Şimdi Ara

NİSSAN DEBRİYAJ BASKI BALATA VOLANT ARIZASINI GARANTİYE SOKMADI (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
67
Cevap
1
Favori
8.121
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: C4_1400


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Debriyaj sistemi sarf malzemesidir ve hiçbir zaman hiç bir markada garanti kapsamına girmez. Kişinin sürüş tarzına göre çok kolay şekilde aşınıp ömrü kısalabileceği için servisler haklı olarak ganrati kapsamına alınmaz. Ha lastik ha debriyaj farkı yok.

    Bu yorum ve benzerleri için konuşuyorum.
    Baskı balata volan sarf malzemesi değildir.
    Otomobilde sarf malzemesi benzindir, lpgdir, mazottur.
    Arabamın benzini bitti diye servise gitmezsiniz, garantiye sokmaya çalışmazsınız.
    Otomobil belirli ömre sahip parçalardan oluşur. Baskı balata volan lastik de bunlardan biridir.
    13.500 km'de baskı balatası biten bir araçta kasıt yoksa imalat hatası vardır.
    Böyle kabullenilmiş çaresizlikler sebebiyle yurt dışında gayet güzel garantiye girebilecek durumlar bizim ülkemize has olarak kullanıcı hatası diye nitelendiriliyor.
    Baskı balata volan grubunda bu arızaya sebep olabilecek belki 20 tane parça var.
    Bunlardan biri arızalı olamaz mı en başından beri. Elbette olabilir.
    Kullanıcı hatası burada en son sırada yer alır.
    %100 garantiden değişmelidir. Gerekirse mahkemeye gidilmelidir.

    Ayrıca baskı balata aşınmış olsa zamanla kendini belli ederdi.
    Böyle birden bire lak diye yolun ortasında kalmazsın.
    Biraz mantık yürütün.
    134.000 km'de aracımın baskı balatası bitmemişti. Bilyası dağıldı, o halde bile kullanmak durumunda kaldım 500 km kadar. Bağıra bağıra gitti araba ama yolda kalmadı.
    Kesinlikle bir arıza var ve bunun sebebi kullanıcı olamaz.

    Bu ve bunun gibi yorumlar için konuşuyorum.
    Otomobillerde normal mekanik parçalardan daha yoğun kullanılan, ömrü daha kısa ve özellikle kullanıcı, yol, kullanım yoğunluğuna göre ömrü hızlı kısalan ve otomobilin ömründe mekanik aksama göre pek çok defa yenilenmesi gereken parçalar sarf malzemesi olarak kabul edilir.

    Silecek,
    lastikler,
    filtreler,
    fren balataları
    debriyaj balatası
    devriyaj baskısı ve bilyası

    gibi parçalar aracın genel mekanik aksamına göre kısa ömürlü, kullanım yoğunluğuna göre değişken ömre sahip sarp malzemesi parçalardır. Elbette normal şartlarda 13500kmde bir debriyaj setinin tükenmesi beklenemez. Ama arabayı rezil kullanan birisini 2 kere aracı vermeniz debriyaja ciddi hasar verebilir. Uzun yol kullanılsa 150bin km gidebilecek bir sistem, ağır dur kalk trafikte 60binde bitebilir. Arabayı hunharca süren birisi değil 13500, 5bin kmde bile balatayı bitirebilir, baskı plakasına zarar verebilir, volantta üretim hatası yoksa, baskısı bitmiş araçla inatla sürmeye devam etmek volantı kullanılamayacak duruma getirebilir.

    Yolda bırakacak kadar ömrü tükenmiş devriyaj sistemi bu hale gelmeden çok önce sürücüye bunun belirtilerini gösterir. Yolda kalacak kadar inat etmek volana kesin zarar verir.

    Bütün bunlar çok kısa zamanda kötü sürüşle de olabilir, üretim hatasından kaynakli bir parçanın veya fabrikada hatalı montajın kıvılcımı ateşlemesiyle de olabilir. Sorun bunu kolay kolay firmaya kabul ettiremeyecek olmanızdır. Çünkü kötü sürüşle baskıya zarar verebilecğeiniz ve kısa sürede zarar verebilecğeiniz bilinen bir durum. Belki araç bir kaç kere kötü süren birine verildi, iki gecede rezil etti, belki araç alttan şanzıman kutusuna darbe aldı, belki aracın şanzımana su girdi, belki üretim hatası parça yaptı, belki montaj hatası buna neden oldu. Bunu bilemeyiz ve neyin ne olduğu kolay kolay anlaşılamaz.

    Elbette 13500, ve volant dişi kırmaya kadar gidecek durum, üstüne üstlük 25 sene tecrübeli bir şöförün bunları yaşaması sorunu daha çok parça ya da montaja yönlendirse de dediğim gibi kullanıma göre çok değişken parçalar olmalarından mütevellit kolay kolay firmalara bunu kabul ettiremezsiniz. Çok nadir durumlar dışında da hiç bir firma baskı balatayı garantiye almaz.

    O zaman 70-80binde balatası biten de servise gitsin debriyaj değişimi istesin, gerekçe de normalde debriyajın 120bin km veya üzerinde gidebileceğini sunsun. Böyle bir şey yok malesef.

    Burada tek avantaj bunun çok az kullanımla gerçekleşmiş olması 13500 gibi. Biraz üstüne gitmekle firmaya üretim ya da montaj hatası kabul ettirelebilir, ama pek ihtimal vermiyorum. Yapsa yapsa belki toyota yapar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: şevketarda

    Tüketici mahkemesine maddi manevi dava açıyorum bakacağız sonuç ne olacak oradan bir soruç çıkmazsa normal mahkeme açacagım..

    Baskı plakanızın üstü yanık dolu, yanıksız yer kalmamış resmen. Balatanız çok iyi durumda, ama balata iyi bile olsa baskıdaki ve volanttaki yanıklar sağlam tutuşu engeller ve kavrama sekmeli olur, bu da vuruntu yapar ve volanta zarar verir.

