Şimdi Ara

Online alınan uçak bileti hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4
Cevap
0
Favori
284
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Dün gece 1 civarında skyscanner üzerinden e dreamsten 13 haziran 3 ekim lufthansa istanbul atatürk new york jfk bileti almaya teşebbüs ettim.
    Bileti onayladım ve rezervasyonun onaylandığına dair bi e mail aldım ardından elektronik bilet gelmesi gerekiyordu ancak gelmedi.
    Satin alma islemini tamamladiginizda, rezervasyonunuz onaylanacak ve rezervasyon numaranizi iceren bir e-posta alacaksiniz. Ilk ‘Rezervasyon onayi' e-postasi rezervasyon yaptirdiginiz guzergahla ilgili tum detaylari icerecek. Haftasonu veya tatillerle cakismadigi ve tarife kurallariyla uyustugu surece, rezervasyonunuz 24 saatlik bir sure icin gecerlidir.
    Daha sonra, yetkililerimiz rezervasyonunuzun, havayolu rezervasyon sistemine dogru bir sekilde girildigini ve odeme isleminizin yapilabildigini kontrol edecek. Her sey dogruysa, ilk e-postayi almanizdan sonra bir is gunu icinde bir e-posta daha alacaksiniz. Yalnizca bu ikinci e-postayi almaniz, biletinizin onaylandigi anlamina gelir.
    E dreamstede bu yazıyı gördüm ama bana gelen mail içerisinde bir saate kadar elektronik bilet gelecek yazıyordu.
    Türkiye ofisinde müşteri hizmetleri haftasonu çalışmıyor o yüzden arayamıyorum.Amerika ofisine mail attım ona da geri dönülmedi.Acaba bi problem mi var yoksa herşey yolunda mı
    İlk kez aracı yerden bilet aldığım için tedirginim.







  • Bende yaşamıştım benzer bir sorun, Kredi kartı dolandırıcılığını önlemek adına kredi kartından 10 dolara kadar para çekmişlerdi ve bu rakamı bize söyleyin ki kredi kartının size ait olduğunu bilelim demişlerdi. Tabi bende maillerime bakmamıştım. Sonra Check-in yaparken bana verdikleri PNR no ile rezervasyon yapamıyorum en sonunda aradım, dedi ki rezervasyonunuz iptal edilmiş. Ama nasıl olur falan derken? Mailinize güvelik sorgusu geldi bakmadınız mı dediler bir baktım harbi öyleymiş. Neyse uçağa son gün bilet aldım. Karizmayı görüyor musun ? 3-5 ucuza gidelim diye skyscanner'dan bilet bulduk onuda abuk subuk uygulamalar yüzünden tam satın alamadık, son güne en pahalısından bilet almak zorunda kaldık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Be Happy

    Bende yaşamıştım benzer bir sorun, Kredi kartı dolandırıcılığını önlemek adına kredi kartından 10 dolara kadar para çekmişlerdi ve bu rakamı bize söyleyin ki kredi kartının size ait olduğunu bilelim demişlerdi. Tabi bende maillerime bakmamıştım. Sonra Check-in yaparken bana verdikleri PNR no ile rezervasyon yapamıyorum en sonunda aradım, dedi ki rezervasyonunuz iptal edilmiş. Ama nasıl olur falan derken? Mailinize güvelik sorgusu geldi bakmadınız mı dediler bir baktım harbi öyleymiş. Neyse uçağa son gün bilet aldım. Karizmayı görüyor musun ? 3-5 ucuza gidelim diye skyscanner'dan bilet bulduk onuda abuk subuk uygulamalar yüzünden tam satın alamadık, son güne en pahalısından bilet almak zorunda kaldık.

    Kötü bir tesadüf olmuş Malesef.Peki anlattıklarımdan yola çıkarak tedirgin olacak bir durum var mı? Beni dolandırırlar mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yok skyscanner kendi içerisinde denetimli bir platform dolandırıcılık kesinlikle olmaz. Gönlünüz rahat olsun ama ilk defa deneyimlerken böyle sorunlar olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.