Latin Dili ve Edebiyatı gayet memnunum zaten birinci tercihimdi,ufkumun dahada genişlediğini hissediyorum.
quote:
Orijinalden alıntı: Derin Mavi
quote:
Orijinalden alıntı: Bloodie*
quote:
Orijinalden alıntı: Derin Mavi
Yahu gözünü seveyim,kafan iyi mi senin.Ehliyet alırken bile renk körlüğü sorun,sen gemi kullanacan dalga mı geçiyorsun?Çeşitli çeşitli uyarı renkleri vardır denizcilikte,nasıl ayırt edeceksin?Özelden öyle bir yazmışın ki emrivaki yapar gibi.Ayarı verdirtme,yukarıda düzgün yazayım eleman heyecana gelmiştir ondan böyle yazmıştır dedim hala aynı üslupla devam ediyorsun.
Bahsettiğim denizcilik işletmeleri yönetimi. Güverte,makina bölümü değil. İşletmenin evrak işlerini yaptığını söylemiştin bunun renk körlüğü ile ne alakası var?
Güzel kardeşim,denizcilik işinin kara ayağına yönelik bölüm Den.İşl.Yön. fakat kapntalık da veriyor.Yukarıdaki videoya tıklayıp izledin mi hiç?Evraktan falan da bahsettiğimi hatırlamıyorum.Hatırlamaya gerek yok yukarıdaki mesajları okuyarak teyit etsin biri.Ya benim kafam güzel ya da senin.
GÖREVLER - Çalıştığı işletmenin sahip olduğu yük ve yolcu gemilerinin en verimli şekilde çalışması için işletme planı hazırlar. Bunu yaparken; - Kurumun para, malzeme ve insan gücünün en ekonomik şekilde kullanılmasını sağlar, - İşletmeye bağlı olan veya olmayan yük ve yolcu gemilerinin hareket saatlerinin bağlantısını sağlar, - Hazırladığı plana göre kendisine bağlı olarak çalışanlara görev dağıtımı yapar ve çalışmalarını kontrol eder.
Evraktan kastım bu tip işler. Video açılmadı malesef . Kaptanlık,güverta,makina zabitliği deniz işl. ve ul. mühendislerine verilmiyor muydu? Benim anladığım denizcilik işl. yön. dediğin gibi kara işlerini yapıyo ve gemilere çıkmıyo ama sen kaptanlık da verildiğini yazmışsın kafam karıştı bahsettiğin konuya bakıcam tekrar.
Boğaziçi Üni. - İngiliz Dili ve Edebiyatı.
Zaten istemeden gelmiştim, o yüzden de işkenceye dönüşmeye başladı. Bölümü çok seven de var benim gibi nefret eden de. Özellikle benim gibi sayısalcı olup da sakın böyle bir saçmalık yapmayın.
Dünya'nın en gereksiz bölümlerinden birisi. Ama öyle ya da böyle bitmek zorunda bu bölüm. Yüksek bir ihtimalle bir üniversite daha okuyacağım.
quote:
Orijinalden alıntı: Bloodie*
quote:
Orijinalden alıntı: Derin Mavi
quote:
Orijinalden alıntı: Bloodie*
quote:
Orijinalden alıntı: Derin Mavi
Yahu gözünü seveyim,kafan iyi mi senin.Ehliyet alırken bile renk körlüğü sorun,sen gemi kullanacan dalga mı geçiyorsun?Çeşitli çeşitli uyarı renkleri vardır denizcilikte,nasıl ayırt edeceksin?Özelden öyle bir yazmışın ki emrivaki yapar gibi.Ayarı verdirtme,yukarıda düzgün yazayım eleman heyecana gelmiştir ondan böyle yazmıştır dedim hala aynı üslupla devam ediyorsun.
Bahsettiğim denizcilik işletmeleri yönetimi. Güverte,makina bölümü değil. İşletmenin evrak işlerini yaptığını söylemiştin bunun renk körlüğü ile ne alakası var?
Güzel kardeşim,denizcilik işinin kara ayağına yönelik bölüm Den.İşl.Yön. fakat kapntalık da veriyor.Yukarıdaki videoya tıklayıp izledin mi hiç?Evraktan falan da bahsettiğimi hatırlamıyorum.Hatırlamaya gerek yok yukarıdaki mesajları okuyarak teyit etsin biri.Ya benim kafam güzel ya da senin.