    Şimdi konuda başından beri konuşulan şey 13500de debriyak bitmesi olayına gelirsek, balatanızda sorun yok, gayet iyi durumda. Ancak baskı plakanız ve volant çok yanmış. Bunun olması için kullanıcının çok fazla yarım debriyakla kullanıp debriyajı sık sık yakması lazım. Şimdi size sormak istediklerim var:

    siz bu aracı 0km yeni mi aldınız? kısa süre mi tecrübeniz oldu sürşünde?
    arac kalkışlarda kaçırma, titreme, vuruntu hiç mi hissetmediniz?
    yolda kaldım demişsiniz, yolda kalma aşamasına gelmeden önce araçta hiç bir titreme, vuruntu olmadı mı aniden pat diye durduk yere mi yolda kaldınız?

    Eğer tüm bunlar aniden olduysa o zaman debriyaj montajında bir sorun olmuş olabilir fabrikada. Çünkü balatanız taptaze, daha çok uzun gidermiş. Size yanıklar sorun açmış. Yok eğer bunlar aniden olmamışsa bir süredir bu titremeler, vuruntular, kaçırma hissi vardıysa sorun sizin bu şekilde sürmeye devam etmiş olmanızdandır. %100.

    Eğer öyleyse keşke sürmeye devam etmeseydiniz, çünkü o zaman servise karşı elinizde koz olurdu, daha 10bin küsürdeki araba vuruntu yapıyorbakın şuna diye.




  • Sarf malzemesi diye bir durum yok. Firma üretim hatası olup olmadığını kontrol etmeden, arızanın tamamen kullanıcı hatası kaynaklı olduğunu ortaya koymadan, ben bunu garanti kapsamına sokmam diyemez. Ki bunu ortaya koyması çok zor. Triger kayışı da sarf malzemesi, 5000 km' de kopup motoru dağıttığında da mı sarf malzemesi diyeceksiniz. En iyisini yapmışsınız mahkemeye giderek. Faiziyle zararınızı karşılayacaklar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: şevketarda

    Tüketici mahkemesine maddi manevi dava açıyorum bakacağız sonuç ne olacak oradan bir soruç çıkmazsa normal mahkeme açacagım..

    Baskı plakanızın üstü yanık dolu, yanıksız yer kalmamış resmen. Balatanız çok iyi durumda, ama balata iyi bile olsa baskıdaki ve volanttaki yanıklar sağlam tutuşu engeller ve kavrama sekmeli olur, bu da vuruntu yapar ve volanta zarar verir.

    Şimdi konuda başından beri konuşulan şey 13500de debriyak bitmesi olayına gelirsek, balatanızda sorun yok, gayet iyi durumda. Ancak baskı plakanız ve volant çok yanmış. Bunun olması için kullanıcının çok fazla yarım debriyakla kullanıp debriyajı sık sık yakması lazım. Şimdi size sormak istediklerim var:

    siz bu aracı 0km yeni mi aldınız? kısa süre mi tecrübeniz oldu sürşünde?
    arac kalkışlarda kaçırma, titreme, vuruntu hiç mi hissetmediniz?
    yolda kaldım demişsiniz, yolda kalma aşamasına gelmeden önce araçta hiç bir titreme, vuruntu olmadı mı aniden pat diye durduk yere mi yolda kaldınız?

    Eğer tüm bunlar aniden olduysa o zaman debriyaj montajında bir sorun olmuş olabilir fabrikada. Çünkü balatanız taptaze, daha çok uzun gidermiş. Size yanıklar sorun açmış. Yok eğer bunlar aniden olmamışsa bir süredir bu titremeler, vuruntular, kaçırma hissi vardıysa sorun sizin bu şekilde sürmeye devam etmiş olmanızdandır. %100.

    Eğer öyleyse keşke sürmeye devam etmeseydiniz, çünkü o zaman servise karşı elinizde koz olurdu, daha 10bin küsürdeki araba vuruntu yapıyorbakın şuna diye.

    Daha önce belirttiğim gibi yeniden özetleyelim bu aracı benden başka hiçbir kimse kullanmadı her şeyden önemlisi çok titizim benden kimse araçta istemez vermem de daha önce belirttiğim gibi 12 yaşında olan oğlumun adına kayıtlı engelli aracıdır bir başkası yasal olarak zaten kullanamaz!! bu konuda kendimden o kadar eminim ki !!bu aracı Ben sıfır aldım 18 ay oldu alalı Yolda kaldıgım noktaya kadar hiçbir anormallik hissetmedim ne kaçırma ne vurma ne titreme ne viteslerde zorlama ne Araçta bir bağırma hiçbir belirti olmadı olaydan 3 gün kadar önce Manisa'dan Sinop'a gittim performans olarak mükemmel bir şekilde gitti gittiğim yerde de kullandım son arızanın olduğu 1 gün önce 50 kilometrelik bir yola gittimgeldim Manisa'ya tekrar geri dönüşte yaklaşık 20 kilometrelik bir mesafede Yolda kaldım ..araç birden normalinden fazla bağırmaya başladı hemen koku geldi bir problem olduğunu Anladım zaten 25. 30 metre kadar gittim hemen çektim kenara Nissan Yol Yardımını aradım en yakın Samsun' nissan Asal Otomotiv servisine çekildi aynen bu yaşadıklarımı defalarca anlatmama rağmen itiraz etmeme rağmen Üç tane genç bayan 5 dakika sözde Mini toplantı olumsuz kararını verdiler tabi bu arada nissan müşteri hizmetlerini de aramıştım daha önce!! Nissan müşteri hizmetleri de servis toplantısından 5 dk sonra Geriye döndüler arızanın garantiye giremeyeceğini belirtiler tekrar gene karşılıklı yorumlar ama maalesef sonuç değişmedi Ben de başka alternatifi olmadığı için orada nissan Samsun Asal Otomotiv servisinde yaptırmak zorunda kaldım mücadelem bundan sonra yasal olarak devam edecek .son özetlersek nissan ortakları olan servis bu oluşan arızaya kesinlikle adil bir karar vermedi önyargılı baktıgını Gözlemledim 13500 km bir araçta oluşmuş Bu arızayı çok iyi incelemeleri gerekiyordu ama araç Daha çekici de yoldayken hemen hemen belli ettiler niyetlerini!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi şevketarda -- 14 Ağustos 2017; 11:53:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN

    Olay Nissan veya X Y Z firması değil... Piyasadaki otomobil firmalarından çok iddalı konuşmayayım ama %99 u böyle bir talebi "Kullanıcı hatası" der ve garanti kapsamına sokmaz...

