Şimdi Ara

OPEL ASTRA H 1.3 CDTi ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
0
Favori
2.131
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KaSaTuRa.

    quote:

    Orijinalden alıntı: cmbzethm
    hocam chip tuning hakkında hiç bir şey bilmiyorum desem yeridir. geçen internette gördüm hem performans artışı hem yakut performansı sağlıyormuş. peki bunun eksileri nelerdir siz biliyor musunuz?

    aşırı bir yüklenme yapılmazsa pek bir eksisini görmezsiniz, sadece bakımları biraz daha sık aralıkla yapmakta fayda var ve aracı aşırı derecede zorlamazsanız iyi olur, normalde 20-30 beygirden fazla güç alınabilir ama bu araçta 10-15 beygirlik ve tabi haliyle benzer oranda tork artışı bile yeteri kadar hissettirir

    hocam zaten araç ne hız yapmak için kullanılacak ne de performans için. ben şu uzun yolda sorun çıkarsın istemiyorum sadece. anlattığınız özellikler bizim için kafi. peki bu chip tuning kalıcı bir olay mıdır?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cmbzethm

    quote:

    Orijinalden alıntı: KaSaTuRa.

    quote:

    Orijinalden alıntı: cmbzethm
    hocam chip tuning hakkında hiç bir şey bilmiyorum desem yeridir. geçen internette gördüm hem performans artışı hem yakut performansı sağlıyormuş. peki bunun eksileri nelerdir siz biliyor musunuz?

    aşırı bir yüklenme yapılmazsa pek bir eksisini görmezsiniz, sadece bakımları biraz daha sık aralıkla yapmakta fayda var ve aracı aşırı derecede zorlamazsanız iyi olur, normalde 20-30 beygirden fazla güç alınabilir ama bu araçta 10-15 beygirlik ve tabi haliyle benzer oranda tork artışı bile yeteri kadar hissettirir

    hocam zaten araç ne hız yapmak için kullanılacak ne de performans için. ben şu uzun yolda sorun çıkarsın istemiyorum sadece. anlattığınız özellikler bizim için kafi. peki bu chip tuning kalıcı bir olay mıdır?

    zaten son hızınızda değişiklik olmayacak, aracın alt devir tepkileri biraz daha iyi olacak, chiptuning olayı kalıcıdır, olay basitçe şöyle birşey, aracın beyninde bir harita var, yakıt basıncı turbo şu bu detayları belli olan, hangi devirlerde ne basınçla ne oranda püskürtme gibi detaylarda ufak artışlar yapılıyor, bu sayede araç daha düşük devirde daha fazla güç verebiliyor, bu sayede eğer performanslı kullanmazsanız ve optiumum bir iyileştirme yapıldıysa harita üzerinde yakıt olarak da tüketim az da olsa azalabiliyor, bu konuda daha işe yarar bilgiyi opel forumlarında bulabilirsiniz, kullanıcıların kendi yorumları daha faydalı olacaktır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KaSaTuRa.

    quote:

    Orijinalden alıntı: cmbzethm

    quote:

    Orijinalden alıntı: KaSaTuRa.

    quote:

    Orijinalden alıntı: cmbzethm
    hocam chip tuning hakkında hiç bir şey bilmiyorum desem yeridir. geçen internette gördüm hem performans artışı hem yakut performansı sağlıyormuş. peki bunun eksileri nelerdir siz biliyor musunuz?

    aşırı bir yüklenme yapılmazsa pek bir eksisini görmezsiniz, sadece bakımları biraz daha sık aralıkla yapmakta fayda var ve aracı aşırı derecede zorlamazsanız iyi olur, normalde 20-30 beygirden fazla güç alınabilir ama bu araçta 10-15 beygirlik ve tabi haliyle benzer oranda tork artışı bile yeteri kadar hissettirir

    hocam zaten araç ne hız yapmak için kullanılacak ne de performans için. ben şu uzun yolda sorun çıkarsın istemiyorum sadece. anlattığınız özellikler bizim için kafi. peki bu chip tuning kalıcı bir olay mıdır?