GÖREVLER - Çalıştığı işletmenin sahip olduğu yük ve yolcu gemilerinin en verimli şekilde çalışması için işletme planı hazırlar. Bunu yaparken; - Kurumun para, malzeme ve insan gücünün en ekonomik şekilde kullanılmasını sağlar, - İşletmeye bağlı olan veya olmayan yük ve yolcu gemilerinin hareket saatlerinin bağlantısını sağlar, - Hazırladığı plana göre kendisine bağlı olarak çalışanlara görev dağıtımı yapar ve çalışmalarını kontrol eder.
Evraktan kastım bu tip işler. Video açılmadı malesef . Kaptanlık,güverta,makina zabitliği deniz işl. ve ul. mühendislerine verilmiyor muydu? Benim anladığım denizcilik işl. yön. dediğin gibi kara işlerini yapıyo ve gemilere çıkmıyo ama sen kaptanlık da verildiğini yazmışsın kafam karıştı bahsettiğin konuya bakıcam tekrar.
Sen ona bakma bana mı inanıyorsun o yazıklarına mı?Elbette o işler de yapılıyor ama verdiği bilgi çok sığ bir bilgi.Çok daha geniş kapsamlı bir bölüm.Kaptanlık güverte ve Deniz Ulaştırma İşletme mühendislerine doğrudan veriliyor.Gemi Makineleri İşletme Mühendisliği adı üstünde gemi makinelerinden sorumlu.Kaptanlıkla alakası yok.Gemi İnşaat Mühendisliği ve Denizcilik İşletmeleri Yönetimi bölümlerine de uzakyol vardiya zabitliği(Kaptanlık)bir sene ek ders ve stajla verilecekti fakat yasa yürürlükten kaldırıldı.Şimdi bu uzakyol vardiya zabitliği dördüncü kaptandan başlar süvari bey'e kadar gider.Dört,üç,iki,süvari diye.Hepsi kaptan bunların ve bir gemide bulunuyor.En yetkilisi süvari beydir.Kaptanlar sadece kaptanlık yapmaz.Bu dört,üç,ikiler vardiya tutmanın(Senin anladığın biçimde kaptanlık)yanında kuzineden(Mutfak),gemi bakımından vesaireden sorumludur.Yat kaptanlığı bu vardiya zabitliğinden daha alt bir yetki seviyesidir,belli yerlerde belli grosstona kadar gemilerde kaptanlık yapabilir.Bunu kendin araştır artık birsürü kaptanlık seviyesi var.Zamanla yükselebiliyorsun her şekilde.Sınırlı vardiya zabitliği önlisans,uzakyol vardiya zabitliği lisans mezunlarına yöneliktir.Yani daha çok okuyan daha üst rütbeden başlıyor diyebiliriz.Biz de lisans okuyoruz ama bölümün ana dalı kaptanlığa yönelik olmadığı için çip muamelesi yapıyorlar.
Bu yeterlilik seviyeleri karman çorman.Linkte en sade şekilde açıklamış.Benim bildiklerim yukarıdakiler,hocalardan da pek net bilgi alamıyoruz.
quote:
Orijinalden alıntı: Derin Mavi
quote:
Orijinalden alıntı: Bloodie*
quote:
Orijinalden alıntı: Derin Mavi
quote:
Orijinalden alıntı: Bloodie*
quote:
Orijinalden alıntı: Derin Mavi
Yahu gözünü seveyim,kafan iyi mi senin.Ehliyet alırken bile renk körlüğü sorun,sen gemi kullanacan dalga mı geçiyorsun?Çeşitli çeşitli uyarı renkleri vardır denizcilikte,nasıl ayırt edeceksin?Özelden öyle bir yazmışın ki emrivaki yapar gibi.Ayarı verdirtme,yukarıda düzgün yazayım eleman heyecana gelmiştir ondan böyle yazmıştır dedim hala aynı üslupla devam ediyorsun.
Bahsettiğim denizcilik işletmeleri yönetimi. Güverte,makina bölümü değil. İşletmenin evrak işlerini yaptığını söylemiştin bunun renk körlüğü ile ne alakası var?
