Şimdi Ara

Nıssan müşteri hizmetlerine ulaşan varmı

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1
Cevap
0
Favori
987
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2014 model nıssan qasqhayi tekna skay pack araç aldım 14.08.2014 tarihinde, 2 gün sonra araçta hıza duyarlı otomatik kilitlenen kapı özelliğinin nıssanın kendi sitesinde yazdığı halde araçta bulunmadığını anlıyarak ilk önce servisi daha sonrada nıssan gülümseme hattını aradım tabi hatta ulaşmak için verilen nodan 5 rakamını tuşlarsanız hat sizi dışarı atıyor daha sonra nıssan genel müdürlüğü arayarak 2 defa müşteri hizmetlerine ulaştım bana her defasında telefon numaramı alarak gün içinde döneceklerini söylediler 3. Defa 25.08.2014 tarihinde tekrardan nıssan gülümseme hattını aradım yine hattan atınca nıssan genel müdürlüğü aradım müşteri hizmetlerine bakan kişilerin toplantıda olduğunu mail adresimi verirsem döneceklerini söylediler şaşırdım kaldım telefon numaramı tekrardan verdim 18 de toplantıdan çıkacaklarını söylediler dönerlermi bana dönmezlermi bilemiyorum daha önceki araçlarım hep Renault son aracım Dacia idi müşteri hizmetleri gerçekten profesyoneldi araç almadan önce servisini müşteri hizmetlerini inceleyip ondan sonra araç almak en mantıklısı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.