    zaten son hızınızda değişiklik olmayacak, aracın alt devir tepkileri biraz daha iyi olacak, chiptuning olayı kalıcıdır, olay basitçe şöyle birşey, aracın beyninde bir harita var, yakıt basıncı turbo şu bu detayları belli olan, hangi devirlerde ne basınçla ne oranda püskürtme gibi detaylarda ufak artışlar yapılıyor, bu sayede araç daha düşük devirde daha fazla güç verebiliyor, bu sayede eğer performanslı kullanmazsanız ve optiumum bir iyileştirme yapıldıysa harita üzerinde yakıt olarak da tüketim az da olsa azalabiliyor, bu konuda daha işe yarar bilgiyi opel forumlarında bulabilirsiniz, kullanıcıların kendi yorumları daha faydalı olacaktır

    anladım hocam bilgiler için çok teşekkürler. bu chip tuning olayını biraz daha araştırıcam. ama kalıcı olması kafamı kurcalıyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cmbzethm

    quote:

    Orijinalden alıntı: KaSaTuRa.

    quote:

    Orijinalden alıntı: cmbzethm

    quote:

    Orijinalden alıntı: KaSaTuRa.

    quote:

    Orijinalden alıntı: cmbzethm
    hocam chip tuning hakkında hiç bir şey bilmiyorum desem yeridir. geçen internette gördüm hem performans artışı hem yakut performansı sağlıyormuş. peki bunun eksileri nelerdir siz biliyor musunuz?

    aşırı bir yüklenme yapılmazsa pek bir eksisini görmezsiniz, sadece bakımları biraz daha sık aralıkla yapmakta fayda var ve aracı aşırı derecede zorlamazsanız iyi olur, normalde 20-30 beygirden fazla güç alınabilir ama bu araçta 10-15 beygirlik ve tabi haliyle benzer oranda tork artışı bile yeteri kadar hissettirir

    hocam zaten araç ne hız yapmak için kullanılacak ne de performans için. ben şu uzun yolda sorun çıkarsın istemiyorum sadece. anlattığınız özellikler bizim için kafi. peki bu chip tuning kalıcı bir olay mıdır?

    zaten son hızınızda değişiklik olmayacak, aracın alt devir tepkileri biraz daha iyi olacak, chiptuning olayı kalıcıdır, olay basitçe şöyle birşey, aracın beyninde bir harita var, yakıt basıncı turbo şu bu detayları belli olan, hangi devirlerde ne basınçla ne oranda püskürtme gibi detaylarda ufak artışlar yapılıyor, bu sayede araç daha düşük devirde daha fazla güç verebiliyor, bu sayede eğer performanslı kullanmazsanız ve optiumum bir iyileştirme yapıldıysa harita üzerinde yakıt olarak da tüketim az da olsa azalabiliyor, bu konuda daha işe yarar bilgiyi opel forumlarında bulabilirsiniz, kullanıcıların kendi yorumları daha faydalı olacaktır

    anladım hocam bilgiler için çok teşekkürler. bu chip tuning olayını biraz daha araştırıcam. ama kalıcı olması kafamı kurcalıyor

    yani şöyle kalıcı dediysem de bu sonuçta bir harita, aracınızın orijinal haritasını tekrar yükletmeniz mümkün tabi, 256-512 kb boyutunda bir konfigürasyon dosyası sadece, ama dediğim gibi optimum seviyede yapıldığında zaten eskisini yüklemek istemeyeceksiniz, orijinale ihtiyacınız olduğunda kendi aracınızda direk yedeklediğinizi hatta internet üzerinde de mevcut onu kullanabilirsiniz




  • chipe falan gerek yok. dizel corolla nasılsa bu da aynı.. bu arabayla eyvah niye gitmiyo demezsiniz uzun yolda gayet iyi gider. hantallık klimayla yokuşlu ş içi dur kalklarda dolu arabada olur. o kadar sağır bir araba değil. uzun yolda yokuşlarda turbo dizel olduğunu anlarsınız atmosferiklerin yavaşladığını ve bir bir solladığınızı gördükçe. ben 2011 de sıfır aldım. 57000 km de ve ortalaması 5.4 ... memnunum sadece perde havayastığı ve esp olsun isterdim. güvenlik takıntım var da. ilk opelimdi. satarsam yine astra alırım nasip ederse Allah. ama 1.6 dizeli alırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KaSaTuRa.

    quote:

    Orijinalden alıntı: cmbzethm

    quote:

    Orijinalden alıntı: KaSaTuRa.

    quote:

    Orijinalden alıntı: cmbzethm

    quote:

    Orijinalden alıntı: KaSaTuRa.

    quote:

    Orijinalden alıntı: cmbzethm
    hocam chip tuning hakkında hiç bir şey bilmiyorum desem yeridir. geçen internette gördüm hem performans artışı hem yakut performansı sağlıyormuş. peki bunun eksileri nelerdir siz biliyor musunuz?