Güzel kardeşim,denizcilik işinin kara ayağına yönelik bölüm Den.İşl.Yön. fakat kapntalık da veriyor.Yukarıdaki videoya tıklayıp izledin mi hiç?Evraktan falan da bahsettiğimi hatırlamıyorum.Hatırlamaya gerek yok yukarıdaki mesajları okuyarak teyit etsin biri.Ya benim kafam güzel ya da senin.
GÖREVLER - Çalıştığı işletmenin sahip olduğu yük ve yolcu gemilerinin en verimli şekilde çalışması için işletme planı hazırlar. Bunu yaparken; - Kurumun para, malzeme ve insan gücünün en ekonomik şekilde kullanılmasını sağlar, - İşletmeye bağlı olan veya olmayan yük ve yolcu gemilerinin hareket saatlerinin bağlantısını sağlar, - Hazırladığı plana göre kendisine bağlı olarak çalışanlara görev dağıtımı yapar ve çalışmalarını kontrol eder.
Evraktan kastım bu tip işler. Video açılmadı malesef . Kaptanlık,güverta,makina zabitliği deniz işl. ve ul. mühendislerine verilmiyor muydu? Benim anladığım denizcilik işl. yön. dediğin gibi kara işlerini yapıyo ve gemilere çıkmıyo ama sen kaptanlık da verildiğini yazmışsın kafam karıştı bahsettiğin konuya bakıcam tekrar.
Sen ona bakma bana mı inanıyorsun o yazıklarına mı?Elbette o işler de yapılıyor ama verdiği bilgi çok sığ bir bilgi.Çok daha geniş kapsamlı bir bölüm.Kaptanlık güverte ve Deniz Ulaştırma İşletme mühendislerine doğrudan veriliyor.Gemi Makineleri İşletme Mühendisliği adı üstünde gemi makinelerinden sorumlu.Kaptanlıkla alakası yok.Gemi İnşaat Mühendisliği ve Denizcilik İşletmeleri Yönetimi bölümlerine de uzakyol vardiya zabitliği(Kaptanlık)bir sene ek ders ve stajla verilecekti fakat yasa yürürlükten kaldırıldı.Şimdi bu uzakyol vardiya zabitliği dördüncü kaptandan başlar süvari bey'e kadar gider.Dört,üç,iki,süvari diye.Hepsi kaptan bunların ve bir gemide bulunuyor.En yetkilisi süvari beydir.Kaptanlar sadece kaptanlık yapmaz.Bu dört,üç,ikiler vardiya tutmanın(Senin anladığın biçimde kaptanlık)yanında kuzineden(Mutfak),gemi bakımından vesaireden sorumludur.Yat kaptanlığı bu vardiya zabitliğinden daha alt bir yetki seviyesidir,belli yerlerde belli grosstona kadar gemilerde kaptanlık yapabilir.Bunu kendin araştır artık birsürü kaptanlık seviyesi var.Zamanla yükselebiliyorsun her şekilde.Sınırlı vardiya zabitliği önlisans,uzakyol vardiya zabitliği lisans mezunlarına yöneliktir.Yani daha çok okuyan daha üst rütbeden başlıyor diyebiliriz.Biz de lisans okuyoruz ama bölümün ana dalı kaptanlığa yönelik olmadığı için çip muamelesi yapıyorlar.
Kaptanlık bu bölümde yok.Vardiya zabiti olabiliyorsunuz ama yakın yol.O da yeterlilik galiba okuldan direkt olarak ehliyet vermiyorlar. Geminin evrak işlerinin yapıldığı doğru.Ancak evrak diyip geçilecek bir durum değil hesaplamalarda ufak bir hata binlerce dolar zarar ettirebilir. Ya da evrakların liman müdürlüğüne geç teslim edilmesi geminin limana alınmamasına bir sürü demuraja sebeb olabilir. Bunun dışında stabilite hesapları var ama onları gemi inşa mühendislerine yaptırırlar. Benim sınırlı vardiya zabitliği hakkım vardı ama okulun laboratuarı olmadığından alamadık.Alsaydıkta bir işe yaramazdı zaten. 4 yıllıklar için vardiya zabitliği uzakyol olmadıkça iyi değil.Yakın yolu 2 yıllık güvertecilerde alıyor. Gemiye çıkacak adam 4 yıllık güverte okusun bu bölüm karaya yönelik iyi bir ingilizcen varsa ve çevren varsa iyi paralar kazanabilirsin.İngilizce yoksa hiç şansın yok.
