Şimdi Ara

Netspeed'in Engelli/Şehit yakını/Gazi tarifelerinde yaptığı usulsüzlük (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
0
Favori
8.017
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
61 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • i_brahi_m İ kullanıcısına yanıt
    Turknet denedim düşman başına.İndirimide onun olsun.100 dediler 70 mbit gördük.Akşam düştü 30lara sonra 10 5 sürekli hız oynuyor dansöz gibi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Galatas4ray kullanıcısına yanıt
    Valla bilmiyorum hocam siz bilirsiniz 10 20 tl için değmez o zaman normal tarife alıp kullanacaksınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Destek

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Destek

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • VDSL olanı çok uygun bu arada hatta ISS'ler arasında en uygunu

    Netspeed'in Engelli/Şehit yakını/Gazi tarifelerinde yaptığı usulsüzlük
  • yusobreak Y kullanıcısına yanıt
    Belirttiğin madde ayrı ikinci madde için geçerli indirimden bahseden madde ise birinci madde aralarında bağlantı yok netspeeddemi çalışıyorsunuz 2. Maddeyi tam kopyalayıp koymamışsınız abc diye seçeneklere ayrılmış

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kimi kime şkayet ettiniz 😇

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kimi kime şkayet ettiniz 😇

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ercanwins kullanıcısına yanıt
    Daha önce E-Devlet'te neden netspeed yok diye sorgulamıştım Abone sayısı 200 Bin altı olunca bazı Usul, Esas ve yönetmeliklerin dışında kalıyor diye biliyorum. Dediğiniz doğruda olabilir ayrıca ekran alıntısı gizli falan değil google yazarak anında ulaşabiliyorsunuz buda PDF'si Link
    Netspeed'in Engelli/Şehit yakını/Gazi tarifelerinde yaptığı usulsüzlük




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gunpower-storm

    Espri mi yapıyorsunuz bilmem ama sadece Bursa-İstanbul'da kullanıcı sayısı 2'ye katlanır.
    Yok hocam espri falan değil 200 Bin olunca e-devlette görünmeye başlıyor o nedenle
  • yusobreak Y kullanıcısına yanıt
    200 bin ve üzerinde abonesi olan işletmeler için 2.maddede şartlar var onları belirtmiş, engelliler için işletmelere şartlar birinci maddede geçerli, 200 bin üzerinde abone ile ilgili 2. Maddeyi nasıl birinci maddeye bağladınız bağlantı kurdunuz onu anlayamadım ondan yazmıştım
    2.maddenin şıklar halinde devamı eğer işletme 200 bin üzerinde abone ye sahipse yapması gerekenler den bahsetmiş
    b) Görüntülü Çağrı Merkezi: İşitme veya konuşma engelli bireylerin, işletmeci tarafından sunulan

    hizmetlerle ilgili işlemleri gerçekleştirebilmesini teminen görüntülü olarak canlı görüşme

    sağlanabilecek bir sistemin kurulması;

    i) Bu sisteme telefon, akıllı cihaz veya bilgisayar gibi araç ve yöntemlerden en az biri kullanılarak

    bağlanılabilmesinin ve kullanılan cihazın kamerası ve ekranı vasıtasıyla işaret dilinde görüşme

    yapılabilmesinin sağlanması,

    ii) Sistemin, işletmeci tarafından ilan edilen gün ve saatlerde kullanıma hazır tutulması,

    iii) Sistem üzerinden yapılabilecek işlem çeşitliliğinin, en az çağrı merkezi vasıtasıyla sunulan

    hizmetleri kapsayacak şekilde mümkün olduğunca geniş tutulması,

    iv) Sistemin, engelli bireylerin bayilerde gerçekleştireceği işlemler sırasında bayi görevlileri ile

    engelli birey arasında iletişimin kurulması amacıyla da kullanılabilmesinin (işaret dili ile konuşma dili

    arasında uzaktan çeviri yapılması suretiyle) sağlanması,

    c) Yazılı Çağrı Merkezi: İşitme veya konuşma engelli bireylerin, işletmeci tarafından sunulan

    hizmetlerle ilgili işlemleri gerçekleştirebilmesini teminen yazılı olarak canlı görüşme sağlanabilecek

    bir sistemin kurulması;

    i) Bu sisteme telefon, akıllı cihaz veya bilgisayar gibi araç ve yöntemlerden en az biri kullanılarak

    bağlanılabilmesinin ve yazılı olarak görüşme yapılabilmesinin sağlanması,

    ii) Sistemin, işletmeci tarafından ilan edilen gün ve saatlerde kullanıma hazır tutulması,

    iii) Sistem üzerinden yapılabilecek işlem çeşitliliğinin, en az çağrı merkezi vasıtasıyla sunulan

    hizmetleri kapsayacak şekilde mümkün olduğunca geniş tutulması,
    ç) Online İşlem Merkezlerinin Etkinliği: İnternet sitesi üzerinden yapılabilecek işlem çeşitliliğinin

    teknik imkânlar dâhilinde mümkün olduğunca geniş tutulması ve bu kanaldan gerçekleştirilebilen

    işlemlerin erişilebilirliğinin sağlanması hususunda engellilerin ihtiyaçlarının dikkate alınması,

    d) Çağrı Merkezlerinde Engellilere Öncelik Tanınması: Engelli bireylere, çağrı merkezine yaptıkları

    aramalarda, doğrudan gerçek kişiye bağlanabilme seçeneği sunularak öncelik tanınması,

    e) Uzaktan Fatura Ödeme Yöntemlerinin Kısıtlanmaması: İlgili hizmetin faturasının ödenmesi

    amacıyla kullanılabilecek bir elektronik haberleşme hizmetinin borçtan dolayı kısıtlanması halinde,