    aşırı bir yüklenme yapılmazsa pek bir eksisini görmezsiniz, sadece bakımları biraz daha sık aralıkla yapmakta fayda var ve aracı aşırı derecede zorlamazsanız iyi olur, normalde 20-30 beygirden fazla güç alınabilir ama bu araçta 10-15 beygirlik ve tabi haliyle benzer oranda tork artışı bile yeteri kadar hissettirir

    hocam zaten araç ne hız yapmak için kullanılacak ne de performans için. ben şu uzun yolda sorun çıkarsın istemiyorum sadece. anlattığınız özellikler bizim için kafi. peki bu chip tuning kalıcı bir olay mıdır?

    zaten son hızınızda değişiklik olmayacak, aracın alt devir tepkileri biraz daha iyi olacak, chiptuning olayı kalıcıdır, olay basitçe şöyle birşey, aracın beyninde bir harita var, yakıt basıncı turbo şu bu detayları belli olan, hangi devirlerde ne basınçla ne oranda püskürtme gibi detaylarda ufak artışlar yapılıyor, bu sayede araç daha düşük devirde daha fazla güç verebiliyor, bu sayede eğer performanslı kullanmazsanız ve optiumum bir iyileştirme yapıldıysa harita üzerinde yakıt olarak da tüketim az da olsa azalabiliyor, bu konuda daha işe yarar bilgiyi opel forumlarında bulabilirsiniz, kullanıcıların kendi yorumları daha faydalı olacaktır

    anladım hocam bilgiler için çok teşekkürler. bu chip tuning olayını biraz daha araştırıcam. ama kalıcı olması kafamı kurcalıyor

    yani şöyle kalıcı dediysem de bu sonuçta bir harita, aracınızın orijinal haritasını tekrar yükletmeniz mümkün tabi, 256-512 kb boyutunda bir konfigürasyon dosyası sadece, ama dediğim gibi optimum seviyede yapıldığında zaten eskisini yüklemek istemeyeceksiniz, orijinale ihtiyacınız olduğunda kendi aracınızda direk yedeklediğinizi hatta internet üzerinde de mevcut onu kullanabilirsiniz

    anladım hocam. biraz daha araştırayım da kafama yatsın. tekrardan çok teşekkürler

    quote:

    Orijinalden alıntı: 75hp

    chipe falan gerek yok. dizel corolla nasılsa bu da aynı.. bu arabayla eyvah niye gitmiyo demezsiniz uzun yolda gayet iyi gider. hantallık klimayla yokuşlu ş içi dur kalklarda dolu arabada olur. o kadar sağır bir araba değil. uzun yolda yokuşlarda turbo dizel olduğunu anlarsınız atmosferiklerin yavaşladığını ve bir bir solladığınızı gördükçe. ben 2011 de sıfır aldım. 57000 km de ve ortalaması 5.4 ... memnunum sadece perde havayastığı ve esp olsun isterdim. güvenlik takıntım var da. ilk opelimdi. satarsam yine astra alırım nasip ederse Allah. ama 1.6 dizeli alırım.



    hocam biraz araştırayım kullanayım aracı sonra gerek duyarsam bakarım o olaylara şimdi biraz bilgi edinmek için araştırıcam. inşallah istediğiniz gibi olur. bi tadalım şu opeli çok heveslendim :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cmbzethm -- 31 Temmuz 2014; 2:38:19 >




  • fiyatlar öle 25 bine zor değil çok zor.eski kasa olabilir ama dizel onda da zor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gamlı Baykuş

    25.000 e alacaginiz astradan korkmanizi tavsiye ederim.

    Gereksiz yuksek 2. El piyasasi var.

    Sifir olarak bu aralikta 35.000 e aldim, gecen gun facebookta 2012 model benimki ile birebir olanini 34.000 liraya satiyorlardi ve kendi aralarinda bedava diyorlardi. Kavga ettim sifiri aralikta 35.000 lira 2. Eli nasil 34 dedim ama yok.