quote:
Orijinalden alıntı: Calpi84
quote:
Orijinalden alıntı: Derin Mavi
quote:
Orijinalden alıntı: Bloodie*
quote:
Orijinalden alıntı: Derin Mavi
quote:
Orijinalden alıntı: Bloodie*
quote:
Orijinalden alıntı: Derin Mavi
Yahu gözünü seveyim,kafan iyi mi senin.Ehliyet alırken bile renk körlüğü sorun,sen gemi kullanacan dalga mı geçiyorsun?Çeşitli çeşitli uyarı renkleri vardır denizcilikte,nasıl ayırt edeceksin?Özelden öyle bir yazmışın ki emrivaki yapar gibi.Ayarı verdirtme,yukarıda düzgün yazayım eleman heyecana gelmiştir ondan böyle yazmıştır dedim hala aynı üslupla devam ediyorsun.
Bahsettiğim denizcilik işletmeleri yönetimi. Güverte,makina bölümü değil. İşletmenin evrak işlerini yaptığını söylemiştin bunun renk körlüğü ile ne alakası var?
Güzel kardeşim,denizcilik işinin kara ayağına yönelik bölüm Den.İşl.Yön. fakat kapntalık da veriyor.Yukarıdaki videoya tıklayıp izledin mi hiç?Evraktan falan da bahsettiğimi hatırlamıyorum.Hatırlamaya gerek yok yukarıdaki mesajları okuyarak teyit etsin biri.Ya benim kafam güzel ya da senin.
GÖREVLER - Çalıştığı işletmenin sahip olduğu yük ve yolcu gemilerinin en verimli şekilde çalışması için işletme planı hazırlar. Bunu yaparken; - Kurumun para, malzeme ve insan gücünün en ekonomik şekilde kullanılmasını sağlar, - İşletmeye bağlı olan veya olmayan yük ve yolcu gemilerinin hareket saatlerinin bağlantısını sağlar, - Hazırladığı plana göre kendisine bağlı olarak çalışanlara görev dağıtımı yapar ve çalışmalarını kontrol eder.
Evraktan kastım bu tip işler. Video açılmadı malesef . Kaptanlık,güverta,makina zabitliği deniz işl. ve ul. mühendislerine verilmiyor muydu? Benim anladığım denizcilik işl. yön. dediğin gibi kara işlerini yapıyo ve gemilere çıkmıyo ama sen kaptanlık da verildiğini yazmışsın kafam karıştı bahsettiğin konuya bakıcam tekrar.
Sen ona bakma bana mı inanıyorsun o yazıklarına mı?Elbette o işler de yapılıyor ama verdiği bilgi çok sığ bir bilgi.Çok daha geniş kapsamlı bir bölüm.Kaptanlık güverte ve Deniz Ulaştırma İşletme mühendislerine doğrudan veriliyor.Gemi Makineleri İşletme Mühendisliği adı üstünde gemi makinelerinden sorumlu.Kaptanlıkla alakası yok.Gemi İnşaat Mühendisliği ve Denizcilik İşletmeleri Yönetimi bölümlerine de uzakyol vardiya zabitliği(Kaptanlık)bir sene ek ders ve stajla verilecekti fakat yasa yürürlükten kaldırıldı.Şimdi bu uzakyol vardiya zabitliği dördüncü kaptandan başlar süvari bey'e kadar gider.Dört,üç,iki,süvari diye.Hepsi kaptan bunların ve bir gemide bulunuyor.En yetkilisi süvari beydir.Kaptanlar sadece kaptanlık yapmaz.Bu dört,üç,ikiler vardiya tutmanın(Senin anladığın biçimde kaptanlık)yanında kuzineden(Mutfak),gemi bakımından vesaireden sorumludur.Yat kaptanlığı bu vardiya zabitliğinden daha alt bir yetki seviyesidir,belli yerlerde belli grosstona kadar gemilerde kaptanlık yapabilir.Bunu kendin araştır artık birsürü kaptanlık seviyesi var.Zamanla yükselebiliyorsun her şekilde.Sınırlı vardiya zabitliği önlisans,uzakyol vardiya zabitliği lisans mezunlarına yöneliktir.Yani daha çok okuyan daha üst rütbeden başlıyor diyebiliriz.Biz de lisans okuyoruz ama bölümün ana dalı kaptanlığa yönelik olmadığı için çip muamelesi yapıyorlar.