    Heee belki bir iki tanesi uzuuuuuun süren yazışmalar , telefon trafiği araya hatırlı birilerinin girmesi ile belki parça bedelini karşılar işçiliği sizden alır ama bu da kesin değildir....

    Araçlarda bir karakutu vs olmadığı için sarf malzeme kırımlarında firmalar olayı net olarak bilemedikleri için garanti kapsamında değerlendirmezler...

    Siz Nissanın yerinde olun... Bir müşteri geldi dedi ki aracın Debriyaj baskı balatası bitmiş... Ne dersiniz ki...
    Eeee tabi hemen değiştirelim demez hiç bir firma...

    Tamam doğru haklısınız da 13500 kilometrede olan bir araçta olursa bu arıza çok iyi yorumlamak gerekir diye düşünüyorum 80 bin 100 bine gelmiş olsa belki normal bir durum diyebilirim!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: şevketarda

    Tüketici mahkemesine maddi manevi dava açıyorum bakacağız sonuç ne olacak oradan bir soruç çıkmazsa normal mahkeme açacagım..

    Baskı plakanızın üstü yanık dolu, yanıksız yer kalmamış resmen. Balatanız çok iyi durumda, ama balata iyi bile olsa baskıdaki ve volanttaki yanıklar sağlam tutuşu engeller ve kavrama sekmeli olur, bu da vuruntu yapar ve volanta zarar verir.

    Şimdi konuda başından beri konuşulan şey 13500de debriyak bitmesi olayına gelirsek, balatanızda sorun yok, gayet iyi durumda. Ancak baskı plakanız ve volant çok yanmış. Bunun olması için kullanıcının çok fazla yarım debriyakla kullanıp debriyajı sık sık yakması lazım. Şimdi size sormak istediklerim var:

    siz bu aracı 0km yeni mi aldınız? kısa süre mi tecrübeniz oldu sürşünde?
    arac kalkışlarda kaçırma, titreme, vuruntu hiç mi hissetmediniz?
    yolda kaldım demişsiniz, yolda kalma aşamasına gelmeden önce araçta hiç bir titreme, vuruntu olmadı mı aniden pat diye durduk yere mi yolda kaldınız?

    Eğer tüm bunlar aniden olduysa o zaman debriyaj montajında bir sorun olmuş olabilir fabrikada. Çünkü balatanız taptaze, daha çok uzun gidermiş. Size yanıklar sorun açmış. Yok eğer bunlar aniden olmamışsa bir süredir bu titremeler, vuruntular, kaçırma hissi vardıysa sorun sizin bu şekilde sürmeye devam etmiş olmanızdandır. %100.

    Eğer öyleyse keşke sürmeye devam etmeseydiniz, çünkü o zaman servise karşı elinizde koz olurdu, daha 10bin küsürdeki araba vuruntu yapıyorbakın şuna diye.

    Yanık falan değil onlar. Zaten yanması için balatanin da yanması lazım. Bu üç parça balata arada olacak şekilde sandiviç gibi birbirine baskı halindedir. Plaka ve volan yanacak ama balata sağlam kalacak diyorsunuz siz. Böyle birşey mümkün değil. Araç hiç belirti vermeden aniden bozulmuş. Belli ki bişeyler kırılmış ve araya kaçmış .

    Hala kullanıcı hatası ısrarı yersiz oluyor.

    Servis denen üçkağıtçıların lafları da önemli değil. Mahkeme ve bilir kişi bu kararın doğrusunu verecektir.



    Baskı balata sarf malzemesi değildir. Makinanın bir elemanıdır. Zamanla aşının bitmesi onu sarf malzemesi yapmaz. Sizin mantığınızdan gidersek her şey sarf malzemesi oluyor. Motor da aşınıyor. Sübap aşınıyor. Değiştiriliyor. 13.500 kmde yağ yakmaya başlayan arabayı da garantiye sokmasınlar bu mantıkla. Öyle ya.kullanıcı isterse bozabilir motoru.

    Kullanıcı hatası yok burada . Onda hem fikirsek ona göre konu sahibini yonlendirin. Servislerin ağzıyla konuşmayalım. Olması gerekeni yazalım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: C4_1400


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: şevketarda

    Tüketici mahkemesine maddi manevi dava açıyorum bakacağız sonuç ne olacak oradan bir soruç çıkmazsa normal mahkeme açacagım..

    Baskı plakanızın üstü yanık dolu, yanıksız yer kalmamış resmen. Balatanız çok iyi durumda, ama balata iyi bile olsa baskıdaki ve volanttaki yanıklar sağlam tutuşu engeller ve kavrama sekmeli olur, bu da vuruntu yapar ve volanta zarar verir.

    Şimdi konuda başından beri konuşulan şey 13500de debriyak bitmesi olayına gelirsek, balatanızda sorun yok, gayet iyi durumda. Ancak baskı plakanız ve volant çok yanmış. Bunun olması için kullanıcının çok fazla yarım debriyakla kullanıp debriyajı sık sık yakması lazım. Şimdi size sormak istediklerim var:

    siz bu aracı 0km yeni mi aldınız? kısa süre mi tecrübeniz oldu sürşünde?
    arac kalkışlarda kaçırma, titreme, vuruntu hiç mi hissetmediniz?
    yolda kaldım demişsiniz, yolda kalma aşamasına gelmeden önce araçta hiç bir titreme, vuruntu olmadı mı aniden pat diye durduk yere mi yolda kaldınız?

    Eğer tüm bunlar aniden olduysa o zaman debriyaj montajında bir sorun olmuş olabilir fabrikada. Çünkü balatanız taptaze, daha çok uzun gidermiş. Size yanıklar sorun açmış. Yok eğer bunlar aniden olmamışsa bir süredir bu titremeler, vuruntular, kaçırma hissi vardıysa sorun sizin bu şekilde sürmeye devam etmiş olmanızdandır. %100.

    Eğer öyleyse keşke sürmeye devam etmeseydiniz, çünkü o zaman servise karşı elinizde koz olurdu, daha 10bin küsürdeki araba vuruntu yapıyorbakın şuna diye.

