Şimdi Ara

===> Nokia 8 | Ana Konu - 5.3' QHD IPS - Dual 13MP Carl Zeiss - SD835 - 64 GB - 4 GB RAM - Oreo <=== (316. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.460
Cevap
56
Favori
348.531
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 314315316317318
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • tahrefa T kullanıcısına yanıt
    typeC şarj girişinin içi toz dolmuştur, bir iğne ile içini temizleyin düzelir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Prof.Matematik kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim, bilgisayardan tam dolum gerçekleştirdim, dediğiniz gibi temizlik yaptım,adaptör ile yeniden şarj ediyorum şu anda sıkıntı gözükmüyor gibi.
  • @admknl Telefoncu telefonu yapamazsa ya da uygun parçayı bulamazsa Aliexpress'te flex kablosu 20-30 lira civarı bir fiyata satılıyor, vergi dahil 40-50 lirayı geçmez. Acil ihtiyacınız yoksa bir de oradan deneyebilirsiniz şansınızı hocam


    @tahrefa Servis artık yanık ekranları üzerinde kılcal çizik olmasa dahi değiştirmiyor hocam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Killing Spree -- 17 Eylül 2020; 14:22:1 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cihazımın garantisi bitti kamera titreşim sorununu nasıl çözebilirim.
  • Killing Spree K kullanıcısına yanıt
    Telefoncu Flex kablosu dedi açtı değiştirdi ancak sorun çözülmedi anakarttan kaynaklı olduğunu söyledi yaptıramadım
  • admknl A kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun hocam... Keşke zamanında hafif hafif ghost çıkmaya başlamışken para iadesi veya sıfır cihaz isteseydiniz... Şu an ne almayı düşünüyorsunuz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Killing Spree -- 21 Eylül 2020; 2:31:6 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mi note 10 lite aldım ama nokia'yı da yaptırmak istiyorum
  • Kameranin odaklanma problemini once isikli bi yere tutarak odaklanmasini saglayarak cozuyorum. sonra da istedigim tarafa tutunca zaten normal calisiyor. Sizde de boyle mi arkadaslar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tahrefa T kullanıcısına yanıt
    Sorununuz düzeldi mi. Benim telefonda da aynı sorun var. Hatta fazlası. PowerBank ile şarj ederken 5 sn kadar şarj oluyor görünüyor sonra kesiliyor. İlginç tarafı yön seçiyor. Diğer tarafa çevirince kablo yönünü şarj ediyor görünüyor ama şarj etmiyor. Prizden şarj ederken bir yönü şarj ediyor diğer yönü şarj etmiyor. İki tane kablo denedim aynı. Bazen telefonu yeniden başlatmam gerekiyor şarj alması için. O zaman düzeliyor. Şarj girişi mi sorunlu yazılımsal sıkıntı mı var bilemedim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • elbetbirgun kullanıcısına yanıt
    Temizledikten sonra bir haftadır sorunsuz diyebileceğim bir şekilde şarj ediyordum, bu akşam yine ne denediysem olmadı. En sonunda yine bilgisayardan şarj ettim. Farklı adaptör deniyorum yine olmuyor. usb kablo bozuk olsa bilgisayardan şarj etmez diye düşünüyorum, anlayamadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tahrefa T kullanıcısına yanıt
    PowerBankda gücün kesilmesi şeklinde başladı bende de. PowerBank üzerindeki güç düğmesine basınca tekrar şarj olmaya başlasa da 5 sn sonra tekrar kesiliyor. tuşa her basmamda ya da kabloyu çıkarıp takmam da gücü alıyor gözükse de maalesef şarj hemen kesintiye uğruyor. İğne ucu ile ben de baya temizledim kir toz çıkardım ama nafile. Priz üzerindeki usb çıkışından şarj etmeye devam şu an. O da yolda bırakabilir bazen kesiyor telefonu yeniden başlatınca düzeliyor.
    Telefondan oldukça memnunum hayalet ekrana rağmen. Şu soruna çözüm bulabiliriz inşallah.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi elbetbirgun -- 27 Eylül 2020; 20:14:4 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • elbetbirgun kullanıcısına yanıt
    Benim telefon yine normal bir şekilde şarj etmeye başladı, bakalım kaç gün sürecek ama sanki sarji daha erken bitiyor gibime geliyor. Bir çözüm bulursanız bilgilendirirseniz sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tahrefa T kullanıcısına yanıt
    Bir gelişme olursa bilgilendiririm. 🤝

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 4 yere sordum 4 ü de soket değişecek dedi. Lakin hiçbirinde parça yok. Birisi 150 dedi diğerleri tam fiyat vermedi. Şimdilik bekliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi elbetbirgun -- 10 Ekim 2020; 20:0:1 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Teşekkürler, parça olmaması büyük sıkıntı. Herhalde bu şekilde kullanmaya alışacağız maalesef


