Şimdi Ara

nokian lastik deneyen varmı (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
16.905
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Nokian konfor ve sessizlik konusunda dünyada en iyi lastiktir bence ...
  • burada kimse continental den bahsetmemis ama ben continental diyecegim.
  • Michelin - Continental - Dunlop bu 3 dev markadan şaşmayın
  • Arkadaşım, Nokian'ı çok duydum, kullanma fırsatım olmadı. Falken, Bridgestone Potenza G3 (5 yıl boyunca), Continental (son 2-3 aydır ve başka bir modelini 6 yıl önce) kullanmış ve Michelin Energy Saver denemiş birisi olarak, kesinlikle Continental öneririm. Continental modellerinin çoğu yumuşak olmakla birlikte, son derece dayanıklıdır. Michelin lastikler son derece yumuşak, yol tutuşu iyi lastiklerdir ancak bizim yollarımızda çabuk yıpranıyorlar. Bridgestone (Potenza modeli için söylüyorum), aşırı derecede sağlam ve dayanıklı bir lastik olmakla birlikte, kısa sürede sertleşip, yol tutuşundan ödün veriyor malesef...
  • Contiler iyi ama çok konforsuz özellikle de eco contact serisi ...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: historiyst_45

    Contiler iyi ama çok konforsuz özellikle de eco contact serisi ...



    Lastikleri yenilemek için çıktığımda, aklımda 3 marka vardı: Nokian, Continental ve Michelin ama Conti ve Nokian daha ağır basıyordu (Nokian konforundan dolayı, Conti ise, yol tutuş ve sağlamlık; Michelin için ise dayanıklılık konusunda kaygılarım vardı)... Nokian'ın uygun ebadını bulamayınca, Continental EcoWorldContact (aracın ağırlığı biraz fazla olduğu için-Safrane) aldım. EcoContact mı daha konforludur WorldContact mı bilemeyeceğim ama ben çok memnunum. Potenza'dan sonra, aşırı dercede arttı konfor ve sessizlik. Ayrıca, Potenza G3 ile 50 km/s hızla çekinerek girdiğim keskin bir viraja, artık 60 km/h hız ile kafam rahat şekilde giriyorum; lastikler resmen yola yapışıyor...


    edit: imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi boldshark -- 26 Haziran 2009; 2:11:36 >




  • Ecocontac larda var demekki konfor sorunu.Kango ların malum tekerler ince.Haliyle bozuk yollarda kafam şişiyor ...
  • M İ C H E L İ N den ötesi yokk
  • nokian h tavsiye ederim.
  • Forumlardaki yorumlar ve bayii nin tavsiyesi üzerine nokian h lastik aldım.

    Ama bu gün farkettim lastiklerin diş derinlikleri alındıkları ilk gün gibi bu güzel(15.000 km oldu.) Ama lastikler resmen PUL PUL DÖKÜLÜYOR diş derinliklerindeki su kanallarının yanındaki desenlerin arasından resmen dökülüyor kopuk kopuk parça kaynıyor lastik.

    Mağdurum ben mağdurum




  • O dediğin Michelinde de oluyor. Asfaltta değil de çakıllı bir yerde dolaştıysan böyle olur. gayet normal.
  • nokiaN LASTiKLERİ hakkında temel bilgi;

    NOKIAN LASTİKLERİ , Nokia telefonlarının kurucusudur.

    Nokian'ın Finlandiya-Nokia Fabrikası, Rusya-St.Petersburg Fabrikası ve Slovenya Fabrikası olmak üzere kendisine ait 3 ana teknolojik üretim tesislerinde üretim yapmaktadır.

    Kış Lastikleri konusunda dünyada tek doğal ortam en uzun test pistlerine sahip kuruluşdur. Birçok bilindik lastik üreticisi, ürettikleri kış lastiklerinin testini Nokian'a yaptırır. Hatta biraz daha ileri gidelim. Bridgestone'un İskandinav ve Rusya pazarına verdiği lastiklerin üretimini Nokian yapar.

    NOKIAN, Japon Sumitomo grubuna bağlı sumitomo lastiklerinin % 43, Bridgestone Co. Japan % 21 resmi ortağıdır.

    Dünyada Porshe, Bentley ve Masserati ye UHP (Ultra Yüksek performans) sınıfında OEM lastik tedarik edebilen ender firmalardan biridir.

    AB ye üye tüm ülkelerdeki lastik üreticilerine AB parlementosu kararı ile bir tebligat yapıldı geçen sene; 2010 yılına kadar Lastik üretiminde kullanılan yoğun kansorejen içerikli Yüksek Aromatik Yağların, lastik üretimlerinde min. seviye ye indirilmesi ve tamamen kaldırılması hususu ile ilgili.

    Bunun ne manaya geldiğini şöyle anlatmaya çalışayım. Bir bina yapıyorsunuz 5 tane kolonu var ortadaki kolon en önemli taşıyıcı kolon, siz bu kolonu kaldırıyorsunuz ama bina ayakta kalmaya devam ediyo.

    Nokian 2001 yılından beri ürettiği lastiklerde bu yüksek Aromatik kansorejen içerikli yağları AB normlarının da altında kullanarak üretim yapıyor. Böyle bir ARGE nin kaça mal olacağını bu maliyetin lastik fiyatlarına etkisini biraz tasavvur etmeye çalışın. Bu teknoloji şu anda sadece NOKIAN da var.

    Sevgili arkadaşlar, uzun lafın kısası Lastik te NOKIAN ın teknolojisini ve arkasındaki 100 yılı aşkın tecrübe brikimini sakın yabana atmayın.

    Şu anki lastik teknolojisi TIP teknolojisinin önünde ise bunun en büyük sebeplerinden biridir NOKIAN.




  • 225 65r17 suvline. Coksessiz continental cross contact lx e gore yumusak bir lastik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.