    Yanık falan değil onlar. Zaten yanması için balatanin da yanması lazım. Bu üç parça balata arada olacak şekilde sandiviç gibi birbirine baskı halindedir. Plaka ve volan yanacak ama balata sağlam kalacak diyorsunuz siz. Böyle birşey mümkün değil. Araç hiç belirti vermeden aniden bozulmuş. Belli ki bişeyler kırılmış ve araya kaçmış .

    Hala kullanıcı hatası ısrarı yersiz oluyor.

    Servis denen üçkağıtçıların lafları da önemli değil. Mahkeme ve bilir kişi bu kararın doğrusunu verecektir.



    Baskı balata sarf malzemesi değildir. Makinanın bir elemanıdır. Zamanla aşının bitmesi onu sarf malzemesi yapmaz. Sizin mantığınızdan gidersek her şey sarf malzemesi oluyor. Motor da aşınıyor. Sübap aşınıyor. Değiştiriliyor. 13.500 kmde yağ yakmaya başlayan arabayı da garantiye sokmasınlar bu mantıkla. Öyle ya.kullanıcı isterse bozabilir motoru.

    Kullanıcı hatası yok burada . Onda hem fikirsek ona göre konu sahibini yonlendirin. Servislerin ağzıyla konuşmayalım. Olması gerekeni yazalım.

    Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi oluyorsunuz.

    Orada bariz şekilde yanıklar var. Balatanın yanması diye bir şey olmaz. Balata aşınır. Baskı plakası ve volan üzerinde de yanıklar oluşur. Yüksek sürtünmeden artan ısı nedeniyle çeliğin kimyası bozulur, yanar ve rengi maviye döner, buna metalurjide menevişlenme denir hatta. Konu sahibinin paylaştığı fotolarında baskı plakası ve volanında pek çok yanık noktalar var. Bunlar normal değil, bu noktaların bir iki tane ufak olması bile o kısımlarda sürtünme kaybı dolayısıyla kavrama kaybı yaratır. İyi durumdaki volant ve baskı plakasının yüzü tertemiz olur, sıfır hali de ayna gibidir zaten. Burada resimleri tekrar incelerseniz üstünün yanık ve aşınma izleriyle dolu olduğunu görürsünüz. Aşağıdaki resimde balatadaki yanık ve aşınan noktalara bir başka örnek. Görüldüğü üzere bunların bir kaç tane olması bile debriyaj değişimine sebep olurken, konu sahibinin parçaları tamamen aşınmış.

    NİSSAN DEBRİYAJ BASKI BALATA VOLANT ARIZASINI GARANTİYE SOKMADI

    bu da çok aşınmış bir volan örneği

    NİSSAN DEBRİYAJ BASKI BALATA VOLANT ARIZASINI GARANTİYE SOKMADI

    Ayrıca siz kabul etseniz de etmesaeniz de yetkili servisler için baskı balata sarf malzemesidir. Lafımı çevirmeyin, aracın mekanik aksamından ayrı olarak; kullanımına göre ömrü kısayıp uzayabilen ve aracın ömrü boyunca pek çok defa yenilenen parçalardır diyorum baskı balata. Aracı istediğiniz gibi sürün 5bin kmde sübabın ömrünü bitiremezsiniz çünkü o sizden bağımsız hassas bir mekanik düzende çalışan parçadır. Baskı balata ise siz nasıl sürüyorsanız ömrü de ona göre değişen, sürekli aşınan bir parçadır.


    Kullanıcı hatasının olup olmadığı konusu iki fotoya bakarak bana ya da size düşmez. Onu işin uzmanı bilir kişi karar verecektir. Ben de burada araç sahibini kusurlu bulmuyorum zaten, servisin nasıl yaklaşacağını ve neden öyle yaklaşacağını yazıyorum. Buna karşı çözüm de hukuktur ki kendisi başvurmuş zaten. Servis ağzıyla değil, akılla mantıkla konuşuyorum anlayana, konuyu da daha fazla uzatmaya gerek yok, debriyaj değişmiş, hukuki adımlar da atılmış. Bize düşen sonucu beklemek ve görmek olacaktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lord Sparhawk -- 13 Ağustos 2017; 1:22:15 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: C4_1400


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Debriyaj sistemi sarf malzemesidir ve hiçbir zaman hiç bir markada garanti kapsamına girmez. Kişinin sürüş tarzına göre çok kolay şekilde aşınıp ömrü kısalabileceği için servisler haklı olarak ganrati kapsamına alınmaz. Ha lastik ha debriyaj farkı yok.

    Bu yorum ve benzerleri için konuşuyorum.
    Baskı balata volan sarf malzemesi değildir.
    Otomobilde sarf malzemesi benzindir, lpgdir, mazottur.
    Arabamın benzini bitti diye servise gitmezsiniz, garantiye sokmaya çalışmazsınız.
    Otomobil belirli ömre sahip parçalardan oluşur. Baskı balata volan lastik de bunlardan biridir.
    13.500 km'de baskı balatası biten bir araçta kasıt yoksa imalat hatası vardır.
    Böyle kabullenilmiş çaresizlikler sebebiyle yurt dışında gayet güzel garantiye girebilecek durumlar bizim ülkemize has olarak kullanıcı hatası diye nitelendiriliyor.
    Baskı balata volan grubunda bu arızaya sebep olabilecek belki 20 tane parça var.
    Bunlardan biri arızalı olamaz mı en başından beri. Elbette olabilir.
    Kullanıcı hatası burada en son sırada yer alır.
    %100 garantiden değişmelidir. Gerekirse mahkemeye gidilmelidir.

    Ayrıca baskı balata aşınmış olsa zamanla kendini belli ederdi.
    Böyle birden bire lak diye yolun ortasında kalmazsın.
    Biraz mantık yürütün.
    134.000 km'de aracımın baskı balatası bitmemişti. Bilyası dağıldı, o halde bile kullanmak durumunda kaldım 500 km kadar. Bağıra bağıra gitti araba ama yolda kalmadı.
    Kesinlikle bir arıza var ve bunun sebebi kullanıcı olamaz.

    Bu ve bunun gibi yorumlar için konuşuyorum.
    Otomobillerde normal mekanik parçalardan daha yoğun kullanılan, ömrü daha kısa ve özellikle kullanıcı, yol, kullanım yoğunluğuna göre ömrü hızlı kısalan ve otomobilin ömründe mekanik aksama göre pek çok defa yenilenmesi gereken parçalar sarf malzemesi olarak kabul edilir.

