RTSS'in cpu ile limitlediğini nvidia kontrol panelden limitleme yapıldığını bilmiyordum. Galiba baya geride kalmısım. Benim görüsüm genel olarak sizin soylediğiniz doğru olsa da bazı oyunların daha farklı dinamikleri oluyor. (Monitör 240 hz) Mesala Forza 5. vsync ve nvidia 120 fps limit yapıyorum. Bir dalgalanma efekti var gemiyor. RTSS ile 120 fps limit yapınca fps daha stabil oluyor ama o efek yine gecmiyor. Pürüzsüz hissettirmiyor. Ama limit koymayıp oyun icinden vsync ve 120 fps limit yapınca pürüzsüz oluyor. Forza icin en iyi secenek bu görünüyor bende. Afterburner'de hangisi en iyi bilmiyorum ama görünüm olarak en iyisi bu ayar. GTA'da oyun motoru kaynaklı galiba 180 fps olunca oyun takılıyor. 120 fps'lerde gayet iyi. Valorant gibi oyunlarda rtss limiti yüzde bir ve binde bir fps değerlerini daha iyi hale getiriyordu. Nvidia ile limitlersem daha iyi olması lazım o zaman. Cünkü oyun zaten ilemci limitli olarak calısıyor. Limitleme isini ekran kartına yaptırmak daha mantıklı olur. Forza'da Nvidia limitleme kapatıp acmak icin oyunu yeniden baslatmak gerekiyor. Hepsinde böyleyse cok pratik değil. |
Bildirim