Şimdi Ara

Nissan Magnite, markanın en kompakt SUV modeli olmaya geldi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
900
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Nissan Magnite, markanın en kompakt SUV modeli olmaya geldi



    Kısa süre önce Ariya isimli yüzde 100 elektrikli SUV modelini tanıtan Nissan, bu kez de markanın en küçük SUV modelinin ön gösterimi olan Magnite konseptiyle karşımızda.



    Hindistan’da görücüye çıkarılan Nissan Magnite’in ismi “magnetic” ve “ignite” kelimelerinin kombinasyonundan oluşuyor. Şirket tarafından yapılan açıklamaya göre ‘magnetic’ kelimesi müşterileri etkileyecek tasarım ve ürün özelliklerini temsil ederken, ‘ignite’ da Nissan’ın Hindistan’a getirmeyi planladığı yeni çağın başlangıcını simgeliyor.



    Fotoğraflarda gördüğünüz Nissan Magnite konseptinin 2020 mali yılı içerisinde küçük kozmetik değişimler geçirerek seri üretim versiyonuna dönüşmesi ve Hindistan’daki B-SUV segmentinde rekabet planlanıyor. Söz konusu modelin ilk etapta Datsun rozeti taşıması planlanıyordu fakat Nissan’ın yeniden yapılanma stratejisi kapsamında planlar değişti ve Nissan Magnite olarak piyasaya sürülmesi kararlaştırıldı. Bu yüzdendir ki konseptin özellikle ön yüzüne baktığımızda Datsun modellerindeki tasarım dilinden izler görebiliyoruz.



    Ayrıca Bkz.Skoda Kamiq Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri



    Nissan Magnite konseptinin iç mekanı henüz paylaşılmadı. Fakat Japon markanın açıklamasına göre sınıfının en geniş iç hacmine sahip olacak araçta bağlanabilirlik teknolojileri, 8 inç dokunmatik bilgi-eğlence ekranı, 360 derece kameralar ve hız sabitleme sistemi gibi özellikler bulunacak. Tam otomatik klima ve çok fonksiyonlu bir direksiyon da aracın özellikleri arasında yer alacak.



    Autocar India’nın haberine göre Nissan Magnite, Ocak 2021’de iki farklı motor seçeneğiyle satışa sunulacak. Bunlardan ilki, Hindistan’a özel Renault Triber modelinde de kullanılan 72 beygirlik 1.0 litre üç silindirli atmosferik benzinli ünite olacak. Söz konusu ünite standart olarak 5 ileri manuel şanzımanla kombine edilecek. Diğer bir seçenek olan 95 beygirlik 1.0 litre turbo motor ise 5 ileri manuel veya CVT şanzımanla tercih edilebilecek.





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Nissan Magnite, markanın en kompakt SUV modeli olmaya geldi
    Nissan Magnite, markanın en kompakt SUV modeli olmaya geldi
    Nissan Magnite, markanın en kompakt SUV modeli olmaya geldi
    Nissan Magnite, markanın en kompakt SUV modeli olmaya geldi
    Nissan Magnite, markanın en kompakt SUV modeli olmaya geldi
    Nissan Magnite, markanın en kompakt SUV modeli olmaya geldi
    Nissan Magnite, markanın en kompakt SUV modeli olmaya geldi







  • ulke bu hizla fakirlesirken yakinda hindistana bile asagidan bakmamiz gayet olasi. eskiden youtubeda urun incelemelerine bakarken hep avrupali amerikali incelemeler gelirdi, simdi bakiyorum hep hintli, paki, garip garip diller konusan elemanlar. nedeni basit eskiden amerika ortalamasinda elektronikleri alabiliyorduk, simdi aldiklarimiza batida donup bakmiyorlar bile. net sekilde ulke klasman dustu.

  • e bu 2008

  • 3 silindirli 1.0 72bg atmosferik motor mu? Allah'ım sana geliyorum

    İnşallah sadece Hindistan'da kullanılmaya devam eder

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AsiretinMarjinalCocugu

    3 silindirli 1.0 72bg atmosferik motor mu? Allah'ım sana geliyorum

    İnşallah sadece Hindistan'da kullanılmaya devam eder

    ulke bu hizla fakirlesirken yakinda hindistana bile asagidan bakmamiz gayet olasi. eskiden youtubeda urun incelemelerine bakarken hep avrupali amerikali incelemeler gelirdi, simdi bakiyorum hep hintli, paki, garip garip diller konusan elemanlar. nedeni basit eskiden amerika ortalamasinda elektronikleri alabiliyorduk, simdi aldiklarimiza batida donup bakmiyorlar bile. net sekilde ulke klasman dustu.

  • Bir tek QQ'yi tanıtamadı adamlar.


    Bu arada araca yandan bakınca bir şeyler eksik, olmamış havası var.

  • darkaura kullanıcısına yanıt

    Hocam artık 750'lik motorsiklet motorlarını arabalara swaplamaya başlayacaz herhalde


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AsiretinMarjinalCocugu kullanıcısına yanıt

    gelecek olani tahmin etmesi zor degil. yabanci araclari alamiyacak hale geldigimizde yerli ureticiler bir arabadaki herseyi kirpip tenekeden arac yapacaklar, eski dogan sahin devrindeki gibi herkes ayni arabayi kullanacak.

  • Koysana 1.0 tce

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkaura

    ulke bu hizla fakirlesirken yakinda hindistana bile asagidan bakmamiz gayet olasi. eskiden youtubeda urun incelemelerine bakarken hep avrupali amerikali incelemeler gelirdi, simdi bakiyorum hep hintli, paki, garip garip diller konusan elemanlar. nedeni basit eskiden amerika ortalamasinda elektronikleri alabiliyorduk, simdi aldiklarimiza batida donup bakmiyorlar bile. net sekilde ulke klasman dustu.



    Alıntıları Göster

    hocam çok güzel başarılı ve yerinde analiz bir oldu. ülkenin son bir kaç yıldaki gidişatını 10 numara tespitle özetledin.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi IG -- 20 Temmuz 2020; 2:42:27 >




  • Yakında biz arabayı taşımaya başlıycaz, 1.0 motor nedir Allah aşkına... Küçük hacimli motor fikri hangi gerizekalı dan çıktıysa artık...

  • IG I kullanıcısına yanıt

    tesekkurler

  • nerede görsem tanırım bu qashqai :D

  • Juke SLX olmuş gibi sanki

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.