    Silecek,
    lastikler,
    filtreler,
    fren balataları
    debriyaj balatası
    devriyaj baskısı ve bilyası

    gibi parçalar aracın genel mekanik aksamına göre kısa ömürlü, kullanım yoğunluğuna göre değişken ömre sahip sarp malzemesi parçalardır. Elbette normal şartlarda 13500kmde bir debriyaj setinin tükenmesi beklenemez. Ama arabayı rezil kullanan birisini 2 kere aracı vermeniz debriyaja ciddi hasar verebilir. Uzun yol kullanılsa 150bin km gidebilecek bir sistem, ağır dur kalk trafikte 60binde bitebilir. Arabayı hunharca süren birisi değil 13500, 5bin kmde bile balatayı bitirebilir, baskı plakasına zarar verebilir, volantta üretim hatası yoksa, baskısı bitmiş araçla inatla sürmeye devam etmek volantı kullanılamayacak duruma getirebilir.

    Yolda bırakacak kadar ömrü tükenmiş devriyaj sistemi bu hale gelmeden çok önce sürücüye bunun belirtilerini gösterir. Yolda kalacak kadar inat etmek volana kesin zarar verir.

    Bütün bunlar çok kısa zamanda kötü sürüşle de olabilir, üretim hatasından kaynakli bir parçanın veya fabrikada hatalı montajın kıvılcımı ateşlemesiyle de olabilir. Sorun bunu kolay kolay firmaya kabul ettiremeyecek olmanızdır. Çünkü kötü sürüşle baskıya zarar verebilecğeiniz ve kısa sürede zarar verebilecğeiniz bilinen bir durum. Belki araç bir kaç kere kötü süren birine verildi, iki gecede rezil etti, belki araç alttan şanzıman kutusuna darbe aldı, belki aracın şanzımana su girdi, belki üretim hatası parça yaptı, belki montaj hatası buna neden oldu. Bunu bilemeyiz ve neyin ne olduğu kolay kolay anlaşılamaz.

    Elbette 13500, ve volant dişi kırmaya kadar gidecek durum, üstüne üstlük 25 sene tecrübeli bir şöförün bunları yaşaması sorunu daha çok parça ya da montaja yönlendirse de dediğim gibi kullanıma göre çok değişken parçalar olmalarından mütevellit kolay kolay firmalara bunu kabul ettiremezsiniz. Çok nadir durumlar dışında da hiç bir firma baskı balatayı garantiye almaz.

    O zaman 70-80binde balatası biten de servise gitsin debriyaj değişimi istesin, gerekçe de normalde debriyajın 120bin km veya üzerinde gidebileceğini sunsun. Böyle bir şey yok malesef.

    Burada tek avantaj bunun çok az kullanımla gerçekleşmiş olması 13500 gibi. Biraz üstüne gitmekle firmaya üretim ya da montaj hatası kabul ettirelebilir, ama pek ihtimal vermiyorum. Yapsa yapsa belki toyota yapar.



    BU YAZIYI BAŞKA BİR ŞİKAYET FORUM SAYFASINDA BULDUM NİSSANDA AYNI PROPLEMİ YAŞAYIP BAŞKA MAGDUR OLANLAR
    DA VARMIŞ!!
    alıntıdır! not bu konunun sahibine teknik olarak nasıl ulaşıp nasıl sonuçlandıgı ile bilgi alabilirim .profilinde hiç bilgi yok..

    Şikayetvar Logo Ahmet Şikayetleri

    Ahmet
    FRİEDRİCHSHAFEN
    29 Haziran

    Nissan Kullanıcı Hatası Bahanesi Üretip Faturayı Bana Kesmeye Çalışıyorlar.

    bu şikayeti yazmadan aracımın şu anda bulunduğu Eskişehir Teknik Oto Nissan Servisi ile defalarca konuştum. Nissan müşteri hizmetlerine de telefonla başvurdum, genel Müdürü ve CRM Ekip Lideri'ne kadar mesaj attım ama halen çözüm yok. Aracım: Nissan Qashqai (2015 1.5dcı Sky Pack).

    26.06.2017 (bayramın ikinci günü) Kütahya'da aracımın debriyajı boşaldı ve vites geçmedi, hemen sağa çektim Nissan Yol Yardım ile Teknik Oto'ya aracım çekildi. Yapılan kontrolde debriyaj baskı balatası kırılmış ve Volant'ın içine de gitmiş. Toplam 8 bin TL gibi bir bedeli kullanıcı hatası ayağına benden almaya çalışıyorlar. Aracım garantide ve henüz 30 bin km. Bu kilometrede debriyaj baskı balata mı değişirmiş, çok belli diskte problem var. Diyorlar ki yarım debriyaj kullanılmış vs. Yahu 25 senelik aktif sürücüyüm, 4 tane kendime ait aracım oldu. Ömrümde böyle şey görmedim. Sorunum çözülmedi halen!

    Nissan Kullanıcı Hatası Bahanesi Üretip Faturayı Bana Kesmeye Çalışıyorlar.

    Ahmet profil resmi Ahmet 2.712
    Nissan Temsilcisi
    Sayın Y.
    Başvurunuz ile ilgili konu araştırılarak tarafınıza bilgi verilmesi sağlanacakdır
    Saygılarımızla,

    Nissan Otomotiv AŞ
    30 Haziran 2017
    AraŞikayet YazŞikayetlerim BildirimlerProfil
    arızalı volant.baskı.balata. parçalarının fotoları
    NİSSAN DEBRİYAJ BASKI BALATA VOLANT ARIZASINI GARANTİYE SOKMADI



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi şevketarda -- 13 Ağustos 2017; 18:16:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN

    Olay Nissan veya X Y Z firması değil... Piyasadaki otomobil firmalarından çok iddalı konuşmayayım ama %99 u böyle bir talebi "Kullanıcı hatası" der ve garanti kapsamına sokmaz...

    Heee belki bir iki tanesi uzuuuuuun süren yazışmalar , telefon trafiği araya hatırlı birilerinin girmesi ile belki parça bedelini karşılar işçiliği sizden alır ama bu da kesin değildir....