    Uzun lafin kisasi benzinli 2-3 yilliklari 28-29 bin civarindan basliyor 25.000 e dizel bulamazsiniz.

    hocam internetten baktım o civarlara bulabilmem muhtemel. olmadı üstüne 2-3bin koymaya çalışırım. garip bir durummuş hocam o yaşadığınız durum. benim aralığım 2-3den yaşlılar zaten hocam fiyat yüzünden

    quote:

    Orijinalden alıntı: 75hp

    fiyatlar öle 25 bine zor değil çok zor.eski kasa olabilir ama dizel onda da zor


    duruma göre bakıcaz artık hocam. eğer bulamazsak almayız farklı seçeneklere yöneliriz. ama eski kasasına değil mesela kafamda clio 3 var makyajlı kasa 1.5 dizel



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cmbzethm -- 31 Temmuz 2014; 2:43:50 >




  • 25bin demişsiniz, o fiyata temizini bulmanız çok zor. Sürekli ikisini de kullandığımdan megane ile kıyasladığımda uzun yolda astra daha konforlu ancak kalkışlardaki hantallığı ve buna bağlı şehiriçi fazla yakması sebebi ile ağırlıklı şehiriçinde megane daha iyidir, hem de bahsettiğiniz fiyata daha toparlı olanını bulabilirsiniz. Yakıt tüketimi olarak uzun yolda sakin kullanım ile aynı yakıyorlar, şehiriçi aynı kullanım ile astra 6.5 yakıyorsa megane 5.5 yakıyor (100 km/litre).

    Bir de kısa mesafe ağırlıklı kullanacaksanız lpg li araçlara bakarken benzin tüketimini de hesaba katmayı unutmayın, sürekli şehiriçi kullanımında o da yok sayılacak bir rakam değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: syerturan

    25bin demişsiniz, o fiyata temizini bulmanız çok zor. Sürekli ikisini de kullandığımdan megane ile kıyasladığımda uzun yolda astra daha konforlu ancak kalkışlardaki hantallığı ve buna bağlı şehiriçi fazla yakması sebebi ile ağırlıklı şehiriçinde megane daha iyidir, hem de bahsettiğiniz fiyata daha toparlı olanını bulabilirsiniz. Yakıt tüketimi olarak uzun yolda sakin kullanım ile aynı yakıyorlar, şehiriçi aynı kullanım ile astra 6.5 yakıyorsa megane 5.5 yakıyor (100 km/litre).

    Bir de kısa mesafe ağırlıklı kullanacaksanız lpg li araçlara bakarken benzin tüketimini de hesaba katmayı unutmayın, sürekli şehiriçi kullanımında o da yok sayılacak bir rakam değil.

    hocam megane değil de clio düşünüyorum. kasası daha hoşuma gidiyor. meganelar çok çirkin bana göre. şahsen renault arabaları araştırmadım ama geçen arkadaşlarla sohbet ederken kalite konusunda güvenlik konusunda veya konfor konusunda hiç övmediler renaultu. yakıt konusunda bir harika orası doğru ve 1.5 dci 85hp olanlar iyi diyolar. geçenlerde bir fırsat 2013 symbol kullandım motoru canavar performansı çok iyiydi. lakin araba çirkin klima dışında bi şey koymamışlar konforu yok.

    şu ana kadar hiç lpgli araç kullanmadım o yüzden araştırmam lazım söylediğiniz için sağolun




  • Evet Astra J tasarım olarak çok hoş ancak 1.3 dizelinde belirgin farklılıklar yok .

    Yarı otomatiğine alışınca çok problemi olmuyor ama A ya alıp gittiğiniz de özellikle yokuşlarda fren yaparsanız Deviri çok düşük tutuyor böylece gaza basıp hızlanana kadar çok zaman geçiyor . Yani sizin böyle durumlarda elle müdahele etmeniz lazım . Bunlara alışınca tabi çok problem gibi gelmemeye başlıyor.

    Bir de ilk viteslerde araç çok öne yığıyor tabiri caizse secdeye yatırıyor gibi . Kullanan için sıkıntı yok ama öndeki yolcu için sıkıntı olabilir sıkışık trafikte tabi.

    Bunun haricinde 13 Bin km kullandım bu aracı şehir dışı sayılır ortalamam 4.5 idi . O da yokuşlardan dolayı .
  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt
    anladım hocam siz daha iyi bilirsiniz tabi kullanmış biri olarak. ben öyle dışardan öyle bir fikre kapıldım. bu gidişle astradan vazgeçicem gibi görünüyor. yavaş yavaş clioya doğru fikirlerim değişiyor gibi
  • clio megane symbol hatta dacia logan farketmez ikisini de kullanmış biri olarak Renault performans ve tüketimde hep öndedir. geri kalan kısımlarda astraya yaklaşamaz konfor kalite yol tutuş dizayn...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 75hp 7 kullanıcısına yanıt
    hocam siz olsaydınız tercihinizi ne yönde kullanırdınız? opel astra h 1.3cdti mi renault clio 3 1.5dci mi? yani ben çok kararsız kaldım
  • sert araba kullanıyosan veya büyükşehirde değişken trafiğin olduğu bir yerde yaşıyosan yokuşu varsa gençsen sabırsızsan araban gitsin çeksin yüklüyken bayılmasın istiyorsan sık sık tam dolu kullanılacaksa çıkartacağı tıkırtılar Kafana takılmayacaksa clio
    araba gibi araba olsun virajlarda yola otursun uzun yolda yormasın iki kişiyiz bir iki çocuk var sürekli şehir içi kullanmam dersen ...astra