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @tahrefa @elbetbirgun Arkadaşlar bildiğim kadarıyla Nokia 8'e uygun şarj devre kartı Aliexpress'te var, beklemeyi göze alabiliyorsanız son çare olarak oradan sipariş etmeyi düşünebilirsiniz. Satıcılarda ePacket (yanlış hatırlamıyorsam USPS'nin Çin çıkışlı paketler için uygun fiyatlı ve takip edilebilir kargo sistemi) veya -Hong Kong Post hariç- takipli bir kargo seçeneği varsa onları da deneyebilirsiniz, böylece kargonun gelme süresi kısalır. Bu telefonun eski bir kullanıcısı olarak bana yaşattığı problemlerden dolayı kendisinden nefret ettim açıkçası; ama sizin tek şikayetiniz buysa şu yoklukta yeni bir telefona binlerce lira vermeden önce son kez şansınızı deneyin derim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Killing Spree -- 13 Ekim 2020; 4:31:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • GG ve Amazon TR de de buldum parçayı aslında 70 küsur fiyatı. Memlekete gidince de sorucam haftaya bir kaç yere. Olmazsa netten getirtip taktırırım diye düşünüyorum. Ufak tefek sıkıntılar çıkarsa da genel olarak memnunum. 2 yıl geride kaldı. 2 yıl daha kullanma hedefim var bakalım 🙂

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ekran yanığı bir süre sonra rezil bir hale geliyor (kardeşimin cihazının ekranı 2 yıldır hiç değişmedi ve şu an filtreyle bile zor tahammül edilebilir halde) ama gerekirse onun için de rounded.com'dan ekran getirtebilirsiniz hocam. Kendim şimdiye kadar alışveriş yapmadım ama orijinal yedek parça sattıklarını söylüyorlar ve haklarında aksi yönde bir yoruma denk gelmedim (çok zorda kalmadıkça Çin'den gelen "çakma" ekranları tavsiye etmiyorum, çok çabuk kırılıyorlar). Bir ara ekran inanılmaz pahalıydı kendilerinde ama şu an en ucuz kargo ile beraber 58 Euro gibi bir fiyata geliyor, üzerine gümrük vergisi konunca da 70 Euro civarı bir şey yapar. Her ne kadar bu telefondan nefret etsem de kendisiyle birkaç sene daha geçirilecekse orijinal ekrana 600-650 liranın verilebileceğini düşünüyorum (o da LG panel olacağı için eninde sonunda o da çöp olacak, o ayrı konu) ===> Nokia 8 | Ana Konu - 5.3" QHD IPS - Dual 13MP Carl Zeiss - SD835 - 64 GB - 4 GB RAM - Oreo <===  Servisin istediği 2000 lira gibi ücretlerden de çok daha makul ===> Nokia 8 | Ana Konu - 5.3" QHD IPS - Dual 13MP Carl Zeiss - SD835 - 64 GB - 4 GB RAM - Oreo <=== 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Killing Spree -- 13 Ekim 2020; 4:30:30 >




  • Son 1 aydır benim de telefonum şarj azalınca restart atmaya başladı. Garantisinin bitmesine 10 gün var acaba bu hata garanti kapsamında mıdır ?

  • ImbaLanceD kullanıcısına yanıt

    Normal şartlarda garanti kapsamındadır hocam. Büyük ihtimalle pilden, düşük ihtimalle anakarttan, daha da düşük ihtimalle her ikisinden birden kaynaklanıyordur sorununuz. Lakin Ouno ile onarım konusunda yaşadığım sıkıntılardan sonra size onarımı ancak mecburiyetten tavsiye edebilirim sanırım ===> Nokia 8 | Ana Konu - 5.3" QHD IPS - Dual 13MP Carl Zeiss - SD835 - 64 GB - 4 GB RAM - Oreo <===  Bunun haricinde servis -ekran yanığı konusunda son zamanlarda yaptığı gibi- üç maymunu oynayıp probleminizi görmezden gelebilir. Yeni telefon için bütçeniz varsa (malum, telefon fiyatları son zamanlarda fırladı) ve olası hakem heyeti meseleleri ile uğraşmaya hazırsanız servisten para iadesi istemeyi deneyebilirsiniz. "Uğraşamam" diyorsanız onarım talep edebilirsiniz; ancak ne yaparsanız yapın bir an önce halletmeye çalışın hocam. Cihaz servise garanti süresi dolmadan girsin. Sonuç istediğiniz gibi olmazsa da derhal THH'ye başvurun.


    Bu telefonu zamanında F/P ürünü diye aldık ama bitmek bilmeyen problemleriyle kendinden nefret ettirdi. Allah'tan ben bir şekilde paramı geri aldım ve kurtuldum. HMD Global yüzünden bir daha Nokia marka tuvalet kağıdı görsem almadan önce 10 kere düşünürüm herhalde ===> Nokia 8 | Ana Konu - 5.3" QHD IPS - Dual 13MP Carl Zeiss - SD835 - 64 GB - 4 GB RAM - Oreo <===  İnşallah siz de paranızı geri alıp kurtulursunuz bu illet telefondan hocam ===> Nokia 8 | Ana Konu - 5.3" QHD IPS - Dual 13MP Carl Zeiss - SD835 - 64 GB - 4 GB RAM - Oreo <=== 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Killing Spree -- 15 Ekim 2020; 1:33:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 314315316317318
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.