Şimdi Ara

Oksitlenme? Bu kullanıcı hatası mıdır?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
3.297
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Anlayan kişilerden yardım bekliyorum. Garantiye yolladığım notebookumun anakartında su teması kaynaklı oksitlenme mevcut diyor. Bununda kullanıcı hatası olduğunu söylüyor. Peki oksitlenme mevcutsa bile çalışan notebook garantide açılınca çalışmamaya başlamasını sağlayacak bir durum var mıdır? Bilgili arkadaşlardan destek bekliyorum.


     Oksitlenme? Bu kullanıcı hatası mıdır?







  • peki sen notebook`u hangi sebeple garantiye gonderdin ?
  • oksit = pasın kardeşi..
    kullanıcı hatasımıdır ? evet.. peki sebep ? sıvı teması yada nemli ortamda kullanma..
    açılınca cihaz kendi kendine çalışmaya başlarmı ?
    mümkündür.. oksitlenen yer oksitten dolayı temas etmiyordur. normalde etmesi gerekiyordur.. sökerken oksitlenen kısım oynar tekrar temas başlar. cihaz çalışmaya başlar..

    şimdi biz soralım cihazın sorunu neydi ?
  • quote:

    Peki oksitlenme mevcutsa bile çalışan notebook garantide açılınca çalışmamaya başlamasını sağlayacak bir durum var mıdır?

    @xXxCooLxXx kardeş burayı yanlış anlamışsın sanırım

    - evet böyle bı durum olabılır çalışır iken adam açar oksıt vardır temizler oksıtı tabı oksıt bacakları curuttuyse temizlerken kırılacaktır ve alet bozulacaktır bu bıraz senın şansın(oksıtın bacagı curuttumu acaba o bakımdan) birazda servısın tıtızlıgıne bağlı tabi
    - çalışan notebookun servısde ne işi var muhtemelen bozuktur bı yeri
    - evet kullanıcı hatası çunku ya cok nemlı ortamda bıraktın yada su doktun ıkısıde garantı kapsamı dısındadır
  • quote:

    @xXxCooLxXx kardeş burayı yanlış anlamışsın sanırım

    tam tersini anlamışım
    "o zaman çalışan cihaz neden serviste ?"
    bu sorunun cevabını bende merak ettim :)
  • cevaplar için teşekkür ederim. Yani diyorsunuz ki adamlar haklı.

    Ben laptopu;

    1-Isınma yapması (aşırı değil 1 kere bile kapanma olmadı)
    2-Elektrik giriş yerinde hareket ettirince temassızlık.
    3-Klavyede bazı tuşların basmaması

    Sebebiyle yolladım. Ardından bana boyle bir durum oldugunu ve 1079 lira masraf çıkardılar. Şıvı teması kabul etmiyorum ama yapacak birşey yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yhackup

    quote:

    Peki oksitlenme mevcutsa bile çalışan notebook garantide açılınca çalışmamaya başlamasını sağlayacak bir durum var mıdır?

    @xXxCooLxXx kardeş burayı yanlış anlamışsın sanırım

    - evet böyle bı durum olabılır çalışır iken adam açar oksıt vardır temizler oksıtı tabı oksıt bacakları curuttuyse temizlerken kırılacaktır ve alet bozulacaktır bu bıraz senın şansın(oksıtın bacagı curuttumu acaba o bakımdan) birazda servısın tıtızlıgıne bağlı tabi
    - çalışan notebookun servısde ne işi var muhtemelen bozuktur bı yeri
    - evet kullanıcı hatası çunku ya cok nemlı ortamda bıraktın yada su doktun ıkısıde garantı kapsamı dısındadır


    sıvı dökme olayı yok ama izmirde yaşıyorm. Yazlıkta kullandım tüm yaz direk deniz kıyısı nem oranı çok yüksek. Bunun suçu bende midir? Mevsimlik mi bu laptoplar anlamadm ki :S hak iddaa edemezsin diyorsunuz yani peki teşekkür ederim




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • o nasıl bir servis anlayışıdır ?
    oksitlenen kısım tam olarak neresi. hangi parça oksit yapmış bi anlaya bilsem..
    ama durum şu ki.. ısınma olayı = fan sıkıntısı (belki oksit bağlantılıdır)
    elektrik girişindeki temazsızlık = tehimin atması basit bir işlemdir.
    klavye sorunu = belki soket sıkıntılı belki sadece o turşlarda sorun var ama çok düşün hatta çok çok düşük ihtimalle oksite bağlaya blirler bunu..
    bu konu hakkında az bilgim var ise gönderilen cihaz ödeme yapılmadığı zaman alındığı gibi iade edilir..
    gönderdin çalışıyordu geldiğindede o cihaz çalışmak zorunda... çalışmıorsa servis bir nanenler yedi demektir..
    cihaz sende ise servisi ara.. servisten kim soruyluysa onunla görüş..
    cihazı ben böyle göndermedim bu ne çalışmıyor de.. say, ver, veriştir..
  • oksitlenen yer mainboard. tamamen alakasız benim sıkıntılarımla. kasa alt kısımdan sıvı almış diyorlar. dediklerinizi zaten yaptım tekrar bugun aradım geri doneceklerini soylediler ama birşey değişeceğini zannetmiyorum.

    Zaten benim sorumda bu; oksitlenme yapan mainboard normalde çalışırken serviste işleme girdiğinde(açıldığında) vs. çalışmama durumu benim suçum mudur servisin suçu mudur? ona gore hareket edicem.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufk88

    oksitlenen yer mainboard. tamamen alakasız benim sıkıntılarımla. kasa alt kısımdan sıvı almış diyorlar. dediklerinizi zaten yaptım tekrar bugun aradım geri doneceklerini soylediler ama birşey değişeceğini zannetmiyorum.

    Zaten benim sorumda bu; oksitlenme yapan mainboard normalde çalışırken serviste işleme girdiğinde(açıldığında) vs. çalışmama durumu benim suçum mudur servisin suçu mudur? ona gore hareket edicem.

    Zaten benim sorumda bu; oksitlenme yapan mainboard normalde çalışırken serviste işleme girdiğinde(açıldığında) vs. çalışmama durumu benim suçum mudur servisin suçu mudur? ona gore hareket edicem.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ufk88 -- 31 Mart 2012; 19:38:55 >
  • evet aslında bunun üzerinden gidebilirsin ben size çalışır teslim ettim diyerek belki bir sonuç alınabilir ama servis aracılığıyla pek sonuç alamazsın acer müşteri hizmetlerinden yada müdürlüğünden birisiyle görüşerek çözebilirsin daha önce başıımıza geldi beko müşteri hizmetleriyle müdürleriyle görüşmeler tabi baya bi telefon görüşmeleri ve ısrar ile garanti dışı olan parçayı garantiden değiştirttik pazarlık dahi oldu parça parasını ödeyin biz işçilik almayalım diye ama onu da kabul etmedik değiştirdiler sonunda
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.