    ödeme kanallarının (Fatura ödeme servisi telefon numarası veya internet adresi gibi) bu kısıtlamanın

    dışında tutularak ödeme yapılabilmesinin temin edilmesi, (Örneğin internet hizmetinin kısıtlanması

    sonucu internet faturasının, ilgili internet sayfası üzerinden ödenememesi veya telefon hattının

    kısıtlanması sonucu telefon faturasının, ilgili numara aranarak ödenememesi vb.)

    f) İnternet Sitelerinin Erişilebilirliği: İşletmecilerin internet sitelerinin; “World Wide Web Consortium”

    tarafından oluşturulan “Web İçeriği Erişilebilirlik Kılavuzu 2.0” kriterlerini AA (WCAG 2.0-AA)

    seviyesini esas alarak düzenlenmesi,

    g) Uygulamaların Erişilebilirliği: İşletmeciler tarafından akıllı cihaz, bilgisayar vb. ortamlarda

    kullanılmak üzere geliştirilen uygulamaların tasarımında teknik imkânlar dâhilinde engellilerin

    ihtiyaçlarının dikkate alınması,

    ğ) İşbu Kurul Kararının yürürlük tarihinden itibaren, yılda iki kez “Engellilere yönelik (işletmeci ismi)

    tarafından sunulan tüm hizmetlere (http://www......) internet bağlantısından ulaşabilirsiniz.” şeklindeki

    bilgilendirme mesajının işletmeci ve BTK imzalı olacak şekilde tüm abonelere SMS ile gönderilmesi,

    3) Yukarıda yer verilen hükümlerin 01/01/2019 tarihi itibariyle yürürlüğe girmesi

    hususlarına ilişkin kamuoyu görüşlerinin alınmasını teminen ilgili maddelerin Kurumumuz internet

    sitesinde 10 (on) gün süreyle yayımlanması

    hususlarına karar verilmiştir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • ercanwins kullanıcısına yanıt
    Bu durumda eğer haklı iseniz ve bu kararı alan bu firmaları denetleyen kurum BTK olduğuna göre arkadaş oraya yazsa sorununu çözülecek bu iş gibi yada yazdı da BTK redmi etti talebi ne oldu acaba?
  • Aynen öyle. Sadece Netspeed değil, aynı şeyleri TTnet ve diğerleri de yapıyor. TTnet hele facia, resmen daha kazık bir paket sunuyorlar :) Ben de o yüzden Türknet kullanıyorum. Benim de engelli tarifesi. Türknet net indirim yaptı %25
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-63EBFC49B

    Aynen öyle. Sadece Netspeed değil, aynı şeyleri TTnet ve diğerleri de yapıyor. TTnet hele facia, resmen daha kazık bir paket sunuyorlar :) Ben de o yüzden Türknet kullanıyorum. Benim de engelli tarifesi. Türknet net indirim yaptı %25
    Turknet'te fiber yok
    ADSL ve VDSL için ise netspeed'in zaten paketi var üstelik Turknet'ten daha uygun fiyata
  • 3 senedir Netspeed Fiber 50/4 mbit abonesiyim,
    Biz de başvurduk engelli Tarifesi için ama Fiberde yokmuş, ayriyeten 76 lira faturaya 9 lira modem parası eklemiş dürzüler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ''Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi'ne (CİMER) yapmış olduğunuz başvuru ilgisi nedeniyle Kurumumuza yönlendirilmiş olup, başvurunuz incelenmiştir.

    Kurumumuzca hizmete sunulan online tüketici şikayet başvuru sistemi, ilk etapta abone sayısı 200 binden fazla olan ve teknik altyapısı online şikayet başvuru sistemine uygun olan işletmeciler nezdinde uygulamaya geçirilmiş olup, abone sayısı 200 binden az olan işletmecilerin de ilerleyen süreçte online şikayet sistemine entegrasyonu konusunda çalışmalar devam etmektedir. Ancak halihazırda abone sayısı 200 binden az olan işletmecilerin kendi internet sayfalarından online şikayet başvurusu alma imkanı mevcut olup, öte yandan bu tarz işletmeciler hakkında Kurumumuza yazılı olarak başvuru yapma imkanı da bulunmaktadır.''

    Bu şekilde bir cevap geldi. Anladığım kadarıyla yazılı bir şekilde başvuru yapılırsa ilerleme sağlanabilir ancak son zamanlardaki süreklilik arz eden kesintilerden dolayı millenicom'a geçiş yaptım. Ondan dolayı şu an için başvuruyu gerçekleştirmeyi düşünmüyorum. Ayrıca engelli/şehit /gazi tarifelerine geçecek olan arkadaşlarında bilgisi olsun. Eski operatörde indirimli statüde bulunmuyorsanız yenisinin indirimli tarifesine direkt geçiş sağlayamıyorsunuz. Ben şu an ilk ay için normal tarifeye geçtim ve bir ay içinde beni indirimli tarifeye geçireceklerini söylediler. Gelişmeleri tekrardan editlerim. Süreçle ilgili sorunuz olursa her zaman cevaplamaya hazırım. Bu arada ilk ay referans koduyla giriş yaptığım içinde bedavaya geldi. Herhangi bir fatura çıkmayacak.

    Şimdi reklamlar :) Sizde referans kodu isterseniz benim kodumu kullanabilirsiniz. Bu sayede hem sizin ilk ayınız bedavaya gelir hemde ben bir ay daha indirimli kullanmış olurum. Referans kodu: CED1FCE5




  • yusobreak Y kullanıcısına yanıt

    Turknette fiber var


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.