Şimdi Ara

Olmadı Toyota Avensis! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
1
Favori
906
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FursıonnMann

    Passat gemi gibi abi direksiyonu desen gemi dümeni gibi direksiyonu çeviriyorsun araba 1-2 sn sonra dönmeye başlıyor.Golf çok güzel ama

    Bunu yazan 17 yaşında ve daha ehliyeti yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FursıonnMann

    Passat gemi gibi abi direksiyonu desen gemi dümeni gibi direksiyonu çeviriyorsun araba 1-2 sn sonra dönmeye başlıyor.Golf çok güzel ama

    Hayatinda passata bindinmi ciddiyim ?
    Hayatinda gemiye binip dumen tuttun mu bu sorumda da ciddiyim ?
    Direksiyon 2 sn sonra gec tepki verse hergun her passat kaza yapar.Vw lerde direksiyonlar standarttir her aracinda ayni direksiyonu kullanirki direksiyonda kucuk.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KaymaklıLokum

    quote:

    Orijinalden alıntı: _Emir

    diğer dizeller gibi tork patlaması yaşamayı pek beklemeyin, toyota yeni modellerinde torku bir atmosferik araç gibi yayarak, lineer dağılımla verecek şekilde düzenlemeler yapıyor sanırım

    Öyle olsa tepki verirdi zaten. 6. vites 95 demiş arkadaş. Tork patlaması yapan devrin altında kalmış ki tepki vermemiş. Tork dağılımı düzgün bir araç olsa uzamasa da yavaş yavaş hızlanırdı.

    2000 ve 3000 devir aralığında çok cansızdı bahsettiğim hız ve viteste. Bende atmosferik kullanır gibi vites düşürdüm. 3000 devirde 0 eğimli bir yolda o aracın 6.vitesten düşmeden ivmelenmesiydi beklediğim. Sanırım araç çok ağır kasaya göre ya da aktarma sorunlu. Bilemiyorum bir yerinde bir sıkıntı olduğu kesin. Düz yol için konuşursak 1.6 benzinli atmosferik 132'lik ünite daha keyifli diyebilirim. Hiç olmazsa devir çeviriyor 6500-7000'e kadar ama onunda ağırlığı sorun. 1.5 ton araba. Vergi sisteminin kurbanı bu araçlar. Ruslar 2.2 dcat dizel versiyonuna biniyor biz 1.6 tüğ siklet olanına

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Japonların durumu iyi değil, gittikçe geriye gidiyorlar...
    çıkan her yeni model öncekini aratıyor gibi.
    mazda da sinek kıpırdamıyor
    hondanın sürekli satışı düşüyor
    nissan sadece qasqhai satıyor
    mitsu piyasada hiç yok
    geriye bir Toyota kalıyor o da geçmişin mirasını yiyor.
    Corolla ve civic eskiden kendi sınıflarında referans alınırdı, şimdi rakipleri kadar iyi değiller...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bahaman


    quote:

    Orijinalden alıntı: KaymaklıLokum

    quote:

    Orijinalden alıntı: _Emir

    diğer dizeller gibi tork patlaması yaşamayı pek beklemeyin, toyota yeni modellerinde torku bir atmosferik araç gibi yayarak, lineer dağılımla verecek şekilde düzenlemeler yapıyor sanırım

    Öyle olsa tepki verirdi zaten. 6. vites 95 demiş arkadaş. Tork patlaması yapan devrin altında kalmış ki tepki vermemiş. Tork dağılımı düzgün bir araç olsa uzamasa da yavaş yavaş hızlanırdı.

    2000 ve 3000 devir aralığında çok cansızdı bahsettiğim hız ve viteste. Bende atmosferik kullanır gibi vites düşürdüm. 3000 devirde 0 eğimli bir yolda o aracın 6.vitesten düşmeden ivmelenmesiydi beklediğim. Sanırım araç çok ağır kasaya göre ya da aktarma sorunlu. Bilemiyorum bir yerinde bir sıkıntı olduğu kesin. Düz yol için konuşursak 1.6 benzinli atmosferik 132'lik ünite daha keyifli diyebilirim. Hiç olmazsa devir çeviriyor 6500-7000'e kadar ama onunda ağırlığı sorun. 1.5 ton araba. Vergi sisteminin kurbanı bu araçlar. Ruslar 2.2 dcat dizel versiyonuna biniyor biz 1.6 tüğ siklet olanına

    Sen bide 1.4 D-4d corolla kullanıcılarını düşün abi 70-80 k verdikleri araba rampada kalkmıyor stop ediyor.




