Şimdi Ara

NİSSAN PRİMERA (107. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2.228
Cevap
45
Favori
413.849
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 105106107108109
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selamün aleyküm arkadaşlar 2001 primera 1.6 comfort var bende de.Lpg takılı..aracımda castrol,mobil,eneos ve son olarak shell yağ kullandım.Hepsi 10/40.Ama böyle yağ değiştirip durmanın iyi olmadığını ,hep aynı yağın kullanılması gerektiğini duydum ne derece doğrudur bilmiyorum.Bu aralar da Motul'a taktım kafayı..
    Tecrübeli arkadaş ve ustalardan fikir almak istiyorum:
    SHELL yağ araç kitapçığında tavsiye edildiği için aldım ama çok hoşuma gitmedi gibi..
    ENEOS japon diye almıştım ,parçacı bırak onu Aliağada doldurup satıyorlar dedi.Vazgeçtim..
    MOBİL kullanalı epey oldu ,sanırım Eneos japonmuş onu alayım artık diye bırakmıştım mobili.Performansını hatırlamıyorum.
    İlk ve de en çok CASTROL kullanmıştım sanırım memnundum.
    Şimdi Motul'u denemeye değer mi yoksa şunu kullan diyecek arkadaş var mı?
  • Merhaba. Bugün itibariyle 2006 1.6 tekna alarak aranıza katılmış bulunuyorum.Bir sorum olucak cevaplarsanız çok makbule geçer. Benzinlikte lpg alırken wc ye gittim dönüşte farları açık bıraktığımı farkettim.Toplamda gidip gelme sürem en fazla 3dk sürdü.Aracı çalıştırmak istediğimde akü bitik gibi hiç marş almadı.Eski sahibini aradım akü eski mi diye sordum ısrarla yeni olduğunu ve sorunun aküden değil aracın kendini kitlemesinden olduğu gibi saçma sapan bişeyler söyledi. sadece 1 metre ittir vurdur dedi ve dediği gibi sadece 1-2 metre bir pompacı arkadaş ittirdi ve anında aldı ve 1 km sonra birkaç kez kapat aç yapmama rağmen hiç sorun çıkarmadı.İlk başta aküden şüphelendim ama akü olsa bu kadar kısa mesafe ve sürede kendini böyle toplıyamaz diye düşünüyorum.Sizce durum nedir ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dieselshock -- 17 Aralık 2015; 0:57:56 >
  • Aku kutup basini kontrol edin. Ne hikmetse yakit aldiktan sonra bende de bazen calismiyordu. Kutup basinin gevsek oldugu farkedip sikinca duzeldi. Eger sorun o degilse aku bitik olabilir. Eski sahibinin soylediklerine pek kulak asmayin. Onun isi genelde satana kadar. Aracin kendini kitlemesi diye bisey yok cunku

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dieselshock

    Merhaba. Bugün itibariyle 2006 1.6 tekna alarak aranıza katılmış bulunuyorum.Bir sorum olucak cevaplarsanız çok makbule geçer. Benzinlikte lpg alırken wc ye gittim dönüşte farları açık bıraktığımı farkettim.Toplamda gidip gelme sürem en fazla 3dk sürdü.Aracı çalıştırmak istediğimde akü bitik gibi hiç marş almadı.Eski sahibini aradım akü eski mi diye sordum ısrarla yeni olduğunu ve sorunun aküden değil aracın kendini kitlemesinden olduğu gibi saçma sapan bişeyler söyledi. sadece 1 metre ittir vurdur dedi ve dediği gibi sadece 1-2 metre bir pompacı arkadaş ittirdi ve anında aldı ve 1 km sonra birkaç kez kapat aç yapmama rağmen hiç sorun çıkarmadı.İlk başta aküden şüphelendim ama akü olsa bu kadar kısa mesafe ve sürede kendini böyle toplıyamaz diye düşünüyorum.Sizce durum nedir ?