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 75hp

    sert araba kullanıyosan veya büyükşehirde değişken trafiğin olduğu bir yerde yaşıyosan yokuşu varsa gençsen sabırsızsan araban gitsin çeksin yüklüyken bayılmasın istiyorsan sık sık tam dolu kullanılacaksa çıkartacağı tıkırtılar Kafana takılmayacaksa clio
    araba gibi araba olsun virajlarda yola otursun uzun yolda yormasın iki kişiyiz bir iki çocuk var sürekli şehir içi kullanmam dersen ...astra

    aslında ben 1.kriterleri karşılıyorum ama genel olarak annem kullanacak zaten. ben anca yazları alabilirim sağolun hocam yorumunuz tercih için iyi bir etken olacak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cmbzethm

    quote:

    Orijinalden alıntı: syerturan

    25bin demişsiniz, o fiyata temizini bulmanız çok zor. Sürekli ikisini de kullandığımdan megane ile kıyasladığımda uzun yolda astra daha konforlu ancak kalkışlardaki hantallığı ve buna bağlı şehiriçi fazla yakması sebebi ile ağırlıklı şehiriçinde megane daha iyidir, hem de bahsettiğiniz fiyata daha toparlı olanını bulabilirsiniz. Yakıt tüketimi olarak uzun yolda sakin kullanım ile aynı yakıyorlar, şehiriçi aynı kullanım ile astra 6.5 yakıyorsa megane 5.5 yakıyor (100 km/litre).

    Bir de kısa mesafe ağırlıklı kullanacaksanız lpg li araçlara bakarken benzin tüketimini de hesaba katmayı unutmayın, sürekli şehiriçi kullanımında o da yok sayılacak bir rakam değil.

    hocam megane değil de clio düşünüyorum. kasası daha hoşuma gidiyor. meganelar çok çirkin bana göre. şahsen renault arabaları araştırmadım ama geçen arkadaşlarla sohbet ederken kalite konusunda güvenlik konusunda veya konfor konusunda hiç övmediler renaultu. yakıt konusunda bir harika orası doğru ve 1.5 dci 85hp olanlar iyi diyolar. geçenlerde bir fırsat 2013 symbol kullandım motoru canavar performansı çok iyiydi. lakin araba çirkin klima dışında bi şey koymamışlar konforu yok.

    şu ana kadar hiç lpgli araç kullanmadım o yüzden araştırmam lazım söylediğiniz için sağolun

    Cliolar, astra ve meganea göre ufaktır. Clio sınıfına indiğinizde elindezdeki parayla b sınıfı çok alternatif çıkar. Ben c sınıfına göre megane dedim.




  • clio yla astra arada kalınacak araçlar değiller, astra nın kıyası kesinlikle değildir clio 3
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KaSaTuRa.

    clio yla astra arada kalınacak araçlar değiller, astra nın kıyası kesinlikle değildir clio 3

    hocam fiyat nedeniyle bir düşüş mecburi bende biliyorum astranın c sınıfı bir araç olduğunu cliodan kat kat iyi olduğunu ama bütçe buna sebep oluyor. zaten o kadar araştırmadan sonra araba almak için için güzel bir zaman olmadğına karar verdim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cmbzethm

    quote:

    Orijinalden alıntı: KaSaTuRa.

    clio yla astra arada kalınacak araçlar değiller, astra nın kıyası kesinlikle değildir clio 3

    hocam fiyat nedeniyle bir düşüş mecburi bende biliyorum astranın c sınıfı bir araç olduğunu cliodan kat kat iyi olduğunu ama bütçe buna sebep oluyor. zaten o kadar araştırmadan sonra araba almak için için güzel bir zaman olmadğına karar verdim

    e dizele bu kadar ağırlık verme, dizel diye anlamsız bir şişirme var fiyatlarda, lpg ile şu an birçok dizel araca göre daha ekonomik kullanım imkanı mevcut, hem arabayı alırken ucuz hem bakım masrafları yarı yarıya ucuz hem de olası arıza riskleri az ve maliyeti düşük, otopark vs mevzusu da mühim birşey değil hallediliyor




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.