    Araçlarda bir karakutu vs olmadığı için sarf malzeme kırımlarında firmalar olayı net olarak bilemedikleri için garanti kapsamında değerlendirmezler...

    Siz Nissanın yerinde olun... Bir müşteri geldi dedi ki aracın Debriyaj baskı balatası bitmiş... Ne dersiniz ki...
    Eeee tabi hemen değiştirelim demez hiç bir firma...

    NİSSANDA BÖYLE ŞİKAYETLER SIK RASTLANIYO DEMEKKİ !! Başka bir şikayet forum sayfasından alıntıdır! not bu konunun sahibine teknik olarak nasıl ulaşıp nasıl sonuçlandıgı ile bilgi alabilirim .profilinde hiç bilgi yok..

    Şikayetvar Logo Ahmet Şikayetleri

    Ahmet
    FRİEDRİCHSHAFEN
    29 Haziran

    Nissan Kullanıcı Hatası Bahanesi Üretip Faturayı Bana Kesmeye Çalışıyorlar.

    bu şikayeti yazmadan aracımın şu anda bulunduğu Eskişehir Teknik Oto Nissan Servisi ile defalarca konuştum. Nissan müşteri hizmetlerine de telefonla başvurdum, genel Müdürü ve CRM Ekip Lideri'ne kadar mesaj attım ama halen çözüm yok. Aracım: Nissan Qashqai (2015 1.5dcı Sky Pack).

    26.06.2017 (bayramın ikinci günü) Kütahya'da aracımın debriyajı boşaldı ve vites geçmedi, hemen sağa çektim Nissan Yol Yardım ile Teknik Oto'ya aracım çekildi. Yapılan kontrolde debriyaj baskı balatası kırılmış ve Volant'ın içine de gitmiş. Toplam 8 bin TL gibi bir bedeli kullanıcı hatası ayağına benden almaya çalışıyorlar. Aracım garantide ve henüz 30 bin km. Bu kilometrede debriyaj baskı balata mı değişirmiş, çok belli diskte problem var. Diyorlar ki yarım debriyaj kullanılmış vs. Yahu 25 senelik aktif sürücüyüm, 4 tane kendime ait aracım oldu. Ömrümde böyle şey görmedim. Sorunum çözülmedi halen!

    Nissan Kullanıcı Hatası Bahanesi Üretip Faturayı Bana Kesmeye Çalışıyorlar.

    arızalı parçaların fotoları
    NİSSAN DEBRİYAJ BASKI BALATA VOLANT ARIZASINI GARANTİYE SOKMADI

    Ahmet profil resmi Ahmet 2.712
    Nissan Temsilcisi
    Sayın Y.
    Başvurunuz ile ilgili konu araştırılarak tarafınıza bilgi verilmesi sağlanacakdır
    Saygılarımızla,

    Nissan Otomotiv AŞ
    30 Haziran 2017
    AraŞikayet YazŞikayetlerim BildirimlerProfil



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi şevketarda -- 13 Ağustos 2017; 17:12:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: şevketarda

    sende sakatlanırsan indirimli araba alabilirsin belki başına gelir birgün !!!

    Terbiyesizliğin lüzumu yok. Seviyesiz adam. Böyle dua edeceğine önce tüm bunlar niye benim başıma geliyor diye bir düşün istersen. Bu kadar paraya da düşkün olma. Hayatta çok daha önemli şeyler var. Sağlık gibi. Bela okur gibi cevap yazacağına önce bunu bir gözden geçir.
  • asıl terbiyesiz sensin cevap alınca hoplamayacaksın insana saygılı olcaksın özürlülerin kaç para indirimli araç aldıgı hesap tablosu çıkarmışsın sana mı düştü özürlülerin kaç araçta kaç para karda oldukları bu yapmış oldugun hesaplada bütün özürlülere terbiyesizlik ettin. rencide ettin aşagıladın resmen!!kimsin sen !!kimin aç gözlü oldugu yapmış oldugun sözde yorumla ortada !!konu neydi sen neden bahsettiyini. hatırlıyomusun !! not senin bana yapmış oldugun sözde yorumunu şikayet ettiyim için silindi ...

    Bütün Forumdaki arkadaşlardan da özür dilerim böyle saçma sapan bir soruya cevap vermek zorunda kaldığım için Forumu kirlettiğim için!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi şevketarda -- 14 Ağustos 2017; 19:11:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sonra neden her 3 araçtan 1 i renault. baskı balata 8 bin lira. hey yavrum benim.
  • Öncelikle geçmiş olsun.

    Arabalarda sarf malzeme olarak görebileceğimiz;

    - Ön ve arka fren balataları

    - Baskı balata

    - Baskı balataya bağlı ekipmanlar

    - Silecekler

    - Xenon hariç halojen far ampülleri

    - Lastikler

    - Jantlar

    vb... parçalar çoğunlukla üretim hatası yoksa garantiye girmez. Çünkü bunlar dış etkenlerden veya sürüşe göre etkilenen parçalar.

    Mesela Ankara'da aynı arabadan alan birisi sileceğini 4 yılda bir değiştirir, Trabzon'da aynı arabayı alan birisi yılda 1 defa değiştirebilir.

    Aynı şekilde sürekli dur-kalk trafikte araç kullanan birinin arabasının baskı balata ömrü ile sürekli uzun yolda araba kullanan birinin baskı balata ömrü çok farklı çıkar.


    Ama bu Nissan'lar da baskı balata sorunları, şanzıman sorunları sık yaşanmaya başladığı gibi, firma garanti konusunda toplu iğne kadar güven de vermiyor.

    Bu yüzden her zaman dediğim gibi, Japon'ların sorunsuzluğu ile sorun yaşayana kadar, Alman'ların sorunlarıyla sorun yaşamayı defalarca tercih ederim.

    Japon firmalarının Türkiye'de ki servisleri ve garanti politikaları rezalet tek kelimeyle.




  • Baskı balata 13 bin kilometre boyunca yarım debriyaj yapmadıysanız kolay kolay bitmez. Kaldı ki 20 yıllık bir şoförsünüz. Muhtemelen debriyaj kullanımınızda herhangi bir acemilik yoktu.