    Akü bozuk olabilir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Cevaplarınız için teşekkürler.Bugün itibariyle aynı arızayı tekrar tekrar yapınca akünün işareti yeşil görünsede artık işlevini yerine getiremediğine ikna oldum ve yeni akü aldım.Yeni akü takıldıktan sonra şimdilik sıkıntı yok çok şükür.Birde aldığım aracın direksiyon kumandasının kaplamaları yarım yamalak soyulmuş.Gördüğüm kadarıyla bu sorun hemen herkesin başında.Çözüm bulabilen var mı acaba?Son olarak araçta yağmur sensörü olduğunu biliyorum ancak nasıl aktif ediliyor çözemedim yardımcı olursanız sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dieselshock -- 19 Aralık 2015; 1:11:09 >
  • Silecek kolu u kapalinin bir altina alirsaniz yagmur sensoru aktif olur.

    Dugmelerin soyulmasi cogu aracta var. benimki soyulmamis neyseki. Ben de tedbir icin ustune basmak yerine alttan kendime cekerek kullaniyorum hep

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Düğmelerin soyulmasıyla ilgili dün gözümü kararttım aldım tinerli bezi elime başladım kumanda tuşlarındaki gri boyayı çıkarmaya.Sağ taraftaki işlevsiz tuşlar gayet güzel çıktı altında siyah renk hiçte kötü durmuyor hatta griden daha iyi ancak sol taraftakiler sanki üstünde silikon kaplıymışta onu söküyormuşum gibi bir hal aldı, çatlak çatlak oldu.Şu an resmen perişan durumda.İşi bilen bir yere götürüp ya boyatıcam ya da kaplatıcam artık. Bir de teyibe cd taktığımız zaman sadece trak 1 gibi gösteriyor.Çalan sanatçı ve şarkı ismini göstermiyor.Çok kurcaladım, forumda da aradım ama bulamadım.Eğer orjinal hali bu ise bu kadar donanımlı bir araba için çok komik bir eksik bence.
  • Track cd calan hicbir aracta sark ve sanatci bilgisi gozukmez. Sonradan sonraya sarki id girilen track cdlerde bilgi gozukur ama o yillarda da mp3 yayginlastigi icin o sistem pek tutmadi

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yahu acaba bu arabayı almakla hata mı yaptım diyorum.Sabah çalıştırdım ve gaz verdiğimde ( henüz lpg ye geçmeden) sanki gaz yemiyormuş gibi titreme yaptı.Soğuk diye yapıyordur diye aldırış etmedim ve 40-50 sn sonra acelem olduğu için hareket ettim.Bir müddet sonra lpgye geçti ve titreme kesilmedi.O sırada gaz vermemle beraber motor arıza lambasının titrek bir şekilde yandığını , ayağımı gazdan çekince de söndüğünü fark ettim.Kenara çektim biraz bekledim kapatıp tekrar çalıştırdım.Yaklaşık 3-4 dakika bu sorunu yaptı.Açık bir elektirikçi bulurum umuduyla tekrar yola çıktım ki birden bire düzeldi ne titreme kaldı ne lamba.Şansıma açık elektirkçi de bulamadım. Daha sonra yol bilgisayarında anlık tüketim sayfasını açtım.Şerit değiştirirken yada direksiyonu hafif sağ sol döndürdüğümde sanki info duşuna basıyormuşum gibi menü geçişleri yapmaya, sesi açıp kısmaya başladı kendi kendine.Son olarak ta toplam 340km yol 100ü ş.içi 240si ş.dışı 35lt lpg yaktı8sakin kullanım max 110km hız).Yani 10.3 lt / 100km . Diğer kullanıcı verilerine göz attığımda genelde ortalama 7 yada 8 litrelerden bahsediliyor.Gerçi debriyajım kaydırma yapmasa da pedal sert olduğu için değişim istiyor ama bu kadar fark edermi acaba diye düşünmüyorum değil.Bu aracı tercih etmemdeki başlıca sebep sorunsuz olmalarıydı.Alırken expertize soktum çok beğendiler ama bu böyle olursa altından kalkamam.Yazdığım sorunlar hakkında var mı bilgisi olan acaba?




