawei mate20lite telefonda bu modemde whatsappta bildirim gelmeme sıkıntısı yaşıyorum.başka wifide denedim bildirim gecikmesi gibi sıkıntı yaşamadım.biraz foruma bakınca netmaster modemleri suçlayanlar var.sıkıntı neyden kaynaklanıyor çözemedim bir türlü.modem üstünden böyle bir sıkıntıyı çözme imkanımız var mı?dns değiştirebilir miyim?ya da modeme reset atma filan vs. birşeyler yapabilir miyim?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi derebeyi01 -- 9 Nisan 2019; 12:11:56 >
  • Merhaba,

    Binamızda uydunet var. Adsl internet hizmetim sona eriyor. Uydunet'e geçeyim dedim. Modem olmadığını söylediler. Sıfır içinde o kadar para vermek istemiyorum. İkinci el bir modem buldum. NetMaster docsis 3.0 destekliyor. Bu modemlerde sıkıntılı diyorlar. Oyun falan oynayan birisi değilim. Öyle deli gibi tv falanda izlemiyorum. Akşamları internet üzerinden video ve yazılım geliştirme üzerine bir şeyler yapıyorum. İkinci el modemi alayım mı? Temiz duruyor. Kullanıcı 2 yıl sorunsuz kullandığını söylüyor.

    Bu arada kablolu kullanabilirim. Wi-fi için sinyal güçlendirici ilave edebilirim.

    Saygılar
  • Arkadaşıma Fatih te technicolor diye modem getirdi Turksat. 177 lira almışlar. 0 kutu

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Miraclescape

    Bende de çiftband modem var. 2.4ghz bandında 60mb alabiliyorum ama 5ghz bandında 100mb alabiliyorum. Sanırım 2.4ghz de max bu kadar hız alınabiliyor.

    Alıntıları Göster
    2.4ghz ile dusuk hiz genis alana yayin
    5ghz ile yuksek hiz dar alana yayin.

    elde edebilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NetMASTER_

    Değerli Kullanıcımız,

    Bahsettiğiniz gibi bir durum söz konusu değildir.

    1.CBW-383ZN artık satışta olmadığından ürün seçici alanında bulunmamaktadır.
    2.Yazılım güncellemeleri devam etmektedir. Ancak şu anda hiçbir modemin yazılımı sayfamızda bulunmamaktadır. Bunun nedeni her yeni yazılım sürümü servis sağlayıcınız tarafından otomatik olarak yüklenmektedir.
    3.Ürünümüze destek vermiyor olsa idik forumlarda da CBW-383ZN başlığına yanıt veriyor olmazdık.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla,
    Merhaba,
    CBW-383ZN icin firmware guncellemeleri otomatik olarak mi yapiliyor?
    Ilk zamanlar cihazda DNS degisikligi sekmesi dahi yoktu.

    Sayfanizda bu urune ait yazilim artik bulunmuyor.

    Tesekkurler,
    Iyi bayramlar.




  • yeappa kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız,

    Yazılım güncellemeleri Kablonet tarafından otomatik olarak yapılmaktadır ve Kablonet haricinde yazılım dosyaları paylaşılamamaktadır.

    Saygılarımızla.
  • yeni adresimde tekrar kablonet'e gecmek zorunda kalacagim.
    2 senedir kullanmiyorum modemi, eskiden sürekli modem bir şekilde memory leak yada ısı dan şişer, latencylar sapıtırdı.
    dns ip dağıtmaz olurdu

    açıp kapatınca düzelirdi, o yüzden zyxel vdsl modeme bağlamıştım.

    Hala aynı sorunlar devam ediyor mu, kablo performansını deneyen var mı, kamera sistemi ve plex server laptop bağlı olacak?