  • Göttingenli Ethem kullanıcısına yanıt
    Ehliyet olmayınca ne oluyor?Araba kullanmadığımımı düşünüyorsunuz?
  • FursıonnMann kullanıcısına yanıt
    O bir facia zaten biliyorum. Ama insanlar markanın verdiği güven ve sorunsuzluk iddiası için alıyor. Toyota geçmişinin ekmeğini yiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bahaman B kullanıcısına yanıt
    yakıt ekonomisi için 5 ve 6. vites oranı uzun tutulmuştur o yüzden olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bahaman


    quote:

    Orijinalden alıntı: KaymaklıLokum

    quote:

    Orijinalden alıntı: _Emir

    diğer dizeller gibi tork patlaması yaşamayı pek beklemeyin, toyota yeni modellerinde torku bir atmosferik araç gibi yayarak, lineer dağılımla verecek şekilde düzenlemeler yapıyor sanırım

    Öyle olsa tepki verirdi zaten. 6. vites 95 demiş arkadaş. Tork patlaması yapan devrin altında kalmış ki tepki vermemiş. Tork dağılımı düzgün bir araç olsa uzamasa da yavaş yavaş hızlanırdı.

    2000 ve 3000 devir aralığında çok cansızdı bahsettiğim hız ve viteste. Bende atmosferik kullanır gibi vites düşürdüm. 3000 devirde 0 eğimli bir yolda o aracın 6.vitesten düşmeden ivmelenmesiydi beklediğim. Sanırım araç çok ağır kasaya göre ya da aktarma sorunlu. Bilemiyorum bir yerinde bir sıkıntı olduğu kesin. Düz yol için konuşursak 1.6 benzinli atmosferik 132'lik ünite daha keyifli diyebilirim. Hiç olmazsa devir çeviriyor 6500-7000'e kadar ama onunda ağırlığı sorun. 1.5 ton araba. Vergi sisteminin kurbanı bu araçlar. Ruslar 2.2 dcat dizel versiyonuna biniyor biz 1.6 tüğ siklet olanına

    Valla ilginç geldi ne yalan söyleyeyim. Bende şu anda 1.3 cdti 75 beygir motorlu araç var ki o bile 95 ile giderken 1900 devirde oluyor ve gaza bastığınızda bir tepki veriyor. Belki beklentiyle alakalıdır diyeceğim ama atmosferik bir motor kullanıcısını bile tatmin etmiyorsa gerçekten bir gariplik var demektir. En kısa zamanda test sürüşüne çıkıp yorumumu yazarım ama 1.3 motor kullandığım için muhtemelen bana iyi gelecektir çekişi




  • hocam , yolcusu ile 1500 tonluk araci 112 hp motorla ,100 km ye cikarip ALTINCI viteste ileri atilmasini bekliyorsaniz . bu yanlis bir beklenti . bunu o kadar motor ile avensiste yapamaz baskasida :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FursıonnMann

    Ehliyet olmayınca ne oluyor?Araba kullanmadığımımı düşünüyorsunuz?

    Hayır.

    Sanki piyasadaki bütün araçları elden geçirmiş gibi konuşuyorsun.
  • hunter06 kullanıcısına yanıt
    Doğrudur, tamamen beklenti ile ilgili. Keşke aynı aracı 5-10 km lik bir tırmanışta kullanma şansım olsaydı. Ama size şunu söyleyebilirim, 1.5 dci motorlu Fluence ve Megane bu araçtan çok daha canlı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    Avensis ve 100 milyar kulak tırmalayıcı kesinlikle..

    avensise 100 bin vereceğime döner kafama sıkarım daha iyi
  • Euro 5 6 derken motorlari sagirlastiriyorlar. Euro 4 un gozunu seveyim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zaten firmalara şaşıyorum işler iyi gitmiyoken hala boş işler peşindeler
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.