  • Menu gecislerinin yada sesin kendi kendine acilip,kapanmasi kronik,bir durum. Direksiyondaki dugmelerden kaynakli durum. En son bastiginiz tus kendi kendine basiliyor. Bu sorun bende de oluyor bazen. Direksiyon sargilari degisince duzeliyormus. Ben yaptirmadim acikcasi.

    Debriyaj pedali sertse hemen debriyaj setini degistirin. Benim de sertti ama kavramasi iyiydi. Baya bi sure idare ettim oyle. Param olunca degistirdim ki sokulunce ne goreyim. Debriyaj balatasi tamamen bitmis, percinlere gelmeme ramak kalmis. O halde 4 kisi bursa yokuslarini tirmandi araba, genede yolda birakmadi allahtan. Degistirince arabanin gitmeye basladigini bariz fark ettim. Yakitta dustu otomatikman tabi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FelixCrail -- 21 Aralık 2015; 0:29:23 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dün aracımın debriyaj setini değiştirdim.Dediğiniz gibi balata tamamen bitmiş.Daiken marka set taktırdım işçilik dahil 600tl verdim ama gerçekten değdi.Şu anda pedal pamuk gibi arabam çok daha keyifli hale geldi bakkala bile arabayla gitmek istiyorum. Tekleme sorunu da bobin soketlerindenmiş.Tırnakları azıcık yamulttuk şimdilik sıkıntı yok.Sırada birtek iç dış kuaför kaldı.Meguiar's dan pasta,cila,hare giderme,boya koruma ve detaylı antibakteriyel iç temizlik toplam 550tl fiyat aldım.Bakalım durumları düzeltiyim ilk işim bu olucak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dieselshock

    Dün aracımın debriyaj setini değiştirdim.Dediğiniz gibi balata tamamen bitmiş.Daiken marka set taktırdım işçilik dahil 600tl verdim ama gerçekten değdi.Şu anda pedal pamuk gibi arabam çok daha keyifli hale geldi bakkala bile arabayla gitmek istiyorum. Tekleme sorunu da bobin soketlerindenmiş.Tırnakları azıcık yamulttuk şimdilik sıkıntı yok.Sırada birtek iç dış kuaför kaldı.Meguiar's dan pasta,cila,hare giderme,boya koruma ve detaylı antibakteriyel iç temizlik toplam 550tl fiyat aldım.Bakalım durumları düzeltiyim ilk işim bu olucak.