    Servisten faturanızı aldıysanız bilirkişi raporu ile çok yüksek ihtimalle zararınızı karşılayacaklardır.
  • tşk ederim verdiyiniz bilgiler dogrudur . tamam ok defalarca özetlediyim gibi hiçbir aykırı kullanı mım olma masına rağmen 13500 km de araç baskı balata Volant arızası yapıp yolda kalıyorsa !!daha yolda çekici deyken araç hemen kullanıcı hatasına bağlayıp faturayı vatandaşa kesmeleri !! ne kadar adil karar vermediklerini görebiliyorsun !!Bu arıza Nissan. samsun asal servisi tarafından detaylı bir şekilde incelenip . bir karar verilmesi gerekiyordu. Tamamen Ön yargı ile karar verdiklerine şahit oldum .. kısaca özetlersek Nissan aldığıma gerçekten pişman oldum..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • azizerkan07 A kullanıcısına yanıt
    evet faturalarını aldım .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast


    quote:

    Orijinalden alıntı: şevketarda

    PARÇALARI ALDIM

    parçaların detaylı fotoğraflarını paylaşırsanız naçizane tecrübeli bir göz ile bakabilirim.

    slm DU HAST bey parçaların fotolarını paylaşmamı istemiştiniz buyrun size fotoları mümkünse görüş &bilgi paylaşımında bulunabilirseniz sevinirim..tşk
    NİSSAN DEBRİYAJ BASKI BALATA VOLANT ARIZASINI GARANTİYE SOKMADINİSSAN DEBRİYAJ BASKI BALATA VOLANT ARIZASINI GARANTİYE SOKMADI



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi şevketarda -- 15 Ağustos 2017; 21:35:21 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: şevketarda


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: C4_1400


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Debriyaj sistemi sarf malzemesidir ve hiçbir zaman hiç bir markada garanti kapsamına girmez. Kişinin sürüş tarzına göre çok kolay şekilde aşınıp ömrü kısalabileceği için servisler haklı olarak ganrati kapsamına alınmaz. Ha lastik ha debriyaj farkı yok.

    Bu yorum ve benzerleri için konuşuyorum.
    Baskı balata volan sarf malzemesi değildir.
    Otomobilde sarf malzemesi benzindir, lpgdir, mazottur.
    Arabamın benzini bitti diye servise gitmezsiniz, garantiye sokmaya çalışmazsınız.
    Otomobil belirli ömre sahip parçalardan oluşur. Baskı balata volan lastik de bunlardan biridir.
    13.500 km'de baskı balatası biten bir araçta kasıt yoksa imalat hatası vardır.
    Böyle kabullenilmiş çaresizlikler sebebiyle yurt dışında gayet güzel garantiye girebilecek durumlar bizim ülkemize has olarak kullanıcı hatası diye nitelendiriliyor.
    Baskı balata volan grubunda bu arızaya sebep olabilecek belki 20 tane parça var.
    Bunlardan biri arızalı olamaz mı en başından beri. Elbette olabilir.
    Kullanıcı hatası burada en son sırada yer alır.
    %100 garantiden değişmelidir. Gerekirse mahkemeye gidilmelidir.

    Ayrıca baskı balata aşınmış olsa zamanla kendini belli ederdi.
    Böyle birden bire lak diye yolun ortasında kalmazsın.
    Biraz mantık yürütün.
    134.000 km'de aracımın baskı balatası bitmemişti. Bilyası dağıldı, o halde bile kullanmak durumunda kaldım 500 km kadar. Bağıra bağıra gitti araba ama yolda kalmadı.
    Kesinlikle bir arıza var ve bunun sebebi kullanıcı olamaz.

    Bu ve bunun gibi yorumlar için konuşuyorum.
    Otomobillerde normal mekanik parçalardan daha yoğun kullanılan, ömrü daha kısa ve özellikle kullanıcı, yol, kullanım yoğunluğuna göre ömrü hızlı kısalan ve otomobilin ömründe mekanik aksama göre pek çok defa yenilenmesi gereken parçalar sarf malzemesi olarak kabul edilir.

    Silecek,
    lastikler,
    filtreler,
    fren balataları
    debriyaj balatası
    devriyaj baskısı ve bilyası

    gibi parçalar aracın genel mekanik aksamına göre kısa ömürlü, kullanım yoğunluğuna göre değişken ömre sahip sarp malzemesi parçalardır. Elbette normal şartlarda 13500kmde bir debriyaj setinin tükenmesi beklenemez. Ama arabayı rezil kullanan birisini 2 kere aracı vermeniz debriyaja ciddi hasar verebilir. Uzun yol kullanılsa 150bin km gidebilecek bir sistem, ağır dur kalk trafikte 60binde bitebilir. Arabayı hunharca süren birisi değil 13500, 5bin kmde bile balatayı bitirebilir, baskı plakasına zarar verebilir, volantta üretim hatası yoksa, baskısı bitmiş araçla inatla sürmeye devam etmek volantı kullanılamayacak duruma getirebilir.

    Yolda bırakacak kadar ömrü tükenmiş devriyaj sistemi bu hale gelmeden çok önce sürücüye bunun belirtilerini gösterir. Yolda kalacak kadar inat etmek volana kesin zarar verir.

    Bütün bunlar çok kısa zamanda kötü sürüşle de olabilir, üretim hatasından kaynakli bir parçanın veya fabrikada hatalı montajın kıvılcımı ateşlemesiyle de olabilir. Sorun bunu kolay kolay firmaya kabul ettiremeyecek olmanızdır. Çünkü kötü sürüşle baskıya zarar verebilecğeiniz ve kısa sürede zarar verebilecğeiniz bilinen bir durum. Belki araç bir kaç kere kötü süren birine verildi, iki gecede rezil etti, belki araç alttan şanzıman kutusuna darbe aldı, belki aracın şanzımana su girdi, belki üretim hatası parça yaptı, belki montaj hatası buna neden oldu. Bunu bilemeyiz ve neyin ne olduğu kolay kolay anlaşılamaz.

    Elbette 13500, ve volant dişi kırmaya kadar gidecek durum, üstüne üstlük 25 sene tecrübeli bir şöförün bunları yaşaması sorunu daha çok parça ya da montaja yönlendirse de dediğim gibi kullanıma göre çok değişken parçalar olmalarından mütevellit kolay kolay firmalara bunu kabul ettiremezsiniz. Çok nadir durumlar dışında da hiç bir firma baskı balatayı garantiye almaz.