    Hazır taşınıyorken 5ghz Mii 3 yada tplink archer almayı planlıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NetMASTER_

    Sayın Kullanıcımız,
    Modem arayüzünde Kablosuz sekmesinde yer alan OBSS Varlığı'nın 0 (Devre Dışı) olarak ayarlanması, Band Genişliğinin 40 Mhz olarak seçilmesi ve Kontrol Kanalı İçin Yan Band (Yalnız 40 Mhz) Bölümünün Üst olarak işaretlenmesi gerekmektedir. Bu ayarların dışında Kontrol Kanalında da uygun kanalın tercih edilmesi önemlidir.
    Bahsedilen ayarların yapılmasına rağmen sorun devam ediyor ise Destek Hattımızı arayarak tarafımızca ayarların yapılandırılması konusunda yardım alabilirsiniz. Netmaster Destek hattına haftanın tüm günü 08:00- 22.00 saatleri arasında 216 – 366 66 96 numaralı telefondan ulaşarak bilgi alabilirsiniz.

    Saygılarımızla,
    STBC Tx ayarı ne olmalı stabil 100 Mbps için?


    Düzenleme: Önceki sayfalarda STBC Tx ayarı hakkında bilgi vermişsiniz, başkalarının faydalanması amacıyla mesajınızı buradan paylaşıyorum;

    quote:

    STBC TX değeri açık veya otomatik olarak kullanıldığında bağlantı sağlayan kablosuz cihazların band genişliğine göre eşit bir şekilde hız dağılımı yapar. Kapalı seçeneği seçildiğinde bağlantı sağlayan en yüksek band genişliğine sahip kablosuz istemci desteklediği hıza göre en yüksek hız değerini alır ve eşit bir şekilde hız dağılımı yapmaz. Bu nedenle Otomatik veya Açık konumda kullanılmalıdır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Leon -- 11 Ağustos 2019; 3:26:16 >




  • Bende de bu modemden var. Onceleri hizim 24mbps idi ve herhangi bir sorunum yoktu. Yaklasik bir ay once hizimi 100 mbpse yukselttim ama ondan sonra cihazda kopmalar meydana gelmeye basladi ve hiz geneldr 60 mbps civarinda hic yukselmiyor. Bu sebepten dolayi Kablonet musteri hizmetlerini aradim geldiler olcumlerini aldilar herhangi olumsuz bir seye rastlamadilar. Ama modemden olabilecegini soyledi tavsiye olarakta modem kiralamayi soyledi sanirim bayramdan sonra baska bir modem kiralayacagim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Leon kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız,

    Modem kablosuz ayarlarında STBC TX ayarı ‘OTOMATİK’ olarak seçilmelidir.

    Daha detaylı yardımcı olabilmemiz için Destek Hattımız ile irtibata geçmenizi rica ederiz.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla.
  • gunem82 kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız,

    Modeminizin kablosuz ayarlarının güncellenmesi gerekebilir. Konu ile ilgili Destek Hattımız ile irtibata geçmenizi rica ederiz.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla.
  • wireless i kapattim, kabloya gectim.
    Fakat gigabit e oturmuyor portlar, bir yerinde ayar filan mi var?

    kablolarim cat6, bakir birinci kalite, 100 mps oturuyor windows10 da surekli.
    auto neg. i de kapattim nafile
  • Ben bu ürünü 3 gün kullandım ve şehir değiştirmek durumundakalmıştım. Bulunduğum ilde kablonet yok o yüzden satıyorum. İlgilenenler benle iletişime geçebilir.
  • ranthor R kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız,

    Modem tarafında Gigabyte Ethernet için herhangi bir ayar bulunmamaktadır. Bağlantı sağladığınız istemci (pc. vs. ) destekliyor ise otomatik olarak bağlantı sağlayarak modem üzerindeki Lan ledi yeşil olarak yanacaktır. Eğer desteklemiyor ise Lan ledi turuncu olarak yanacaktır. Diğer soru ve bilgi için Destek Hattımız ile irtibata geçebilirsiniz.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla.
  • merhaba

    cbw-383z4 model modemim var, 2 sorum olacak

    1) wifi özelliğini kapattım, şu an modem ROUTER modunda ve tende marka başka bir cihaza tek ethernet çıkışı ile bağlı.

    tenhanın kendi ipsini 192.168.30.1 olarakbelirledim. netmasterın fabrika ayarı ip 192.168.0.1 olarak kaldı.

    Netmasterın üzerindeki LAN ışığı SARI renkte yanıp sönmekte. şu an için bağlantı sorunum yok ama neden sarı yanmaktadır ?



    2) netmasterı bridge moduna aldığım anda hiçbir şekilde bağlantı alamıyorum, bunun nedeni nedir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1984 -- 10 Ekim 2019; 21:4:37 >
  • 1984 kullanıcısına yanıt
    1 - Sarı ışık ethernet portlarında (genel anlamda söylüyorum) Gigabit değil de 100/10 Mbps bağlantı sağlandığını gösterir.
    Bunun sebepi Tenda'nın eth portunun gigabit desteği olmaması yada kablonun CAT5 olması olabilir.

    2 - Kullandığın Tenda cihaz router mı access point mi? Modelini yazmadığın için fikir yürütmek zor.Ayrıca WAN giriş var mı?
  • Charmlander kullanıcısına yanıt
    Hocam tenda d305 modeli, wan girişi var

    Daha once asus routerim bagliyken kullandığım kabloyu kullanıyorum o zaman sari yanmiyordu diye hatirliyorum, belki de algida secicilik, tenda sorun cikardigi icin netmasterla daha cok hasir nesirim ama artik hasir nesir olmak istemiyorum

    Netmasterla tenda arasinda ip cakismasi mi var anlamiyorum

    Şöyle sorsam

    Dhcp sunucusunu netmasterdan kapatmam lazim mi? İki tarafta da calisinca cakisir mi

    Netmasterin ipsini degistirip nasil bir ip dagilimi mantikli olur? Soyle ki netmaster 192.168.1.1 ama tendaya 192.168.40.1 verip dhcp sunucundan da 192.168.40.10 ve 254 arasi ver demek sorunlu bir ayarlama sekli mi? Sonuçta netmaster, tendaya verdigim ip aragilinin disinda bir ip almaya calisiyor. Sorun buradan da kaynaklaniyor olabilir mi?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 1984 kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız;

    Lan ışığının sarı olarak yanıp sönmesi hatta veri alışverişi olduğu ve Tenda marka cihazınızın ethernet portunun Gigabite Ethernete sahip olduğu anlamına gelmektedir.

    Netmaster modeminizi bridge moduna almak için aşağıda yer alan adımları uygulayabilirsiniz. Sorunun devam etmesi durumunda ise modeminizin yanında iken Destek Hattımız ile irtibata geçmeniz daha sağlıklı olacaktır. Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    BRIDGE MODU ÖZELLİĞİNİN KULLANIMI

    Dikkat edilmesi gereken önemli hususlar,
    • Bağlantı yapıcak Access Point, Firewall, Router vs. cihazının WAN portunun DHCP(otomatik IP) modunda olması gerekmektedir.
    • Modem brigde moduna alındıktan sonra kesinlikle 2. bir cihaz bağlantısı yapılmamalıdır.
    • Daha öncesinde statik IP var ise bu IP adresi bridge moduna alındığında değişir ve farklı bir IP adresi atanır. Kablonet ile irtibata geçerek tekrardan statik IP işleminin yapılması gerekmektedir.

    Kablolu bir şekilde modeme bağlantı sağlayıp, Web arayüzüne giriş yaptıktan sonra;
    1. Kablosuz seçeneğini tıklayıp kablosuz özelliğini devre dışı bırakarak uygula butonuna tıklayınız.( Kullanmış olduğunuz modemin modeli Infinity-401 ise üst kısımda yer alan “Kablosuz Bağlantı Tipi” seçeneğini 5Ghz seçerek aynı şekilde bu kablosuz özelliğinide devre dışı bırakarak uygula butonuna tıklayınız.)
    2. Daha sonra üst kısımdan Durum/Güvenlik seçeneklerini seçerek açılan sayfada Bridge özelliğini seçip uygula butonuna tıklayınız.
    Bilgisayar bağlantısını keserek sadece tek bir ethernet kablosu ile bağlantı yapılmak istenen cihazın (Router, Firewall vs. ) WAN portuna takınız. Modem ve diğer cihazınızı yeniden başlatarak bağlantı kurmasını bekleyiniz.

    Saygılarımızla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NetMASTER_

    Değerli Kullanıcımız;

    Lan ışığının sarı olarak yanıp sönmesi hatta veri alışverişi olduğu ve Tenda marka cihazınızın ethernet portunun Gigabite Ethernete sahip olduğu anlamına gelmektedir.

    Netmaster modeminizi bridge moduna almak için aşağıda yer alan adımları uygulayabilirsiniz. Sorunun devam etmesi durumunda ise modeminizin yanında iken Destek Hattımız ile irtibata geçmeniz daha sağlıklı olacaktır. Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    BRIDGE MODU ÖZELLİĞİNİN KULLANIMI

    Dikkat edilmesi gereken önemli hususlar,
    • Bağlantı yapıcak Access Point, Firewall, Router vs. cihazının WAN portunun DHCP(otomatik IP) modunda olması gerekmektedir.
    • Modem brigde moduna alındıktan sonra kesinlikle 2. bir cihaz bağlantısı yapılmamalıdır.
    • Daha öncesinde statik IP var ise bu IP adresi bridge moduna alındığında değişir ve farklı bir IP adresi atanır. Kablonet ile irtibata geçerek tekrardan statik IP işleminin yapılması gerekmektedir.

    Kablolu bir şekilde modeme bağlantı sağlayıp, Web arayüzüne giriş yaptıktan sonra;
    1. Kablosuz seçeneğini tıklayıp kablosuz özelliğini devre dışı bırakarak uygula butonuna tıklayınız.( Kullanmış olduğunuz modemin modeli Infinity-401 ise üst kısımda yer alan “Kablosuz Bağlantı Tipi” seçeneğini 5Ghz seçerek aynı şekilde bu kablosuz özelliğinide devre dışı bırakarak uygula butonuna tıklayınız.)
    2. Daha sonra üst kısımdan Durum/Güvenlik seçeneklerini seçerek açılan sayfada Bridge özelliğini seçip uygula butonuna tıklayınız.
    Bilgisayar bağlantısını keserek sadece tek bir ethernet kablosu ile bağlantı yapılmak istenen cihazın (Router, Firewall vs. ) WAN portuna takınız. Modem ve diğer cihazınızı yeniden başlatarak bağlantı kurmasını bekleyiniz.

    Saygılarımızla.
    Detayli yonlendirmeniz icin tesekkur ederim, bunlari ancak birkac gune uygulayip deneyebilecegim ancak aklimda tek bir soru kaldi:


    Ozellikle yazmissiniz, kablolu olarak bilgisayar baglantinizi yapip ayarlara gecin diye,

    Bu ne kadar onemlidir? Macbook proda ethernet cikisi yok, ben bastan beri netmaster ayarlarini wireless ile baglanarak yapiyordum, bu nedenle sorun yasiyor olma ihtimalim var mi?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • 1984 kullanıcısına yanıt
    Dediğin model eğer bu ise :
    www.tendacn.com
    Tenda D305 Specification-Tenda-All For Better NetWorking
    https://www.tendacn.com/en/product/specification/D305.html


    Bu cihazda ne gigabit WAN nede LAN portu var, ikisi de en fazla 100 Mbps destekliyor.Daha önceden kullandığın Asus router gbit destekliyor olabilir.

    Netmaster'ı bridge moda aldıktan sonra zaten DHCPsi otomatik devre dışı kalıyor(du).Son firmware güncellemerinde birşeyler değiştirdilerse onun hakkında bilgim yok, 1,5 yıldır kablonet kullanmıyorum.
    Cihaz bridge moda geçtikten sonra zaten ancak 192.168.100.1 IPsinden giriş yapılabiliyor(du).
    Sen Tenda'ya WAN girişinden bağlandıktan sonra istediğin gibi yapılandır IP havuzunu, onda bir sorun olmaz ama asıl sorun Tenda'nın Bridge moddaki Netmaster'la doğru iletişimi kurabilmesi.




  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.