    Hocam makina nasıl oldu bende bir tane primera düşünüyorum. Hiçbir donanımı olmayan 1997 corolla lara 21-22 istiyolar aynı fiyata 2003 tekna alırım corolloya da bin basar Ama korkularım var sağlamlığı nasıldır bu arabaların ? Biliyosunuz fiyatlar aşırı uçuk ama en fazla kaç verilir bu arabalara. Mesela antepte buldum bi tane 200binde bayi satıyo. 6 parça boyalı 2 değişen var tekna 19 yazmış sizce alınır mı. Bir tane de adıyamanda buldum. 2003 tekna 160binde bi parça boyalı 26 istiyo ama çok gibi geldi. Ne yapacağımı bilmiyorum bi yardım etseniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 25-26 hakkidir bence. Tekna alinmasi her zaman tavsiye. Donanim ve yol tutus olarak corollayi katlar. Yakit da lpg ile gayet makul zaten. Sadece performans isteyene gore degil. Bir de beni zorlayan kaygan zeminde yokustaki ilk kalkis. Lastiklerimden kaynakli patinaja kalmasi da muhtemel.(yaz lastigi takili ve 3-4 senelik lastik. Hamiru muhtemelen sertlesmistir. Zaten eski lastigim bridgestona gore yol tutusunu begenmedim bu goodyearlarin kuru zeminde de) Dun islak arnavut kaldirimli yokusta ilk kalkista epey bi patinaj cektim arabada tek kisi olmama ragmen.gerci yol zemini de kaymaya cok musaitti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FelixCrail -- 30 Aralık 2015; 20:24:57 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba.Aracimdan su anda cok memnumum. Saglamligi konusunda henuz yorum yapmam icin cok erken ancak kullanan arkadaslarimin anlata anlata bitiremedigi iki kalemden biri saglamlik biri komfor. Konfor konusunda parke tasli yollar haric on numara.
    Fiyat konusuna gelicek olursak. Ben bu araci almadan once 11 tane primeraya baktim bizzat 6tanesini expere goturdum ve en sonunda su anki aracimi aldim. Fiyatlar sizi aldatmasin. Temiz bir 2005ustu teknayi 30bin altina bulmak cok zor. 20bine de 2006 tekna baktim 19bine de. Gel gelelim diri arac istiyorsaniz yani km 200bini gecmemis, ciddi kazasi degiseni olmayan ,hasar kayitsiz kmsi dusurulmemis ve masrafsiz 2005ustu teknalar dedigim gibi 30binin altinda yok. Var diyen ya yalan soyluyor ya da piyasayi bilmiyor.ortalik kmsi 150bim dusurulmus primera kayniyor.2005alti primeralara hic bakmadim acikcasi.2005 ustundeki makyajlilar ozellikle kararan gosterge olayi beni cok cezbettti.
    Sonuc olarak tercih sizin kesenize gore yuksek km li kazali da alabilirsiniz.
    Fikir olmasi acisindan ben 2006 teknami 150000km de kazasisz hasar kayitsiz siyah rengini 29bine aldim.1500tl kadar masraf yaptim masraflarini bilerek aldim.hangi modeli alirsaniz alin bu paralara bu araclar bedava.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Çok para vermişsiniz bence.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dedigim gibi ben cok arastirmama ragmen daha uygun bulamadim.25 26 ya temiz diye gittiklerim hep bir sikintisi cikti.Telefonda kazasiz diye gittigim araclarin bi dunya hasar kaydi cikti.Mal sahibine gore onemsiz kucuk hasarlar(12bin tl kadar) Gerci ben de biraz detayciyim boya takintim yok ama alirkende kullanirkende max temizlige onem veriyorum. Bu sebepten cok para yada az para neye verdiginizle ve ne istediginzle alakali bence.Onyargilarimdan biraz siyrilabilseydim 25 e filan alir gecerdim hem borcada girmezdim.Fazla da verdiysek kismet artik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dieselshock

    Merhaba.Aracimdan su anda cok memnumum. Saglamligi konusunda henuz yorum yapmam icin cok erken ancak kullanan arkadaslarimin anlata anlata bitiremedigi iki kalemden biri saglamlik biri komfor. Konfor konusunda parke tasli yollar haric on numara.
    Fiyat konusuna gelicek olursak. Ben bu araci almadan once 11 tane primeraya baktim bizzat 6tanesini expere goturdum ve en sonunda su anki aracimi aldim. Fiyatlar sizi aldatmasin. Temiz bir 2005ustu teknayi 30bin altina bulmak cok zor. 20bine de 2006 tekna baktim 19bine de. Gel gelelim diri arac istiyorsaniz yani km 200bini gecmemis, ciddi kazasi degiseni olmayan ,hasar kayitsiz kmsi dusurulmemis ve masrafsiz 2005ustu teknalar dedigim gibi 30binin altinda yok. Var diyen ya yalan soyluyor ya da piyasayi bilmiyor.ortalik kmsi 150bim dusurulmus primera kayniyor.2005alti primeralara hic bakmadim acikcasi.2005 ustundeki makyajlilar ozellikle kararan gosterge olayi beni cok cezbettti.
    Sonuc olarak tercih sizin kesenize gore yuksek km li kazali da alabilirsiniz.
    Fikir olmasi acisindan ben 2006 teknami 150000km de kazasisz hasar kayitsiz siyah rengini 29bine aldim.1500tl kadar masraf yaptim masraflarini bilerek aldim.hangi modeli alirsaniz alin bu paralara bu araclar bedava.