    O zaman 70-80binde balatası biten de servise gitsin debriyaj değişimi istesin, gerekçe de normalde debriyajın 120bin km veya üzerinde gidebileceğini sunsun. Böyle bir şey yok malesef.

    Burada tek avantaj bunun çok az kullanımla gerçekleşmiş olması 13500 gibi. Biraz üstüne gitmekle firmaya üretim ya da montaj hatası kabul ettirelebilir, ama pek ihtimal vermiyorum. Yapsa yapsa belki toyota yapar.



    BU YAZIYI BAŞKA BİR ŞİKAYET FORUM SAYFASINDA BULDUM NİSSANDA AYNI PROPLEMİ YAŞAYIP BAŞKA MAGDUR OLANLAR
    DA VARMIŞ!!
    alıntıdır! not bu konunun sahibine teknik olarak nasıl ulaşıp nasıl sonuçlandıgı ile bilgi alabilirim .profilinde hiç bilgi yok..

    Şikayetvar Logo Ahmet Şikayetleri
    Ahmet
    FRİEDRİCHSHAFEN
    29 Haziran

    Nissan Kullanıcı Hatası Bahanesi Üretip Faturayı Bana Kesmeye Çalışıyorlar.

    bu şikayeti yazmadan aracımın şu anda bulunduğu Eskişehir Teknik Oto Nissan Servisi ile defalarca konuştum. Nissan müşteri hizmetlerine de telefonla başvurdum, genel Müdürü ve CRM Ekip Lideri'ne kadar mesaj attım ama halen çözüm yok. Aracım: Nissan Qashqai (2015 1.5dcı Sky Pack).

    26.06.2017 (bayramın ikinci günü) Kütahya'da aracımın debriyajı boşaldı ve vites geçmedi, hemen sağa çektim Nissan Yol Yardım ile Teknik Oto'ya aracım çekildi. Yapılan kontrolde debriyaj baskı balatası kırılmış ve Volant'ın içine de gitmiş. Toplam 8 bin TL gibi bir bedeli kullanıcı hatası ayağına benden almaya çalışıyorlar. Aracım garantide ve henüz 30 bin km. Bu kilometrede debriyaj baskı balata mı değişirmiş, çok belli diskte problem var. Diyorlar ki yarım debriyaj kullanılmış vs. Yahu 25 senelik aktif sürücüyüm, 4 tane kendime ait aracım oldu. Ömrümde böyle şey görmedim. Sorunum çözülmedi halen!

    Nissan Kullanıcı Hatası Bahanesi Üretip Faturayı Bana Kesmeye Çalışıyorlar.

    Ahmet profil resmi Ahmet 2.712
    Nissan Temsilcisi
    Sayın Y.
    Başvurunuz ile ilgili konu araştırılarak tarafınıza bilgi verilmesi sağlanacakdır
    Saygılarımızla,

    Nissan Otomotiv AŞ
    30 Haziran 2017
    AraŞikayet YazŞikayetlerim BildirimlerProfil
    arızalı volant.baskı.balata. parçalarının fotoları
    NİSSAN DEBRİYAJ BASKI BALATA VOLANT ARIZASINI GARANTİYE SOKMADI



    Başka bir şikayet Forum sayfasından alıntı

    nissanda baskı balata volant şikayetleri bitmiyor!!
    Alın size bir mağdur daha..

    Nissan Baskı Balata ve Volant Arızası! 10.agust

    2015 Nissan Qashqai sky pack aracım 40000 bakıma götürdüğümde baskı balatasının değişmesi lazım dediler ve serviste baskı balatayı değiştirirken volant parçasının da değişmesi gerektiğini ve 5000 TL parça ücreti istediler. 20 senedir araç kullanıyorum 40000 km de baskı balata değiştiğini görmedim. Müşteri temsilcileri ile görüştüğümde 10000 km de bile baskı balatanın değişebileceğini söylediler. Sorunun kullanıcı hatası olduğunu söylediler. En kısa zamanda aracımı satacağım ve bir daha Nissan markalı araç satın almayacağım.

    Ercüment profil resmi Ercüment 623

    Nissan Temsilcisi
    Sayın K,
    Başvurunuz ile ilgili konu araştırılarak tarafınıza bilgi verilmesi sağlanacaktır.

    Tüm bilgi ve ihtiyaçlarınızda Gülümseme Hattımızı (0216 651 84 20) arayabilirsiniz.
    Saygılarımızla,
    Nissan Otomotiv AŞ
    ···



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi şevketarda -- 19 Ağustos 2017; 21:55:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba. Ben de aranıza katıldım. Nissan debriyaj baskı balata mağduru olarak. 1 Kasım 2017 tarihinde almış olduğum Qashqai makyajlı kasa aracımla Pozantı'da kaldık. Yol yardım vs. sonrası aynı hikaye. Debriyaja çok basmışsınızdır, yarım debriyaj gitmişsinizdir vs. Kilometrelerce kuyruk olan dört şeridin tırlarla dolu olduğu yerde herhalde gaza basıp gitmem gerekiyordu. O kadar yetenekliymişim ki 3.000 km'de aracın baskı balatasını yaktım.

    Onlarca yıldır araba kullanırım 100.000'i aşan aracımda bile 1 kez böyle bir sorunla servise görmemiştim.

    Bakalım yasal yolla ne yapabileceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Catis -- 29 Aralık 2017; 19:49:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba. Ben de aranıza katıldım. Nissan debriyaj baskı balata mağduru olarak. Ekim 1 Kasım 2017 tarihinde almış olduğum Qashqai makyajlı kasa aracımla Pozantı'da kaldık. Yol yardım vs. sonrası aynı hikaye. Debriyaja çok basmışsınızdır, yarım debriyaj gitmişsinizdir vs. Kilometrelerce kuyruk olan dört şeridin tırlarla dolu olduğu yerde herhalde gaza basıp gitmem gerekiyordu. O kadar yetenekliymişim ki 3.000 km'de aracın baskı balatasını yaktım.

    Onlarca yıldır araba kullanırım 100.000'i aşan aracımda bile 1 kez böyle bir sorunla servise gitmemiştim.

    Bakalım yasal yolla ne yapabileceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.