Arkadaşlar merhabalar, ofis için yazıcı + tarayıcı + fotokopi özellikleri bulunan yazıcı tavsiyelerinizi bekliyorum. 1-fiyat üst limit: 1500 TL 2-aylık ortalama çıktı sayısı: 500-1500 3-çok fonksiyonlu mu (sadece yazıcı veya yazıcı tarayıcı fotokopili): EVET 4-Renkli çıktı gerekli mi?: NEREDEYSE HİÇ GEREKLİ DEĞİL. 5- Kartuş ya da tonere dolum yaptırarak mı kullanacaksınız?: EVET EKONOMİK OLMASI BAKIMINDAN MUADİL TONER VE KARTUŞ KULLANMAYI DÜŞÜNÜYORUM. 6-Özellikle tercih ettiğiniz bir marka ya da model varmı?: HAYIR, İŞİMİ GÖRSÜN SAĞLAM OLSUN YETERLİ. 7-Fax özelliği isteniyor mu?: OLSA İYİ OLUR ANCAK ŞART DEĞİL. 8- Bağlantı türü tercihi (usb, ethernet, wifi): WİFİ ÜZERİNDEN ÇIKTI ALABİLME ÖZELLİĞİ ÇOK ÖNEMLİ. 9- Üstten belgeli olsun mu? EVET Şimdiden yazan herkese teşekkürlerimi iletiyorum :) Bu arada Pantum M6550NW Yazıcı + Tarayıcı + Fotokopi + Network + Wi-Fi Mono Çok Fonksiyonlu Lazer Yazıcı düşünüyorum önerir misiniz? Muadil tonerini nasıl bulabilirim? Ne şekilde aratayım? < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Turkuazımsı -- 22 Ekim 2020; 18:34:19 > |
Bildirim