    Hocam araç güzel hoş ama çok para vermişsiniz. Piyasa yüksek yüksek evet ama her malın da bi ederi bi değeri vardır. Ayrıca 30 un altında yok demişsiniz ama siz 29 a almışsınız. Niyetiniz arabayı satarken değerini yükseltmek galiba ama neyse. İşte böyle yapa yapa piyasa yükseliyor. Satıcılar hep kurnaz uyanık. Herkes arabasını satarken kar yapma derdinde. E böyle olursa her el değiştirmede karına satılırsa fiyatlar ne olur ? Böyle fırlar tabi. Ama bence esas iş alıcıya düşüyo. Ne yapcaksınız, eğer fiyatlar böyle fahiş ise ALMAYACAKSINIZ. Bakın bakalım tıpış tıpış nasıl düşürüyolar o kurnaz satıcılar fiyatları. Neyse; çok pahalı almışsınız ama kazasız belasız sürüşler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu nasil bir mesajdir simdi. Ben size yardimci olmak icin yasadiklarimi paylasiyorum siz kalkip beni kurnaz saticilikla itham ediyorsunuz.Oncelikle satici degilim ve en az 5 senede satici olmayi dusunmuyorum.Yazdiklarimi tekrar okursaniz kendim 29aldim 1500 masraf ettim masraflarini bilerek aldim demisim yani 30500ü kabul etmisim.Ustune ustluk takintili oldugumu belirtip onyargilarimdan kurtulabilseydim 25 e de alabilirdim demisim. Neyin kurnazligi ? Arabanin piyasasi ortada 3 asagisi 5 yukarisi icime sindikten sonra umrumda degil.Dilerim sizler daha uygun fiyata bulursunuz ve kazasiz belasiz binersiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dieselshock -- 6 Ocak 2016; 19:25:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mgzgn kullanıcısına yanıt
    Hocam egzozdan beyaz duman atma ve geç marş alma sorunları var mı?

    Kuru zeminde bekletip kaçak olup olmadığını kontrol etme şansınız var mı?

    Conta fiyatları çok pahalı değil ama işçilik çok tutuyor. Orjinal conta pahalı ama stone marka japan malı iyi diyorlar.İsterseniz yurt dışından orjinal bulabilirim sizin için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dieselshock

    Bu nasil bir mesajdir simdi. Ben size yardimci olmak icin yasadiklarimi paylasiyorum siz kalkip beni kurnaz saticilikla itham ediyorsunuz.Oncelikle satici degilim ve en az 5 senede satici olmayi dusunmuyorum.Yazdiklarimi tekrar okursaniz kendim 29aldim 1500 masraf ettim masraflarini bilerek aldim demisim yani 30500ü kabul etmisim.Ustune ustluk takintili oldugumu belirtip onyargilarimdan kurtulabilseydim 25 e de alabilirdim demisim. Neyin kurnazligi ? Arabanin piyasasi ortada 3 asagisi 5 yukarisi icime sindikten sonra umrumda degil.Dilerim sizler daha uygun fiyata bulursunuz ve kazasiz belasiz binersiniz.

    Arkadaşın söyledikleri uygun kaçmamış ama fiyat konusunda haklı bence. Artık üretilmeyen ve az satmış bir araç olan primera bence o kadar etmez. Sahibinden deki fiyatlar aldatmasın. Onlar yazdıkları rakamlar. Sattıklar değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 105106107108109
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.