Kaptanlık bu bölümde yok.Vardiya zabiti olabiliyorsunuz ama yakın yol.O da yeterlilik galiba okuldan direkt olarak ehliyet vermiyorlar. Geminin evrak işlerinin yapıldığı doğru.Ancak evrak diyip geçilecek bir durum değil hesaplamalarda ufak bir hata binlerce dolar zarar ettirebilir. Ya da evrakların liman müdürlüğüne geç teslim edilmesi geminin limana alınmamasına bir sürü demuraja sebeb olabilir. Bunun dışında stabilite hesapları var ama onları gemi inşa mühendislerine yaptırırlar. Benim sınırlı vardiya zabitliği hakkım vardı ama okulun laboratuarı olmadığından alamadık.Alsaydıkta bir işe yaramazdı zaten. 4 yıllıklar için vardiya zabitliği uzakyol olmadıkça iyi değil.Yakın yolu 2 yıllık güvertecilerde alıyor. Gemiye çıkacak adam 4 yıllık güverte okusun bu bölüm karaya yönelik iyi bir ingilizcen varsa ve çevren varsa iyi paralar kazanabilirsin.İngilizce yoksa hiç şansın yok.
Evet yeterlilik,ehliyet vermiyorlar.
ZKÜ Makina mühendisliğinde okuyorum okulu sevmesem de mesleği seviyorum:D
Hazırlık olamama rağmen bu sene içinde okulum kazandığım bölümü sevmeme neden oldu.Endüstri mühendisliği bölüm başkanımız ile bire bir muhabbet etmek, alanımda uzman olan profların odasına çıkıp istediğim zaman soru sorabilmek bunu sağladı.
Bölümüm endüstri müh.
quote:
Orijinalden alıntı: sariemir06
Hazırlık olamama rağmen bu sene içinde okulum kazandığım bölümü sevmeme neden oldu.Endüstri mühendisliği bölüm başkanımız ile bire bir muhabbet etmek, alanımda uzman olan profların odasına çıkıp istediğim zaman soru sorabilmek bunu sağladı.
Bölümüm endüstri müh.
Hangi üniversite
Atilim-Elektrik Elektronik Muhendisligi bolumumu gercekten seerek okuyorum.
Meslekler hakkında öğrenci veya deneyimli insaların yorum yaptığı. Bize fikir vermede yardımcı olacak bir site var mı?
Final dönemleri dışında gayet memnunum
quote:
Orijinalden alıntı: Persona Grata
Boğaziçi Üni. - İngiliz Dili ve Edebiyatı.
Zaten istemeden gelmiştim, o yüzden de işkenceye dönüşmeye başladı. Bölümü çok seven de var benim gibi nefret eden de. Özellikle benim gibi sayısalcı olup da sakın böyle bir saçmalık yapmayın.
Dünya'nın en gereksiz bölümlerinden birisi. Ama öyle ya da böyle bitmek zorunda bu bölüm. Yüksek bir ihtimalle bir üniversite daha okuyacağım.
2 Yıllık bir meslek yüksekokulunda İngilizce Tercümanlık okuyorum. Çok çok mutluyum. Hazırlığı bitirdim ve 1. sınıfa geçtim. Senin okulunda ben olacaktım ki şimdi dünyalar benim olurdu.
Bögüalp,3.sınıf A şubesi.
quote:
Orijinalden alıntı: MIKE CHECK
quote:
Orijinalden alıntı: sariemir06
Hazırlık olamama rağmen bu sene içinde okulum kazandığım bölümü sevmeme neden oldu.Endüstri mühendisliği bölüm başkanımız ile bire bir muhabbet etmek, alanımda uzman olan profların odasına çıkıp istediğim zaman soru sorabilmek bunu sağladı.
Bölümüm endüstri müh.
Hangi üniversite
Özyeğin Ünivesitesi
Lisanstaki makina ve endüstri mühendisliği bölümlerinden memnundum, şu an otomotivde yüksek lisans yapıyorum ondan da memnun sayılırım.
Bunu güncellemek lazım tercih dönemi yakın.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme