Şimdi Ara

Notebook Tavsiye

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
646
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba;

    1800 Tl bütçem var notebook arıyorum aklımda şöyle bir ürün varhttp://www.teknosa.com/Cultures/tr-TR/Products/urundetay.htm?CS_ProductID=125032007&CS_Category=_NOTEBOOK63&CS_Catalog=_BILGISAYAR [Ama Kmz notebook yazıyor tam olarak nedir ]
    veya sizin önerdiğiniz mutlaka bunu al kesinlikle tavsiye ederim dediğiniz ürün varsa lütfen yazın

    Kullanım amaçları: Genelde internette gezmeye yarıyacak ama arada oyunda oynucağım için iyi bir sistemi olsun istiyorum yeni çıkacak oyunların hepsini iyi bir performansda oynamak isterim.

    Not: Ürünleri teknosadan alacağım

    Fiyat aralığım: 1800 Tl fakat 2000 e kadar oynayabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sallatoko -- 11 Ekim 2011; 20:17:53 >







  • şirketin bakış açısı da önemli bir konu bence...
    bazen olumsuz deneyimler olabiliyor.
    ve maalesef tek tük olmuyor.
    http://forum.donanimhaber.com/m_52942888/mpage_1/f_/key_//tm.htm#53472758




  • quote:

    Orijinalden alıntı: denek1

    şirketin bakış açısı da önemli bir konu bence...
    bazen olumsuz deneyimler olabiliyor.
    ve maalesef tek tük olmuyor.
    http://forum.donanimhaber.com/m_52942888/mpage_1/f_/key_//tm.htm#53472758

    Sn. denek1;

    Son mesajımda da belirttiğim gibi, TOSHIBA A200-1AH serisi notebook modelinde var olan üretim ve tasarım kaynaklı yapısal sorunları, uygun bir anakart ile değişim yapmak dışında bir formülle çözebilmek maalesef mümkün değil. Anakart değişimi için talep ettiğimiz ücreti bugüne kadar onaylamadığınız için sorununuzun giderilmesini ve bilgisayarınızın çalışır duruma gelmesini maalesef sağlayamadık.

    Tüketici Sorunları Hakem Heyeti' ne 20.05.2010 tarihinde yaptığınız başvurunuz sonrasında bilirkişi tarafından inceleme yapılmış ve Kars Valiliği Tüketici Sorunları Hakem Heyeti' nin 27.08.2010 tarihinde 248 no' lu kararı ile firmamızın kusurlu olmadığı tesbit edilmiştir. Bilirkişi değerlendirmesi aşağıdaki gibidir.

    " Söz konusu bilgisayarın bilirkişi Bilgisayar Mühendisi İrfan KILIÇ tarafından incelenmesi sonucu FOKUS Bilgisayar San. ve Tic. Ltd. Şti. söz konusu diz üstü bilgisayarın kendilerine iki kez gönderildiğini, birincisinde tamir edildiğini, ikincisinde bir chipini değiştiğini fakat anakartından kaynaklanan bir problemden bilgisayarın çalışmadığını, birinci tamir için aldığı ücreti iade ettiğini söylemiştir. Bilirkişi olarak, ilgili firmanın tamir sırasında hatalı olmadığı fakat arızayı onaramadığı, anlaşılmış ve hizmet karşılığı aldığı ücreti iade etmesi nedeniyle kusurlu olmadığı tespit edilmiştir."

    Ayrıca Donanım Haber Forum' a üye olmakla sizinde de kabul etmiş olduğunuz Forum kurallarının 16. maddesinde " Sitemizde firmalar ile ilgili yaşadığınız sorunlar, problemler hiç bir nedenle forum sayfalarında dile getirilemez. Sitemiz bu tür şikayetlerin bulunacağı, hakkın aranacağı bir kurum değildir. Lütfen ilgili kurumlara başvurunuz. Bu tür mesajlar silinebilir, kitlenebilir uyarıyı göz ardı eden üye uzaklaştırılabilir." demesine ve sorunlu ürününüz bir MONSTER Notebook olmamasına rağmen MONSTER ile ilgili tüm başlıklarda sanki ürününüz bir MONSTER Notebook' muş gibi ürününüzün TOSHIBA Notebook olduğunu belirtmeden açıklamalarda bulunduğunuzu üzüntüyle izliyoruz.

    Buna rağmen yaptığınız yorumlara hiçbir biçimde müdahale etmedik veya yorumlarınızı site yöneticilerine ileterek bunların silinmesini talep etmedik. Sizin de bu durumun farkında olduğunuzu düşünüyorum. Sorunlu ürününüz bir MONSTER Notebook olmamasına rağmen MONSTER ile ilgili tüm başlıklarda sanki ürününüz bir MONSTER Notebook' muş gibi ürününüzün TOSHIBA Notebook olduğunu belirtmeden açıklamalarda bulunduğunuzu üzüntüyle izliyoruz.

    Bütün bunlara rağmen sıkıntınızı anladığımızı ve samimi bir yaklaşımla çözmek niyetinde olduğumuzu özellikle belirtmek istiyorum. Bu nedenle eğer gerçekten sorunun çözülmesini istiyorsanız, sizden onarım ücreti olarak alınmış olan 155 TL karşılığında ( en az 2 katı hatta yetkili servis fiyatlarına göre 4 katı kadar bir anakart değişim ücreti olmasına rağmen ek bir ücret talep etmeden ) ürününüzün anakartını değiştirmeyi öneriyoruz. Sizin içinde uygunsa ürününüzü ARAS KARGO ile karşı ödemeli olarak firmamız adresine ÜCRETSİZ olarak göndermenizi rica ediyorum. Sorununuz en kısa zamanda giderilerek ürününüz inşallah adresinize yine ÜCRETSİZ olarak geri gönderilecektir.

    Yorumu ve değerlendirmeyi size bırakıyorum.

    Selamlar,

    İlhan YILMAZ




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilhan@fokusshop.com

    quote:

    Orijinalden alıntı: denek1

    şirketin bakış açısı da önemli bir konu bence...
    bazen olumsuz deneyimler olabiliyor.
    ve maalesef tek tük olmuyor.
    http://forum.donanimhaber.com/m_52942888/mpage_1/f_/key_//tm.htm#53472758

    Sn. denek1;

    Son mesajımda da belirttiğim gibi, TOSHIBA A200-1AH serisi notebook modelinde var olan üretim ve tasarım kaynaklı yapısal sorunları, uygun bir anakart ile değişim yapmak dışında bir formülle çözebilmek maalesef mümkün değil. Anakart değişimi için talep ettiğimiz ücreti bugüne kadar onaylamadığınız için sorununuzun giderilmesini ve bilgisayarınızın çalışır duruma gelmesini maalesef sağlayamadık.

    Tüketici Sorunları Hakem Heyeti' ne 20.05.2010 tarihinde yaptığınız başvurunuz sonrasında bilirkişi tarafından inceleme yapılmış ve Kars Valiliği Tüketici Sorunları Hakem Heyeti' nin 27.08.2010 tarihinde 248 no' lu kararı ile firmamızın kusurlu olmadığı tesbit edilmiştir. Bilirkişi değerlendirmesi aşağıdaki gibidir.

    " Söz konusu bilgisayarın bilirkişi Bilgisayar Mühendisi İrfan KILIÇ tarafından incelenmesi sonucu FOKUS Bilgisayar San. ve Tic. Ltd. Şti. söz konusu diz üstü bilgisayarın kendilerine iki kez gönderildiğini, birincisinde tamir edildiğini, ikincisinde bir chipini değiştiğini fakat anakartından kaynaklanan bir problemden bilgisayarın çalışmadığını, birinci tamir için aldığı ücreti iade ettiğini söylemiştir. Bilirkişi olarak, ilgili firmanın tamir sırasında hatalı olmadığı fakat arızayı onaramadığı, anlaşılmış ve hizmet karşılığı aldığı ücreti iade etmesi nedeniyle kusurlu olmadığı tespit edilmiştir."

    Ayrıca Donanım Haber Forum' a üye olmakla sizinde de kabul etmiş olduğunuz Forum kurallarının 16. maddesinde " Sitemizde firmalar ile ilgili yaşadığınız sorunlar, problemler hiç bir nedenle forum sayfalarında dile getirilemez. Sitemiz bu tür şikayetlerin bulunacağı, hakkın aranacağı bir kurum değildir. Lütfen ilgili kurumlara başvurunuz. Bu tür mesajlar silinebilir, kitlenebilir uyarıyı göz ardı eden üye uzaklaştırılabilir." demesine ve sorunlu ürününüz bir MONSTER Notebook olmamasına rağmen MONSTER ile ilgili tüm başlıklarda sanki ürününüz bir MONSTER Notebook' muş gibi ürününüzün TOSHIBA Notebook olduğunu belirtmeden açıklamalarda bulunduğunuzu üzüntüyle izliyoruz.

    Buna rağmen yaptığınız yorumlara hiçbir biçimde müdahale etmedik veya yorumlarınızı site yöneticilerine ileterek bunların silinmesini talep etmedik. Sizin de bu durumun farkında olduğunuzu düşünüyorum. Sorunlu ürününüz bir MONSTER Notebook olmamasına rağmen MONSTER ile ilgili tüm başlıklarda sanki ürününüz bir MONSTER Notebook' muş gibi ürününüzün TOSHIBA Notebook olduğunu belirtmeden açıklamalarda bulunduğunuzu üzüntüyle izliyoruz.

    Bütün bunlara rağmen sıkıntınızı anladığımızı ve samimi bir yaklaşımla çözmek niyetinde olduğumuzu özellikle belirtmek istiyorum. Bu nedenle eğer gerçekten sorunun çözülmesini istiyorsanız, sizden onarım ücreti olarak alınmış olan 155 TL karşılığında ( en az 2 katı hatta yetkili servis fiyatlarına göre 4 katı kadar bir anakart değişim ücreti olmasına rağmen ek bir ücret talep etmeden ) ürününüzün anakartını değiştirmeyi öneriyoruz. Sizin içinde uygunsa ürününüzü ARAS KARGO ile karşı ödemeli olarak firmamız adresine ÜCRETSİZ olarak göndermenizi rica ediyorum. Sorununuz en kısa zamanda giderilerek ürününüz inşallah adresinize yine ÜCRETSİZ olarak geri gönderilecektir.

    Yorumu ve değerlendirmeyi size bırakıyorum.

    Selamlar,

    İlhan YILMAZ


    mesajı yeni gödüm...

    Sayın Yılmaz
    Size yazmadığım bir mesajdan durumdan vazife çıkararak mesaj yazmışsınız. Hem işlerimin yoğunluğundan, hem de sizlere laf anlatmaya usandığımdan dolayı mesajı yeni gördüm.
    Temel sorunu ben mi anlatamıyorum yoksa siz mi anlamamazlıktan geliyorsunuz süphelenmeye başladım. Yine de belki ben anlatamamışımdır diyerek bir kez daha tane tane anlatmayı deneyeceğim....

    ''Son mesajımda da belirttiğim gibi, TOSHIBA A200-1AH serisi notebook modelinde var olan üretim ve tasarım kaynaklı yapısal sorunları, uygun bir anakart ile değişim yapmak dışında bir formülle çözebilmek maalesef mümkün değil.'' diyosunuz..... Monster adı altında üretim yapma, müşteri memnuniyetini ön plana alma iddiasında olan ve bir ticari işyeri olan ve kurumsallaşma iddiası içinde olan ekip başının iddiasını kanıtlamasını beklerdim. Siz de bilirsiniz ki ya da bilmelisiniz -ki evrensel kurallardan biridir suçlayan suçun isbatını yapmalıdır. Toshiba firmasının haberi olmadan onların ürününü etkili bir forumda yasal dayanaklardan yoksun kanıtlar olmadan kötülüyorsunuz. İddialarınızı kanıtlamanızı bekliyorum. Zaten iddianızı dedikodu değil yasal olarak kanıtlarsanız Toshiba değiştirmek zorunda kalacaktır.

    ''Anakart değişimi için talep ettiğimiz ücreti bugüne kadar onaylamadığınız için sorununuzun giderilmesini ve bilgisayarınızın çalışır duruma gelmesini maalesef sağlayamadık. '' diyosunuz.... 2 yıl çatır çatır çalışan bilgisayarın ''garantili yapacaz'' dediğiniz için ''wireless sorununu garantili halledeceğiz'' dediğiniz için size gönderdiğimde anakart sorunu yoktu. Sizde çalışmaz hale geldi ve anakart sizde tamir edilemez hale geldi. Sizdeyken, siz işlem yaparken gelişen arızanın sizin tarafından giderilmesi, olması gereken bir ticari ahlak değil mi? Sizde bozulan ve kullanılamaz hale gelen bilgisayar için yeterince mağdur olmuşken bir de bunun parasını benden istemeniz olsa olsa kitaplara geçecek kara mizah örneği olur.

    ''Bilirkişi olarak, ilgili firmanın tamir sırasında hatalı olmadığı fakat arızayı onaramadığı, anlaşılmış ve hizmet karşılığı aldığı ücreti iade etmesi nedeniyle kusurlu olmadığı tespit edilmiştir." '' yazmışsınız. Gerçeği ikimiz de biliyoruz ki ben size para gönderdim, siz bana para mara iade etmediniz, anakartı bozarak bilgisayarımı hiç kullanılmaz halde bana gönderdiniz. Bu nüansı bile anlayamayacak kadar konuya hakim olmayan bilirkişi ve tüketici hakem heyeti kararını kendi haklılığınıza kanıt olarak sunmanız sizce ne kadar ahlaki. Ha 'yok ben parayı ödedim' diyorsanız bunu ispata davet ediyorum sizi...


    ''Ayrıca Donanım Haber Forum' a üye olmakla sizinde de kabul etmiş olduğunuz Forum kurallarının 16. maddesinde " Sitemizde firmalar ile ilgili yaşadığınız sorunlar, problemler hiç bir nedenle forum sayfalarında dile getirilemez. Sitemiz bu tür şikayetlerin bulunacağı, hakkın aranacağı bir kurum değildir. Lütfen ilgili kurumlara başvurunuz.'' diyosunuz....Siz de biliyorsunuz ki zaten ben de böyle düşündüğüm için ve sizi de ilgili zannettiğim için ilgili kurum olarak ilk size başvurdum. Yeterince ilgilenmediğiniz, hatta benimle alay ettiğiniz, dalga geçtiğiniz, suçladığınız ve küçük düşürmeye çalıştığınız için yasal sürece başvurdum. Gerçeği bildiğiniz halde gerçeği çarpıtarak sanki beni hakkımı burada arıyormuş gibi göstermeniz sizce ne kadar ahlaki... sizi bir şikayet sitsine şikayet ettim tabi ki. Ve şu anda sorun orada çözülmüş gibi gözüküyor. Defalarca yazmama rağmen benim mesajlarım yayınlanmadığı gibi sizin suçlayıcı mesajınız hala duruyor. Tabi ki sizinle olan mahkeme süresi bittiğinde o siteyle de ilgili olarak yasal süreci başlatacağım. Allahtan bu donanımhaber forumu var da insanlar aradığında gerçek bilgiye ulaşabiliyorlar.


    ''sorunlu ürününüz bir MONSTER Notebook olmamasına rağmen MONSTER ile ilgili tüm başlıklarda sanki ürününüz bir MONSTER Notebook' muş gibi ürününüzün TOSHIBA Notebook olduğunu belirtmeden açıklamalarda bulunduğunuzu üzüntüyle izliyoruz. '' diyosunuz... Pes diyorum. Hala bu durumda bile gerçeği bu kadar çarpıtmanıza pes diyorum.
    ''Buna rağmen yaptığınız yorumlara hiçbir biçimde müdahale etmedik veya yorumlarınızı site yöneticilerine ileterek bunların silinmesini talep etmedik.'' diyosunuz... Bu forumdan, forumdaşların tecrübeleri beni ve bir çok kişiyi aydınlattı. Şimdiye kadar çok yararlandım. Mesaj silinmesini gerektiren hiç bir eylemim olmadı. Size karşı hiç mesaj yazmadım. Sadece bana yönelttiğiniz asılsız iddialarınızı yanıtladım. Farklı bir düşünceniz varsa iddia etmeyin ispat edin.


    ''Sorunlu ürününüz bir MONSTER Notebook olmamasına rağmen MONSTER ile ilgili tüm başlıklarda sanki ürününüz bir MONSTER Notebook' muş gibi ürününüzün TOSHIBA Notebook olduğunu belirtmeden açıklamalarda bulunduğunuzu üzüntüyle izliyoruz. '' diyosunuz... Kendi iddia ettiğiniz gerçekle tam uyuşmayan şeylere kendiniz de inandığınız için boşu boşuna üzüntüyle izliyorsunuz. MONSTER hakkında bir çok şikayet var ama ben monster-allahtan hiç kullanmadım. kullanmadığım için de yorum yapamam. Garantili tamir ediyoruz diyerek garanti süresi içinde size çalışır halde gönderdiğim bilgisayarı hiç çalışmaz halde bana gönderdiniz. Çalışmalarım aksadı. Yeni bilgisayar almak zorunda kaldım. Avukat tutmak ve mahkemeye baş vurmak zoruna kaldım. Bir de beni yalancı, çıkarcı fırsatcı durumuna düşürerek teşhir etmeye çalıştınız. Bazı insanlar üzerime saldırdı.


    ''Bütün bunlara rağmen sıkıntınızı anladığımızı ve samimi bir yaklaşımla çözmek niyetinde olduğumuzu özellikle belirtmek istiyorum.'' diyosunuz.... Onun için mi arka arkaya gerçeğe aykırı iddiaları arka arkaya sıralamakta ısrarla devam ediyorsunuz.

    ''eğer gerçekten sorunun çözülmesini istiyorsanız,'' diyosunuz... Çözülmesini istemesem sizce o kadar para ve zaman harcarmıydım.

    '' sizden onarım ücreti olarak alınmış olan 155 TL karşılığında ( en az 2 katı hatta yetkili servis fiyatlarına göre 4 katı kadar bir anakart değişim ücreti olmasına rağmen ek bir ücret talep etmeden ) ürününüzün anakartını değiştirmeyi öneriyoruz. Sizin içinde uygunsa ürününüzü ARAS KARGO ile karşı ödemeli olarak firmamız adresine ÜCRETSİZ olarak göndermenizi rica ediyorum. Sorununuz en kısa zamanda giderilerek ürününüz inşallah adresinize yine ÜCRETSİZ olarak geri gönderilecektir. '' diyosunuz... Siz beni hiç ama hiç anlamamışsınız. Anlamamakla kalmadığınız gibi benim de anlatabileceğime dair ümitleri de iyice azaltınız. Yok ''ek ücret'' talep etmeyecekmişsiniz, yok ''ÜCRETSİZ'' olarak size gönderecekmişim, yok bana yine ''ÜCRETSİZ'' geri gönderecekmişsiniz. Zaten ta başından yaptığınız hatayı telafi etmeniz gerekirken şu süreçte bunu bir lütüf olarak bana önermeniz çok manidar. Aman aman ne büyük lütuf. Bizim oraların tabiri ile çeşmenizden su içmem...

    ''Yorumu ve değerlendirmeyi size bırakıyorum. '' diyosunuz.... Her ne kadar anlatmaya çalıştıysam da daha öncekilerin sizin üzerinde etkisi olmadığından, bırakın beni anlamayı, anlamaya dahi çalışmadığınızdan bu açıklamamın da etkili olacağından şüpheliyim. Belki avukatım ve mahkeme size daha iyi anlatacaktır.

    Saygılarımla




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Notebook Tavsiyesi
    3 yıl önce açıldı
    Gaming laptop tavsiye
    7 ay önce açıldı
    Laptop tavsiye
    3 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.